температура на охлаждаща течност на m57d30
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Днес я карах само на къси разстояния за по 1-2-3 километра и не мога да кажа точно, но 86-88 някъде.
Утре ще пътувам около 350 км и ще споделя как се държи колата.
Утре ще пътувам около 350 км и ще споделя как се държи колата.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Kurtov написа:Днес налях антифриза(БМВ антифриз) и дестилирана вода, но не бях обезвъздушил като хората, защото като тръгнах и колата течеше от някъде около казанчето на моменти, сигурно от някой авариен клапан. После обезвъздуших, както трябва и дойде и парно и спря да тече. Само дано не съм спукал нещо.
Наистина усетих, че като вдигна оборотите и веднага пада температурата с няколко градуса.
Утре сутринта на студен двигател като долея примерно 300 грама, трябва ли пак да обезвъздушавам ?
Проверявай си казанчето няколко дена и доливай, докато поплавъка излезе почти на максимума. При мен на второто доливане, вече спря да пада. Но в началото го проверявай по-честичко!
Днес я карах само на къси разстояния за по 1-2-3 километра и не мога да кажа точно, но 86-88 някъде.
Утре ще пътувам около 350 км и ще споделя как се държи колата.
АКо я караш по магистралата, покарай малко със 140-150 на 5-та(ако имаш 6 скорости)! Много е забавно да гледаш температурата.
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Нямам шеста, но може да пробвам на четвърта .
Трябва ли да я обезвъздушавам след като долея?
Трябва ли да я обезвъздушавам след като долея?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Ако си я обезвъздушил както трябва, не е необходимо да правиш нищо след като долееш.Kurtov написа:Нямам шеста, но може да пробвам на четвърта .
Трябва ли да я обезвъздушавам след като долея?
Доливаш само сутрин на студено, докато излезе топчето.
Тя ако иска още течност, ще ти светне лампата на таблото.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Здравейте.
За последните два дни навъртях на колата около 570 км и за тези километри постоянно следях температурата на охлаждащата течност от скритото меню и тя варираше от 86 до 92 градуса я видях най-много, като на няколко места падна и малко под 86 градуса. За тези километри съм карал колата, градско, извънградско, магистрала, с климатик и без.
Съветвам всеки който има проблеми с температурата на този двигател да почисти радиаторите най-напред, въпреки че аз не свалях климатичния и ако още има проблем, тогава да гледа виско, помпи и други части.
Ето на този кратък клип се вижда какво излиза от радиатора https://www.youtube.com/watch?v=jVK-ky-Op4g , а имаше и боклуци, които не бяха набити в питата, а просто стояха между двата радиатора, защото отдолу промеждутъка между водния радиатор и кулера е затворен с една пластмаса.
Аз използвах момента да сменя и течността, цялата течност не може да бъде източена, или поне аз не намерих начин, има пробки на радиатора и казанчето, а също и на блока. Тази на блока се намира от пасажерската страна на двигателя, трудна е за намиране, защото отгоре и отдолу не се вижда, аз със напипване я намерих .
Сложих БМВ антифриз, реално не знам на колко съм го направил, трябва да го замеря.
Разбрах също, че трябва да се налива само дестилирана вода в охладителната система, но също става и дейонизирана, защото и тя е дестилирана.
Благодаря за помощта на всички, дано тази тема да е полезна за някои други колеги, но най-добре да не се налага да се чете .
Забравих да спомена за обезвъздушаването, ето тук колегите са казали как става https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... ab246cc2fb , аз първо слушах едни други хора и затова не я обезвъздуших както трябва. Аз за по-бързо обезвъздушаване използвах пробката, която е на маркуча точно до разширителния съд.
За последните два дни навъртях на колата около 570 км и за тези километри постоянно следях температурата на охлаждащата течност от скритото меню и тя варираше от 86 до 92 градуса я видях най-много, като на няколко места падна и малко под 86 градуса. За тези километри съм карал колата, градско, извънградско, магистрала, с климатик и без.
Съветвам всеки който има проблеми с температурата на този двигател да почисти радиаторите най-напред, въпреки че аз не свалях климатичния и ако още има проблем, тогава да гледа виско, помпи и други части.
Ето на този кратък клип се вижда какво излиза от радиатора https://www.youtube.com/watch?v=jVK-ky-Op4g , а имаше и боклуци, които не бяха набити в питата, а просто стояха между двата радиатора, защото отдолу промеждутъка между водния радиатор и кулера е затворен с една пластмаса.
Аз използвах момента да сменя и течността, цялата течност не може да бъде източена, или поне аз не намерих начин, има пробки на радиатора и казанчето, а също и на блока. Тази на блока се намира от пасажерската страна на двигателя, трудна е за намиране, защото отгоре и отдолу не се вижда, аз със напипване я намерих .
Сложих БМВ антифриз, реално не знам на колко съм го направил, трябва да го замеря.
Разбрах също, че трябва да се налива само дестилирана вода в охладителната система, но също става и дейонизирана, защото и тя е дестилирана.
Благодаря за помощта на всички, дано тази тема да е полезна за някои други колеги, но най-добре да не се налага да се чете .
Забравих да спомена за обезвъздушаването, ето тук колегите са казали как става https://bmwpower-bg.net/forums/viewtopi ... ab246cc2fb , аз първо слушах едни други хора и затова не я обезвъздуших както трябва. Аз за по-бързо обезвъздушаване използвах пробката, която е на маркуча точно до разширителния съд.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Браво ето виж сега реално как е по-добре температура отколкото преди като минава 100 градуса
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Като забележка към клипа- ако някой реши да прави процедурата, да отиде на мивка, която се занимава с миене на радиатори. За целта се използва пароструйка с нежна струя. Ако се набузи с нормална пароструйка ще разкажете играта на ламелите на оребряването и радиаторът ви няма да става за нищо.
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Не знам, дали защото не пръска от близо, но на ламелите им нямаше абсолютно нищо.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Според моят опит,най-добре се мие с маркуч със дебела и стабилна струя.Аз пръскам с меглио,чакам и после с маркуча от близо.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: температура на охлаждаща течност на m57d30
Докарал си я до заводски стойности.
Браво.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Браво.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани