ТУРБО ИЛИ АТМОСФЕРЕН ДВИГАТЕЛ?

Извадка на най-добрите теми от форумите на BMWPower-BG.net. Форумът е само за четене!

Модератор: cww

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 12 Апр 2003, 22:33

Е да Пешовец,но ние двамата сме много различни,ти си един обикновен ЮЗЪР ,а аз съм ЦЕНИТЕЛ има голяма разлика не намираш ли :!:

Ти не виждаш красотата в желязото,а аз я виждам навсякъде-и в носещия трегер на висока сграда и в кованата стъпенка на камион КРАЗ!Затова и не очаквам да ме разбереш юзърчо :wink: За теб е важно да си БЪРЗ НА МИГА!

Спомням си идни думи на Никълъс Кейдж от 60 секунди,дето дилъра на коли му предлагаше някаква Тестароса,но в последствие му беше обяснено ,че такава кола кара всеки МЕСТЕН ЧЕКИДЖИЯ,а Дайтоната...виж друга работа :!:
Отнесено към нашия случай ОСТАВЯМ ТЕСТАРОСАТА ЗА ТЕБ :mha: :mha: :mha: , а за мен си искам Дайтоната :mrgreen:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 5.11.2002

Мнение от peshovec » 13 Апр 2003, 0:00

Замислял ли си се защо си обръщал внимание на БМВ-тат на трупчета?
Защото си търсил такива коли. Щеше ли да ги търсиш ако имаше възможност да си купиш ново БМВ? И щеше ли да те интересува дали двигателя на кола на 20 години не е направил 200 000 хил км при положение че е практически вечен.

Сега ако имаш право на изобор: Чисто ново Е21(Е30)или чисто ново Е46? Ако сега отговориш Е21 те признавам за НАЙ-ВЪРЛИЯ БМВ МАНЯК и млъквам завинаги...:shock: :shock::shock: Заслужаваш уважение!

Ако вички хора обаче са на този принцип сега нямаше да се радваме и на БМВ като Е21 - още щяхме да се таралянкаме в някакви жалки подобия на авотмобили.
кое си сака оно си требе

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 13 Апр 2003, 0:50

А ти замислял ли си се тия тиквеници колекционерите и ценителите за какво си хвърлят парите ? За нови коли? За да видиш красотата на една стар, класически автомобил се иска душа! Да стоиш до него и да му се любуваш и просто да не искаш да се разделиш с него пак се иска душа! Дори и да имаш възможността да си купуваш всички най-нови автомобили на коя да е марка, ще го караш, ще излезе нов - ще го смениш! Тогава ставаш просто един потребител ... Никога няма да видиш красотата и да усетиш духа на един автомобил, който в повечето случай е стар като година на производство. Новичките са просто жички и полиестер.. :(
Но да се върнем в реалното наситено сиво и да си признаем, че винаги опираме до фразата - It's all about the Benjamins ...

При едно ново Е46 330 Coupe и една перфектна Е24 635 CSi познай коя ще пазя и лъскам ...

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 13 Апр 2003, 1:35

Добре Пеца,отговарям ти и на тези въпроси и стига:

1.Няма 20 годишно БМВ на 200000 км,всички са на 500000 ++++++!С 0.1 процент изключения,все пак са карани през повечето време до 1990-та година от ХОРА С ВЪЗМОЖНОСТИ и ХОРА ,КОЙТО ЗНАЯТ КАКВО ПРИТЕЖАТ И ГО ИЗПОЛЗВАТ КАКТО ТРЯБВА(КАРАТ ГО ЯКО) :!:
Когато се възхищавам на старо БМВ с малко километри него правя заради това ,че ме притеснява мотора как е,а заради това ,че ламарината е по-здрава и естествено Е УДРЯНА ПО-МАЛКО :!:

2.Не съди от сегашните ми БМВ-та за имотното ми състояние!На времето карах 525 24V,3-тата е34-ка в града!А за годината 1993,тази кола не беше регулярна гледка,като сега 520 М20!Купих я почти нова на 25 000 км.,но от втория ден ми стана ясно ,че тази кола е бледо подобие на е28 525 и естествено вече не ми доставяше такова удоволствие като знаех ,какво предлага предишния модел!

3.На въпроса с е21 и е46 ,колегата DaWolf вече ти е отговорил с линк.

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... ght=#15089

This is my fourth BMW - the replacement for my 2000 323ci. That's a two decade difference and I have to say the change is for the better. They don't make BMWs like they used to! This car is completely refined and yet completely raw at the same time. It's a blast to drive, but 100 times more comfortable than the current model (in my opinion)!

http://www.jloeber.net/BMW/bimma.htm

Само ,че не е е21 ,а е12 още по-дърто!Така ,че не съм само аз дето ще предпочета старото.Ако гледам пък финансовата страна на нещата-ще взема е46-ката ,ще я продам и пак ще си купя нещо старо :!:


НЕ СЕ ПРЕВЪЗБУЖДАЙТЕ ТОЛКОВА С ТЕЗИ Е46 :!: :!: :!:
ИМАХ ВЪЗМОЖНОСТ ВЕЧЕ ДА НАДНИКНА ПОД ТАБЛОТО НА ЕДНА ТАКАВА,ПОРАДИ ОРЯЗВАНЕ НА ИНСТАЛАЦИЯТА ОТ АЛАРМАДЖИЙ :evil: :evil: :evil: КАКВО ВИДЯХ ЛИ:ПРОМИШЛЕНО КОЛИЧЕСТВО ПЛАСМАСИ И ЕЛЕМЕНТИ ПРОИЗВЕДЕНИ ВЪВ ФРАНЦИЯ,>>>VALEO<<< .....
Срамота е ,че френските коли са с елекрика Бош ,а... БМВ :oops:
А да не говорим как Беър-Томпсън,Уалер бяха изместени от :oops: :oops: :oops:

Така ,че между е21 и е46 не избирам нищо,но не се лъжи ,че няма да предпочета коя да е 5-ца пред е46(даже най-старата).Тройката е добра кола ,но...5 и 7 са по-големи числа :wink: За мен 5-цата ще си остане лицето на БМВ.

Не разбирам какво не ти харесва в е21 :?: И върви и вози и завива като луда,само дето не е толкова добре обезшумена.Не разбирам откъде идва това подценяване на старите модели :!:Заради това че нямат ИЗНОСОУСТОЙЧИВИ ХИДРАВЛИЧНИ ПОВДИГАЧИ ЛИ,ЗАРАДИ ТОВА ,ЧЕ НЯМАТ ПО ДВА ВАЛА ЛИ(КОЙТО МАЙ ИЗРАЗХОДВАТ ПОВЕЧЕ ПАУАР ЗА ТРИЕНЕ,ОТКОЛКОТО ПЪЛНЯТ И ПРАЗНЯТ ПО-ДОБРЕ),ЗАРАДИ ТОВА ,ЧЕ НЕ ГНИЯТ КАТО НОВИТЕ ЛИ?

Могат да пуснат колкото си искат 3-ти серий още,но е30-ската за мен ще си остане IMMORTAL BELOVED!Перфектна във всяко отношение-двигател,ходова част,дизаин и най-вече хандлинг!Това е колата от детството ми и за която милея много :!: Не съм много дърт(карам 29)
.Сърцето ми се къса като гледам как загиват и намаляват със всеки изминал ден и като гледам на какво ги подлагат разни рационализатори и тунингисти :!:
Ето защо не ме разбирай погрешно:не съм враг на новото,просто съм привързан към старото и не мога с лека ръка да погреба миналото си и не обичам рационализаторчетата да го разкрасяват :!:
Ама в крайна сметка,няма нужда да ме признаваш,избирам фаталното Е46 :lol: пред е21-цата.

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 13 Апр 2003, 16:20

Е момчета аз отидох два дни на почивка и тя темата от турбо станала ретро. А как ся да аз да не постна тука срамота ще е! Значи с Роската абсолютно съгласен. Най-отговорно ще заявя че славата на БМВ е съградена от 2002 , 2800,3000 CS, от Е12 и Е21, от Е24. Не мога да ви опиша къв кеф ми е да се возя в кола която за времето си е била най-най-върха /щото не знам 80-та година с кво биха могли да се сравнят - може би с опел кадет А или МБ115/ и същевременно и сега ми дават необходимият лукс. Мога да ви кажа че ако някъде се протрие уплътнение и веднага почва да ме дразни повишеният шум. И това е след 20г. и 200000+++км. експлоатация. А когато се заровя в механиката на тези коли непрекъснато се възхищавам колко мисъл е вложена в конструирането на тези АВТОМОБИЛИ. Как на капачката на резервоара за сложени регулировъчни пластини!!!
Но разбира се който няма афинитет към тез неща или както Роската каза "ЮЗЪР" едва ли биха му направили впечатление.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 13 Апр 2003, 17:12

Ей, ей, момент моля!
Какви МВ W115 през 80-та год. бре?!? Те са от 60-те!

Недейте да казвате, че МВ не са имали нищо през 80-те или преди това, щото е смешно :lol:
Само Дизел!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 21.02.2002
Местоположение: Варна, България

Мнение от cj » 13 Апр 2003, 20:27

Пак закъснях с включването, ама ще се постарая да бъда кратък.

Първо, въпреки че е вече 6 страници, тая тема няма и тъй като гледам, не е имала нищо общо с пърованачалния въпрос на Landshark.
Второ, с тоя пост не целя да разгорещявам нарасналия спор.
Трето, ако внимателно прочете всичко ще откриете, че спор напрактика няма. Факт е, че турбото скъсява живота на двигателя и не виждам някой да го успорва.
Четвърто, сблъсъкът е на гледни точки и ако мястото му за обсъждане е тук, ще кажа само следното: Реставриране и тунинг са 2 различни понятия и то не в технически смисъл, а по цел, т.е. целта им е различна!
Пето, ще спорим ли за целта на реставрирането и тунинга или ще се опитаме да разграничим турбо/компресорния двигател от атмосферния? Да почнем с плюсовете и минусите:

Факт 1: По дълголетие: турбо < атмосферен
Факт 2: ??? :)
2007 Субару Импреза STi
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 13 Апр 2003, 21:19

Факт 1 отпада, щото добре конструиран турбо двигател е не по-малко издръжлив от атмосферен такъв. Друг е въпросът, ако ръгнеш турбо на двигател, който не е конструиран за да бъде с принудително пълнене.
Само Дизел!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 10.03.2003
Местоположение: София-"montreal"

Мнение от KGB » 14 Апр 2003, 3:29

Мммм да...с една дума да не се мятам в Е46....съгласен.

Доста сръвнения изчетох между Алфа 156 и Е46...като издразливост са еднакви. Алфата обаче е малко по-ефтина заради старата слава на алфа а БМВ е по-скъпо заради старата слава на БМВ...както се казваше в няква реклама...традицийте не са това което бяха.

Иначе че Е30 е много по здрава от Е46...спор няма. Моята Е30 е 86 година до сега нищо не е пипано по нея освен автоматичната скоростна кутия...всичко друго си е оргинално. Супер кола, само да не беше автоматик ама...

п.с:сигурно ще ме разпанете на кръст за Алфата :(
Изображение

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 14 Апр 2003, 9:47

KGB написа:п.с:сигурно ще ме разпанете на кръст за Алфата :(


Прав си :wink: А сериозно ли мислиш, че Алфата е здрава колкото Е46 :shock:
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 14 Апр 2003, 15:38

Момчета, точно в тази тук не ми е работа да се меся но понеже зачекнахте тази тема с Алфа-та ще ви кажа само че:
-Днес бях свидетел как една Корса отнесе два пъти една Алфа 155 на 400м.
-Всеизвестен факт е, че тия дето правят спагети и м...ети за техника не ги търси. Писнало ми е от тяхните онанистко-технически изпълнения. Да не говорим с каква дълговечност е тяхната експлоатация.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 14 Апр 2003, 17:44

Някой пише ли по Темата изобщо :?: :?: :?: :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 14 Апр 2003, 18:16

Мани ,мани - Ако някой чужд тръгне да ни чете форума ще се хване за главата направо.

Предишна

Назад към Полезна информация

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook