гасне веднага след палене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
гасне веднага след палене
Здравейте
е46 м54б22
Някакъв проблем се зароди от скоро.
Сутрин колата пали /от 1/2 оборот/ вдига оборотите до 900-1000 и после тръгват да падат надолу и гасне веднага.
Това на бензин, колата е студена. Сменяхме една гарнитура на катализаторите, може ли да има някакво отношение ?
Около 2 дена стоя с изкл. акумулатор, но после запали без проблем и като паля и карам, гледам че си качва 13-14волта не помня точно.
Ако е акумулатор - тя няма да запали нали така ?
Още не съм я закачал на лаптопа, но все пак - някакви предложения или напътствия какво къде да погледна ?
Благодаря !
е46 м54б22
Някакъв проблем се зароди от скоро.
Сутрин колата пали /от 1/2 оборот/ вдига оборотите до 900-1000 и после тръгват да падат надолу и гасне веднага.
Това на бензин, колата е студена. Сменяхме една гарнитура на катализаторите, може ли да има някакво отношение ?
Около 2 дена стоя с изкл. акумулатор, но после запали без проблем и като паля и карам, гледам че си качва 13-14волта не помня точно.
Ако е акумулатор - тя няма да запали нали така ?
Още не съм я закачал на лаптопа, но все пак - някакви предложения или напътствия какво къде да погледна ?
Благодаря !
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: гасне веднага след палене
nikolae написа:Здравейте
е46 м54б22
Някакъв проблем се зароди от скоро.
Сутрин колата пали /от 1/2 оборот/ вдига оборотите до 900-1000 и после тръгват да падат надолу и гасне веднага.
Това на бензин, колата е студена. Сменяхме една гарнитура на катализаторите, може ли да има някакво отношение ?
Около 2 дена стоя с изкл. акумулатор, но после запали без проблем и като паля и карам, гледам че си качва 13-14волта не помня точно.
Ако е акумулатор - тя няма да запали нали така ?
Още не съм я закачал на лаптопа, но все пак - някакви предложения или напътствия какво къде да погледна ?
Благодаря !
Не е акумулатор, зареждането трябва да бъде в рамките на 13.8-14.2В. Щом можеш да я закачиш за диагностика, мисля, че няма какво да се умува- тя ще покаже какво и е на колата,да кажем може да е датчик за температурата на антифриза.
Re: гасне веднага след палене
Като задържа газта на 1000 оборота си стои и след 20-30 сек. пускам педала и колата не гасне и си я карам.
Възможно ли е да има отношение е известния ни проблем ?
Възможно ли е да има отношение е известния ни проблем ?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: гасне веднага след палене
По принцип е възможно- ако някой от въздухопроводите е скъсан и смуче паразитен въздух- палиш колата,ДМЕ е в стартов режим, но почва да смуче, масметъра не го отчита, сместа става прекалено бедна и двигателя угасва, ако вдигнеш обороти и задържиш ДМЕ вече е преминало в друг режим и оборотите се стабилизират- като пуснеш педала на газта се опитват се да паднат под софтуерно зададените, датчика на коляновият вал го отчита и ДМЕ подава допълнително гориво за да ги стабилизира. Може да погледнеш въздухопроводите и най-вече там където е гофрираната част, но по принцип е хубаво най-напред да я закачиш на лаптопа и ако не се отчете някаква грешка, почваш да търсиш там където лаптопа не може да открие повреда, като смученето на паразитен въздух.
Лично на мен отношението към този клапан е силно отрицателно и затова съм го премахнал.На негово място се слага Oil catch tank, който струва 70лв., никога повече не се подменя и не може да направи някоя простотия.Да не говорим, че при мен клапана дефектира по много бурен начин- превърна се в помпа, която почна да смуче масло от картера и да го праща в смукателният колектор, като за половин час изхвърли около 2 литра масло, а улиците, по които се движех докато се прибирах се покриваха с непрогледна мъгла от няколко стотин метра.
Лично на мен отношението към този клапан е силно отрицателно и затова съм го премахнал.На негово място се слага Oil catch tank, който струва 70лв., никога повече не се подменя и не може да направи някоя простотия.Да не говорим, че при мен клапана дефектира по много бурен начин- превърна се в помпа, която почна да смуче масло от картера и да го праща в смукателният колектор, като за половин час изхвърли около 2 литра масло, а улиците, по които се движех докато се прибирах се покриваха с непрогледна мъгла от няколко стотин метра.

Re: гасне веднага след палене
ти за това м/у стрелките ли говориш ?
Един приятел го запуши просто с тапа
Един приятел го запуши просто с тапа
- zl000
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 23.11.2009
- Кара: E46 , E64
- Детайли за колата: 318 i , 635 d
Re: гасне веднага след палене
Писал съм 200 пъти по темата щото 1 месец обикалях по майстои и пак ще пиша .
Дърпа Въздух 99% !! дали от някой маркуч дали от онзи който е под въздушния филтър .
А при мен Гарнитура Всмукателен колектор и Корпус Гарнитура Всмукателен колектор .
Проверка пръскане с горивен спрей около всмукателните колектори , когато си запалил колата на студен старт . Ако автоматично се качат значи от там ти дърпа въздух !!!
Дърпа Въздух 99% !! дали от някой маркуч дали от онзи който е под въздушния филтър .
А при мен Гарнитура Всмукателен колектор и Корпус Гарнитура Всмукателен колектор .
Проверка пръскане с горивен спрей около всмукателните колектори , когато си запалил колата на студен старт . Ако автоматично се качат значи от там ти дърпа въздух !!!
БАТЕ СА - BMW SWAG .mp3
Re: гасне веднага след палене
Проблема се задълбочи. Днес проверих акумулатора преди да запаля, през инпа-та - показва 11.5-11.7.
Направих едно видео за по-голяма представа.
При първия опит, въртя само ключа. При втория припомпвам педала за газ-та (чува се леко даже). При третия опит (сполучливия) само въртя ключа.
Проблема да не е нещо от запушен горивен филтър или проблем с бенз. помпа ?
Има ли смисъл да пробвам с някоя добавка за гориво ?
Благодаря предварително !
Направих едно видео за по-голяма представа.
При първия опит, въртя само ключа. При втория припомпвам педала за газ-та (чува се леко даже). При третия опит (сполучливия) само въртя ключа.
Проблема да не е нещо от запушен горивен филтър или проблем с бенз. помпа ?
Има ли смисъл да пробвам с някоя добавка за гориво ?
Благодаря предварително !
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани