QUAIFE диференциал
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- attodorov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 2.01.2010
- Местоположение: Sofia / Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)
QUAIFE диференциал
Току що пристигна и в момента съм оставил колата на Рашо (RN Performance) да се монтира
Да видим каква ще е разликата ...

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- attodorov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 2.01.2010
- Местоположение: Sofia / Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)
Re: QUAIFE диференциал
Здравей колега
от Birds Auto, свързах се с човека който е собственик на гаража:
http://www.birdsauto.com/
2600 лв. с доставката ... ако знаеш от колко време се "каня" на това : ))))) имайте предвид само че има различни модели (с известна разлика в цените) , дори за E46 - зависи от двигател и т.н.
от Birds Auto, свързах се с човека който е собственик на гаража:
http://www.birdsauto.com/
2600 лв. с доставката ... ако знаеш от колко време се "каня" на това : ))))) имайте предвид само че има различни модели (с известна разлика в цените) , дори за E46 - зависи от двигател и т.н.
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Re: QUAIFE диференциал
Чакаме резултати 

Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: QUAIFE диференциал
Епа евала за ентусиазма,ама за тия 3к задния мост от М щеше да стъпи по-евтино. 

- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: QUAIFE диференциал
И аз така мисля 

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- attodorov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 2.01.2010
- Местоположение: Sofia / Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)
Re: QUAIFE диференциал
имаш предвид заден мост от M3 - от морга ? М3 карана здраво, на около 10 години, - питам се, защо ?
Това е ако предположим, че всичко си напасне без проблеми. Не съм чел по чуждите форуми, предполагам може и да стане, но на мен лично варианта с чисто нов диференциал ми се струва по-удачен. При условие, че разликата в цените не е толкова голяма.

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: QUAIFE диференциал
Както каза 10 годишния шпер от М3-ката надали ще е същия като чисто новия...
Което ме подсеща с какъв процент на заключване е? (М-ковия май беше 25%)
Което ме подсеща с какъв процент на заключване е? (М-ковия май беше 25%)

- attodorov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 2.01.2010
- Местоположение: Sofia / Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)
Re: QUAIFE диференциал
Процента на заключване не варира ли спрямо тягата която се прилага ? То затова се казва (Torque Biasing Differential, т.е. torque-то определя нивото на заключване). Доколото знам може да е моментно близо до 100 %, но никога напълно 100 %. 25 % не знам какво значи за M-ката. струва ми се сравнително малко като максимално заключване.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: QUAIFE диференциал
Bavarcho написа:Както каза 10 годишния шпер от М3-ката надали ще е същия като чисто новия...
Което ме подсеща с какъв процент на заключване е? (М-ковия май беше 25%)
тоя път не си прав

Variable M Differential Lock - демек до 100% предаване на въртящия момент на колелото, което има нужда

старите шперове са на 25% ... мдааа

поздравления на колегата за Куайфето, но имам 2 забележки -
Цената е покъртително висока дори за чисто нов диф и второ - това за 323-ката ли е?

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- attodorov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 2.01.2010
- Местоположение: Sofia / Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)
Re: QUAIFE диференциал
Цената е 1080 паунда от производителя, без доставка - не съм виждал същия диф на по-ниска цена. Има KaaZ, които са горе долу също толкова като пари, но те са с съединители, които се износват и ги дават много по-шумни.
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: QUAIFE диференциал
Прочетете малко повече инфо за Quaife-то и ще видите, че не работи на същия принцип като шпера при е36 примерно. Наистина заключва механично и едва ли не е фор евър щото няма части, които да се износват (планети, сателити, астероиди и прочее
)

- attodorov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 2.01.2010
- Местоположение: Sofia / Haskovo
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)
Re: QUAIFE диференциал
Колега vicho,
Би трябвало такъв диф да подобри доста неща без значение дали е 323 (2.5) или 330 (3.0) . Още повече, аз мисля да слагам компресор скоро (supercharger kit) , и тогава наистина ще си е задължително.
Би трябвало такъв диф да подобри доста неща без значение дали е 323 (2.5) или 330 (3.0) . Още повече, аз мисля да слагам компресор скоро (supercharger kit) , и тогава наистина ще си е задължително.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: QUAIFE диференциал
attodorov написа:Колега vicho,
Би трябвало такъв диф да подобри доста неща без значение дали е 323 (2.5) или 330 (3.0) . Още повече, аз мисля да слагам компресор скоро (supercharger kit) , и тогава наистина ще си е задължително.
Няма спор, че ще стане друга кола... то е ясно, че ще стане далеч по-добре и удобно за каране, да не говорим за FUN-а.
Просто размишлявах на глас. За чарджъра също съм с две ръце. Имаше колега от форума, който беше слагал на Е60-тка чарджър и счупи един мотор, но втория си го караше...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани