Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
acho.rs написа:Само че в случая не обясняваш пред блока на балъците, а в БМВ форум и в случая на човек, който кара и М52Б25ТУ и М54Б30. Разликата и между 28 и 30и е огромна. Разликата между префейс Е46 и след фейс е още по-голяма.
Моя разход на масло го имаше, защото тече като лейка от уплътненията и предишния собственик вместо да го оправи за 100лв както аз направих, е слушал професори като тебе и продаде 330ка в уникално състояние, каквато много е рядко се среща.
И явно има причина 330ка Фейс да над 10к лв а 328 да е 5-6к лв. Сега ще изброя някои от детските болести, през които сме минали всички, а още по важното е че ако не киснеш по форуми, в обикновен сервиз НИКОГА не разбират какво е, та:
-заден мост от тефлон
-управление на перката с пластмасов капак, който пуска влага, управлението полудява, но ти не разбираш защото просто бърка предавките на перката, съответно прегряването на мотора е на една ръка разстояное
-как пък казанчето за антифриз все се пука и те оставя на пътя
- да споменем и датчика за въздух - сменяш го ама ако не е бош хем работи, хем не и пишман майсторите се сбъркват какво става
-.... А DSC има ли преди фейса
- а как са "звездите" за сигурност?
Да му се не види пак влязох в тъпи спорове...
За моста и казанчето си абсолютно прав колега . Явно са си дефекти и не са единични случаите . За 4 години не съм имал сериозен проблем ,но за последните 2 месеца първо скъса моста от купето ( 250 лева ) за заваряване с подсилване, а преди 2 седмици ме остави на път за Рилските езера със спукано казанче ( 260 лв пътна помощ до Сф ) и още 200 лева за ново казанче и работа
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
acho.rs написа:-заден мост от тефлон
Тва нали знаеш, че и при фейсовите го има, макар и по-рядко. Тва, че твоята е ОК, не значи, че ако ѝ направиш 10 стабилни старта от място няма да почне да дрънчи на умряло.
acho.rs написа:- а как са "звездите" за сигурност?
Същите. Зле. 4 звезди, ама с клизма. Реално слабо представяне при наранявания в областта на гръдния кош. Фейс или не все същия хой.
acho.rs написа:Да му се не види пак влязох в тъпи спорове...
Що да са тъпи? В спора се ражда истината.
acho.rs написа:Че М52Б28 умира след 5500 оборота
Ако ти се върти над 6000 оборота има хондички, дето стоково правят 8000 и нагоре Все едно си вчерашен и не знаеш, че БМВ нямат 8-9к оборотови оси
acho.rs написа:Разликата между префейс Е46 и след фейс е още по-голяма.
Кажи нещо конкретно, че само така подхвърлено звучиш, като някой чичак, дето постоянно и нявсякъде си хвали 40 годишния мускал
acho.rs написа:Моя разход на масло го имаше, защото тече като лейка от уплътненията и предишния собственик вместо да го оправи за 100лв както аз направих
Ударил си джакпота и ти се е разминало с по-малкото зло. А, ако трябваше да отваряш мотора колко по 100лв. щяха да те оправят?
Въобще, нацелил си някаква ултра запазена бройка и сега "от М54 по-убаво нема". Ми сори, ама 1 птичка пролет не прави. Няма как да кажеш, че М54 е ОК при положение, че твоето е ОК, а на следващите 99 човека не е.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Аз предпочитам да си оправя мотора и да карам 6г по нова кола отколкото да оправям скъсания мост, перката, цепещия се разширителен съд, ръждата по калниците и задните вежди която за 99г вече е почти задължителна и още една торба неща. Мотора се прави веднъж и то само ако се налага и всичко приключва.
Факт, че м52ту е по добре, но на фона на годинките на тия коли + всички останали проблеми на префейса просто не си струва да се взима м52ту
Факт, че м52ту е по добре, но на фона на годинките на тия коли + всички останали проблеми на префейса просто не си струва да се взима м52ту
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Да ми простите въпроса, но разширителния съд на м54 и м52ту не е ли еднакъв?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
efren написа:Да ми простите въпроса, но разширителния съд на м54 и м52ту не е ли еднакъв?
Виждам отговор няма да има, изведнъж не ще да ви отвори реалоем-а.
Пичове, да твърдите че казанчето на м52ту се пука повече от на м54 е грозна лъжа, всеки в този форум се е начел на теми за спукани казанчета на e46-ци. Ако ви свидят парите за една капачка, ще се пукат казанчета, просто са най-слабата точка на охладителната система и като се преебе капачката, най-слабата част поддава. Това за ръждите по веждите е също толкова вярно. В сигурността при краш тестове не виждам откъде да дойде разликата, сигурно мигачите като са нагоре и колата е по сигурна ? И какво стана - един заден мост, ако го проверите навреме - 200 лв. Никъде не съм казал някой да не си купува м54, просто е хубаво да казвате на кандидат-колегите да си ги проверяват като ги купуват за заминали сегменти, защото ремонта е 2.5-3к.
И още нещо - за всички колеги, които написаха, че казанчетата на м52ту са по-слаби от на м54 - не ви ли е срам да лъжете толкова грозно в тема в която, хората пишат за да решат за какво да си дадат парите и ви имат доверие? Рано или късно всичко отива до темата "Комерсиализира ли се прекалено форумът?".
Пешев, изтрий го да не преча на бизнеса.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Същия е да, разликата е, че единия е на 10г., другия на 17-18г и му тежат годинките, не че тая пластмаса е много пари, но не е само тя проблема, след 2004 най добре е46. BMW уж дават 12г. Гаранция за ръжда от тогава.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
DigitalExile написа:Същия е да, разликата е, че единия е на 10г., другия на 17-18г и му тежат годинките, не че тая пластмаса е много пари, но не е само тя проблема, след 2004 най добре е46. BMW уж дават 12г. Гаранция за ръжда от тогава.
Тоест ти нямаш някакви технически забележки, просто смяташ, че по-новото е по-ново?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Дефакто просто съм сменил бая неща по едно е46 99г. исъс сегащия ми акъл ако бях и тръгвам да си купувам е46 със сигурност ще е след 2004г.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Към по-новите колеги - като видите ник-а acho.rs недейте да влизате в спорове! Това го има като точка от правилата в онзи най-горния раздел дето никой не го е чел.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Приятел продава добро комби, ако някой търси: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 6084178787
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
http://m.mobile.bg/details/11499191785399733
За тази нещо някой да каже.
За тази нещо някой да каже.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
sin_fen написа:http://m.mobile.bg/details/11499191785399733
За тази нещо някой да каже.
Искай ВИН-а и провери за по-сериозни ПТП-та, ако няма, да ти я провери все пак твоя майстор и я отнасяй. Да, не е цвете, но на тази цена си е оферта от всякъде, ако не е таванена, не е обръщана и няма по-сериозни забележки.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
madafaka_donkele написа:acho.rs написа:-заден мост от тефлон
Тва нали знаеш, че и при фейсовите го има, макар и по-рядко. Тва, че твоята е ОК, не значи, че ако ѝ направиш 10 стабилни старта от място няма да почне да дрънчи на умряло.acho.rs написа:- а как са "звездите" за сигурност?
Същите. Зле. 4 звезди, ама с клизма. Реално слабо представяне при наранявания в областта на гръдния кош. Фейс или не все същия хой.acho.rs написа:Да му се не види пак влязох в тъпи спорове...
Що да са тъпи? В спора се ражда истината.acho.rs написа:Че М52Б28 умира след 5500 оборота
Ако ти се върти над 6000 оборота има хондички, дето стоково правят 8000 и нагоре Все едно си вчерашен и не знаеш, че БМВ нямат 8-9к оборотови осиacho.rs написа:Разликата между префейс Е46 и след фейс е още по-голяма.
Кажи нещо конкретно, че само така подхвърлено звучиш, като някой чичак, дето постоянно и нявсякъде си хвали 40 годишния мускалacho.rs написа:Моя разход на масло го имаше, защото тече като лейка от уплътненията и предишния собственик вместо да го оправи за 100лв както аз направих
Ударил си джакпота и ти се е разминало с по-малкото зло. А, ако трябваше да отваряш мотора колко по 100лв. щяха да те оправят?
Въобще, нацелил си някаква ултра запазена бройка и сега "от М54 по-убаво нема". Ми сори, ама 1 птичка пролет не прави. Няма как да кажеш, че М54 е ОК при положение, че твоето е ОК, а на следващите 99 човека не е.
На първо място, ще започнем от там че да твърдиш, че 99/100 от М54 са дефектни е абсурдно.
На там- казанчето може да е същото, само че май не се сещаш че почти винаги проблема идва от управлението на перката, а то НЕ Е същото и не мухлясва на фейслифта.
Разликите се опитах да ги изборя в общи линий - в нета ги има изборените няколко хиляди.
Ако ти се върти над 6000 оборота има хондички, дето стоково правят 8000 и нагоре Все едно си вчерашен и не знаеш, че БМВ нямат 8-9к оборотови оси
- ами имат и то доста известни, ама са в едно друго поделение ... и не можеш със сравнение с Хонда, да подминеш факта, че М52Б28 си стига макса на 5200 оборота и след 5500 създава само звук... А звука на М54Б30 е коренно различен от М52Б28 (и Б25).
Задния мост - доста повече от 10 старта съм направил с 330ката, че даже е Х и още повече би трябвало да натоварва моста, ама все още си върви.
За звездите, ще се разровя и ще пиша...всъщонст няма, защото няма смисъл да пиша в темата 500 страници
Генерално - М52Б28 е един от най-хубавите мотори за евридейка,здрав и икономичеа само че стана на 25+ години, М52Б28ТУ е малко по-нов ама и той вече е дърт на орел. Генералния проблем е че се вгражда само в първите 46ци а те са доста дефектни... и дърти. 323ката ми е 1999та и вече е на 18 години. 330 може да се търси и намери на 14 години, а 4 години не са малко. Като динамика, мощност, разгръщане на мощността, звук и всеки един технически параметър М54 е по-добрия мотор.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III
Пак да кажа, защото тука сме технически подфорум (както твърдят модераторите, аз не се ангажирам с тяхното мнение), НЕЗАВИСИМО дали работи перката или не, КАПАЧКАТА поддържа налягането в системата ЕДНАКВО и казанчетата се цепят защото рейсърите с мега луксозни/алкантара/м-пакет/18-ки/парктроник/рекаро/подгрев/ксенон/датчик за дъжд/и т.н НЯМАТ ПАРИ ЗА НОВА КАПАЧКА! Цепят се еднакво и преди и след фейс.
Баф мааму как БГ е единствената държава където хората не гледат километрите, а гледат годината на кочината, която ще купят.
Баф мааму как БГ е единствената държава където хората не гледат километрите, а гледат годината на кочината, която ще купят.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани