---BMW Nazca - автомобил и половина ---
Модератор: cww
5 мнения
• Страница 1 от 1
- ///M3
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
---BMW Nazca - автомобил и половина ---
BMW NAZCA ... Невероятният прототип !!!
В началото на '90 , Италдизайн ( които имат голяма заслуга за излизането на М1 на пазара ) горяли от желание да се разпишат на пазара за суперколи . Първият прототип , който те сами разработили ( тъй като в конструирането на М1 са взели участие и други фирми , Италдизайн не са могли да заявят : М1 - това е наше творение ) , това е именно БМВ Назка М12 . Тази кола е задвижвана от V12 двигател , същият този , който се използва и при 750i и 850i ( демек - 5.0сс ) . Giorgetto Giugiaro , основателят на Италдизайн , отговарял за оформлението , а преди автомобилът да влезе в производство , той искал да го направи още по-впечатляващ ( и определено е успял ) .
През 1991 италианецът изменил външния вид на М12 и направил новия прототип познат още като БМВ Назка С2 . Този модел бил доста близък до М12 като новото бил двигателят - от Алпина - V12 . Това е същият този двигател Алпина В12 .
Но за жалост , проектът Назка си останал само прототип и не стигнал до масово производство . Направени са три прототипа ( един Назка М12 , един Назка С2 и един - С2 спайдър ). Лошото е , че човек може да ги види само в музея на Италдизайн в Италия ( друг е въпросът колко са имитациите и опитите на хората да си направят такъв автомобил ).
Има две причини , поради които Италдизайн правят този модел , като двете са доста близки :
1. - По този начин са решили да покажат виждането си за бъдещето на Баварците , пък и да се покажат на пазара на суперколи ( дошли от бъдещето направо - все пак е било 1990-1991 ) .
2. - Италдизайн решили да конструират заместител на БМВ М1 , защото модата му минала , имало много проблеми с него и когато вече се оправили нещата се оказало , че той вече не е конкурентноспособен ( повече инфо в темата за М1 в The best of ) . Понеже моделът заминал безславно , те решили да направят нещо ново и също толкова атрактивно , но да няма проблеми с него . Уви - този проект изобщо не бил осъществен - от БМВ не приели проекта , въпреки че моделът се харесал на голяма част от хората по света .
Данни : ( Nazca М12 )
Спецификация :
- година - 1990
- модел - 1990 Nazca M12 Concept
Двигател и трансмисия :
- цилиндри - V12
- брой клапани - 24
- обем - 4988сс
- мощност - 300кс/223.7кВ @ 5200 об/мин
- макс. въртящ момент - 450нМ @ 4100 об/мин
- компресия - 8.8 : 1
- ск. кутия - 5-степенна механична
Шаси / гуми
- гуми предни - 235/40ZR-18
- гуми задни - 285/35ZR-18
- вид на спирачките - дискови
- ABS - да
Размери :
- междуосие - 2601мм
- дължина - 4364мм
- височина - 1105мм
- ширина - 1989мм
- тегло - 1098кг
Постижения :
- макс. скорост - 289.7км/ч
- 0-100 км/ч - 4.5 сек
С подобрена версия на двигателя са успели да я докарат до :
326км/ч
0-100 - 4.19сек
( също в списъка с най-бързите коли на земята под номер 46 )
Данни : ( Nazca C2 )
Спецификация -
- година - 1991
- изработена от - Италдизайн
- модел - Назка С2
Двигател и трансмисия -
- позиция - средноразположен надлъжно
- конфигурация - Алпина V12 ( 60 градуса )
- клапани - 4 на цилиндър , DOHC
- обем - 5646сс
- мощност - 380кс/283кВ @ 5300 об/мин
- макс. въртящ момент - 550нМ @ 4000 об/мин
- макс. обороти - 6900 об/мин
- скоростна кутия - 6-степенна механична
Шаси/гуми :
- тегло - 1000кг
- дължина - 4395мм
- ширина - 2085мм
- височина - 1105мм
- междуосие - 2600мм
- предни гуми - 235 / 45 ZR 17
- задни гуми - 235 / 45 ZR 17
Постижения :
- макс. скорост - 297.7км/ч
- 0-100км/ч - 4.1сек
А в един руски сайт намерих и информация за някакъв друг
двигател на Nazca , който е вкарал това БМВ сред най-бързите
коли на Земята ( под номер 32 ) :
Двигател Nazca С2 ( № 2 )
- двигател - V12
- клапани - 2 на цилиндър
- обем - 4988сс
- мощност - 350кс @ 5200 об/мин
- макс. въртящ момент - 490Нм @ 4000 об/мин
- ск. кутия - 5-степенна механична
- макс. скорост - 325км/ч
- 0-100 км/ч - 3,79сек
Ето тази снимка е направо :
И ако това не е супер БМВ ... ... Отново имаме италиански дизайн и баварско " сърце " , нооо ... Това си е просто един прототип , който ако беше пуснат на пазара щеше да зарадва доста хора ( включително и мен , макар и да не мога да си го позволя ) и би бил убиец на ... да не споменавам конкретни марки и модели ...
BMW Nazca - един невероятен проект , който показва виждането на Италдизайн за бъдещето на баварските машини ...
Темата бе подготвена специално за вас от : ///М3
В началото на '90 , Италдизайн ( които имат голяма заслуга за излизането на М1 на пазара ) горяли от желание да се разпишат на пазара за суперколи . Първият прототип , който те сами разработили ( тъй като в конструирането на М1 са взели участие и други фирми , Италдизайн не са могли да заявят : М1 - това е наше творение ) , това е именно БМВ Назка М12 . Тази кола е задвижвана от V12 двигател , същият този , който се използва и при 750i и 850i ( демек - 5.0сс ) . Giorgetto Giugiaro , основателят на Италдизайн , отговарял за оформлението , а преди автомобилът да влезе в производство , той искал да го направи още по-впечатляващ ( и определено е успял ) .
През 1991 италианецът изменил външния вид на М12 и направил новия прототип познат още като БМВ Назка С2 . Този модел бил доста близък до М12 като новото бил двигателят - от Алпина - V12 . Това е същият този двигател Алпина В12 .
Но за жалост , проектът Назка си останал само прототип и не стигнал до масово производство . Направени са три прототипа ( един Назка М12 , един Назка С2 и един - С2 спайдър ). Лошото е , че човек може да ги види само в музея на Италдизайн в Италия ( друг е въпросът колко са имитациите и опитите на хората да си направят такъв автомобил ).
Има две причини , поради които Италдизайн правят този модел , като двете са доста близки :
1. - По този начин са решили да покажат виждането си за бъдещето на Баварците , пък и да се покажат на пазара на суперколи ( дошли от бъдещето направо - все пак е било 1990-1991 ) .
2. - Италдизайн решили да конструират заместител на БМВ М1 , защото модата му минала , имало много проблеми с него и когато вече се оправили нещата се оказало , че той вече не е конкурентноспособен ( повече инфо в темата за М1 в The best of ) . Понеже моделът заминал безславно , те решили да направят нещо ново и също толкова атрактивно , но да няма проблеми с него . Уви - този проект изобщо не бил осъществен - от БМВ не приели проекта , въпреки че моделът се харесал на голяма част от хората по света .
Данни : ( Nazca М12 )
Спецификация :
- година - 1990
- модел - 1990 Nazca M12 Concept
Двигател и трансмисия :
- цилиндри - V12
- брой клапани - 24
- обем - 4988сс
- мощност - 300кс/223.7кВ @ 5200 об/мин
- макс. въртящ момент - 450нМ @ 4100 об/мин
- компресия - 8.8 : 1
- ск. кутия - 5-степенна механична
Шаси / гуми
- гуми предни - 235/40ZR-18
- гуми задни - 285/35ZR-18
- вид на спирачките - дискови
- ABS - да
Размери :
- междуосие - 2601мм
- дължина - 4364мм
- височина - 1105мм
- ширина - 1989мм
- тегло - 1098кг
Постижения :
- макс. скорост - 289.7км/ч
- 0-100 км/ч - 4.5 сек
С подобрена версия на двигателя са успели да я докарат до :
326км/ч
0-100 - 4.19сек
( също в списъка с най-бързите коли на земята под номер 46 )
Данни : ( Nazca C2 )
Спецификация -
- година - 1991
- изработена от - Италдизайн
- модел - Назка С2
Двигател и трансмисия -
- позиция - средноразположен надлъжно
- конфигурация - Алпина V12 ( 60 градуса )
- клапани - 4 на цилиндър , DOHC
- обем - 5646сс
- мощност - 380кс/283кВ @ 5300 об/мин
- макс. въртящ момент - 550нМ @ 4000 об/мин
- макс. обороти - 6900 об/мин
- скоростна кутия - 6-степенна механична
Шаси/гуми :
- тегло - 1000кг
- дължина - 4395мм
- ширина - 2085мм
- височина - 1105мм
- междуосие - 2600мм
- предни гуми - 235 / 45 ZR 17
- задни гуми - 235 / 45 ZR 17
Постижения :
- макс. скорост - 297.7км/ч
- 0-100км/ч - 4.1сек
А в един руски сайт намерих и информация за някакъв друг
двигател на Nazca , който е вкарал това БМВ сред най-бързите
коли на Земята ( под номер 32 ) :
Двигател Nazca С2 ( № 2 )
- двигател - V12
- клапани - 2 на цилиндър
- обем - 4988сс
- мощност - 350кс @ 5200 об/мин
- макс. въртящ момент - 490Нм @ 4000 об/мин
- ск. кутия - 5-степенна механична
- макс. скорост - 325км/ч
- 0-100 км/ч - 3,79сек
Ето тази снимка е направо :
И ако това не е супер БМВ ... ... Отново имаме италиански дизайн и баварско " сърце " , нооо ... Това си е просто един прототип , който ако беше пуснат на пазара щеше да зарадва доста хора ( включително и мен , макар и да не мога да си го позволя ) и би бил убиец на ... да не споменавам конкретни марки и модели ...
BMW Nazca - един невероятен проект , който показва виждането на Италдизайн за бъдещето на баварските машини ...
Темата бе подготвена специално за вас от : ///М3
Последна промяна ///M3 на 23 Фев 2004, 18:23, променена общо 2 пъти
- ///M3
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Тъй като стана въпрос за прототипите на БМВ и доста от вас решиха , че за новите модели няма бъдеще , и че БМВ се излагат и скоро ще я закъсат , та затова реших да представя на вашето внимание този ... модел , за който просто нямам думи . И като гледате така какво мислите - все още ли смятате , че бъдещето на Баварските машини отива на кино Както всички знаете , тунинг за БМВ правят над 16 лицензирани фирми ( имах и цял списък даже , но сега не мога да го намеря ) , та смятате ли , че БМВ ще остави без хляб ( или с половин хляб ) толкова много фирми , пък и ще разочарова милиони ( да не казвам милиарди ) хора по света ?! Неее , не се плашете - бъдеще за БМВ има и то е доста светло ... Разработки като Z5 , Z11 - 13 - 18 и там другите зетове ... Те няма да се " родят " , бъдещето е в спортните модели , а БМВ са майстори в правенето на спортни модели .
П.С. - Ако BMW Nazca беше или някога бъде сериен модел ... ... не знам за вас , но личното ми мнение , че след около 20-на години ( а може и по-рано ) това може да бъде ПЕРФЕКТНАТА спортна кола !
Айде сега вече бъдете спокойни , БМВ си знаят работата , но от време на време си пускат такива базици като Z22 , че да гледат сеир после - как цял свят се нерви !!!
П.С. - Ако BMW Nazca беше или някога бъде сериен модел ... ... не знам за вас , но личното ми мнение , че след около 20-на години ( а може и по-рано ) това може да бъде ПЕРФЕКТНАТА спортна кола !
Айде сега вече бъдете спокойни , БМВ си знаят работата , но от време на време си пускат такива базици като Z22 , че да гледат сеир после - как цял свят се нерви !!!
- ///M3
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Еее , вие пък ... . Защо никой не си казва мнението по въпроса за този прототип ... А иначе като трябва да плюете моделите Z- от 10 нагоре , намериха се доста хора , а сега като видяхте този супер-красавец никой нищо не казва . Нали БМВ уж не вървели на добре и новите разработки не ви допадали , този модел и той ли е тъп за вас ?! Защо никой не каже нещо добро или вие като чуете ново БМВ и веднага - " Аха , ново БМВ - значи идиотщина ... "
Пиша всичко това , защото докато приготвях спецификациите и кратката историйка , попаднах на доста чужди форуми , където имаше изказвания от рода - Защо не е пуснато в производство ... Ах каква красота ... Супер машина - и все някакви такива хубави работи , а тук - ... Или дори да не мислите хубави неща за него , поне си кажете ...
П.С. : Този модел не е просто фотошоп - това е действително съществуваща кола , която се е разписала тук-там из списъците с рекорди - 0-100км/ч ... разни такива
П.С. 2 : Ако някой е решил да ме псува или е "замислил" лични нападки - моля на ЛС ... да не грозим форума
Пиша всичко това , защото докато приготвях спецификациите и кратката историйка , попаднах на доста чужди форуми , където имаше изказвания от рода - Защо не е пуснато в производство ... Ах каква красота ... Супер машина - и все някакви такива хубави работи , а тук - ... Или дори да не мислите хубави неща за него , поне си кажете ...
П.С. : Този модел не е просто фотошоп - това е действително съществуваща кола , която се е разписала тук-там из списъците с рекорди - 0-100км/ч ... разни такива
П.С. 2 : Ако някой е решил да ме псува или е "замислил" лични нападки - моля на ЛС ... да не грозим форума
- ///M3
- младши ентусиаст
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Две мънички добавчици :
1. - За първи път БМВ Назка М12 било представено на автомобилния салон в Женева през 1991 година .
2. - Като дали проекта си на БМВ , от Италдизайн заявили , че биха могли да произвеждат около 50 броя годишно ... ( това вече се отнася за модела С2 )
А ето още готини снимки на супер готина кола :
Снимка и на Спайдър-а :
Само по-тихичко , моля ви се , че тъкмо заспа , а събуди ли се ... става голям ЗВЯР НА ПЪТЯ !!! :
... Ами това е !!! BMW NAZCA M12/C2 :bowdown::bowdown::bowdown::bowdown::bowdown::bowdown: !!!
1. - За първи път БМВ Назка М12 било представено на автомобилния салон в Женева през 1991 година .
2. - Като дали проекта си на БМВ , от Италдизайн заявили , че биха могли да произвеждат около 50 броя годишно ... ( това вече се отнася за модела С2 )
А ето още готини снимки на супер готина кола :
Снимка и на Спайдър-а :
Само по-тихичко , моля ви се , че тъкмо заспа , а събуди ли се ... става голям ЗВЯР НА ПЪТЯ !!! :
... Ами това е !!! BMW NAZCA M12/C2 :bowdown::bowdown::bowdown::bowdown::bowdown::bowdown: !!!
Последна промяна ///M3 на 24 Фев 2004, 19:28, променена общо 1 път
- Kokorba6iqta
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 7.09.2003
- Местоположение: София
Колата безспорно е красива, но според мен дизйнът и е бил прекалено извънземен за да бъде пусната в производство, защото представете си какъв шок е щяло да бъде човек да види началото на 90те този звяр на пътя!!! Все пак това е един хубав прототип, които е показал какви са възможностите на БМВ двигателите за пореден път!
От Еверест по-високо нема, от Тихия океан по-дълбоко нема и от BMW по-добра кола нема!!!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани