Зануляване на oil service

Извадка на най-добрите теми от форумите на BMWPower-BG.net. Форумът е само за четене!

Модератор: cww

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 27 Мар 2003, 1:34

Андро,аре моля ти се да се влючиш за оил сервиза,че няам нерви повече :cry:
Гаснели точно на 2500км,що за хитрост :!:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 27 Мар 2003, 7:40

...
Последна промяна © на 28 Юли 2003, 11:41, променена общо 1 път

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 27 Юли 2003, 1:18

Темата е много интересна. Няма ли да се намери някой на 100% запознат с нея ;) От това, което аз четох разбрах, че лампичките са зависими от километрите, но все пак не съм много сигурен. Ето един интересен сайт http://www.gms.cc/maintenance.htm :) Абе много е объркано. Дайте някакво ново и подробно инфо. Колкото до самото зануляване не виждам с какво може да е опасен кламера или жичката. Най-много ако я ръчнеш в грешната дупка. И имам един друг въпрос. Тъй като на 3 секунди се занулява Oil Service, а на 9 Inspection има ли начин да занулиш само второто :?:

П.С. Извинявам се, че изваждам малко стара тема :roll:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 27 Юли 2003, 8:13

Иво написа:Колкото до самото зануляване не виждам с какво може да е опасен кламера или жичката. Най-много ако я ръчнеш в грешната дупка.


даването на късо на електрични контакти без да е известно каква е функцията им и предназначение винаги крие няколко риска. да кажем, че няма опасност от токов удар за теб (в този случай това е 100% така), но можеш да изпържиш електрониката. на теб не ти е известно вътрешното съпротивление на уреда за нулиране на сървис/инспекшън лайтс и давайки директно на късо не знаеш какъв ток ще протече, съответно този ток дали няма да направи мизерии.
затова хората препоръчват зануляването да се прави с уред. много хора го правят с жица или кламер и досега не съм чул това да е навредило, но все пак те сами си поемат риска. аз нулирам с мултицет. той има известно вътрешно съпротивление и ако протече голям ток ще се стопи предпацителя му или той самия ще даде фира. но 1 е да съспиеш уред за 9-10 лева, друго е да търсиш ново табло или SI board за него, да не говорим пък, че тези неща може да се свързани пряко с ECU-то и тогава ....

с горното не целя да те плаша, но никога не пренебрегвай рисковето от работа с електричество или бърникането в системи, чийто принцип на работа ти е пълна мъгла :shock: :lol: 8)
занулявай смело, но не забравяй, че "никога не е късно да станеш за резил" ... :roll:
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 27 Юли 2003, 12:07

Преди около месец си сложих музика в колата(говорител и усилвател-нищо съществено :lol: ).Монтираха ми ги в Русе при едно приятелче,обаче от него ден инспекцията ми огасна и вече неще да светне дори за миг.Според вас от какво може да се получи тва нещо.Данеби да е изгоряло нещо?? :?: :roll: :roll: Ако можете ми пишете нещо,че вече започнах да се тревожа,и то доста :cry: :cry: :cry:
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 28 Юли 2003, 5:48

Momcho написа:Преди около месец си сложих музика в колата(говорител и усилвател-нищо съществено :lol: ).Монтираха ми ги в Русе при едно приятелче,обаче от него ден инспекцията ми огасна и вече неще да светне дори за миг.Според вас от какво може да се получи тва нещо.Данеби да е изгоряло нещо?? :?: :roll: :roll: Ако можете ми пишете нещо,че вече започнах да се тревожа,и то доста :cry: :cry: :cry:


таблото, респективно инспекшъна се захранва от 21-ви предпазител, който е отговорен за осветлението в купето, жабката, багажника, а щом не се оплакваш от проблеми с тях - не е това. ако батериите са дали фира светват червен и оранжев светодиод и не гаснат дори при загасена кола и изваден ключ от таблото. явно не е и това. остават 2 варианта (толкова се сещам по това никое време :oops: ) - да имаш авария в SI board или при монтирането на музиката нещо по таблото да е разкачето (докато сте опъвали кабел примерно). според мен е най-вероятно да е последното.
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 29 Юли 2003, 5:01

А кое е 7-мо краче.как се брои?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 29 Юли 2003, 6:55

BMDrago написа:А кое е 7-мо краче.как се брои?


Виж във форум Е30 темата на ПИЛОТА "как да си зануля..."
всичко е описано, има снимки, картинки, каквото ти трябва.[/b]

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 29 Юли 2003, 9:52

BMDrago те са си номерирани с едни малки цифрички ама трябва да се загледаш и да внимаваш да не объркаш някое ;) Наистина в темата на ПИЛОТА се специализирахме :) :arrow: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=3223
Изображение
Изображение

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 30 Юли 2003, 17:13

Какво мислите за това? :arrow: http://ivo316i.hit.bg/oilservice/ Става ли за нещо официално? :)
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към Полезна информация

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook