Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Тук се дискутират срещите.

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 9.07.2008
Местоположение: СОФИЯ

Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от GT 51 » 17 Фев 2011, 16:51

:driving: :lalala: :wave:

Уважаеми колеги , имам удоволствието да ВИ поканя да участвате в състезание за издържливост на ретро и класически автомобили,което ще се проведе на писта ДРАКОН ,край село Калояново,обл.Пловдив на 17.04.2011 г. Ако имате въпроси , не се притеснявайте,питайте.Надявам се да се видим на пистата.Поздрави и успех !

Уважаеми колеги,
Пускам регламента за състезанието,може да има малки корекций от нас организаторите,за което ще бъдете информирани навреме
1.Обща организация
Състезанието се организира от Старозагорски Автомобилен клуб Ретро,Автомобилен Спортен Клуб "Ричи рейсинг"
2.Място:Автомобилна писта "Дракон" край село Калояново,област Пловдив.
Дата 17 Април 2011г.
3.Програма на състезанието:
-Дата на откриване на записванията 14 Февруари 2011,дата на закриване на записванията: 17 Април 2011 г. Непосредствено преди старта.
-Дата и място на Административния и Технически преглед:17 Април 2011 г.-Неделя ,писта "Дракон" от 9.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС,платена такса за участие.По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките и коланите ,сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него,наличност на изправен пожарогасителв купето на автомобила,действащи фарове,мигачи,габарити,стопове,странични огледала.
Интервал в който записалите се могат правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00ч.
-Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие.
Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:
1.Производство до 1980 г. до 1600 куб.см.
2 Производство до 1980 г. над 1600 куб.см
3. Производство до 1985 г. до 1600 куб.см
4. Производство до 1985 г. над 1600 куб.см
Автомобилите с турбо Комнпресор или Механичен компресор се умножават по коефициент 1.7 .
Всеки отбор е длъжен да си осигури предпазна каска/ каски за състезанието.
4.Изисквания към екипажите:Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима пилоти.Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно , без навигатор.Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути , или 3 смени за сесия.
5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допускани автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 г.(пример:ако модела се произвежда в периода 1978-1985 г. а конкретния автомобил е произвевден през 1985 г. , то той ще бъде допуснат до участие).Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия , всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6.Протичане на състезанието
Състезанието за издържливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара,като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определеното време.Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи.Старта няма да бъде от стартова решетка, а ще бъде летяш.Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер,който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк,където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смяната на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво , и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопастност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастността и коректното протичане на надпреварата.

Такса за участие
до 1-ви Април 50 лв. на екипаж
от 1-ви Април да 16 Април -70 лв. на екипаж
Без предварителна заявка на място 90 лв.
За информация по начина на заплащане тел.0888 260 220
0882 40 62 92

за допълнителна информация и всичко свързано със състезанието :
0888 260 220 Гено Иванов
0882 40 62 92 Влади Димитров

Мнението беше редактирано от GT 51: Днес, 19:53


richii написа:П О К А Н А


:clap: Здравейте уважаеми колеги и фенове на ретро и спортни автомобили, имаме удоволствието да ви поканим на едно спортно мероприятие което ще се проведе на писта” Дракон” . „Ретро Рейсинг Калояново” ще бъде проведено на 17.04.2011 година като за първи път ще вземат участие и спортни и модифицирани автомобили . Участниците ще бъдат разделени в няколко класа според кубатурата на двигателя и възрастта на автомобила. За доброто настроение и удоволствие на публиката ще има и изложение от ретро автомобили ,томбола както и много специални награди. Организатори на това събитие са „Старозагорския автомобилен клуб Ретро” ,”Автомобилен спортен клуб Ричи Рейсинг” и г-н Влади Димитров.
За медийното отразяване на „Ретро Рейсинг Калояново „ сме поканили екипите на „Хоби ТВ” и списание „ Автокласика и мотоциклети”.
Организаторите ви пожелават много приятни емоции на писта Дракон край село Калояново !

viewtopic.php?f=3&t=247072
Последна промяна GT 51 на 30 Мар 2011, 20:37, променена общо 2 пъти
Колумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от GRINGO » 18 Фев 2011, 16:55

Мисля да се запиша :yes:
The power is nothing without control.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Е30-ка

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от ndragomanov » 19 Фев 2011, 22:57

Айде живот и здраве,ако успея да се прибера в България по това време,30-ката пак ще е на пистата :driving: :driving: :driving:
Знам нещо по-сладко от мед: 325 на тънък лед

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от Master™ » 20 Фев 2011, 19:35

ndragomanov написа:Айде живот и здраве,ако успея да се прибера в България по това време,30-ката пак ще е на пистата :driving: :driving: :driving:

абе колега виж ко пише....... за класически и ретро автомобили :mhihi: недей тай че и аз имам е30 ;) само 88г е... новичко новичко още :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Е30-ка

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от ndragomanov » 20 Фев 2011, 22:36

Master™ написа:
ndragomanov написа:Айде живот и здраве,ако успея да се прибера в България по това време,30-ката пак ще е на пистата :driving: :driving: :driving:

абе колега виж ко пише....... за класически и ретро автомобили :mhihi: недей тай че и аз имам е30 ;) само 88г е... новичко новичко още :mhihi: :mhihi: :mhihi:



Двоен стоп колега,двоен стоп е истината :lol: :lol: :lol: Миналата година карах с 30-ката. Потърси темата от миналата година,там беше уточнено двоен стоп може,троен не.
Знам нещо по-сладко от мед: 325 на тънък лед

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от deyan-enchev » 21 Фев 2011, 17:09

^
Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:
1.Производство до 1980 г. до 1600 к.с
2 Производство до 1980 г. над 1600 к.с
3. Производство до 1985 г. до 1600 к.с
4. Производство до 1985 г. над 1600 к.с

ако не се лъжа двойния стоп се прави и след 1985 година
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от Master™ » 21 Фев 2011, 20:36

deyan-enchev написа:^
Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:
1.Производство до 1980 г. до 1600 к.с
2 Производство до 1980 г. над 1600 к.с
3. Производство до 1985 г. до 1600 к.с
4. Производство до 1985 г. над 1600 к.с

ако не се лъжа двойния стоп се прави и след 1985 година

не се лъжеш ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Е30-ка

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от ndragomanov » 21 Фев 2011, 21:32

deyan-enchev написа:^
Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:
1.Производство до 1980 г. до 1600 к.с
2 Производство до 1980 г. над 1600 к.с
3. Производство до 1985 г. до 1600 к.с
4. Производство до 1985 г. над 1600 к.с

ако не се лъжа двойния стоп се прави и след 1985 година


Така де,само че започва производството на модела преди 1985-та.Гледа се кога е излязъл модела,а не кога е произведена конкретната кола.Това беше обсъждано миналата година.

Айде стягайте двония стопец и всичката газ към Калояново :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Знам нещо по-сладко от мед: 325 на тънък лед

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от Master™ » 22 Фев 2011, 10:15

мдааааа и ти си прав. Много ми се иска ма сме малко далечко в Русе.
Последна промяна Master™ на 23 Фев 2011, 10:11, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 14.10.2009

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от deshi » 22 Фев 2011, 12:11

Всички трийски ще влизат , така че двоен или троен стоп ... нчма значение :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от GRINGO » 22 Фев 2011, 17:42

Сигурна ли е работата ?
Ако наистина го направите така ще има доста желаещи. :yes:
The power is nothing without control.
Изображение

русата мафия!
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от Ronka » 24 Фев 2011, 13:55

Пфф как ми се ходи :roll:

пс.Не разбрах само,входа за пистата свободен ли е :paranoid:
ИзображениеIs...

Много като тебе вече плакаха ...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от Lucky » 01 Мар 2011, 17:24

То това е много добре, само не знам има ли смисъл да се състезавам с некое Е21 с мотор от Е39 М5 и окачване и спирачки от болид на Ф1 при положение, че ще сме в една категория а аз съм със сток Е3. :winky:

русата мафия!
Аватар
Мнения: 874
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: София
Пол: Жена
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от Ronka » 01 Мар 2011, 20:51

Lucky написа:То това е много добре, само не знам има ли смисъл да се състезавам с некое Е21 с мотор от Е39 М5 и окачване и спирачки от болид на Ф1 при положение, че ще сме в една категория а аз съм със сток Е3. :winky:


Има има, важно е участието :yes:
Аз по-бих се изкефила на твойто е3, отколкото на сбирщината 'Е21 с мотор от Е39 М5 и окачване и спирачки от болид на Ф1' :winky:
ИзображениеIs...

Много като тебе вече плакаха ...

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: Е30-ка

Re: Състезание за ретро и класически автомобили - 17.04.2011 г.

Мнение от ndragomanov » 03 Мар 2011, 22:16

Ronka написа:
Lucky написа:То това е много добре, само не знам има ли смисъл да се състезавам с некое Е21 с мотор от Е39 М5 и окачване и спирачки от болид на Ф1 при положение, че ще сме в една категория а аз съм със сток Е3. :winky:


Има има, важно е участието :yes:
Аз по-бих се изкефила на твойто е3, отколкото на сбирщината 'Е21 с мотор от Е39 М5 и окачване и спирачки от болид на Ф1' :winky:



Права е колежката :lol: По-важно е участието.Аз миналата година бях с най-слабата кола в моя клас.М10 ама си направих кефа на макс,а и не бях от последните :roll: четвърти от десет мисля,че не е зле.
Знам нещо по-сладко от мед: 325 на тънък лед

Следваща

Назад към Събори/Мероприятия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook