Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
Модератор: cww
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- LandShark
- смирен поклонник
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
Добре, значи може да започнем да трупаме отново въпроси към човека от сервиза на Дарукар, като се понатрупат аз ще ги занеса за да получим съответните отговори. Кой каквото има да пита - моля тук. Не забравяйте че отговорите ще пристигнат след известно време (търпение)...
Land Shark II
--------------
'89 "316"
Land Shark II
--------------
'89 "316"
- ivokaza
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 102
- Регистриран на: 6.03.2002
- Местоположение: София
- Кара: 406HDI
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
въпроса ми е следния - откъде се включват задните светлини за мъгла на колата (Е36 92г. 320i).Вляво от волана има нещо ,но то не помръдва. Предни халогени нямам, трябва ли задължително да имам,за да включа задните. И още нещо - падна ми предното ел. стъкло - някакъв пластмасов държач се е счупил - как се поправя и горе долу колко струва. Това е. Между другото, ел. стъклата ту бавно се движат,ту нормално - това дефект ли е или не? Благодаря, предварително.
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
въпроса ми е следния - откъде се включват задните светлини за мъгла на колата (Е36 92г. 320i).Вляво от волана има нещо ,но то не помръдва. Предни халогени нямам, трябва ли задължително да имам,за да включа задните.
трябва задължително да имаш задни;)
до врътката за фаровете има две (в твоя случаи едно) малки копчета горното е за отпред а долното за отзад.
________________
'95 BMW M3 coupe
...And now the diesel lovers it's time to make the tea...
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
kade se namira maslenia filtar na dvigatel M42???
E30 318iS '91
E30 318iS '91
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
zashto dokato e studena kolata na idle RPM-ite se meniat??? kogato ia vzeh ot germania ne praveshe taka (pak za 318is M42 stava vapros)
E30 318iS '91
E30 318iS '91
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
kakvo e mnenieto na speca za dvigatel M42? Chitav li e ili ne? Ima li mnogo problemi po tezi dvigateli?
E30 318iS '91
E30 318iS '91
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
Zdraveite,
Kakvo e normalnoto pokazanie na strelkata na temperaturata na vodata na E30 320i Cabrio 1991? Smenih si radiatora i termostata, zashtoto bjaha svarshili kursa i sega kogato karam po magistralata, temperaturata e napolovinata predi srednoto delenie. Kogato obache sam v grada i ima trafic, temperaturata se kachva do 1 mm sled srednoto delenie i ne sliza ot tam. Tova normalno li e, ili trjabva da mislja za nov viskosen suedinitel. Karam samo s originalni technosti i chasti, kupeni ot BMW UK.
Kakvo e normalnoto pokazanie na strelkata na temperaturata na vodata na E30 320i Cabrio 1991? Smenih si radiatora i termostata, zashtoto bjaha svarshili kursa i sega kogato karam po magistralata, temperaturata e napolovinata predi srednoto delenie. Kogato obache sam v grada i ima trafic, temperaturata se kachva do 1 mm sled srednoto delenie i ne sliza ot tam. Tova normalno li e, ili trjabva da mislja za nov viskosen suedinitel. Karam samo s originalni technosti i chasti, kupeni ot BMW UK.
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
Става дума за BMW 318i 85г. E30 купе.
Не мога да разбера на какво се дължи луфта при подаване и след това отпускане на газта.
Най-силно се усеща на първа и втора скорост (при ниска скорост около 20-30 км. в час). Особено когато отпусна газта колата намалява скоростта на интервали, а не постепенно както е нормално. Когато подам леко газ и веднага след това отнема газта се получва едно лашкане с неприятен звук (чък, чък ...) много е гадно.
Преди година смених гредата на задния мост, всички тампони и втулки. Направи ми впечатление, че това изчезна, но след известно време отново се появи????
Не мога да разбера на какво се дължи луфта при подаване и след това отпускане на газта.
Най-силно се усеща на първа и втора скорост (при ниска скорост около 20-30 км. в час). Особено когато отпусна газта колата намалява скоростта на интервали, а не постепенно както е нормално. Когато подам леко газ и веднага след това отнема газта се получва едно лашкане с неприятен звук (чък, чък ...) много е гадно.
Преди година смених гредата на задния мост, всички тампони и втулки. Направи ми впечатление, че това изчезна, но след известно време отново се появи????
- BM Boby
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
Zdraveite, reshih da se vkljucha i az s njakolko vaprosa kam speca ot Daru Car
pri men (dvg M40) okolo 700 km sled smjana na masloto se pojavi tech na dalag pat predimno - ne moga da go lokaliziram tochno no e pod maslenia filtar i daje po-skoro
pri osnovata na prachkata za merene na masloto - obache ne e sigurno che e tam. Spored men problema moje bi e ot tova,
che pri smjanata slojiha full 4 litra i nivoto otide nad maksimuma - sega e malko nad polovinata mejdu min i max. Kakvo moje da bade tova? i oshte:
pri prevkljuchvane na skorosti pri niska skorost ima neshto kato leko pridarpvane ot kam diferenciala - tam sas sigurnost ima pone edin goljam semering za smjana no pone masloto
si e dostatachno (dolivam) - njakakva ideja za tova? Blagodraja. Bobi
pri men (dvg M40) okolo 700 km sled smjana na masloto se pojavi tech na dalag pat predimno - ne moga da go lokaliziram tochno no e pod maslenia filtar i daje po-skoro
pri osnovata na prachkata za merene na masloto - obache ne e sigurno che e tam. Spored men problema moje bi e ot tova,
che pri smjanata slojiha full 4 litra i nivoto otide nad maksimuma - sega e malko nad polovinata mejdu min i max. Kakvo moje da bade tova? i oshte:
pri prevkljuchvane na skorosti pri niska skorost ima neshto kato leko pridarpvane ot kam diferenciala - tam sas sigurnost ima pone edin goljam semering za smjana no pone masloto
si e dostatachno (dolivam) - njakakva ideja za tova? Blagodraja. Bobi
- batDancho
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
При мен двигателя е М40, при смяна на масло ми сложиха 4.250 л. и то отиде доста над горната резка - не съм имал проблем от това. Сега вече 5000 км. маслото е на две трети от долната резка. Ако наистина твоето е намаляло толкова след 700 км пробег, върви на канал и я погледни отдолу - основата на пръчката се вижда доста добре.
- BM Boby
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
Blagodarya, taka shte napravja - javno ima njakakv problem
no otgore ne se vijda dobre otkade hvarlja shte mina na kanal
verojatno njakakvo uplatnenie e otishlo - pada se tochno nad kartera.
no otgore ne se vijda dobre otkade hvarlja shte mina na kanal
verojatno njakakvo uplatnenie e otishlo - pada se tochno nad kartera.
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
Привет Боби!Мисля че знам 90% откъде ти е теча.В основата на масления филтър ти седи датчика за налягане на маслото.Този датчик се произвежда от една фирма VDO която прави само датчици,но даже и тях не прави както трябва.Та налягането на маслото избива по оста,в сърцевината на датчика,но трудно се разбира защото олива под куплунга му,а въздушната струя от перката го заплещва назад.Направи една пароструика,измини 5-10 км. и го провери,откачи му куплунга за да се убедиш че е оттам.
- BM Boby
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
OK! - ako e ottam sigurno trjabva da se smeni? otkade e naj dobre da se vzeme - magazina na DARU car novo ili?
tx Bobi
tx Bobi
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
преди 10 дни гръмнах радиатор на BMW 520i край Плевен. Големите специалисти ми дадоха следното мнение: вътре във водната помта имало някакво? пласмасово колелце или перка която се стопила и зацепила, вследствие на което спряло подаването на охлаждаща течност по кръговете, следва прегряване, следва прогаряне на гарнитура на главата, следва връщане на налягане от мотора към радиатора, следва репатриране на колата от Плевен до София и общ разход (смана на радиатор, силикон, помпа, гарнитура на главата, болтове и незнам още какво) за ремонта 2100 лв. Много болезнено заради едно пласмасово нищо.
Възможно ли е това? И защо точно на мен.
Данни за колата: BMW 520i, 1994 година (старото купе с новия ванусов мотор), 2000 см.куб., 150 коня.
Възможно ли е това? И защо точно на мен.
Данни за колата: BMW 520i, 1994 година (старото купе с новия ванусов мотор), 2000 см.куб., 150 коня.
отг::Въпроси към спеца от Дарукар - Сесия 2
Iavno se okaza naistina 4e M40 e kalpav dvigatel. Az imam slednia vupros. Kazaha mi 4e M40 jade razpredelitelen val. Viarno li e? Kakvo e mnenieto za val na drugi proizvoditele (Febi). Citiram mnenieto na edin poznat "izmestena i neto4na geometria".
Blagodaria.
Blagodaria.
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани