Зануляване на oil service
Модератор: cww
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Иво
- шПерко
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Темата е много интересна. Няма ли да се намери някой на 100% запознат с нея От това, което аз четох разбрах, че лампичките са зависими от километрите, но все пак не съм много сигурен. Ето един интересен сайт http://www.gms.cc/maintenance.htm Абе много е объркано. Дайте някакво ново и подробно инфо. Колкото до самото зануляване не виждам с какво може да е опасен кламера или жичката. Най-много ако я ръчнеш в грешната дупка. И имам един друг въпрос. Тъй като на 3 секунди се занулява Oil Service, а на 9 Inspection има ли начин да занулиш само второто
П.С. Извинявам се, че изваждам малко стара тема
П.С. Извинявам се, че изваждам малко стара тема
Иво написа:Колкото до самото зануляване не виждам с какво може да е опасен кламера или жичката. Най-много ако я ръчнеш в грешната дупка.
даването на късо на електрични контакти без да е известно каква е функцията им и предназначение винаги крие няколко риска. да кажем, че няма опасност от токов удар за теб (в този случай това е 100% така), но можеш да изпържиш електрониката. на теб не ти е известно вътрешното съпротивление на уреда за нулиране на сървис/инспекшън лайтс и давайки директно на късо не знаеш какъв ток ще протече, съответно този ток дали няма да направи мизерии.
затова хората препоръчват зануляването да се прави с уред. много хора го правят с жица или кламер и досега не съм чул това да е навредило, но все пак те сами си поемат риска. аз нулирам с мултицет. той има известно вътрешно съпротивление и ако протече голям ток ще се стопи предпацителя му или той самия ще даде фира. но 1 е да съспиеш уред за 9-10 лева, друго е да търсиш ново табло или SI board за него, да не говорим пък, че тези неща може да се свързани пряко с ECU-то и тогава ....
с горното не целя да те плаша, но никога не пренебрегвай рисковето от работа с електричество или бърникането в системи, чийто принцип на работа ти е пълна мъгла
занулявай смело, но не забравяй, че "никога не е късно да станеш за резил" ...
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
- Momcho
- младши ентусиаст
- Мнения: 350
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i Touring 95'
- Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring
Преди около месец си сложих музика в колата(говорител и усилвател-нищо съществено ).Монтираха ми ги в Русе при едно приятелче,обаче от него ден инспекцията ми огасна и вече неще да светне дори за миг.Според вас от какво може да се получи тва нещо.Данеби да е изгоряло нещо?? Ако можете ми пишете нещо,че вече започнах да се тревожа,и то доста
Momcho написа:Преди около месец си сложих музика в колата(говорител и усилвател-нищо съществено ).Монтираха ми ги в Русе при едно приятелче,обаче от него ден инспекцията ми огасна и вече неще да светне дори за миг.Според вас от какво може да се получи тва нещо.Данеби да е изгоряло нещо?? Ако можете ми пишете нещо,че вече започнах да се тревожа,и то доста
таблото, респективно инспекшъна се захранва от 21-ви предпазител, който е отговорен за осветлението в купето, жабката, багажника, а щом не се оплакваш от проблеми с тях - не е това. ако батериите са дали фира светват червен и оранжев светодиод и не гаснат дори при загасена кола и изваден ключ от таблото. явно не е и това. остават 2 варианта (толкова се сещам по това никое време ) - да имаш авария в SI board или при монтирането на музиката нещо по таблото да е разкачето (докато сте опъвали кабел примерно). според мен е най-вероятно да е последното.
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
- batDancho
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
BMDrago написа:А кое е 7-мо краче.как се брои?
Виж във форум Е30 темата на ПИЛОТА "как да си зануля..."
всичко е описано, има снимки, картинки, каквото ти трябва.[/b]
- Иво
- шПерко
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
BMDrago те са си номерирани с едни малки цифрички ама трябва да се загледаш и да внимаваш да не объркаш някое Наистина в темата на ПИЛОТА се специализирахме http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=3223
- Иво
- шПерко
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани