Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Извадка на най-добрите теми от форумите на BMWPower-BG.net. Форумът е само за четене!

Модератор: cww

BM Boby
Аватар

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от BM Boby » 05 Апр 2002, 12:49

Utah, dano da ne e taka:-)) inache sme se nabutali javno - abe az imam edin prijatel kojto e rabotil v DARU car 6,5 godini
i e adski svetnat - ama go vijdam mnogo rjadko primerno vednaj na mesec taja nedelja maj shte go vidja i shte go pitam za vala
Bobi

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от Роската » 05 Апр 2002, 13:45

Ле-леее!По-голяма хитрина от тази не бях чувал!Неизвестен български инженер да намери BUG в двигател БМВ и то къде.Сблъсквал съм се с доста мотори М40,но освен захабени хидравлични повдигачи на калпаните{при "подходящ" избор на масло},друго не ми е правило впечатление.Кое те кара да мислиш ,че БМВ не са изчислили правилно вала и че неса подбрали верния материал.Трябва да ти кажа че този дв. преди да слезне от конвеиера е минал милиони часове работа и то не само една бройка.Също трябва да знаеш че ако има някой ,който може да направи хубав газоразпределителен ,вал то това са Колбеншмит/мисля такъв беше на М40/,но германския завод,не турския.Хайде да погледнем един Москвич 412,чието газорапределение е копирано от БМВ 1:1.Ще ти кажа,че разпределителният вал надживява мотора и колата,за БМВ няма да говорим.
"izmestena i neto4na geometria"-ми ако е крив нали няма да може да се монтира правилно бе човек,аааа искаш да кажеш фазово или градусово неточвн:ТОГАВА ВАЛА НЯМА ДА СЕ ИЗНОСВА,А ДВИГАТЕЛЯ НЯМА ДА РАБОТИ ДОБРЕ.Но уверявам те това не е така,карал съм 518i 91г. М40 и мотора си я дърпа доста прилично,даже учудващо добре за тази малка кубатура и това тежко купе.
В крайна сметка аварии винаги стават,като на ico водната помпа на ваноса.Желязо е чупи се,няма нищо вечно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Za M40

Мнение от batDancho » 05 Апр 2002, 14:41

Явно си много по-напред от мен с материала за м40.
Аз имам проблем с повдигачите - на студен двигател тракат. Какво масло ще ми препоръчаш, при условие, че моторът е на 180 000 км. ?

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::Za M40

Мнение от Роската » 05 Апр 2002, 15:56

Опитаи с Magnatec на Castrol,дават го да седи 2 дена по детайлите.С него съм пробвал,доста намалява шума или изчвзва почти напълно,зависи каква е щетата.По-верният въпрос е откъде да си взема истинско .Баварското масло в Дарукар също е хубаво,мисля че под етикета БМВ се крие жив GTX 3, но не съм сигурен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 4.02.2002

отг::Za M40

Мнение от dimd00d » 06 Апр 2002, 3:01

Aha, BMW E Castrol w drugi shisheta :)

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от Роската » 06 Апр 2002, 9:58

Казах "мисля",не съм сигурен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Sofia

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от diva kotka » 06 Апр 2002, 19:03

Дали познава господин Здравко Костов :)
the Brazen Mistress of Whimzzz

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от Роската » 09 Апр 2002, 18:45

Моля те LandShark задай въпроса точно както аз го поставам,защото спора явно стана интересен,а никоя от двете страни не отстъпва.

Криви ли и пука ли глави безпричинно двигателя М20В25?Или казано с други думи: Е ЛИ ТЯ ГРЕШНО ИЗЧИСЛЕНА?
Под безпричинно разбирам двигателя да е технически изправен и да е обслужван винаги според заводските инструкций.


Даже ако има някаква заводска статистика по този въпрос,няма да е лошо да и хвърлим по един поглед.

Не забравяй да оповестиш резултата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 27.04.2002
Местоположение: Dubai, UAE
Пол: Мъж
Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
Мечтае да кара: 612

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от KoolyO » 03 Юни 2002, 0:06

I az imam edin vapros na koito stranno zashto no oshte ne sam nameril otgovor.
Znachi imam na centralnata kolona mejdu kopcheto za avariinite i vrutkata za balansa na originalnata muzika edno zeleno kopche sus dve strelki edna sreshtu druga |=><=| Qvno ne e neshto vajno, zashtoto ne vijdam nikakuv rezultat ot tova vkliucheno li e ili ne e no vaprosa si me izqjda otvatre. Siguren sam che i vie shte mi pomognete. Nqma da ima nujda da se zanimava spec-a ot DaruCar s takiva trivialni neshta :-)
Predvaritelno blagodaria
---
89' 316i
Laugh... And the world laughs with you. Cry... And the world laughs louder!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 27.04.2002
Местоположение: Dubai, UAE
Пол: Мъж
Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
Мечтае да кара: 612

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от KoolyO » 03 Юни 2002, 1:02

Kak mojah da zabravq...
Smam dreben problem s Oilservice-a
Znachi kato go vzeh si sveteshe jultiq diod
interesnoto e che sveti postoqnno dori sled kato izvadq kliucha i t.n. Abe izobshto ne gasne.
Kogato smenqh masloto mi kazaha da hodq v serviz "Evropa" da mi go nulirat sreshtu 2Lv. (ne sam si smenql masloto tam) Otidoh tam, te si imaha mashinka, obache praviha struvaha i za moment samo svetna ediniq zelen diod i posle pak jultiq. Chudiha se, probvaha pak i nakraq reshiha che im e povredena mashinkata. Az obache si mislq che problema e v kolata zashtoto razbrah che ne trqbva da sveti postoqnno a to tochno taka pravi.
Ta taka... ako nqkoi ima info po vuprosa neka post-ne neshto.
---
89' 316i
Laugh... And the world laughs with you. Cry... And the world laughs louder!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 30.05.2002
Местоположение: Sofia

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от Mr. Benchmark » 03 Юни 2002, 17:56

Taka... Znachi na e30-kata tabloto ima edna malka bateria koiato triabva da se smenia ot vreme na vreme, inache oil servis-a pochva da pravi gluposti. Svali tabloto i shte ia vidish ot zadnata mu strana. Dano tova pomogne. BTW v daru car nuliraneto na oil-a e free nezavisimo che ne si smenil masloto pri tiah :-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 27.04.2002
Местоположение: Dubai, UAE
Пол: Мъж
Кара: Е63 650iLCI&E93 325i&Z3 1.9
Мечтае да кара: 612

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от KoolyO » 03 Юни 2002, 21:36

Ok shte go razglobq da vidq.
10x a lot!

---
89' 316i
Laugh... And the world laughs with you. Cry... And the world laughs louder!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Габрово

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от Dancho » 04 Юни 2002, 9:46

Az imah edin vapros za tabloto, na koito nikoi ne mi otgovori i za tova go povtariam tuk ako moze speca da otgovori pls ...

Razglobih si tabloto zashtoto ne mi sveteshe lampichkata za svarshvane na gorivoto i zabeliazah dve neshta:
1. Lampichkata si sveti kato ia premestia na drugo miasto i si mislia che problema e ot drugo miasto samo che ne se seshtam ot kade ...
2. Po-iznenadvashtia moment beshe che na tabloto otzad imam 3 kuplunga za kabeli, a imah samo 2 zakacheni. Ogledah navsiakade no ne vidiah 3-ti snop s kabeli. Tova normalno li e ??? Osven tova ne mi se prevartat i kilometrite ....

Modela e 318i E-30 M-10 '86

Dancho

P.S. Kakav moze da e problema da ne sveti lampata za svarshvane na benzina ?


Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София

отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2

Мнение от Support » 08 Юни 2002, 9:45

въпроса ми е следния - откъде се включват задните светлини за мъгла на колата (Е36 92г. 320i).Вляво от волана има нещо ,но то не помръдва. Предни халогени нямам, трябва ли задължително да имам,за да включа задните. И още нещо - падна ми предното ел. стъкло - някакъв пластмасов държач се е счупил - как се поправя и горе долу колко струва. Това е. Между другото, ел. стъклата ту бавно се движат,ту нормално - това дефект ли е или не? Благодаря, предварително.

На повечето E36-ци, халогените (както предните, така и задните) се включват от една врътка, която е в дясно от волана, върти се и има няколко положения - само предни (ако има такива), само задни (ако има такива), и предни и задни. Ако въпреки това не работят, трябва да се проверят крушките и ел.инсталацията.

За ел. стъклата: това което описваш е повреда, не нормално състояние. Наистина има едни държачи, които се чупят, но понякога и самия механизъм се чупи. Общо взето нито държаците, нито поправката на счупен механизъм (заварява се) е скъпо при нас - често имаме клиенти с такива оплаквания и често ги правим. В твоя случай не може да се каже какво точно ти има на ел.стъклата без да се отвори и погледне. Това че стъклата се движат ту бързо, ту бавно говори че може би има нужда от смазване на системата, което ние винаги правим при такъв ремонт. Също така препоръчваме ако нямаш опит със свалянето на механизма за задвижване на ел.стъклата да се довериш на професионалист, защото опикновено (от опит говоря) се стига до по-сериозни повреди, доведени от липсата на достатъчно опит и знания за извършване на такъв ремонт.


Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 14.02.2002
Местоположение: София

Филтър при М42

Мнение от Support » 08 Юни 2002, 17:32

Застанал пред колата, срещу мотора, масления филтър се намира вдясно, пред всмукателния колектор, пада се малко над и вляво от алтернатора. Кръгъл метален корпус с капачка, вътре има сменяем елемент.

ПредишнаСледваща

Назад към Полезна информация

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook