KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
Модератори: mitaka7, Общи модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
Приятели,
никои нищо не казва по тази тема, сякаш нищо не е имало, аз си мисля че си изкарахме страхотно.
Споделете мнения. Добра идея ли е да организираме и други подобни мероприятия ( в смисъл спортни такива).
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
никои нищо не казва по тази тема, сякаш нищо не е имало, аз си мисля че си изкарахме страхотно.
Споделете мнения. Добра идея ли е да организираме и други подобни мероприятия ( в смисъл спортни такива).
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
- pe4atara
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
koga shte moga da vida kak 323-79g.minava 325 s 3 chit tuninga-na PARVENEC
pe4atara
pe4atara
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
Ludnica!!!Kratko to4no i iasno!!!!Razbra li 4e ima idei da se legalizira street racing-a???Trebva BMW ot kluba da se probva i tam!!!Ina4e gonkite beha stra6ni,triabva da se slu4vat po 4esto!!!
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!!!!!
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!!!!!
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
абе то май по-скоро стана обратното...
LandShark
'89 "316"
LandShark
'89 "316"
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
naistina ima idei da se legalizira street racing-a
tia e na general Boiko Borisov az mislia da se registrirame kogato mu doide vremeto
otnosno 323 e21 posledno ima filmce po wuprosa
na megoff.hit.bg
kudeto se vizda iasno...
ama mnogo iasno
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
tia e na general Boiko Borisov az mislia da se registrirame kogato mu doide vremeto
otnosno 323 e21 posledno ima filmce po wuprosa
na megoff.hit.bg
kudeto se vizda iasno...
ama mnogo iasno
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
- pe4atara
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
ve4e ne e nujno da pitam na koi e 325.ne mislete 4e se zaiajdam-poneje ne biah na sabora za koeto naistina sajaliavam,niamam vizualna predstava a samo "sluhova".Shte se radvam da pridobia i vizualna-no mnogo bavno svaliam klipovete ot saita na MegOFF.
" Again Excuse me "
pe4atara
" Again Excuse me "
pe4atara
- O N I X
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 8.10.2002
- Местоположение: PLOVDIV
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46 320cd :e30 325
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
a be mai naistina se vijda,4e E-21 minava s edin kalnik 325 na edinia start
sasho
sasho
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
kolite e30 ot dvata starta sa razlicni
ednata e moita a drugata e na Madpetio
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
ednata e moita a drugata e na Madpetio
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
- pe4atara
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
niama da sporim ve4e ima i po interesni temi-no dnes se razbra 4e ti e uvli4al i saedinitelia no........nishto li4no-nali ??
pe4atara
pe4atara
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
za suedinitelia e viarno
no tova ne mi popreci da smackam prehvalenia korab e23 728i na start, viarno e susto ce ne bese klasicesko 3:0 a stana 2:1 tocno zaradi suedinitel ...
nisto licno
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
no tova ne mi popreci da smackam prehvalenia korab e23 728i na start, viarno e susto ce ne bese klasicesko 3:0 a stana 2:1 tocno zaradi suedinitel ...
nisto licno
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
Признавам,че Е21 ме дръпна но мойта не е ориг.Е30 325 диференцяла има значение при тези стартове:) а и останах със съмнение точно какъв мотор имаше това Е21??? това където го разправят пичовете от Пловдив е малко като да им кажа че мойто е 316:) нали Андро:)
BMW-DIESELPOWER
BMW-DIESELPOWER
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
Дръпна те!И то как те дръпна!!!!Мой човек , имаш още много да учиш!Понеже аз съм сглобявал е21-цата , а аз несъм нито лъжец , нито чийтър ,нито млад тунинг майстор , ще ти кажа че че кубатурата му е точно 3216 куб. см.Ако ти докато беше отворен капака беше хвърлил един поглед щеше да разбереш , че е така.Как ли?Не знам!Ти ше кажеш!
И понеже всеки вади някакъв аргумент в своя полза , въпреки че победата на Мегов си е победа даже и с един калник , то аз да защитя е21-цата.
1.Тя също не е с оригиналният си диференциал 3.45 , а със 3.64 от 320.
2.Поради това ,че кинтите който ни изпратихте (за което отново благодарим)заедно с нашите не стигнаха за закупуването и ремонта на колата (беше със спукан блок на 6 места) се наложи купуването на най-евтиният цилиндров блок с регистрация - 50 лв.Сам се досещаш в какво състояние е за тези пари , но нека все пак ти кажа:производство 78 г.,на над милион километра , следи от хонинг не се виждаха в нито един от цилиндрите,елипса средно 5 стотни на цилиндър,сегментите всички отвориха ключове кой 8 десети , кой милиметър (всички много над крайният допуск определен от завода).Буталата от 323 пък купихме от една изстрадала 323 в морга край Пазарджик , те също бяха прекрасни-до едно бяха с повлекли поли ,заради многократни прегрявания.Сегментите естествено също бяха втора употреба.В крайна сметка никой от цилиндрите не успя да вдигне копресия над 9.5 атмосфери.
3.Инжекцията на колата беше от 520 е-34.Насраният Мотроник 1.3 , който всъщност си е перфектен за цивилна кола , но не и за нашата цел - драг рейсинг , го сложих щото не разполагах с L или LE от 323.
4.Спънатото изпускане от 320 , 2 тръби в една ,което също пречеше на колата да се изфорсира беше според мен най-голямата ни загуба.
5.Моят приятел Иван като всеки българин свикнал да кара на газ налива ВИНАГИ,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО от най-евтиният бензин който му видят очите на бензиностанцията.
От всичко казано дотук ето и крайният резултат : от Пловдив до х.Здравец,с.Първенец и обратно Пловдив са по-малко от 70 км. , колата беше опаткала 500 гр. GTX3 Protec.Малко ли са , много ли са - ти ше кажеш!
И вкрайна сметка пак беше така добра да те лагне.Можеш да се сетиш сам на какво е способно читаво 323.Не ме разбирай погрешно,не казвам че М20В23 е по-мощен и по-силен от М20В25.Това което искам да кажа е , че вашите 2.5-ци могат много повече,но не им е позволено това нещо.Някой ще се усъмни ли в думите ми ако кажа ,че М20В20 с L-Jetronic ще разкъса М20В20 с Motronic 1.3.Обогати смесчицата ( извън заводските норми) , подай предваренийце (също извън тях) и ще видиш как колата с L-Jetronic просто полудява и удря в земята всички заводски данни.Ето защо 728-цата не се даде лесно на Мегов.При коне 186 към то 172 и килограми 2000 към 1200 в полза на седмицата , минималната преднина с която 3-ката я изпреварва говори колко повече трябва да се очаква от колата на Мегов.Казвам минимална защото само един старт беше валиден.Другите два пъти и Любо и Жоро не можаха да тръгнат правилно.
Понеже съм сменил доста БМВ-та,пък си позволявам да тествам и клиентските коли , съм понатрупал някоя и друга рутина , та мога да ти кажа коя инжекция тичка най-много.Примерно взимаме М30 , но това важи и за всички останали двигатели ,класацията е :
1.L-Jetronic
2.Motronic First Generation
3.Motronic 1.3
Разбира се по съвършенство са подредени в обратният ред.
Taka че върху два еднакви мотора , в еднаква кондиция ,върху еднакво купе , ти Мот. 1.3-то си го чипвай колкото искаш,аз на L-Jet. само две неща ще му пипна и ще те съсипя.Казаното съм го установил само от двигатели М10,20,30.
Между другото доказателство на думите ми ще бъде това ,че ще правим колата на Сашо Alpina от 2.0 на 2.3.Разбира се тя ще стане далеч по-съвършена от е21-цата ,защото Сашо има 100 пъти по-добър цилиндров блок и е приготвил повече пари за нови части , но пак няма да може да я мине заради инжекцията с която е в момента.Мисля че ще е равностойна на 320 с LE ,но ще поживеем и ще видим...
И понеже всеки вади някакъв аргумент в своя полза , въпреки че победата на Мегов си е победа даже и с един калник , то аз да защитя е21-цата.
1.Тя също не е с оригиналният си диференциал 3.45 , а със 3.64 от 320.
2.Поради това ,че кинтите който ни изпратихте (за което отново благодарим)заедно с нашите не стигнаха за закупуването и ремонта на колата (беше със спукан блок на 6 места) се наложи купуването на най-евтиният цилиндров блок с регистрация - 50 лв.Сам се досещаш в какво състояние е за тези пари , но нека все пак ти кажа:производство 78 г.,на над милион километра , следи от хонинг не се виждаха в нито един от цилиндрите,елипса средно 5 стотни на цилиндър,сегментите всички отвориха ключове кой 8 десети , кой милиметър (всички много над крайният допуск определен от завода).Буталата от 323 пък купихме от една изстрадала 323 в морга край Пазарджик , те също бяха прекрасни-до едно бяха с повлекли поли ,заради многократни прегрявания.Сегментите естествено също бяха втора употреба.В крайна сметка никой от цилиндрите не успя да вдигне копресия над 9.5 атмосфери.
3.Инжекцията на колата беше от 520 е-34.Насраният Мотроник 1.3 , който всъщност си е перфектен за цивилна кола , но не и за нашата цел - драг рейсинг , го сложих щото не разполагах с L или LE от 323.
4.Спънатото изпускане от 320 , 2 тръби в една ,което също пречеше на колата да се изфорсира беше според мен най-голямата ни загуба.
5.Моят приятел Иван като всеки българин свикнал да кара на газ налива ВИНАГИ,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО от най-евтиният бензин който му видят очите на бензиностанцията.
От всичко казано дотук ето и крайният резултат : от Пловдив до х.Здравец,с.Първенец и обратно Пловдив са по-малко от 70 км. , колата беше опаткала 500 гр. GTX3 Protec.Малко ли са , много ли са - ти ше кажеш!
И вкрайна сметка пак беше така добра да те лагне.Можеш да се сетиш сам на какво е способно читаво 323.Не ме разбирай погрешно,не казвам че М20В23 е по-мощен и по-силен от М20В25.Това което искам да кажа е , че вашите 2.5-ци могат много повече,но не им е позволено това нещо.Някой ще се усъмни ли в думите ми ако кажа ,че М20В20 с L-Jetronic ще разкъса М20В20 с Motronic 1.3.Обогати смесчицата ( извън заводските норми) , подай предваренийце (също извън тях) и ще видиш как колата с L-Jetronic просто полудява и удря в земята всички заводски данни.Ето защо 728-цата не се даде лесно на Мегов.При коне 186 към то 172 и килограми 2000 към 1200 в полза на седмицата , минималната преднина с която 3-ката я изпреварва говори колко повече трябва да се очаква от колата на Мегов.Казвам минимална защото само един старт беше валиден.Другите два пъти и Любо и Жоро не можаха да тръгнат правилно.
Понеже съм сменил доста БМВ-та,пък си позволявам да тествам и клиентските коли , съм понатрупал някоя и друга рутина , та мога да ти кажа коя инжекция тичка най-много.Примерно взимаме М30 , но това важи и за всички останали двигатели ,класацията е :
1.L-Jetronic
2.Motronic First Generation
3.Motronic 1.3
Разбира се по съвършенство са подредени в обратният ред.
Taka че върху два еднакви мотора , в еднаква кондиция ,върху еднакво купе , ти Мот. 1.3-то си го чипвай колкото искаш,аз на L-Jet. само две неща ще му пипна и ще те съсипя.Казаното съм го установил само от двигатели М10,20,30.
Между другото доказателство на думите ми ще бъде това ,че ще правим колата на Сашо Alpina от 2.0 на 2.3.Разбира се тя ще стане далеч по-съвършена от е21-цата ,защото Сашо има 100 пъти по-добър цилиндров блок и е приготвил повече пари за нови части , но пак няма да може да я мине заради инжекцията с която е в момента.Мисля че ще е равностойна на 320 с LE ,но ще поживеем и ще видим...
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
Това ако е за мен 3216 не е може би 2316ссм
не не съм го гледал добре мотора погледнах радиатора защото точно такъв ми трябва:):)
Но съм виждал доста 323 стари от първите и делкото им е право от ляво на мотора а това на Е21 беше отпред зад радиатора
BMW-DIESELPOWER
не не съм го гледал добре мотора погледнах радиатора защото точно такъв ми трябва:):)
Но съм виждал доста 323 стари от първите и делкото им е право от ляво на мотора а това на Е21 беше отпред зад радиатора
BMW-DIESELPOWER
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
KAKVI SREDNOSTNI IZLIANIA
Pri me konete sa povece ot 172, tegloto mi e 1150
a tazi nedelia 360 km minah s 22 litra vozih zenata i malkia do Pleven sus SREDNA skorost 100km/h stoto imah bolki v gurba...
v tezi 360 ima 50 km gradski cikul
mezdu drugoto suedinitelia mi e totalno otisul
ste go smeniam sledvastata sedmica
toi si bese za smiana ama ot gonkite totalno se skapa
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
Pri me konete sa povece ot 172, tegloto mi e 1150
a tazi nedelia 360 km minah s 22 litra vozih zenata i malkia do Pleven sus SREDNA skorost 100km/h stoto imah bolki v gurba...
v tezi 360 ima 50 km gradski cikul
mezdu drugoto suedinitelia mi e totalno otisul
ste go smeniam sledvastata sedmica
toi si bese za smiana ama ot gonkite totalno se skapa
BMW 325i //M-Technik //M-Dynamics //MegOFF
http://www.megoff.hit.bg
отг::KAKВО ЩЕ КАЖЕТЕ ЗА ГОНКИТЕ В ПЪРВЕНЕЦ ?
Това дето е зад радиатора е високоволтов разпределител , не делко както е originally 323i. и точно защото е там ,а не долу никога колата няма да може да се запъне на 2.5-ца.За кубиците си прав,моя печатна грешка.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани