Проблем при палене е46 330xi m54b30 с АГУ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Andrei Lozanov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15.05.2023
- Пол: Мъж
Проблем при палене е46 330xi m54b30 с АГУ
Здравейте, от известно време има проблем при запалване. Студена върти върти и след 10-15 секунди пали, след това пали от четвърт. Ако постои 40-50 минути и повече отново пали трудно след дълго въртене, в повечето случаи подавам газ за да запали след около 5-6 секунди (нямам нерви да я чакам сама да запали). Когато не я карам повече от 24 часа пали нормално. Когато започна проблема го правеше само след като е престояла няколко часа, при по-дълги и къси престои палеше нормално, сега вече малко повече от половин час и отново върти. Когато е по-студено пали по-лесно.
Колата се кара на газ, пали на бензин. И на газ и на бензин работи добре.
На диагностика няма грешки, мотора работи добре, не мени обороти, не тресе. Мирише доста на бензин при палене.
Някой ако се е сблъсквал с такъв проблем ще се радвам да сподели как го е решил.
Колата се кара на газ, пали на бензин. И на газ и на бензин работи добре.
На диагностика няма грешки, мотора работи добре, не мени обороти, не тресе. Мирише доста на бензин при палене.
Някой ако се е сблъсквал с такъв проблем ще се радвам да сподели как го е решил.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 253
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем при палене е46 330xi m54b30 с АГУ
Покарай в 2-3 дена само на бензин и сподели резултата ,закачи я на диагностика да се види за грешки .Изключи газовата от копчето и само на бензин ,понякога остава малко газ в колекторите и може да е проблем скорошно палене ,смесва се двете горива и се дави колата.Не си прави генерални изводи без да си тествал ,и не започвай смяна на компоненти от типа проба-грешка .
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6218
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем при палене е46 330xi m54b30 с АГУ
Ако няма нищо на диагностика и остане само газовата уредба, се вади бушона на газовият инжекцион, възстановяват се веригите на бензиновите инжектори с мостчета на буксата на модула на газовият инжекцион, затваря се крана на газта на сондата на бутилката.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 253
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем при палене е46 330xi m54b30 с АГУ
Доста газаджии оставят рейката далеко от колектора ,по-дълги маркучи съответно и в тях остава газ която се кондензира и прави мизерии при първото палене на бензин .Варианта е преди да се гаси колата да се прехвърля на бензин и да поработи 20-30 секунди ,друго може да се види преработка на системата и по къси маркучета-това с уточнението ,че диагностиката не покаже грешки .
- Andrei Lozanov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15.05.2023
- Пол: Мъж
Re: Проблем при палене е46 330xi m54b30 с АГУ
Благодаря за реакцията. Грешки няма, правена е диагностика няколко пъти. За съжаление вече започнах с чистене на дюзи, смених и горивен филтър, карах само на бензин и извънградско повече от 100 километра с хубав бензин и добавка, но засега няма промяна.
Сетих се за газта след като я дадох за чистене на дюзите. Не ми мина през акъла, че може да е от газовата, но вероятно ще се окаже това.
Ще пробвам, благодаря за съвета.
Сетих се за газта след като я дадох за чистене на дюзите. Не ми мина през акъла, че може да е от газовата, но вероятно ще се окаже това.
Ще пробвам, благодаря за съвета.
Re: Проблем при палене е46 330xi m54b30 с АГУ
С голяма вероятност - мембраната в изпарителя на ГИ е скъсана - и изпуска газ през шуцера за вакуум към всмукателният колектор и мотора се "дави" при прстой (при нормална употреба - вакуума в всмукателният колектор управлява мембраната в изпарителя, така че да има константно налягане на газта от двете страни на газовата рейка). Ако ти се занимава - махни маркуча от входящият колектор към изпарителя и го запуши (да е запушен от страната на вс. колектор) с нещо и покарай така колата на газ за да видиш дали има проблем с по късното палене. Не винаги изпускането на газ от изпарителя през щуцера може да се "види" веднага (например в чашка с вода) - понякога минават часове докато започне да изпуска.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани