Тресе здраво при студен двигател
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Тресе здраво при студен двигател
Здравейте колеги.
От два дни колата на мой колега се побърка. Става въпрос за Е46 316TI 2001г. с мотор N42B18. При запалване двигателя е ок - работи равномерно и спокойно, но в момента в който я форсираш над 2000 оборота започва да тресе, прекъсва и гасне, ако не и подавам газ. Това продължава дори когато загрее до вертикално положение на стрелката. Ако я подкарам обаче и температурата стане реално 95-100 градуса всичко е Ок, все едно никога не е имала проблем. Падне ли температурата под 70 градуса (сега я чакам да видя точния градус, който сменя режима на работа на двигателя) пак започва да тресе и да прекъсва, като за разлика от студена не гасне.
Карах я на диагностика и се получава нещо много странно - като е поизстинала при запалване активни грешки няма и работи добре, но след форсиране над 2000 об. започва да прекъсва и всички стойности се променят:
Дебитомер - от 8 става 12kg
Дюзи - от около 4,5 стават 8 - 9
Ванус - от 95 - 100градуса става 120
и още ред други стойности се побъркват и показват различни от нормалните стойности, съответно дава грешки в стойностите на датчика на разпределителния вал.
Ако някой има идея пишете, другата седмица пак ще е в сервиза за по-обстоен преглед.
Основното е, че в момента в който загрее хубаво всичко си идва на мястото
От два дни колата на мой колега се побърка. Става въпрос за Е46 316TI 2001г. с мотор N42B18. При запалване двигателя е ок - работи равномерно и спокойно, но в момента в който я форсираш над 2000 оборота започва да тресе, прекъсва и гасне, ако не и подавам газ. Това продължава дори когато загрее до вертикално положение на стрелката. Ако я подкарам обаче и температурата стане реално 95-100 градуса всичко е Ок, все едно никога не е имала проблем. Падне ли температурата под 70 градуса (сега я чакам да видя точния градус, който сменя режима на работа на двигателя) пак започва да тресе и да прекъсва, като за разлика от студена не гасне.
Карах я на диагностика и се получава нещо много странно - като е поизстинала при запалване активни грешки няма и работи добре, но след форсиране над 2000 об. започва да прекъсва и всички стойности се променят:
Дебитомер - от 8 става 12kg
Дюзи - от около 4,5 стават 8 - 9
Ванус - от 95 - 100градуса става 120
и още ред други стойности се побъркват и показват различни от нормалните стойности, съответно дава грешки в стойностите на датчика на разпределителния вал.
Ако някой има идея пишете, другата седмица пак ще е в сервиза за по-обстоен преглед.
Основното е, че в момента в който загрее хубаво всичко си идва на мястото

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Тресе здраво при студен двигател
Проблема е решен (поне за сега се държи добре) - след смяна на масло и филтри. Масления филтър се беше поразложил (20 000km) и явно парче от него е запушило хидравличните повдигачи или нещо друго. След смяната в първия момент проблема си го имаше, но постепенно отшумя и сега всичко е Ок.
Сменяйте си маслото на 10-15 000км, а не на 25 както е по книжка.
Сменяйте си маслото на 10-15 000км, а не на 25 както е по книжка.

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тресе здраво при студен двигател
overclock написа:Проблема е решен (поне за сега се държи добре) - след смяна на масло и филтри. Масления филтър се беше поразложил (20 000km) и явно парче от него е запушило хидравличните повдигачи или нещо друго. След смяната в първия момент проблема си го имаше, но постепенно отшумя и сега всичко е Ок.
Сменяйте си маслото на 10-15 000км, а не на 25 както е по книжка.
Аз незнам някой друг да сменя масло на 25 000км на кола над 2 -3 год



bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Тресе здраво при студен двигател
Както съм писал по-горе колата е на мой колега, аз го сменявам мах на 10 000км., а вече и колегата ще го сменява на толкова 

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани