BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дракон"
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дракон"
BMW Клуб България с подкрепата на Pro Drive представят най-"бързото" събитие от календара на BMW Клуб България за 2013-та година В началото на Юли месец на небезизвестното трасе северно от Пловдив отново ще нажежим асфалта с движение на "ръба"
След изключително успешното пилотно събитие провело се през Септември 2012та и последвалите го мероприятия на писта Серес в Гърция тази година освен многото емоции зад волана, карането на воля по пистата и съвети от опитни пилоти и интруктори, пословичното удоволствие от шофирането ще бъде гарнирано и с ареналинови надпревари. Отново ще можете да научите много от презентацията за основите на динамичното шофиранe. Отново до вас през цялото време на пистата ще бъдат ентусиасти, доказали се през годините с отдадеността си на шофирането и превърнали го в свой живот, за да ви помогнат да намерите най-правилния начин за контрол на автомобила си, да се научите да намирате най-бързия път по трасето и да използвате всичко това, за да сте по-сигурни и безопасни по пътищата. А черешката на тортата ще поставят Time Attack и Drift състезанията, които както винаги ще бъдат изключително зрелищни и напечено оспорвани, като на всичкото отгоре ще гледаме групови стартове и тандемни битки
Ето го и предварителния график, по който ще протекат трите дни на събитието:
Всеки желаещ би могъл да избере предпочитания от него начин да се присъедини към нас на пистата, като може да направи това само за обучителната част, само за някоя от състезателните дисциплини или и за всичко накуп, като цените за всичко това можете да намерите по-долу
В зависимост от броя на записаните участници в различните активности евентуално ще има възможност да бъдат проведени и тренировъчни сесии още в петък, като това ще бъде уточнено в процеса на записванията
Благодарение на любезното съдействие на Pro Drive на ваше разположение на пистата отново ще има специално подготвени пистови автомобили Е36 318i на цена от 5лв. на обиколка
По време на събитието на пистата ще се допускат само автомобили с марката BMW, както и MINI. Няма да има ограничение за сервизни автомобили.
Естествено за Вашето удобство и приятно изживяване отново сме направили така, че всеки записан за обучителната част да не остане нито гладен нито жаден, особено в по-натоварения първи ден, като ще можете да се насладите на скромното меню, което сме Ви подготвили.
Заедно с "Welcome" пакета пък ще Ви зарадваме с някое и друго подаръче, за още един спомен от незабравимото преживяване с BMW Клуб България.
Освен всичко това, всеки който пожелае ще има възможност да изпита истински незабравими емоции "вързан" на пасажерското място до някой от най-бързите пилоти и автомобили от любимата марка .
Разбира се най-добре представилите се през трите дни в различните дисциплини ще бъдат щедро наградени благодарение на нашите партньори от
и
,
като ви гарантирам, че наградите си заслужават
За капак на всичко, в петъчната и съботната вечер ще се радваме ако се присъедините към нас на станалото традиционно "пистово" барбекю, където сред мириса на мръвки и приятна компания ще можем да обсъдим на по бира всичко, което ни вълнува от пъстрия автомобилен свят!
За желаещите да къмпингуват на пистата, това ще бъде позволено и напълно безплатно
Зрители ще бъдат допускани срещу вход от 5лв.
След всичко казано до тук съм сигурен, че всеки един записан и дошъл да кара няма да съжалява и за секудна за това, че е бил част от това мероприятие
РЕГЛАМЕНТ TIME ATTACK:
Тази година дисциплината Time Attack ще се проведе в 5 различни класа, както следва:
I. Улични автомобили (Street)
1.С обем на двигателя до 2000 куб.см. включително
2.С обем на двигателя от 2000 до 2800 куб.см. включително
3.С обем на двигателя над 2800 куб.см.
За уличен автомобил (Street) се смята всеки такъв:
- по който не са направени никакви модификации, засягащи екстериора, интериора, купето и стъклата.
- не се позволява олекотяване чрез премахване на интериорни и екстериорни елементи, изрязване на елементи от металната конструкция или подмяната им с неоригинални такива.
- не се позволява премахване на оборудване или подмяната му с неоригинално такова.
- не се позволява използването на седалки тип "Корито", 4 и 5-точкови колани.
- позволено е модифициране или подмяна на двигател, силово предаване, окачване и спирачки, като след подмяна на двигателя се взима предвид настоящия работен обем.
- не е позволено използването на гуми тип "Слик" и "Семи-слик".
- разрешена е е подмяната на стандартната ръчна спирачка с хидравлична такава.
- разрешено е премахването на резервната гума, крика и аптечката.
- препоръчително е наличието на пожарогасител в автомобила.
В клас “Street” се допускат гуми с treadwear индикатор над 200. Всички гуми с по-нисък коефициент се считат за такива с по-специална сфера на употреба и дори да са легални за употреба по улиците, няма да се допускат в надпреварите "Time Attack" в клас “Street” е с цел максимално изравняване на шансовете на различните автомобили и пилоти в един клас, тъй като всички знаем какво преимущество биха дали.
Всички дизелови автомобили, отговарящи на клас “Street”, тази година, за да е още по-интересна и оспорвана битката, ще застават наравно с бензиновите, като кубатурата им ще се умножава по коефициент 1.1. Това означава, че 318tds е в клас до 2000 куб. см., 320d, 325tds, 525d и 525tds отиват в клас от 2000 до 2800 куб. см, а 330d, 335d, 530d и 535d са в клас над 2800 куб. см.
При всички бензинови автомобили с принудително пълнене, работният обем на двигателя се умножава по коефициент 1.7, за да се получи съответен работен обем, определящ към кой клас принадлежи автомобилът. Имайки предвид двигателите на BMW-тата, тези, всички, които са с принудително пълнене, с изключение на 1,6-литровите, отиват автоматично в най-горния клас.
II. Модифицирани автомобили:
1. С обем на двигателя до 2500 куб. см. включително
2. С обем на двигателя над 2500 куб. см.
В клас “Модифицирани’ обемът на дизеловите двигатели не се умножава по коефициент 1.1, както в клас Street.
За модифициран автомобил се смята всеки такъв, който не покрива кое да е от изискванията за клас Street (т. I).
- разрешени са всякакви модификации, засягащи интериора, екстериора, купето и стъклата с цел олекотяване.
- разрешена е употребата на седалки тип “Корито”, 4 и 5-точкови колани.
- разрешава се употребата на гуми тип “Слик” и “Семи-слик”.
- задължително е наличието на пожарогасител в автомобила, който да е в обсега на шофьора.
Употребата на обезопасителни колани и каски е задължителна за всички пилоти и пасажери! Ако не разполагате с лична каска, ще ви бъде дадена от маршал на пистата преди началото на серията.
РЕГЛАМЕНТ DRIFT:
За пръв път по време на мероприятие на BMW Клуб България ще проведем професионално състезание по Drift. Пилотите ще бъдат разделени на два класа според типа на автомобилите си - "Street" и "Pro" в зависимост от наличието на обезапасителна клетка, като трасето и регламента за провеждане на надпреварите очаквайте съвсем скоро.
За записвания моля изпращайте попълнената бланка приложена по-долу на e-mail: driving@bmwpower-bg.net
При пристигане на пистата носете със себе си документ за извършеното плащане, както и попълнената заявка + декларация + бланка за технически преглед (също приложени по-долу)
Таксата за участие можете да платите на място в офиса на Клуба:
гр.София, жк.Дружба 2 , бул. Проф. Цветан Лазаров 92, партерен етаж
тел:02/4211196
или чрез банков превод в сметката на Клуба:
Уникредит Булбанк
Сдружение БМВ Клуб България
IBAN : BG 19 UNCR 76301065916408
BIC : UNCRBGSF .
Срокът за записване се удължава до сряда 3ти На място също ще бъде възможно да се запишете, но само от 8 до 10 в петък и събота
За вечерните BBQ-та в петък и събота, всеки който иска да участва може да носи каквото прецени за себе си и придружителите си, като всичко ще бъде сготвено накуп Разбира се всеки е добре дошъл в BBQ "зоната" със своята скара и компания
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
Ще има и 2бр рентакарски М3ки /е36/ напълно подготвени за писта +1бр М3 е30
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bmw325ci
- младши ентусиаст
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
Вариант за записване и плащане на таксите на място има ли ? От съображение, че не знам дали ще ми е подготвен автомобила до тогава, идеята ми и без това е само да си покарам в Time Attack-a за кеф
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
Няколко въпроса
1. Time attack и Drift-а предполагам са по-ориентирани към хора с повече опит нали така? Т.е. най-подходящото в случая за мен е да се включа само за обучението?
2. Има ли някъде подходящи хотелчета за преспиване ако не броим къмпинга за опция и някакви цени?
3. Ще трябва ли каска като в Серес и ако нямаме ще има ли някакви "оборотни"?
4. Предполагам няма проблем да се обучаваме както с подготвените/рент коли, така и с нашите (дано гумите издържат )?
Иначе съм сигурен, че ще си заслужава и предполагам ще е една добра подготовка за 1 ноември в Серес =)
1. Time attack и Drift-а предполагам са по-ориентирани към хора с повече опит нали така? Т.е. най-подходящото в случая за мен е да се включа само за обучението?
2. Има ли някъде подходящи хотелчета за преспиване ако не броим къмпинга за опция и някакви цени?
3. Ще трябва ли каска като в Серес и ако нямаме ще има ли някакви "оборотни"?
4. Предполагам няма проблем да се обучаваме както с подготвените/рент коли, така и с нашите (дано гумите издържат )?
Иначе съм сигурен, че ще си заслужава и предполагам ще е една добра подготовка за 1 ноември в Серес =)
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- KickingKing
- ентусиаст
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
Rainbow написа:Няколко въпроса
1. Time attack и Drift-а предполагам са по-ориентирани към хора с повече опит нали така? Т.е. най-подходящото в случая за мен е да се включа само за обучението?
2. Има ли някъде подходящи хотелчета за преспиване ако не броим къмпинга за опция и някакви цени?
3. Ще трябва ли каска като в Серес и ако нямаме ще има ли някакви "оборотни"?
4. Предполагам няма проблем да се обучаваме както с подготвените/рент коли, така и с нашите (дано гумите издържат )?
Иначе съм сигурен, че ще си заслужава и предполагам ще е една добра подготовка за 1 ноември в Серес =)
1. Сашо ще каже по-точно, но мисля след обучението може да се пробваш и с твойта. Все пак внимаваш и
2. Има в Хисаря, Пловдив, с. Труд и т.н. Местата са известни общо взето, но ако разгледаш нета има много алтернативи в 20тина км от там
3. Каска може да си носиш ти, ако не има на място там оборотни. Вземи си поне боне.
4. Пак към (1)
Изяж бобър - спаси дърво!
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
Мен ми е интересно каква ще е таксата на М3-ката Е36 за 1 обиколка
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
don_gori написа:Мен ми е интересно каква ще е таксата на М3-ката Е36 за 1 обиколка
И аз чакам с нетърпение тази информация
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
20лв
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
Явор написа:20лв
Там сме
Имам и друго питане колко тренировъчни обиколки горе долу ще се съберат за каране (то е ясно че ще е според участниците , но г/д оринтеровъчно)
И ще мога ли да участвам с някой специално подготвен автомобил в Time Attack примерно с 318-ката на ПроДрайв
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
.
Последна промяна m.dimitrov1992 на 11 Юни 2013, 13:48, променена общо 1 път
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
bmw325ci написа:Вариант за записване и плащане на таксите на място има ли ? От съображение, че не знам дали ще ми е подготвен автомобила до тогава, идеята ми и без това е само да си покарам в Time Attack-a за кеф
Стига да има останали места за записване - да
Rainbow написа:Няколко въпроса
1. Time attack и Drift-а предполагам са по-ориентирани към хора с повече опит нали така? Т.е. най-подходящото в случая за мен е да се включа само за обучението?
2. Има ли някъде подходящи хотелчета за преспиване ако не броим къмпинга за опция и някакви цени?
3. Ще трябва ли каска като в Серес и ако нямаме ще има ли някакви "оборотни"?
4. Предполагам няма проблем да се обучаваме както с подготвените/рент коли, така и с нашите (дано гумите издържат )?
Иначе съм сигурен, че ще си заслужава и предполагам ще е една добра подготовка за 1 ноември в Серес =)
1. Състезанията са за всеки, който има желание да се пробва, като изцяло от теб зависи къде ще се включиш, можеш да минеш първо обучението и след това да караш и в тях
2. Колегата ти е дал насока, най-близкия и често използван хотел е Сарай, но наистина в Хисаря, Труд и т.н. има доста възможности
3. Каски има, но не са безкрайно много и ако имаш възможност е по-добре да си осигуриш
4. Обучението е изцяло по ваше желание и може да се извърши както с вашите коли, така и с тези специално потготвени и предназначени за това от ProDrive и Явор
don_gori написа:Имам и друго питане колко тренировъчни обиколки горе долу ще се съберат за каране (то е ясно че ще е според участниците , но г/д оринтеровъчно)
И ще мога ли да участвам с някой специално подготвен автомобил в Time Attack примерно с 318-ката на ПроДрайв
За обучителната част само са предвидени около 5 сесии в петък и 5 в събота, като това в зависимост от темпото и активността са поне 50тина обиколки! Отделно от тях, ако се запишете и за Time Attack-а имате възможност да направите още 3 сесии
Колите на ProDrive няма да могат да бъдат наемани за Time Attack надпреварите
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- 100imenov
- ентусиаст
- Мнения: 1242
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
Супер
Мен ме интересува какво точно включва таксата на обучението и ако искам да завърта няколко обиколки допълнително след него,трябва ли да се запиша за тайм атак?
Мен ме интересува какво точно включва таксата на обучението и ако искам да завърта няколко обиколки допълнително след него,трябва ли да се запиша за тайм атак?
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
100imenov написа::ok: Супер
Мен ме интересува какво точно включва таксата на обучението и ако искам да завърта няколко обиколки допълнително след него,трябва ли да се запиша за тайм атак?
Таксата за обучението включва лека закусчица сутринта в петък, около 2 часа теоритична част, обяд, след това опознавателни обиколки по пистата и много каране по пистата с инструктор до теб в колата, който да ти дава напътствия В съботния ден е само каране, като инструкторите отново са с вас по колите Ако искаш да караш допълнително, да, трябва да се запишеш и за Time Attack-а
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
Бих искал да ви помоля от време на време да ъпдейтвате в темата колко места са останали за записване, защото не искам да изпусна възможността да се запиша, а още не съм наясно в кои от дните ще мога да се включа. Предполагам и за другите колеги ще е полезно да знаят...
Re: BMW Track Day Experience 2013 - 5,6 и 7 Юли - Писта "Дра
DrivinGGoD написа:При пристигане на пистата носете със себе си документ за извършеното плащане, както и попълнената заявка + декларация + бланка за технически преглед (също приложени по-долу)
Бланката за технически преглед не се ли попълва на място от техническа комисия (има такова поле на самата бланка)?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани