Автомобилни газови уредби?

Извадка на най-добрите теми от форумите на BMWPower-BG.net. Форумът е само за четене!

Модератор: cww

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 16 Фев 2004, 10:49

Ако говорим за газова инжекция - тогава е друго!
Аз мислех, че става дума за обикновен изпарител-при него газта също се засмуква от вакуума над дроселната клапа и се смесва от завихрянето точно след нея.

А при карбураторен двигател е неоправдано да се впръсква газ - излишни пари, мен ако питаш.. :wink:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 17 Фев 2004, 10:19

Който се интересува от газ-тунинг да чете тука :

http://www.jethrosoft.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 17 Фев 2004, 11:28

TOM написа:Абе и метан да си сложим, гадовете пак Ще усетят и Ще ни сложат акциз, макциз и пак Ще стане като с газта. Ще се убедите след време.


Най- вероятно. Аз имах газова уредба на първата си кола когато газта беше 35 стотинки. Карах докато стана 70 и оттогава съм на дизел.
А на тия, където постоянно обясняват за "расовите шестаци" и какъв ташак са газта и дизела само ще кажа, че от както съм си взел бмв- то (август) след няколко дни ще трябва да правя 4- та смяна на маслото(т.е. 4х~10 000км=...). Тъй, че да се позамислят на мое място с какво гориво биха карали.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 17 Фев 2004, 15:39

bum_bum написа:
TOM написа:Абе и метан да си сложим, гадовете пак Ще усетят и Ще ни сложат акциз, макциз и пак Ще стане като с газта. Ще се убедите след време.


Най- вероятно. Аз имах газова уредба на първата си кола когато газта беше 35 стотинки. Карах докато стана 70 и оттогава съм на дизел.
А на тия, където постоянно обясняват за "расовите шестаци" и какъв ташак са газта и дизела само ще кажа, че от както съм си взел бмв- то (август) след няколко дни ще трябва да правя 4- та смяна на маслото(т.е. 4х~10 000км=...). Тъй, че да се позамислят на мое място с какво гориво биха карали.


Сорри за офтопика.
Пич препоръчвам ти да си сменяш маслото на 7500 км ако искаш да я караш тая кола по-дълго :!: :!: :!:
Не ме питай защо и т.н.
Само ще ти дам пример със ТДИ-тата на Шкода например и дават смяна на 15 000км на масло и т.н. но от Чехия са им наредили да го прават на 7500км :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 17 Фев 2004, 15:59

На 7500 се сменя маслото на атмосферен дизел, на турбо трябва още по - често, особено ако се настъпва повечко!
П.С. Това е едно от нещата, които правят поддръжката на дизелов автомобил значително по-скъпа от тази на бензинов такъв!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 18 Фев 2004, 10:01

Ми така ми казаха от там, където си купувам маслото. Вярно, че не е ефтино, но пък и не си струва да се стискам за такива неща. Занапред ще го сменям даже на 5 за по- сигурно :) Мерси за съветите, все пак съм млад дизелджия още :))
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 18 Фев 2004, 10:56

batDancho написа:резултат 234 километра с 14.50 лв. Карал съм със скорост 110-130 км. Коментара е излишен


Че защо пък да е излишен нали за това сме тука - да коментираме! Та в тоя дух мен ми е интересно ако понастъпиш малко какво ще се получи с горенето на пропана както и при по екстремно каране в града! Все пак а карам сас 110-140 изън града и за 234 км бих изхарчил между 12-13 лв (в зависимост от цената и качеството на нафтата за деня). Та интересно ми е ако се понастъпи тази кола със поне 160-180 как ще гори!
SGV

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 18 Фев 2004, 11:38

bum_bum написа:Ми така ми казаха от там, където си купувам маслото. Вярно, че не е ефтино, но пък и не си струва да се стискам за такива неща. Занапред ще го сменям даже на 5 за по- сигурно :) Мерси за съветите, все пак съм млад дизелджия още :))

Ще се научиш, просто има няколко разлики с поддръжката на дизела. Чак на 5000 не но на 7000 е хубаво да го сменяш. Другото нещо е всички възможни филтри - колкото о-често се сменят, толкова по-добре, особено въздушния. Ако правилно поддържаш един дизел, никога няма да имаш проблеми с него!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 18 Фев 2004, 15:50

Tender написа:
batDancho написа:резултат 234 километра с 14.50 лв. Карал съм със скорост 110-130 км. Коментара е излишен


Та в тоя дух мен ми е интересно ако понастъпиш малко какво ще се получи с горенето на пропана както и при по екстремно каране в града!


За 160-180 продължително време нямам наблюдения по обясними причини - все пак е 316 и максималната му скорост е 195 км/час.
Правил съм си засечка на същата отсечка, когато бързах много и се стремях да поддържам 150, разхода ми се качи с по-малко от литър на 100 и беше някъде между 9,5 и 10 газ. На градско не мога да я засичам, защото съм с автоматичен превключвател и при потегляне сутрин карам 1-2 км на бензин и на всяко потегляне имам пак по 100-200 м на бензин.

Предишна

Назад към Полезна информация

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook