електрически нагревател Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
74 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: електрически нагревател Е46
Къде се намира това нещо на е46 330xd и как да го проверя, дали работи ?
Преди малко гледах бушоните в жабката и не успях да намеря бушон за подгрева на антифриза.
В тази тема колегата е описал, че 64 бушон е за подгрева на антифриза, но не е https://bmwe46bulgaria.wordpress.com/%D ... %BB%D0%B8/ .
Аз нямам такъв бушон и в упътването пише, че е за автоматична скоростна кутия
Някакви насоки ?
Не успявам да отворя файла от темата за бушоните.
Сега видях, че бушони 23, 28 и 62 са за Heater, но ще ги проверя по-късно.
Как да разбера, дали работи допълнителната водна помпа ?
Преди малко гледах бушоните в жабката и не успях да намеря бушон за подгрева на антифриза.
В тази тема колегата е описал, че 64 бушон е за подгрева на антифриза, но не е https://bmwe46bulgaria.wordpress.com/%D ... %BB%D0%B8/ .
Аз нямам такъв бушон и в упътването пише, че е за автоматична скоростна кутия
Някакви насоки ?
Не успявам да отворя файла от темата за бушоните.
Сега видях, че бушони 23, 28 и 62 са за Heater, но ще ги проверя по-късно.
Как да разбера, дали работи допълнителната водна помпа ?
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: електрически нагревател Е46
Дай на контакт (2ра позиция) и пусни парното на 30 градуса.
Отвори капака и трябва да се чува ззззззззз от допълнителната водна помпа.
Теста с електрическия нагревател е:
Караш пускаш парното(на минимум 60 градуса) вдигаш капака и пипаш с ръка нагревателя(намира се под допълнителната водна помпа) трябва да е ВРЯЛ единствено когато е пуснато парното.
Отвори капака и трябва да се чува ззззззззз от допълнителната водна помпа.
Теста с електрическия нагревател е:
Караш пускаш парното(на минимум 60 градуса) вдигаш капака и пипаш с ръка нагревателя(намира се под допълнителната водна помпа) трябва да е ВРЯЛ единствено когато е пуснато парното.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: електрически нагревател Е46
Това с Х отгоре ти е въпросния бързовар. Ако има проблем излиза на диагностика. Като допълнотелно инфо, ако е повреден ти скапва акумулатора.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: електрически нагревател Е46
VladiE написа:Това с Х отгоре ти е въпросния бързовар. Ако има проблем излиза на диагностика. Като допълнотелно инфо, ако е повреден ти скапва акумулатора.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Аз там нямам подобно нещо, но явно при мен е под помпата, както е казал колегата.
Утре ще споделя какво е станало.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: електрически нагревател Е46
Би трябвало 23 да е за помпата, 28 за управлението на климатлоника, а 62 да е за нагревателя. В един портал е посочен номер 64 - 20ампера и че е точно на нагревателя. Прегледай ги всичките.Kurtov написа:А тези ли са бушоните за този нагревател - 23, 28 и 62 ?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: електрически нагревател Е46
Благодаря!
При мен схемата е тази:
64 е 5 ампера, както се вижда, ако се приближи снимката и е за автоматична скоростна кутия.
Аз затова и сигурно нямам, защото съм с ръчна кутия.
При мен схемата е тази:
64 е 5 ампера, както се вижда, ако се приближи снимката и е за автоматична скоростна кутия.
Аз затова и сигурно нямам, защото съм с ръчна кутия.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: електрически нагревател Е46
Изглежда нещо не се разбрахме. Фейсовите дизели имат нагревателя за който говорим, като скоростната кутия няма отношение.
Re: електрически нагревател Е46
VladiE написа:Изглежда нещо не се разбрахме. Фейсовите дизели имат нагревателя за който говорим, като скоростната кутия няма отношение.
Всъщност не те разбрах колега .
Аз съм точно с фейслифт дизел и го имам този нагревател, при мен се намира под допълнителната водна помпа.
Бушон номер 64 при мен е 5 ампера и е за друго, а не за нагревател.
Сега погледнах бушони 28 и 62 са здрави, но бушона за помпата 23 липсва.
Може би е правила проблеми и са го махнали, сега ще го сложа и по-късно като стане студено ще пробвам как работи.
Re: електрически нагревател Е46
kokoshkite написа:streetracing12 написа:Колеги допълнителния ел.нагревател става топъл единствено като пусна парното.
Ако не пусна парното е леден дори и навън да е -5 и температурата на антифриза да е 3градуса.
По-горе в темата пише,че като се запали колата трябва да е топъл моя не е.Само като пусна парно става врял.
Моля за помощ
При мен когато парното е пуснато и навън е студено колата ми мени леко оборити, което се случява само когато е около 0 градуса. След като колата заграее оборитите се оправят. Ако не пускам парно оборотите са константни и не се менят.
Оборотите ви не трябва да играят. Това се отнася за всички. Некоректно работеща печка, независимо че грее и помага за по-бързо затопляне на антифриза черпи прекалено голям ток и от там страда най-вече генератор. Особено на къси разстояния страда и акумулатор. Познайте кое се скапва по-бързо. При изправна печка не играят обороти на мотор. По-добре я изкл. от малката букса докато не си смените печката.
Re: електрически нагревател Е46
mugen написа:kokoshkite написа:streetracing12 написа:Колеги допълнителния ел.нагревател става топъл единствено като пусна парното.
Ако не пусна парното е леден дори и навън да е -5 и температурата на антифриза да е 3градуса.
По-горе в темата пише,че като се запали колата трябва да е топъл моя не е.Само като пусна парно става врял.
Моля за помощ
При мен когато парното е пуснато и навън е студено колата ми мени леко оборити, което се случява само когато е около 0 градуса. След като колата заграее оборитите се оправят. Ако не пускам парно оборотите са константни и не се менят.
Оборотите ви не трябва да играят. Това се отнася за всички. Некоректно работеща печка, независимо че грее и помага за по-бързо затопляне на антифриза черпи прекалено голям ток и от там страда най-вече генератор. Особено на къси разстояния страда и акумулатор. Познайте кое се скапва по-бързо. При изправна печка не играят обороти на мотор. По-добре я изкл. от малката букса докато не си смените печката.
Аз точно днес изключих буксата на нагреватела.
При мен играят оборотите и когато гледам от скритото меню напрежението варира доста, когато изключа климатроника и спира играенето на боротите и на напрежението.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: електрически нагревател Е46
До сега не съм виждал е46 на което да не му играят оборотите при пускането на парното на студено. Нищо и няма на печката, ако и има нещо ще излезе като грешка на диагностиката. Както си казвате това се получава от големия разход на ток и алтернатора не може да смогне. Или аз се бъркам ?
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: електрически нагревател Е46
Така е.h0r4ex написа:До сега не съм виждал е46 на което да не му играят оборотите при пускането на парното на студено. Нищо и няма на печката, ако и има нещо ще излезе като грешка на диагностиката. Както си казвате това се получава от големия разход на ток и алтернатора не може да смогне. Или аз се бъркам ?
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Re: електрически нагревател Е46
Може и да съм сгрешил.
Ще покарам колата така, да видим дали ще има разлика във времето за което загрява автомобила.
Ще покарам колата така, да видим дали ще има разлика във времето за което загрява автомобила.
74 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани