Рециклиране на носачи е46?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ico83
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 15.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Рециклиране на носачи е46?
и аз пратих носач в Казанлък утре е при тях да видим колко впреме ще изкарат
- taniotd
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 136к.с.
Re: Рециклиране на носачи е46?
МОят издържа 15хил.км.В някакво село колко Казанлък била работилницата,някакъв чичо ги ремонтирал.Купих колата на около 500-600 км след ремонта и след около 15-20 000км носача отново беше за смяна
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Рециклиране на носачи е46?
Грубичко...но нищо
Освен, че струва 300 лева (да 300...триста лева) е редно и да кажем какво включва:
Демонтаж и монтаж на самите носачи.
Вадене на тампоните без да се късат/пукат.
Избиване на старите шарнири.
"Ремонт" на леглата им.
Вграждане на нови шарнирни болтове НЕ ОТ Е36 !!! (Лемфьордер)
Стават в рамките на деня.
Маншоните на дългите се подменят с усилени силоконови такива!
И...да - за малко да забравя - една година пълна гаранция - ако се разбият в рамките на тази една година - и труда и подмяната са за наша сметка. (и това го казваме на всеки един клиент, а не за да замажем тук-там!)
За справка - на фейсовата ми Е46ца с заводско М Спорт Съспеншън окачване и карана САМО и единствено на 18 лятото - вече блози 35 000км са бетон!
П.с. - до настоящият момент - нямаме нито една рекламация на рециклирани носачи...за малко над 2 години...
За разлика от това - имам доста клиенти и приятели, който си купуват различни като марка носачи...и след 15 000км стигаме пак до темата с рецикаж...въпрос на личен избор
Re: Рециклиране на носачи е46?
Може би най-добрия вариант е носачи със сменяеми шарнири! Мисля че двата нови бяха около 300лв във форума.
Нека колеги които са купували такива или имат инфо да кажат.
А за рециклажа съм негативно настроен! Много висока цена и не се знае колко ще изкара!!! Може и след 5000км да изпляскат и не можеш да кажеш нищо на майстора! Все пак е ходова част а в БГ дупките не са малко.
Нека колеги които са купували такива или имат инфо да кажат.
А за рециклажа съм негативно настроен! Много висока цена и не се знае колко ще изкара!!! Може и след 5000км да изпляскат и не можеш да кажеш нищо на майстора! Все пак е ходова част а в БГ дупките не са малко.
Re: Рециклиране на носачи е46?
Колеги, изкажете се за вече рециклираните ви носачи.
Препоръчайте къде могат да ми рециклират моите, или по-добрият за мен вариант, да ми пратят рециклирани, да ги платя, а аз да им върна моите за оборотни, когато ги сменя, ако изобщо се предлага.
Весели празници.
Препоръчайте къде могат да ми рециклират моите, или по-добрият за мен вариант, да ми пратят рециклирани, да ги платя, а аз да им върна моите за оборотни, когато ги сменя, ако изобщо се предлага.
Весели празници.
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Рециклиране на носачи е46?
Здравей колега,
От опит мога да ти кажа - не се занивамвай с това.
Купи си два нови носача и си карай колата. (Аз ги взех на лемфьодер с отстъпката бяха по 200лв бр.)
Преди това рециклирах смених външните шарнири и колата стана като лагерна количка всяка неравност се усещаше във волана. После реглаж. Видях че не ства. Смяна с нови писле пак реглаж и така.
От опит мога да ти кажа - не се занивамвай с това.
Купи си два нови носача и си карай колата. (Аз ги взех на лемфьодер с отстъпката бяха по 200лв бр.)
Преди това рециклирах смених външните шарнири и колата стана като лагерна количка всяка неравност се усещаше във волана. После реглаж. Видях че не ства. Смяна с нови писле пак реглаж и така.
Re: Рециклиране на носачи е46?
cgm написа:Здравей колега,
От опит мога да ти кажа - не се занивамвай с това.
Купи си два нови носача и си карай колата. (Аз ги взех на лемфьодер с отстъпката бяха по 200лв бр.)
Преди това рециклирах смених външните шарнири и колата стана като лагерна количка всяка неравност се усещаше във волана. После реглаж. Видях че не ства. Смяна с нови писле пак реглаж и така.
Здравей.
Как си ги рециклирал ?
Набит е шарнир от е36 ли ?
Поздрави.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Рециклиране на носачи е46?
Нови.
Защото :
Първо е по сигурно за те, за тези които возиш и за тези, които са на пътя около теб.
Второ : с тея рециклажи винаги има аномалии в управлението - скърцане, вдървяване на волана, теглене ляво / дясно.
По добре сложи от някоя англичанка ако държиш чак толкоз да минеш тънко.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
Защото :
Първо е по сигурно за те, за тези които возиш и за тези, които са на пътя около теб.
Второ : с тея рециклажи винаги има аномалии в управлението - скърцане, вдървяване на волана, теглене ляво / дясно.
По добре сложи от някоя англичанка ако държиш чак толкоз да минеш тънко.
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1642
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Рециклиране на носачи е46?
Аз карам с рециклирани шарнири на кривите носачи на е39, с м57 мотор съм. Вече съм минал над 50 хиляди - преди две седмици бях на подемник, че нещо тропаше. Оказаха се амортисьорите. Шарнирите нямат все още никакъв луфт, управлението на колата е като с купени носачи. Правих ги при един човек в гр.Криводол - цената е 30 лева на шарнир. Ако някой иска, имам номер на човека...
Re: Рециклиране на носачи е46?
Един + за човека от Казанлък. 80 лв - рециклира 2-та носача + още 30 за тампони - тотал 110 за два носача и вече според майстора за смяна.
На 18-ката вече карат 40 000 км без да са се разтропали.
на 28-цата имат около 15 000 км - никакви грижи.
На 18-ката вече карат 40 000 км без да са се разтропали.
на 28-цата имат около 15 000 км - никакви грижи.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Рециклиране на носачи е46?
swetlioo написа:Колеги, изкажете се за вече рециклираните ви носачи.
Препоръчайте къде могат да ми рециклират моите, или по-добрият за мен вариант, да ми пратят рециклирани, да ги платя, а аз да им върна моите за оборотни, когато ги сменя, ако изобщо се предлага.
Весели празници.
Пращай си носачите в Казанлък да ти ги рециклират. Няма да съжаляваш и ще останеш доволен.
Едната ми кола е с рециклирани, другата е с нови. Единствената разлика, която усетих е в цената, а тя е в пъти.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани