Проблем с клаксон, не свири.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Проблем с клаксон, не свири.
Пичове, не ми свири клаксона. Бушоните (5, 55) са ок. По волана, всичко е ок. Остана самия клаксон отпред, но някой хора ми казват, че се сваля бронята, за да стигна до него, което е нелепо. На пръв поглед от двигателя, не го видях на гредата. Има ли начин да се стигне до него, без да свалям бронята? От коя страна се намира и как да стигна до него? Може един вид само буксата да се е откачила. Но дайте съвет накъде да се насоча.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Проблем с клаксон, не свири.
Правилно са ти казали хората, няма как без да свалиш бронята. Не съм сигурен дали не бяха 2 "дидитки" от двете страни на бронята, но така или иначе като я свалиш ще ги видиш.
Tires are evil - destroy them all ...
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с клаксон, не свири.
А няма ли как да се стигне до него, отдолу, под предницата. На канал примерно ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
Re: Проблем с клаксон, не свири.
Като натискаш клаксона, чуваш ли релето му да "цъка"?
То се намира зад жабката - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL31-EUR-10-2000-E46-BMW-318i&diagId=61_3381 .
Ако го чуваш, значи проблема остава да е в тромбите, които са захванати от двете страни на гредата на бронята. Тя и без друго се държи на само на два болта към буферите и на винтовете към подкалниците...
То се намира зад жабката - http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL31-EUR-10-2000-E46-BMW-318i&diagId=61_3381 .
Ако го чуваш, значи проблема остава да е в тромбите, които са захванати от двете страни на гредата на бронята. Тя и без друго се държи на само на два болта към буферите и на винтовете към подкалниците...
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с клаксон, не свири.
Релето цъка. Проблема ми със свалянето и е, че при монтирането на мтек2 броня скъсах единия болт и го захванах на контра. Демек свалянето на бронята вече, не е лесно. За това искам да го достигна без да я свалям..
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с клаксон, не свири.
Cvetun написа:Релето цъка. Проблема ми със свалянето и е, че при монтирането на мтек2 броня скъсах единия болт и го захванах на контра. Демек свалянето на бронята вече, не е лесно. За това искам да го достигна без да я свалям..
Свали фаровете от там ще имаш достъп.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани