E36 електрическа перка и датчик

Извадка на най-добрите теми от форумите на BMWPower-BG.net. Форумът е само за четене!

Модератор: cww

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

E36 електрическа перка и датчик

Мнение от ludiagsm » 27 Фев 2005, 22:30

малко снимки
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 27 Фев 2005, 23:19

Аз само да питам - ако си има вече ел. перка (тая на климатика), какво става ако се махне нацяло виското с неговата и остане само тая на климатика. Разбира се, като се направи с подходящия датчик да се пуска. От каква температура примерно трябва да и почва 1-ва степен и от каква 2-ра. И дали ще и стигне дебита за да охлажда, както трябва. Сега, доколкото знам тя има датчик за температурата, който я пуска, както и някакъв за налягането на водата (за последния май несъм много сигурен).

ПП. Много нов тоя радиатор бе 8).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 27 Фев 2005, 23:44

махни виското и рискувай :) като дебнеш стрелката внимателно ако тръгне да загрява след средата трябва да покара6 на 4-та пета с около 3000 оборота докато охлади

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 28 Фев 2005, 4:58

Тва с перката за климата хитровато ма дали ще и стигне верно дебита и на ква темп. се пуща:?: То може да се направи тест с пуснат климатик без виско ма аз имам алергия от прегряване и мъ е страффф някой друг по-храбър тряа се жертва за науката(ударението се пода на "а") :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 28 Фев 2005, 8:27

тя перка тръгва само с климатика обаче .. трябва да се направи нещо допълнително да се пуска .. аз съм се сещал за този вариант но не ми се занимаваше докато не прочетох че махането на перката с виското дава около 5 коня :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 28 Фев 2005, 9:21

ludiagsm написа:махни виското и рискувай :) като дебнеш стрелката внимателно ако тръгне да загрява след средата трябва да покара6 на 4-та пета с около 3000 оборота докато охлади

Когато загрее колата веднага се пуска парното то отнема от температурата на двигателя.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.08.2004

?траби с месингови втулки

Мнение от morales » 28 Фев 2005, 11:10

продават се пластмасови траби с месингови втулки за дтчика за темп
стружат 10 лева .има ги в магазина за тунинг на стчна гара
Машината обича ласка, грижливо ползване и смазка!

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 28 Фев 2005, 11:25

Alexi написа:тя перка тръгва само с климатика обаче .. трябва да се направи нещо допълнително да се пуска .. аз съм се сещал за този вариант но не ми се занимаваше докато не прочетох че махането на перката с виското дава около 5 коня :D


Електрическият вентилатор си се пуска с датчика на температурата и при изключен климатик :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 28 Фев 2005, 13:33

Аз само да питам - ако си има вече ел. перка (тая на климатика), какво става ако се махне нацяло виското с неговата и остане само тая на климатика. Разбира се, като се направи с подходящия датчик да се пуска..


аз така си охлаждах (с перката на климата) МБ-то като ми се прецака перката на двигателя.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 28 Фев 2005, 17:43

То ся като се замисля няаам грам виско перката се движи на някви минимални обороти а колата не заграва дари и зверските задръствания.kay не знаех че ел.перката на климата върти без клима :shock: Не вярвам да върши цялата работа щот нямаше да има файда от виското :?: И на колко гр. се пуска :?:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 28 Фев 2005, 19:17

Добре де както и преди питах - дайте пример кой датчик да сложа на моя радиатор че сеа карам с постоянно включена перка :mhihi:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 28 Фев 2005, 19:44

Еми и аз искам пример - ама няма. Разправят ми как да си я охлаждам като загрее :) . Щото при мен е още по-лесно даже - вадя този датчик, който е в момента и слагам другия. Този дето е в момента ако не се лъжа я пуска май на 110 градуса, ама това е щото я има тази на виското. Въпроса е - ако я няма нея.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Фев 2005, 20:16

KAMIKADZE написа:Добре де както и преди питах - дайте пример кой датчик да сложа на моя радиатор че сеа карам с постоянно включена перка :mhihi:


луд аз съм сложил най-обикновен то и Илиян е със същия, на 92 затваря веригата от там релето сработва то си затваря контактите и перката започва да охлажда като температурата на водата стане 88 градуса датчика си отваря контактите изключва релето от там и перката тва е цялата история

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 28 Фев 2005, 20:18

Dimitar написа:Еми и аз искам пример - ама няма. Разправят ми как да си я охлаждам като загрее :) . Щото при мен е още по-лесно даже - вадя този датчик, който е в момента и слагам другия. Този дето е в момента ако не се лъжа я пуска май на 110 градуса, ама това е щото я има тази на виското. Въпроса е - ако я няма нея.


зимно време аз си махам виското, сега заради турбото слагам перка


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 01 Мар 2005, 19:11

аз карам със същия сетъп...
зимата изобщо не се включва, само веднъж когато оставих колата на място за ПОЛОВИН час за да вида работи ли се включи, въртя 20 сек. и се изключи и изгасих и тва беше - оттогава не съм я чувал да включва....
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Назад към Полезна информация

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook