Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от Silverlight » 30 Апр 2017, 7:32

Колеги някой може ли да ми каже, кой маркуч за къде се пъха, че нещо обърках работите с тези места. В реалоем гледах, как трябва да са маркучите, но при мен е по-различно от схемите които са дадени там.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от DiGital » 30 Апр 2017, 11:57

1: Дебелата вакуум тръба под колектора с тънките 3мм цицки - тука няма ред, пъхаш маркучите както ти дойде за удобно.
2: на клапана за турбо и егр пише VAC и OUT - тука ясно пъхаш маркуча за вакуума от дебелата вакуум тръба на VAC, на OUT свързваш към турбото/ЕГР-а.
3: на клапана за затваряна на шлюзовете на дифузьора - https://www.picclickimg.com/d/l400/pict ... System.jpg - правата тръба е VAC кривата OUT.

Ако останат неизползвани цицки ги затапваш.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от Silverlight » 30 Апр 2017, 14:19

Мерси колега оправих турбо пътищата, но турбото е издало багажа...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от Silverlight » 30 Апр 2017, 16:38

Колеги намерих друго турбо, но турбото има лек луфт, може да се клати наляво надясно това нормално ли е? Защото продавача ми казва, че е било нормално да има лек луфт и при всичките турбота го имало. Иначе омасляване няма и не се движи перката навътре и навънка както моята...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 478
Регистриран на: 14.03.2014
Пол: Мъж
Кара: e70 3.0d
Детайли за колата: remapped

ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от cmdkick » 30 Апр 2017, 17:33

Не беше ли обратното, аксиалния луфт да е допустим, а радиалния не.
Tires are evil - destroy them all ...


Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: плевен
Пол: Мъж
Кара: е46 320д

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от VALCATA82 » 30 Апр 2017, 17:35

1,2мм наи много,на ляво и дясно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от Silverlight » 30 Апр 2017, 17:57

Не знам, за това питам човека ме уверява, че всяко при всяко турбо имало лек аксиален луфт. Иначе радиален луфт няма и на пръв поглед изглежда много запазена, но перката лекичко се клати наляво и надясно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1239
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от awful » 30 Апр 2017, 19:10

Silverlight написа:Не знам, за това питам човека ме уверява, че всяко при всяко турбо имало лек аксиален луфт. Иначе радиален луфт няма и на пръв поглед изглежда много запазена, но перката лекичко се клати наляво и надясно.


Аксиален е нормален понеже на маслените втулки няма налягане със масло и го има този луфт след като постъпи изчезва така че не се притесняваи стига да е малак.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от Silverlight » 30 Апр 2017, 19:18

Всъщност той ми вика аксиален луфт, а това не е ли да може перката да мърда навътре и навънка? А радиалния да се клати на ляво и дясно?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от ildivvy » 30 Апр 2017, 19:45

Точно така! Аксиалния луфт е по дължината на оста! Акакто му казваш ти,напред-назад! Когато е настрани е радиален!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от Silverlight » 30 Апр 2017, 19:48

А позволено ли е перката да може да се клати лекичко наляво и надясно? Човека ме уверява, че при всички турбини имало лек луфт и не знам какво да правя. Не искам да се прецакам с тая турбина, защото хем ще си загубя парите и хем ще има разправии със които ще си губя и времето...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 17.03.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 530D

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от bmw20009 » 01 Май 2017, 7:39

Silverlight написа:А позволено ли е перката да може да се клати лекичко наляво и надясно? Човека ме уверява, че при всички турбини имало лек луфт и не знам какво да правя. Не искам да се прецакам с тая турбина, защото хем ще си загубя парите и хем ще има разправии със които ще си губя и времето...

По принцип си има лек луфт, но колко лек е твоя, не се знае :) Нова съм си купувал и има луфт :) Занеси я на някой да я погледне, най добре!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: Правилните места на вакум пътищата 320д 136кс

Мнение от Silverlight » 01 Май 2017, 8:09

bmw20009 написа:
Silverlight написа:А позволено ли е перката да може да се клати лекичко наляво и надясно? Човека ме уверява, че при всички турбини имало лек луфт и не знам какво да правя. Не искам да се прецакам с тая турбина, защото хем ще си загубя парите и хем ще има разправии със които ще си губя и времето...

По принцип си има лек луфт, но колко лек е твоя, не се знае :) Нова съм си купувал и има луфт :) Занеси я на някой да я погледне, най добре!

Не знам в нашият град дали има хора, които разбират от турбини. А как стоят нещата със турбо от 330д 184к ще иска ли преправяне на нещо или е plug & play? Ако става без преправяне ще си купя от 330д понеже има една на горе-долу същата цена и като ще е гарга нека да е рошава. :mhihi:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook