Историята на E46!

Извадка на най-добрите теми от форумите на BMWPower-BG.net. Форумът е само за четене!

Модератор: cww


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Историята на E46!

Мнение от M6 » 20 Авг 2005, 21:54

E46 е четвърта генерация 3-та серия.Тази серия винаги е била най-важната за Баварската компания.Именно за това те изпипват всеки детайл много,много внимателно,за да направят от съвършенното-космическо съвършенно.......и успяват.Първата генерация на тройката е била ориентирана исцяло да задоволява спортните изисквания на младежта......и го прави!!!С невероятния си рев и мощни(за тогава) двигатели.Втората генерация на тройката освен спортния дух на предшественика си тя предлага и конфорт.Следващата-трета генерация предлага повече мощност повече лукс и доста повече електроника.Както сами се досещате стигнах и до вашата машина.......BMW E46 :!: :!: :!:


Тя носи спортния дух на предшественици те си...................
Тя предлага лукс-не виждан до сега в 3-та серия!...........
Тя има двигатели-мощни силни и икономични..............
Двигатели с мощ не виждана до сега в Серия 3!...............
ТОВА НЕ Е 3-ТА СЕРИЯ!
ТОВА E E 46!!!



Всичко започва през 1998 година.Тогава е спрян от производство модела E36,и както сами се досещате е започнала продажбата на новата тройка-E46.Тя има съвършенно нов дизайн и невероятно красив интериор.Сами може да се убедите в това от тези снимки:
Изображение
Изображение
Общият прой на предлаганите двигатрли в началото на нейното производство е 5,от който 4-бензинови и един дизелов.
Подробни характеристики на различните двигатели:

Бензинови:

318i:
1895 cc.
4-цилиндров редови.(М44)
2-клапана на цилиндър
118 кс. 206 км/ч.
0-100 - 10,4 сек.
Разход-извън градско=6,1

320i:
1991 cc.
6-цилиндров редови.(M52)
4-клапана на цилиндър
150 кс. 219 км/ч.
0-100 - 9,9 сек.
Разход-извън градско=6,8

323i:
2494 cc.
6-цилиндров редови.(M52)
4-клапана на цилиндър
170 кс. 231 км/ч.
0-100 - 8 сек.
Разход-извън градско=6,9

328i:
2793 cc.
6-цилиндров редови.(M52)
4-клапана на цилиндър
193 кс. 240 км/ч.
0-100 - 7 сек.
Разход-извън градско=7

Дизелов вариант:

320d:
1991 cc.
4-цилиндров редови.(M47)
4-клапана на цилиндър
136 кс. 207 км/ч.
0-100 - 9.9 сек.
Разход-извън градско=4.7

На следващата година - 1999,след пускането на седана Е46,BMW пускат в производство комби и купе версиите.Двете нови попълнения имали същите двигатели като седана,но купе версията нямала 4-цилиндрови двигатели.През същата тази 1999-та година седана се здобил с два нови мотора.Единият дизелов,а другия бензинов.Новият дизелов двигател се предлагал и на комби версията.
Това са характеристиките на двата нови двигателя:

316i:
1895 cc.
4-цилиндров редови.(M44)
2-клапана на цилиндър
105 кс. 200 км/ч.
0-100 - 12.4 сек.
Разход-извън градско=5.7

330d:
2926 cc.
6-цилиндров редови.(M57)
4-клапана на цилиндър
184 кс. 228 км/ч.
0-100 - 7.8 сек.
Разход-извън градско=5.4

Вече е време да пуснат кабрио версията нали?......И го правят в най-подходящия момент с подходящите двигатели.И така кабриолета е пуснат в производство точно преди лятото на 2000-та година.Няма да се впускам в много подробности около двигателите на кабриолета,защо то съм сигурен,че никой от вас тук не го влечат кабриота.Самоще кажа че двигателите са следните:320Ci,323Ci,325Ci,330Ci.През 2000-та година са станали някой много важни за модела Е46 събития.Почни всички двигатели са били сменени.Това са промените:

320i(M52)>>>>320i(M54)
1991 cc. >>>>2171 cc.
150 кс. 219 км/ч>>>>170 кс. 226 км/ч.
0-100 - 9,9 сек>>>>8,2 сек.
Разход-извън градско=6,8>>>6,9

323i(M52)>>>325i(M54)
2494 cc.>>>2495
170 кс. 231 км/ч>>>>192 кс. 240 км/ч.
0-100 - 8 сек>>>>7.2 сек.

328i(M52)>>>330i(M54)
2793 cc.>>>>2979 cc.
231 кс. 250 км/ч.(Електронно ограничена)
0-100 - 7 сек.>>>6.5
Разход-извън градско=7>>>6,9

Следващото нещо,което направиха BMW през 2000-та година е въвеждането на система 4x4 при моделите:
325xi
330xi
330xd
На следващата година 2001-на бял свят се появява и версията компакт,със свойте 4-двигателя.Три бензинови и един дизелов.
Ето тяхните харзктеристики:

316ti:
1796 cc.
4-цилиндров редови.(N42)
4-клапана на цилиндър
115 кс. 205 км/ч.
0-100 - 10.9 сек.
Разход-извън градско=5.3

318ti:
1995 cc.
4-цилиндров редови.(M44)
4-клапана на цилиндър
143 кс. 214 км/ч.
0-100 - 9,3 сек.
Разход-извън градско=5.5

325ti:
2494 cc.
6-цилиндров редови.(M54)
4-клапана на цилиндър
192 кс. 235 км/ч.
0-100 - 7,1 сек.
Разход-извън градско=5.3

320td:
1995 cc.
4-цилиндров редови.(M47)
4-клапана на цилиндър
150 кс. 214 км/ч.
0-100 - 8,7 сек.
Разход-извън градско=4.4

През същатата тази 2001-ва седана и комбито претърпяват Фейс-лифт.През тази година стават още няколко неща.Първо двигателя 318i вече има valvetronic.Втора двигателя 320d се сдобива със система common rail и е пуснат в производство нов двигател-318d.И трето кабриото се здоболо с нов двигател-318Ci.
Toва са характеристиките на новия двигател:

318d:
1951 cc.
4-цилиндров редови.(M47)
4-клапана на цилиндър
115 кс. 204 км/ч.
0-100 - 10,7 сек.
Разход-извън градско=4.7

A рова са промените по двата двигателя:

318i(М44)>>>318i(М42)
1895 cc.>>>1995 cc.
клапани на цилиндър-2>>>4
143 кс. 218 км/ч.
0-100 - 10,4 сек>>>>9,3
Разход-извън градско=6,1>>>5,5


320d:
1991 cc.>>>1995 cc.
136 кс. 207 км/ч.>>>150 кс. 216км/ч.
0-100 - 9.9 сек.>>>8,9
Разход-извън градско=4.7>>>4,6

През 2003-та година бил пуснат в продажба нов двигател за компакта:

318t:
1995 cc.
115 кс. 200км/ч.
0-100 - 10,5
Разход-извън градско=4.5

През същатата тази 2003-та година двигателя 330d претърпял следните промени:


330d:
184 кс. 228 км/ч.>>>>204 кс. 242 км/ч.
0-100 - 7.8 сек.>>>7,2
Разход-извън градско=5.4>>>5,2

През 2003-та компакта и купето претърпяли фейс-лифт.През 2004 г. каприото се здобило с нов-двигател-320Cd.
В момента в производство са:
Купе:
318Ci
320Ci
325Ci
330Ci
320Cd
330Cd
Кабрио:
318Ci
320Ci
325Ci
330Ci
330Cd
ТОВА БЕШЕ ИСТОРИЯТА НА BMW E46

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 21 Авг 2005, 1:58

Чудех се дълго време ко да напиша...
М6, мерси за инфото, дето можем навсякъде по нета да си го намерим. И все пак, полезно, че е събрано на куп.
Асене, дай да му разсипем кола по клавиатурата на тоз, барем му залепнат копчетийте... :twisted:
MORE BEER!


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 21 Авг 2005, 7:43

Azrail написа:М6, мерси за инфото, дето можем навсякъде по нета да си го намерим. И все пак, полезно, че е събрано на куп.

Ами вместо да търсят,за тяхно олеснение,събрах всичко в една тема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 21 Авг 2005, 10:05

все пак това са неща, които всеки уважаващ себе си БМВ фен ги знае, аз лично не научавам нищо ново от всичките ти теми, които прочетох, освен, че имаш типичен стил грешки в правописа :)
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 21 Авг 2005, 15:58

ако не възрязяваш ще вметна че 320д до 2001г. 136 коня също е с турбинка, и този на компакта също мисля ,но понеже от теб чувам за него се резервирам.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 22 Авг 2005, 5:57

Некоректно е да се зададе темата за Е46 като "история" според мен :roll: Разгледах и другите ти теми и си мисля,че се престараваш(без лоши чувства) .Единствено темата за 7ма серия ми се струва добро попадение :idea: Успех!
One passion,one car,one life...

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, E91 330d '07

Мнение от simple_man » 30 Авг 2005, 12:34

На следващата година 2001-на бял свят се появява и версията компакт,със свойте 4-двигателя(всичките имат Turbo).Три бензинови и един дизелов.
Ето тяхните харзктеристики:



...e тука нещо си се пообъркал! :mhihi:
ti-не означава турбо! :shock:
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

Мнение от Angel_Georgiev » 10 Ное 2005, 3:18

simple_man написа:
На следващата година 2001-на бял свят се появява и версията компакт,със свойте 4-двигателя(всичките имат Turbo).Три бензинови и един дизелов.
Ето тяхните харзктеристики:



...e тука нещо си се пообъркал! :mhihi:
ti-не означава турбо! :shock:


Не, означение на моделите "Компакт" е!!!

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 10 Ное 2005, 10:12

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Назад към Полезна информация

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook