Въпроси към специалиста от Дарукар...

Извадка на най-добрите теми от форумите на BMWPower-BG.net. Форумът е само за четене!

Модератор: cww

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Въпроси към специалиста от Дарукар...

Мнение от LandShark » 07 Фев 2002, 14:01

Ако имате вече готови такива слагайте ги тук. Човека ще отговаря когато дойде тук при мен, на 17.фев.2001 година, в обявеното време.

поклонник на E36
поклонник на E36
Аватар
Мнения: 320
Регистриран на: 17.01.2002

аз искам да питам ...

Мнение от ///MPowered » 08 Фев 2002, 9:45

понеже съм чувал много различни мнения по въпроса ... препоръчително ли е да се сменя маслото на хидравликата на волана и маслото в скоростната кутия или е по-добре да не се пипа?!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

отг::Въпроси към специалиста от Дарукар...

Мнение от batDancho » 08 Фев 2002, 16:35

Карам БМВ 316и '93 Е36
Имам следния проблем - когато запаля двигателя, се чува чукане горе в клапаните. Това продължава, докато двигателя загрее. Ходих по майстори, които ми казаха, че е от хидравличните повдигачи на клапаните, но не било проблем, който трябва да се отстранява - можело да се кара и така. Така ли е или трябва да ги сменям ? И ако може някаква ориентировъчна цена на повдигачите /само като резервни част/, защото различните майстори ми казаха цени от 80 до 400 лева за нови.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 11.02.2002
Местоположение: София

отг::Въпроси към специалиста от Дарукар...

Мнение от Astor » 14 Фев 2002, 13:19

Az karam BMW 318i(1990 fevruari) touring s motor M40 i imam syshtoto trakane dokato dvigatelq zagree, no za sega si go karam taka. I na men maisotra mi kaza che za sega moga da karam taka, no ako sym gi smenql e mogel da padne razhoda. Ta za sega sym taka, no po nqkoe vreme moge i da gi smenq. Az imam problem s vkluchvaneto na pyrva i vtora skorost kogato e studeno masloto v skorostnata kutiqta, a sled tova se opravq, no ne syvsem t.e. pak imam leki problemi pri vkluchvane na pyrva skorost v dvijenie(kogato kolata se dviji bavno). Moge li problema da e v syedinitelq i ima li smisyl da smenq samo masloto v skorostnata kutiq?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

отг::Въпроси към специалиста от Дарукар...

Мнение от batDancho » 14 Фев 2002, 13:38

Аз го вземах с газова уредба и засега не съм имал проблеми с разхода - гори ми 9-10 извънградско и 10-12 градско на газ. Като го вземах обаче, ходих в Русе в фирмения сервиз да ми сменят всички видове течности и ремъци. Смяната на маслото в скоростната кутия ми струваше 27 лева. А каза ли ти колко струва смяната като части и труд - дали понижението на разхода ще е съизмеримо с цената на услугата ?

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 15.02.2002
Местоположение: Plovdiv

отг::Въпроси към специалиста от Дарукар...

Мнение от Strastnia za BMW » 16 Фев 2002, 21:31

iskam da popitam za savet.Haresal sam si edno BMW E30 89GOD.sobstvenika mi kaza ce e mnogo dobro s gazova uredba,leti ganti,strashna muzika,i drugi ekstri.318-ka e 89god.s 4-ri vrati e cerno na zvjat,iska mu 4000LV.kato zena dobre li e?kato model kak sa 318-te,gorjat li mnogo benzin gas?nishto drugo po osobenno ni mi kaza.:(


Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София

отг::аз искам да питам ...

Мнение от Support » 17 Фев 2002, 14:18

понеже съм чувал много различни мнения по въпроса ... препоръчително ли е да се сменя маслото на хидравликата на волана и маслото в скоростната кутия или е по-добре да не се пипа?!!


За хидравликата: за по-обикновените модели (Е30, Е36, Е34, Е46, Е39, Е32 с обик.хидравлика) на 40К км се препоръчва смяна маслото на хидравл. течност ЗАЕДНО С ЦЯЛОТО или (в зависимост от модела - само филт.елемент). За 8 серия (850CSi, 840Ci) и новите по-големи седмици хидравликата обикновето управлява кормило, спирачки и задно окачване с ниво регулиране. Хидрав. помпа се казва тандем помпа- две в една. И там смяната е само в специализиран сервиз по-строго специален начин: изключително прецизна операция.

За скоростната кутия и диференциала: на 40К км ЗАДЪЛЖИТЕЛНА СМЯНА!!! (за диференциала - не зависимо какъв е, маслото е специално BMW - MSP 35 лева/литър). С това се предотвратява виене на диференциала: ако вече вие, само присадки може да помогнат. Ако не се смени - трудно включват скоростите, маслото става черно и не си върши работата; синхронизаторите са от месингова сплав и ако не се сменя редовно маслото се износват бързо - ремонта много скъп!!!


Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София

отг::Въпроси към специалиста от Дарукар...

Мнение от Support » 17 Фев 2002, 14:31

Карам БМВ 316и '93 Е36
Имам следния проблем - когато запаля двигателя, се чува чукане горе в клапаните. Това продължава, докато двигателя загрее. Ходих по майстори, които ми казаха, че е от хидравличните повдигачи на клапаните, но не било проблем, който трябва да се отстранява - можело да се кара и така. Така ли е или трябва да ги сменям ? И ако може някаква ориентировъчна цена на повдигачите /само като резервни част/, защото различните майстори ми казаха цени от 80 до 400 лева за нови.


При всички положения трябва да се отвори да се види състоянието на разпред.вала и кобилиците. Ако не са износени, което е съмнително, се сменят повдигаците (приблиз.цена в Дарукар 40 лв/броя) и след това ЗАДЪЛЖИТЕЛНО смяна на масло и маслен филтър (Дарукар продава качествено наливно масло с цени от 6 до 25лв/л). Ако се продължи да се кара се износват кобилици и вал и по-късно ще се стигне до необходимост от смяната им, което ще струва към 2000 лева.

Не е ясно с какво масло караш. Поначало този шум се появява основно от използване на некачествено масло, в следствие на запушване на отворите на хидравл. повдигачи - може да пробваш първо преди да предприемаш каквото и да е друго, да смениш маслото (не знаем какво е то!) с хубаво (примерно от Дарукар). Най-близкия дилър е в Плевен (и са много добри). Има и в Русе.


Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София

отг::Въпроси към специалиста от Дарукар...

Мнение от Support » 17 Фев 2002, 14:35

Az karam BMW 318i(1990 fevruari) touring s motor M40 i imam syshtoto trakane dokato dvigatelq zagree, no za sega si go karam taka. I na men maisotra mi kaza che za sega moga da karam taka, no ako sym gi smenql e mogel da padne razhoda. Ta za sega sym taka, no po nqkoe vreme moge i da gi smenq. Az imam problem s vkluchvaneto na pyrva i vtora skorost kogato e studeno masloto v skorostnata kutiqta, a sled tova se opravq, no ne syvsem t.e. pak imam leki problemi pri vkluchvane na pyrva skorost v dvijenie(kogato kolata se dviji bavno). Moge li problema da e v syedinitelq i ima li smisyl da smenq samo masloto v skorostnata kutiq?


Ако съединителя отделя високо (или ако педала на съединителя е по-високо от спирачката) то определено съединителя е за смяна и скоростите хапят! Примерно комплект съединител в Дарукар струва 500 лева, смяната е 70 лева. Смяната на маслото в скоростите е препоръчителна, особено ако не е ясно кога точно е смянана последно.
За повдигачите може да погледнеш предишния отговор (към батДанчо).


Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София

отг::Въпроси към специалиста от Дарукар...

Мнение от Support » 17 Фев 2002, 14:45

iskam da popitam za savet.Haresal sam si edno BMW E30 89GOD.sobstvenika mi kaza ce e mnogo dobro s gazova uredba,leti ganti,strashna muzika,i drugi ekstri.318-ka e 89god.s 4-ri vrati e cerno na zvjat,iska mu 4000LV.kato zena dobre li e?kato model kak sa 318-te,gorjat li mnogo benzin gas?nishto drugo po osobenno ni mi kaza.:(


Чесно казано с тази газова уредба обикновено само проблеми има. Цената като цена е добра, но особено ако двигателя е с ангренажния ремък (М40) по-добре се откажи. 318is са много по-добър вариант. Поначало 318is с М42 имат проблем с гарнитурата на главата, но той се проявява обикновено до първите 100К км, отстранявамето му струва около 600 лева в Дарукар; но повечето коли Е30 в БГ са вече на на повече от 150-200К км така че това едва ли е проблем...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

отг::Въпроси към специалиста от Дарукар...

Мнение от batDancho » 18 Фев 2002, 9:53

А повдигачите може ли да се сменят един по един или само в комплетт всичките ?

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

отг::Въпроси към специалиста от Дарукар...

Мнение от LandShark » 18 Фев 2002, 17:57

Доколкото разбрах вчера от човека (затова си позволявам да отговоря от негово име), няма голям смисъл да се сменят една по една. Май така и по-скъпо ще ти излезе. Това което е под въпрос е дали само повдигачите или имаш износвания и по разпред вал и кобилиците, което вече е по-скъпото. Другото което каза той: и мисля че пропуснахме да го запишем е че така или иначе като имаш проблем с повдигачите разхода се качва: плащаш повече за гориво. В този смисъл ремонт си струва доколкото ще спестиш средства от по-добрата консумация след ремонт. Това беше неговото мнение.

Land Shark II
--------------
'89 "316" ;)

Назад към Полезна информация

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook