Бързи въпроси и отговори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Бързи въпроси и отговори
rve написа:По-скоро като отговор преди въпроса, че в една тема по-долу стана дума за бушоните. Поиграх си да преведа на моята (от немски) схемата на бушоните и направих едно файлче като оригиналната разпечатка в жапката и реших, че ще е полезно да го има и тук. Може да се принтне и да се сложи в колата по предназначение. Ефективността е за М3 със SMG кутия, но списъкът под схемата е универсален и покрива всякакви модели.
Колега,
би ли качил word файла за да можем да си едитнем VIN-овете
Re: Бързи въпроси и отговори
К[color=#4000FF][/color]олеги след смяна на акумилатор на фабричното сиди изписа надпис disabled и спря да работи.Гледах клипчета в ютуб оправят проблема след като допират определени кабелчета отзад но не ми стана ясно кои?Някой правил ли го е ако може да сподели по-подробно как става.Не можах да направя син шрифт.
- alpina27
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: Blagoevgrad
- Пол: Мъж
- Кара: 87 m10
- Мечтае да кара: е30 м10 Stroker
- Детайли за колата: DSD Blagoevgrad
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравеите е46 фейслифт 3.0д 204кс счупи колянов вал, намерих от х5 231кс може ли да се исползва имат ли някакви разлики.
- Kristiyanpeev97
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E87 118d ‘07 ; E46 320d ‘00
- Мечтае да кара: BMW 750Li - G12
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги. Какво хидравлично масло ползвате? Или какво бихте ме посъветвали да си купя? И трябва ли да източа старото от казанчето или просто да долея?
///BMW M
- rve
- ///Мтусиаст
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: Бързи въпроси и отговори
VladiE написа:rve написа:По-скоро като отговор преди въпроса, че в една тема по-долу стана дума за бушоните. Поиграх си да преведа на моята (от немски) схемата на бушоните и направих едно файлче като оригиналната разпечатка в жапката и реших, че ще е полезно да го има и тук. Може да се принтне и да се сложи в колата по предназначение. Ефективността е за М3 със SMG кутия, но списъкът под схемата е универсален и покрива всякакви модели.
Колега,
би ли качил word файла за да можем да си едитнем VIN-овете
Пробвах още първия път, но се оказа, че форумът не пуска уърдовски файлове и за това го конвертирах в ПДФ. Дай мейл на ЛС и ще ти го пратя.
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги какъв термостат ще препоръчате да сложа на м43б19, моят е за смяна и незнам кой е добре - коя марка?
Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, четох, четох и не намерих точен отговор.
Каква е разликата в разхода между 320д и 330д при ръчни скорости и за 2-та автомобиле и съответно с автоматични?
Каква е разликата в разхода между 320д и 330д при ръчни скорости и за 2-та автомобиле и съответно с автоматични?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
Spit-Fire написа:Колеги, четох, четох и не намерих точен отговор.
Каква е разликата в разхода между 320д и 330д при ръчни скорости и за 2-та автомобиле и съответно с автоматични?
Аз съм с 330д туринг, 204 коня, ръчка. Градски разход - от 9.5 (лято) до 11 (зима), с доста пали-гаси и на кратки разстояния. Ако случайно я покарам повечко из града и стопли, разходи почва стремително да се насочва твърдо към 9-9.5. Всичко това с нормално каране, без спортни изпълнени, но и без бабешко влачене. Извънградски разход - пак нормално каране в границите 90-130: 5.5-6 литра. При по-сериозно настъпване 120-160 съм стигал и до 6.5-7.
Познат пак с туринг, но 320д 150 коня, спокойните му разходи са 5 извънграда и 7-7.5 в града. Колата му е в отлично състояние. И двамата сме 6-степенни ръчки, и двамата сме в Русе.
За автомат мисля трябва да сложиш по още 1 литър отгоре и на двете коли градско и може би 0.5 за извънградско. Но в града разликата в начина на шофиране е голяма в полза на автомата.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Бързи въпроси и отговори
Колега, кажи честно - колко пъти я допълни до капачката тая кола, че да го хванеш тоя разход 5,5 извън града??hitar_potar написа:Spit-Fire написа:Колеги, четох, четох и не намерих точен отговор.
Каква е разликата в разхода между 320д и 330д при ръчни скорости и за 2-та автомобиле и съответно с автоматични?
Аз съм с 330д туринг, 204 коня, ръчка. Градски разход - от 9.5 (лято) до 11 (зима), с доста пали-гаси и на кратки разстояния. Ако случайно я покарам повечко из града и стопли, разходи почва стремително да се насочва твърдо към 9-9.5. Всичко това с нормално каране, без спортни изпълнени, но и без бабешко влачене. Извънградски разход - пак нормално каране в границите 90-130: 5.5-6 литра. При по-сериозно настъпване 120-160 съм стигал и до 6.5-7.
Познат пак с туринг, но 320д 150 коня, спокойните му разходи са 5 извънграда и 7-7.5 в града. Колата му е в отлично състояние. И двамата сме 6-степенни ръчки, и двамата сме в Русе.
За автомат мисля трябва да сложиш по още 1 литър отгоре и на двете коли градско и може би 0.5 за извънградско. Но в града разликата в начина на шофиране е голяма в полза на автомата.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
Винаги пълня до капачката. Абсолютбно точен не е тоя 5.5 разход - може да е 5.5, може да е 5.7 - за мен няма значение. Но някак успявам да го хвана ориентировъчно тоя разход, след като с 1 резервоар минах около 1000км извънградско (и тогава светна резервата). Естествено, без простотии - бяхме с жената и детето!
Противно на очакванията на повечето състезателчета, 330д на дълъг път може да даде невероятно нисък разход, когато се кара комфортно и без простотии. Но за това значение оказва и трафика - в повечето случаи е такъв, че колата си гори предимно между 6 и 6.5. Разтоварен ли е, за да се пътува по-спокойно, пада и под 6.
Противно на очакванията на повечето състезателчета, 330д на дълъг път може да даде невероятно нисък разход, когато се кара комфортно и без простотии. Но за това значение оказва и трафика - в повечето случаи е такъв, че колата си гори предимно между 6 и 6.5. Разтоварен ли е, за да се пътува по-спокойно, пада и под 6.
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Бързи въпроси и отговори
Странна ситуация: светва ми лампата за антифриза и след 10-15сек изгасва, отварям гърловината, от която лекичко изсъсква - вътре сухо и щекичката се спотайва в най-долно положение не щото антифриза я държи там, а щото го няма под нея. Затварям гърловината, отварям пробката за обезвъздушаване, изсъсква лекичко и вътре е влажно (без интимни асоциации, моля ). Затварям пробката и отварям наново гърловината след 2-3мин - щеката щеше да ми извади очите, като се навири на максимум от антифриз. По време на всичко това колата не е палена, но не е и изстинала напълно - 3 часа по-рано й е завъртяно едно кратко кръгче. След тая процедура вчера вечерта не е светвала лампа антифриз колкото и да се кара. Днес сутринта си посвети обаче, гърловината отново е празна. И независимо от всичко, колата си загрява нормално, парно си има да стопи лист метал, не прегрява, не остава студена... Предположения?
Антифриза е син, наливан миналата зима при смяна на термостата. Знам, че трябва да е червен/розов за колата (330д 204 коня 2003г.),
но това го разбрах тия дни, не миналата година. Никога не е правила проблеми досега (погледнато практически, и сега не прави, но лампата индикира проблем.
Антифриза е син, наливан миналата зима при смяна на термостата. Знам, че трябва да е червен/розов за колата (330д 204 коня 2003г.),
но това го разбрах тия дни, не миналата година. Никога не е правила проблеми досега (погледнато практически, и сега не прави, но лампата индикира проблем.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Бързи въпроси и отговори
hitar_potar написа:Spit-Fire написа:Колеги, четох, четох и не намерих точен отговор.
Каква е разликата в разхода между 320д и 330д при ръчни скорости и за 2-та автомобиле и съответно с автоматични?
Аз съм с 330д туринг, 204 коня, ръчка. Градски разход - от 9.5 (лято) до 11 (зима), с доста пали-гаси и на кратки разстояния. Ако случайно я покарам повечко из града и стопли, разходи почва стремително да се насочва твърдо към 9-9.5. Всичко това с нормално каране, без спортни изпълнени, но и без бабешко влачене. Извънградски разход - пак нормално каране в границите 90-130: 5.5-6 литра. При по-сериозно настъпване 120-160 съм стигал и до 6.5-7.
Познат пак с туринг, но 320д 150 коня, спокойните му разходи са 5 извънграда и 7-7.5 в града. Колата му е в отлично състояние. И двамата сме 6-степенни ръчки, и двамата сме в Русе.
За автомат мисля трябва да сложиш по още 1 литър отгоре и на двете коли градско и може би 0.5 за извънградско. Но в града разликата в начина на шофиране е голяма в полза на автомата.
Благодаря за мнението, колега
Аз сигурно ще мога да го сваля под 5.5 извън града никога не карам над 110 на магистрала а на другите пътище си припкам с 90. Даже туко що направих разход на Астра Н 1.7 дизел 3.5 извънградско - пръсна турбина и се прибирах от Сливен до Пловдив с 50-60 на 5-та.
Ако е удобно ще ти пиша на ЛС да те питам някои неща за 330-ката
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Бързи въпроси и отговори
hitar_potar написа:Странна ситуация: светва ми лампата за антифриза и след 10-15сек изгасва, отварям гърловината, от която лекичко изсъсква - вътре сухо и щекичката се спотайва в най-долно положение не щото антифриза я държи там, а щото го няма под нея. Затварям гърловината, отварям пробката за обезвъздушаване, изсъсква лекичко и вътре е влажно (без интимни асоциации, моля ). Затварям пробката и отварям наново гърловината след 2-3мин - щеката щеше да ми извади очите, като се навири на максимум от антифриз. По време на всичко това колата не е палена, но не е и изстинала напълно - 3 часа по-рано й е завъртяно едно кратко кръгче. След тая процедура вчера вечерта не е светвала лампа антифриз колкото и да се кара. Днес сутринта си посвети обаче, гърловината отново е празна. И независимо от всичко, колата си загрява нормално, парно си има да стопи лист метал, не прегрява, не остава студена... Предположения?
Антифриза е син, наливан миналата зима при смяна на термостата. Знам, че трябва да е червен/розов за колата (330д 204 коня 2003г.),
но това го разбрах тия дни, не миналата година. Никога не е правила проблеми досега (погледнато практически, и сега не прави, но лампата индикира проблем.
Охладителната течност се мери на студен двигател, то си го пише и до капачката, но не знам, дали трябва да се обезвъздуши като се развърти леко болтчето до капачката преди да се мери .
Отварям капачката на студен двигател и е долу пръчката, като обезвъздуша и се вдига нагоре. На топъл двигател си е пак напапурчена нагоре без да въртя болтчето и обезвъздушавам.
- Skylevel
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 7.11.2017
- Местоположение: Провадия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 3.0D facelift
- Мечтае да кара: BMW E31 CSI
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, купих си навигационен модул мк4 тъй като бях с развален мк3, сложих го чете дискове, бързо браузва, но не намира текущото ми положение. Закачих кабела за антената, но ТМС свети в бяло. Навигацията е SW 4-1/12. Къде може да бъде проблема? Ако има някой от Варна който е наясно с тия неща може да ме упътите.
p.s. Ъпдейтнах софтуера до v32 това ТМС светна зелено, но не намира никакви сателити, предавам се с тая кола вече, днес светна и лампата за антифриза, а антифриз да се одавиш
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
p.s. Ъпдейтнах софтуера до v32 това ТМС светна зелено, но не намира никакви сателити, предавам се с тая кола вече, днес светна и лампата за антифриза, а антифриз да се одавиш
Изпратено от моят SM-N950F с помощта на Tapatalk
If life give you computer, overclock it!
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте. Ще сменям дискове и накладки и се двоумя много за предните - дупчен Zimmermann или обикновен ОЕМ. Каквото и да взема ще е от колега от форума. Иска ми се по-спортна визия, но чета мнения, как едва ли не всичко що не е ОЕМ се криви лесно... Така ли е, или е по-скоро до адаптация на новите дискове и накладки или стил на шофиране?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани