Тресе здраво при студен двигател

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Тресе здраво при студен двигател

Мнение от overclock » 16 Дек 2011, 16:47

Здравейте колеги.
От два дни колата на мой колега се побърка. Става въпрос за Е46 316TI 2001г. с мотор N42B18. При запалване двигателя е ок - работи равномерно и спокойно, но в момента в който я форсираш над 2000 оборота започва да тресе, прекъсва и гасне, ако не и подавам газ. Това продължава дори когато загрее до вертикално положение на стрелката. Ако я подкарам обаче и температурата стане реално 95-100 градуса всичко е Ок, все едно никога не е имала проблем. Падне ли температурата под 70 градуса (сега я чакам да видя точния градус, който сменя режима на работа на двигателя) пак започва да тресе и да прекъсва, като за разлика от студена не гасне.
Карах я на диагностика и се получава нещо много странно - като е поизстинала при запалване активни грешки няма и работи добре, но след форсиране над 2000 об. започва да прекъсва и всички стойности се променят:
Дебитомер - от 8 става 12kg
Дюзи - от около 4,5 стават 8 - 9
Ванус - от 95 - 100градуса става 120
и още ред други стойности се побъркват и показват различни от нормалните стойности, съответно дава грешки в стойностите на датчика на разпределителния вал.

Ако някой има идея пишете, другата седмица пак ще е в сервиза за по-обстоен преглед.
Основното е, че в момента в който загрее хубаво всичко си идва на мястото :dunno:
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: Тресе здраво при студен двигател

Мнение от overclock » 20 Дек 2011, 11:00

Проблема е решен (поне за сега се държи добре) - след смяна на масло и филтри. Масления филтър се беше поразложил (20 000km) и явно парче от него е запушило хидравличните повдигачи или нещо друго. След смяната в първия момент проблема си го имаше, но постепенно отшумя и сега всичко е Ок.
Сменяйте си маслото на 10-15 000км, а не на 25 както е по книжка. :idea:
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тресе здраво при студен двигател

Мнение от Gqbriel » 20 Дек 2011, 11:01

overclock написа:Проблема е решен (поне за сега се държи добре) - след смяна на масло и филтри. Масления филтър се беше поразложил (20 000km) и явно парче от него е запушило хидравличните повдигачи или нещо друго. След смяната в първия момент проблема си го имаше, но постепенно отшумя и сега всичко е Ок.
Сменяйте си маслото на 10-15 000км, а не на 25 както е по книжка. :idea:


Аз незнам някой друг да сменя масло на 25 000км на кола над 2 -3 год :mhihi: ти си първия,който чувам че го прави :yes: - недей - точно поради тази и ред други причини :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: Тресе здраво при студен двигател

Мнение от overclock » 20 Дек 2011, 12:11

Както съм писал по-горе колата е на мой колега, аз го сменявам мах на 10 000км., а вече и колегата ще го сменява на толкова :mhihi:
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook