QUAIFE диференциал

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Sofia / Haskovo
Пол: Мъж
Кара: E46 323 CI
Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)

QUAIFE диференциал

Мнение от attodorov » 23 Ное 2012, 15:29

Току що пристигна и в момента съм оставил колата на Рашо (RN Performance) да се монтира :) Да видим каква ще е разликата ...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 16.11.2012
Пол: Мъж

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от Brumchi » 23 Ное 2012, 15:40

На каква цена сте го взели колега и без аварийно дрифтене :driving:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от Bavarcho » 23 Ное 2012, 15:42

Какви пари ти излезна?
И от къде го взе?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Sofia / Haskovo
Пол: Мъж
Кара: E46 323 CI
Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от attodorov » 23 Ное 2012, 15:47

Здравей колега

от Birds Auto, свързах се с човека който е собственик на гаража:

http://www.birdsauto.com/

2600 лв. с доставката ... ако знаеш от колко време се "каня" на това : ))))) имайте предвид само че има различни модели (с известна разлика в цените) , дори за E46 - зависи от двигател и т.н.

М3 Пристрастен
Аватар
Мнения: 1272
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: E38 735i

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от Веселин|Василев » 23 Ное 2012, 16:25

Чакаме резултати :mrgreen:
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от 100imenov » 23 Ное 2012, 16:48

Епа евала за ентусиазма,ама за тия 3к задния мост от М щеше да стъпи по-евтино. :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от Maxmadness » 23 Ное 2012, 17:17

И аз така мисля :dunno:
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Sofia / Haskovo
Пол: Мъж
Кара: E46 323 CI
Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от attodorov » 23 Ное 2012, 17:23

имаш предвид заден мост от M3 - от морга ? М3 карана здраво, на около 10 години, - питам се, защо ? :) Това е ако предположим, че всичко си напасне без проблеми. Не съм чел по чуждите форуми, предполагам може и да стане, но на мен лично варианта с чисто нов диференциал ми се струва по-удачен. При условие, че разликата в цените не е толкова голяма.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от Bavarcho » 23 Ное 2012, 17:31

Както каза 10 годишния шпер от М3-ката надали ще е същия като чисто новия...
Което ме подсеща с какъв процент на заключване е? (М-ковия май беше 25%)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Sofia / Haskovo
Пол: Мъж
Кара: E46 323 CI
Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от attodorov » 23 Ное 2012, 17:47

Процента на заключване не варира ли спрямо тягата която се прилага ? То затова се казва (Torque Biasing Differential, т.е. torque-то определя нивото на заключване). Доколото знам може да е моментно близо до 100 %, но никога напълно 100 %. 25 % не знам какво значи за M-ката. струва ми се сравнително малко като максимално заключване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от vicho » 23 Ное 2012, 17:56

Bavarcho написа:Както каза 10 годишния шпер от М3-ката надали ще е същия като чисто новия...
Което ме подсеща с какъв процент на заключване е? (М-ковия май беше 25%)


тоя път не си прав :mhihi:

Variable M Differential Lock - демек до 100% предаване на въртящия момент на колелото, което има нужда :ok:

старите шперове са на 25% ... мдааа :yes:

поздравления на колегата за Куайфето, но имам 2 забележки -

Цената е покъртително висока дори за чисто нов диф и второ - това за 323-ката ли е? :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Sofia / Haskovo
Пол: Мъж
Кара: E46 323 CI
Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от attodorov » 23 Ное 2012, 17:59

Цената е 1080 паунда от производителя, без доставка - не съм виждал същия диф на по-ниска цена. Има KaaZ, които са горе долу също толкова като пари, но те са с съединители, които се износват и ги дават много по-шумни.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от Wierdo » 23 Ное 2012, 18:54

Прочетете малко повече инфо за Quaife-то и ще видите, че не работи на същия принцип като шпера при е36 примерно. Наистина заключва механично и едва ли не е фор евър щото няма части, които да се износват (планети, сателити, астероиди и прочее :lol: )

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: Sofia / Haskovo
Пол: Мъж
Кара: E46 323 CI
Мечтае да кара: М5 (няма значение кой модел)

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от attodorov » 23 Ное 2012, 19:11

Колега vicho,

Би трябвало такъв диф да подобри доста неща без значение дали е 323 (2.5) или 330 (3.0) . Още повече, аз мисля да слагам компресор скоро (supercharger kit) , и тогава наистина ще си е задължително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: QUAIFE диференциал

Мнение от vicho » 23 Ное 2012, 20:22

attodorov написа:Колега vicho,

Би трябвало такъв диф да подобри доста неща без значение дали е 323 (2.5) или 330 (3.0) . Още повече, аз мисля да слагам компресор скоро (supercharger kit) , и тогава наистина ще си е задължително.


Няма спор, че ще стане друга кола... то е ясно, че ще стане далеч по-добре и удобно за каране, да не говорим за FUN-а.

Просто размишлявах на глас. За чарджъра също съм с две ръце. Имаше колега от форума, който беше слагал на Е60-тка чарджър и счупи един мотор, но втория си го караше... :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook