Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от VladiE » 09 Яну 2018, 14:35

rve написа:По-скоро като отговор преди въпроса, че в една тема по-долу стана дума за бушоните. Поиграх си да преведа на моята (от немски) схемата на бушоните и направих едно файлче като оригиналната разпечатка в жапката и реших, че ще е полезно да го има и тук. Може да се принтне и да се сложи в колата по предназначение. Ефективността е за М3 със SMG кутия, но списъкът под схемата е универсален и покрива всякакви модели.
Fuses E46 M3.pdf


Колега,
би ли качил word файла за да можем да си едитнем VIN-овете :)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 30.11.2013

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mavryt4o » 13 Яну 2018, 16:26

К[color=#4000FF][/color]олеги след смяна на акумилатор на фабричното сиди изписа надпис disabled и спря да работи.Гледах клипчета в ютуб оправят проблема след като допират определени кабелчета отзад но не ми стана ясно кои?Някой правил ли го е ако може да сподели по-подробно как става.Не можах да направя син шрифт.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: Blagoevgrad
Пол: Мъж
Кара: 87 m10
Мечтае да кара: е30 м10 Stroker
Детайли за колата: DSD Blagoevgrad

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от alpina27 » 13 Яну 2018, 19:38

Здравеите е46 фейслифт 3.0д 204кс счупи колянов вал, намерих от х5 231кс може ли да се исползва имат ли някакви разлики.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 19.11.2017
Пол: Мъж
Кара: E87 118d ‘07 ; E46 320d ‘00
Мечтае да кара: BMW 750Li - G12

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kristiyanpeev97 » 14 Яну 2018, 12:32

Здравейте, колеги. Какво хидравлично масло ползвате? Или какво бихте ме посъветвали да си купя? И трябва ли да източа старото от казанчето или просто да долея?
///BMW M

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от rve » 14 Яну 2018, 23:20

VladiE написа:
rve написа:По-скоро като отговор преди въпроса, че в една тема по-долу стана дума за бушоните. Поиграх си да преведа на моята (от немски) схемата на бушоните и направих едно файлче като оригиналната разпечатка в жапката и реших, че ще е полезно да го има и тук. Може да се принтне и да се сложи в колата по предназначение. Ефективността е за М3 със SMG кутия, но списъкът под схемата е универсален и покрива всякакви модели.
Fuses E46 M3.pdf


Колега,
би ли качил word файла за да можем да си едитнем VIN-овете :)

Пробвах още първия път, но се оказа, че форумът не пуска уърдовски файлове и за това го конвертирах в ПДФ. Дай мейл на ЛС и ще ти го пратя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 4.01.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
Детайли за колата: шест цилиндров звяр

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от NoMoreRules » 16 Яну 2018, 21:46

Колеги какъв термостат ще препоръчате да сложа на м43б19, моят е за смяна и незнам кой е добре - коя марка?
Изображение
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:


Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E70 / Yamaha MT-07
Детайли за колата: прасе + прасе

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Spit-Fire » 17 Яну 2018, 19:36

Колеги, четох, четох и не намерих точен отговор.

Каква е разликата в разхода между 320д и 330д при ръчни скорости и за 2-та автомобиле и съответно с автоматични?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от hitar_potar » 18 Яну 2018, 10:11

Spit-Fire написа:Колеги, четох, четох и не намерих точен отговор.

Каква е разликата в разхода между 320д и 330д при ръчни скорости и за 2-та автомобиле и съответно с автоматични?

Аз съм с 330д туринг, 204 коня, ръчка. Градски разход - от 9.5 (лято) до 11 (зима), с доста пали-гаси и на кратки разстояния. Ако случайно я покарам повечко из града и стопли, разходи почва стремително да се насочва твърдо към 9-9.5. Всичко това с нормално каране, без спортни изпълнени, но и без бабешко влачене. Извънградски разход - пак нормално каране в границите 90-130: 5.5-6 литра. При по-сериозно настъпване 120-160 съм стигал и до 6.5-7.
Познат пак с туринг, но 320д 150 коня, спокойните му разходи са 5 извънграда и 7-7.5 в града. Колата му е в отлично състояние. И двамата сме 6-степенни ръчки, и двамата сме в Русе.
За автомат мисля трябва да сложиш по още 1 литър отгоре и на двете коли градско и може би 0.5 за извънградско. Но в града разликата в начина на шофиране е голяма в полза на автомата. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vvasilev1 » 18 Яну 2018, 15:04

hitar_potar написа:
Spit-Fire написа:Колеги, четох, четох и не намерих точен отговор.

Каква е разликата в разхода между 320д и 330д при ръчни скорости и за 2-та автомобиле и съответно с автоматични?

Аз съм с 330д туринг, 204 коня, ръчка. Градски разход - от 9.5 (лято) до 11 (зима), с доста пали-гаси и на кратки разстояния. Ако случайно я покарам повечко из града и стопли, разходи почва стремително да се насочва твърдо към 9-9.5. Всичко това с нормално каране, без спортни изпълнени, но и без бабешко влачене. Извънградски разход - пак нормално каране в границите 90-130: 5.5-6 литра. При по-сериозно настъпване 120-160 съм стигал и до 6.5-7.
Познат пак с туринг, но 320д 150 коня, спокойните му разходи са 5 извънграда и 7-7.5 в града. Колата му е в отлично състояние. И двамата сме 6-степенни ръчки, и двамата сме в Русе.
За автомат мисля трябва да сложиш по още 1 литър отгоре и на двете коли градско и може би 0.5 за извънградско. Но в града разликата в начина на шофиране е голяма в полза на автомата. :)
Колега, кажи честно - колко пъти я допълни до капачката тая кола, че да го хванеш тоя разход 5,5 извън града??

Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от hitar_potar » 19 Яну 2018, 9:38

Винаги пълня до капачката. Абсолютбно точен не е тоя 5.5 разход - може да е 5.5, може да е 5.7 - за мен няма значение. Но някак успявам да го хвана ориентировъчно тоя разход, след като с 1 резервоар минах около 1000км извънградско (и тогава светна резервата). ;) Естествено, без простотии - бяхме с жената и детето!
Противно на очакванията на повечето състезателчета, 330д на дълъг път може да даде невероятно нисък разход, когато се кара комфортно и без простотии. Но за това значение оказва и трафика - в повечето случаи е такъв, че колата си гори предимно между 6 и 6.5. Разтоварен ли е, за да се пътува по-спокойно, пада и под 6. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 11.06.2015
Пол: Мъж
Кара: Е46 330д

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от hitar_potar » 19 Яну 2018, 12:47

Странна ситуация: светва ми лампата за антифриза и след 10-15сек изгасва, отварям гърловината, от която лекичко изсъсква - вътре сухо и щекичката се спотайва в най-долно положение не щото антифриза я държи там, а щото го няма под нея. Затварям гърловината, отварям пробката за обезвъздушаване, изсъсква лекичко и вътре е влажно (без интимни асоциации, моля :lol: ). Затварям пробката и отварям наново гърловината след 2-3мин - щеката щеше да ми извади очите, като се навири на максимум от антифриз. По време на всичко това колата не е палена, но не е и изстинала напълно - 3 часа по-рано й е завъртяно едно кратко кръгче. След тая процедура вчера вечерта не е светвала лампа антифриз колкото и да се кара. Днес сутринта си посвети обаче, гърловината отново е празна. И независимо от всичко, колата си загрява нормално, парно си има да стопи лист метал, не прегрява, не остава студена... Предположения?
Антифриза е син, наливан миналата зима при смяна на термостата. Знам, че трябва да е червен/розов за колата (330д 204 коня 2003г.),
но това го разбрах тия дни, не миналата година. Никога не е правила проблеми досега (погледнато практически, и сега не прави, но лампата индикира проблем.

Scrapyard user
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 8.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E70 / Yamaha MT-07
Детайли за колата: прасе + прасе

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Spit-Fire » 19 Яну 2018, 13:00

hitar_potar написа:
Spit-Fire написа:Колеги, четох, четох и не намерих точен отговор.

Каква е разликата в разхода между 320д и 330д при ръчни скорости и за 2-та автомобиле и съответно с автоматични?

Аз съм с 330д туринг, 204 коня, ръчка. Градски разход - от 9.5 (лято) до 11 (зима), с доста пали-гаси и на кратки разстояния. Ако случайно я покарам повечко из града и стопли, разходи почва стремително да се насочва твърдо към 9-9.5. Всичко това с нормално каране, без спортни изпълнени, но и без бабешко влачене. Извънградски разход - пак нормално каране в границите 90-130: 5.5-6 литра. При по-сериозно настъпване 120-160 съм стигал и до 6.5-7.
Познат пак с туринг, но 320д 150 коня, спокойните му разходи са 5 извънграда и 7-7.5 в града. Колата му е в отлично състояние. И двамата сме 6-степенни ръчки, и двамата сме в Русе.
За автомат мисля трябва да сложиш по още 1 литър отгоре и на двете коли градско и може би 0.5 за извънградско. Но в града разликата в начина на шофиране е голяма в полза на автомата. :)


Благодаря за мнението, колега :yes:
Аз сигурно ще мога да го сваля под 5.5 извън града :mhihi: никога не карам над 110 на магистрала а на другите пътище си припкам с 90. Даже туко що направих разход на Астра Н 1.7 дизел 3.5 извънградско - пръсна турбина и се прибирах от Сливен до Пловдив с 50-60 на 5-та. :mhihi:
Ако е удобно ще ти пиша на ЛС да те питам някои неща за 330-ката :yes:
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kurtov » 19 Яну 2018, 19:15

hitar_potar написа:Странна ситуация: светва ми лампата за антифриза и след 10-15сек изгасва, отварям гърловината, от която лекичко изсъсква - вътре сухо и щекичката се спотайва в най-долно положение не щото антифриза я държи там, а щото го няма под нея. Затварям гърловината, отварям пробката за обезвъздушаване, изсъсква лекичко и вътре е влажно (без интимни асоциации, моля :lol: ). Затварям пробката и отварям наново гърловината след 2-3мин - щеката щеше да ми извади очите, като се навири на максимум от антифриз. По време на всичко това колата не е палена, но не е и изстинала напълно - 3 часа по-рано й е завъртяно едно кратко кръгче. След тая процедура вчера вечерта не е светвала лампа антифриз колкото и да се кара. Днес сутринта си посвети обаче, гърловината отново е празна. И независимо от всичко, колата си загрява нормално, парно си има да стопи лист метал, не прегрява, не остава студена... Предположения?
Антифриза е син, наливан миналата зима при смяна на термостата. Знам, че трябва да е червен/розов за колата (330д 204 коня 2003г.),
но това го разбрах тия дни, не миналата година. Никога не е правила проблеми досега (погледнато практически, и сега не прави, но лампата индикира проблем.


Охладителната течност се мери на студен двигател, то си го пише и до капачката, но не знам, дали трябва да се обезвъздуши като се развърти леко болтчето до капачката преди да се мери :dunno: .
Отварям капачката на студен двигател и е долу пръчката, като обезвъздуша и се вдига нагоре. На топъл двигател си е пак напапурчена нагоре без да въртя болтчето и обезвъздушавам.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 7.11.2017
Местоположение: Провадия
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 3.0D facelift
Мечтае да кара: BMW E31 CSI

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Skylevel » 20 Яну 2018, 12:39

Здравейте, купих си навигационен модул мк4 тъй като бях с развален мк3, сложих го чете дискове, бързо браузва, но не намира текущото ми положение. Закачих кабела за антената, но ТМС свети в бяло. Навигацията е SW 4-1/12. Къде може да бъде проблема? Ако има някой от Варна който е наясно с тия неща може да ме упътите.

p.s. Ъпдейтнах софтуера до v32 това ТМС светна зелено, но не намира никакви сателити, предавам се с тая кола вече, днес светна и лампата за антифриза, а антифриз да се одавиш :)
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
If life give you computer, overclock it!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: M4 (F83)

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от terorero » 23 Яну 2018, 11:32

Здравейте. Ще сменям дискове и накладки и се двоумя много за предните - дупчен Zimmermann или обикновен ОЕМ. Каквото и да взема ще е от колега от форума. Иска ми се по-спортна визия, но чета мнения, как едва ли не всичко що не е ОЕМ се криви лесно... Така ли е, или е по-скоро до адаптация на новите дискове и накладки или стил на шофиране?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook