Наи-доброто предложение за масло
Модератор: cww
- Иво
- шПерко
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
M40
За всички болни М40-ки. В момента ползвам минерално масло Repsol и тракането на клапаните го няма. А карам в много високи обороти и доста пържа колата. Не знам дали не е малко рано да се радвам. Минал съм само 1000км. с това масло, но за сега съм доволен. Надявам се всички със съвместни усилия да намерим перфектната течност за боледуващите си двигатели. Изтраква само при студен старт за 1-2 секунди явно докато качи масло... След това всичко е бомба. Ако до смяната на моето всичко е така добре ще виго препоръчам от сърце Евтино е, но сега не мога да се сетя за цената и параметрите
като си на магистралата и сложиш от 5та на 3та и стъпчеш педала на газта и ти излезе синкав пушек отзад- време е да качиш вискозитета на маслото с което караш- ако си на 10/30 замисли се за 10/40 или ако си вече на 10/40 може да погледнеш 10/50
иначе за марки е все тая.. всяко западно масло е хубаво, до колкото го сменяш всеки 7500км поне. синтетичните за колите които караме са безсмислени- но ако си им фен и имаш парите- mobil 1, castrol, valvoline примерно...
аз кво знам.. моята и сипвам плама във бензина
алекс
трабант 601с
иначе за марки е все тая.. всяко западно масло е хубаво, до колкото го сменяш всеки 7500км поне. синтетичните за колите които караме са безсмислени- но ако си им фен и имаш парите- mobil 1, castrol, valvoline примерно...
аз кво знам.. моята и сипвам плама във бензина
алекс
трабант 601с
- DIDO
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
alx написа:като си на магистралата и сложиш от 5та на 3та и стъпчеш педала на газта и ти излезе синкав пушек отзад- време е да качиш вискозитета на маслото с което караш- ако си на 10/30 замисли се за 10/40 или ако си вече на 10/40 може да погледнеш 10/50
иначе за марки е все тая.. всяко западно масло е хубаво, до колкото го сменяш всеки 7500км поне. синтетичните за колите които караме са безсмислени- но ако си им фен и имаш парите- mobil 1, castrol, valvoline примерно...
аз кво знам.. моята и сипвам плама във бензина
алекс
трабант 601с
Толкова "точен" и "изчерпателен" пост за моторни масла не бях чел!
Ако и на 10/50 излиза пушек - минаваш на 10/60 /сигурно M3, M5, Z8 излизат пушещи от завода "от пета на трета излиза синкав дим" :mha: :mha: :mha: с 10/40 и 10/50, защото те се карат само с Castrol TWS 10W-60/, пак гледаш и
минаваш на 10/70 после на 10/80 и накрая на 10/100.
И това с марките и синтетиките - СМЯХХХ!!!
P.S. Не се обиждай, но пиши по смислени неща alx
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
Re: Наи-доброто предложение за масло
Вече сум на 200 км. от смяната на масло.Карам с BMW-10W40.Просто
двигателя си МЪРКА,всички шумове станаха по-меки.
С 1 дума доволен съм.
двигателя си МЪРКА,всички шумове станаха по-меки.
С 1 дума доволен съм.
ох кво да ти кажа братче, само модел 2000 на s62 v8 е задължително да е пълен със 10/60- и беше голяма боза... доста хора се размирисаха- резултат - 2001 и нататъка за всичките за м-ки включително z8 бмв казва че може да се върти 10/30 (повече коне), а ако имаш консумация на масло- 10/60. да ти кажа ли защо? щото е все едно до колкото не ти се измъква маслото между сегментите и не ти хлопат клапаните
а за маслата- отговра ми беше супер практичен да ти кажа. идеята ми беше че въртиш наи-рядкото масло което двигателя ти може да толерира без да хлопа и да го пие като бензин... ако е доволен със 10/30- слагаш 10/30. ако ти пуши като ритнеш 2 предавки надолу или ти хлопа ваноса- слагаш следващото по-нагоре, и така докато не си доволен
аз подхождам към техническото блато наречено "масло" простичко- и до сега да ти кажа не съм имал проблеми
а сервизния бюлетин на бмв изпратен на официялните бмв сервизи гласи:
service bulletin number "11 08 98" dated October 2001
"The M5 up to 3/00 production requires a specifically formulated synthetic engine oil - Castrol Formula RS SAE 10W-60 or Castrol TWS Motorsport SAE 10W-60 and is the only approved oil for this engine"
.
.
.
.
"The recommended engine oil for all Z8 and M5 vehicles (produced from 3/00) is BMW High Performance Synthetic Engine Oil SAE 5W-30"
относно марките- разлики разбира се има- в лабораторията. в реалния свят нито ти, нито аз караме такива коли и по такъв начин че да има значение за нас каква марка е маслото- виждал съм непипнати двигатели на по 250к км. които са били и със castrol и mobil и valvoline... така че "това масло е по-хубаво от онова" е само във главата ти реалността е че.. е все тая до колкото е чисто
а за обидите- не съм от обидчивите- хич даже всеки си има право на мнение- моето е създадено от това което съм преживял и видял лично аз... така че- колкото хора - толкова истини
алекс
трабант 601с
а за маслата- отговра ми беше супер практичен да ти кажа. идеята ми беше че въртиш наи-рядкото масло което двигателя ти може да толерира без да хлопа и да го пие като бензин... ако е доволен със 10/30- слагаш 10/30. ако ти пуши като ритнеш 2 предавки надолу или ти хлопа ваноса- слагаш следващото по-нагоре, и така докато не си доволен
аз подхождам към техническото блато наречено "масло" простичко- и до сега да ти кажа не съм имал проблеми
а сервизния бюлетин на бмв изпратен на официялните бмв сервизи гласи:
service bulletin number "11 08 98" dated October 2001
"The M5 up to 3/00 production requires a specifically formulated synthetic engine oil - Castrol Formula RS SAE 10W-60 or Castrol TWS Motorsport SAE 10W-60 and is the only approved oil for this engine"
.
.
.
.
"The recommended engine oil for all Z8 and M5 vehicles (produced from 3/00) is BMW High Performance Synthetic Engine Oil SAE 5W-30"
относно марките- разлики разбира се има- в лабораторията. в реалния свят нито ти, нито аз караме такива коли и по такъв начин че да има значение за нас каква марка е маслото- виждал съм непипнати двигатели на по 250к км. които са били и със castrol и mobil и valvoline... така че "това масло е по-хубаво от онова" е само във главата ти реалността е че.. е все тая до колкото е чисто
а за обидите- не съм от обидчивите- хич даже всеки си има право на мнение- моето е създадено от това което съм преживял и видял лично аз... така че- колкото хора - толкова истини
алекс
трабант 601с
- Иво
- шПерко
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
alx написа:относно марките- разлики разбира се има- в лабораторията. в реалния свят нито ти, нито аз караме такива коли и по такъв начин че да има значение за нас каква марка е маслото- виждал съм непипнати двигатели на по 250к км. които са били и със castrol и mobil и valvoline... така че "това масло е по-хубаво от онова" е само във главата ти реалността е че.. е все тая до колкото е чисто
Даа бе...!? Питай М40 притежателите дали е все тая
отг.
Карам вече близо 3000 км. с Кастрол ТХТ 5W-40 и нямам никави забележки. Следващата смяна ще е пак със същото масло!
- DIDO
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
alx написа:относно марките- разлики разбира се има- в лабораторията. в реалния свят нито ти, нито аз караме такива коли и по такъв начин че да има значение за нас каква марка е маслото- виждал съм непипнати двигатели на по 250к км. които са били и със castrol и mobil и valvoline... така че "това масло е по-хубаво от онова" е само във главата ти реалността е че.. е все тая до колкото е чисто
алекс
трабант 601с
Наистина за твоя случай е все тая кво ша ръгнеш в бензина
Дали масло или боза е абсолютно едно и също, както казваш ТОВА Е РЕАЛНОСТТА!
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
alx, за пореден път уцели 10ката
моят двигател е на 250 000 км, нито веднъж не е отварян, не гори масло и не пуши. карам го с каквото масло ми сипят в сервиза - в момента дори не знам каква марка е, мисля минерално valvoline 20w50. сменям го предсрочно и нито трака, нито почернява, нито мирише около двигателя.
моят двигател е на 250 000 км, нито веднъж не е отварян, не гори масло и не пуши. карам го с каквото масло ми сипят в сервиза - в момента дори не знам каква марка е, мисля минерално valvoline 20w50. сменям го предсрочно и нито трака, нито почернява, нито мирише около двигателя.
- DIDO
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Ами как ще пуши като му слагаш минерално 20w-50.
То е доста гъсто и трудно се изпомпва при студен старт и
а по време на работа няма нормално налягане, имам познат който се напари с това масло, 20w-50. Това масло се препоръчва за
много горещи ширини или силно износени двигатели.
Та случая с моя познат е следния:
Като запали колата лампата за маслото гаснеше на 4-та секунда
след като двигятеля вече работи.
По време на работа на празен ход му премигваше лампата на маслото
и след около 1000 км реши да го маха.
При смяната му след развиване на пробката взе да пръска на всички страни и тече като минерална вода - никакъв вискозитет.
Сложихме 15w-40 пак минерално и познайте:
двигателя взе да работи перфектно - лампата изгася веднага, няма
премигане на празен ход, шумовете изчезнаха, няма разход на
масло, няма пушене.
Цялата работа беше че 20w-50 беше по-евтино от 15w-40 с няколко лв.
Така че kay хубаво е човек да знае какво му сипват, защото при теб
може и да ги няма тез признаци толкова явно, но ако сложиш
10w-40 полу-синтетика, която е стандартен избор за твоя мотор,
това ще видиш какво значи горене и пушене. Да не говорим
за 0w-40, 5w-40. Имам приятели с М50 на по 300 и отгоре хиляди,
карани само с Castrol 5w-40 пълна синтетика и не горят, и не пушат.
То е доста гъсто и трудно се изпомпва при студен старт и
а по време на работа няма нормално налягане, имам познат който се напари с това масло, 20w-50. Това масло се препоръчва за
много горещи ширини или силно износени двигатели.
Та случая с моя познат е следния:
Като запали колата лампата за маслото гаснеше на 4-та секунда
след като двигятеля вече работи.
По време на работа на празен ход му премигваше лампата на маслото
и след около 1000 км реши да го маха.
При смяната му след развиване на пробката взе да пръска на всички страни и тече като минерална вода - никакъв вискозитет.
Сложихме 15w-40 пак минерално и познайте:
двигателя взе да работи перфектно - лампата изгася веднага, няма
премигане на празен ход, шумовете изчезнаха, няма разход на
масло, няма пушене.
Цялата работа беше че 20w-50 беше по-евтино от 15w-40 с няколко лв.
Така че kay хубаво е човек да знае какво му сипват, защото при теб
може и да ги няма тез признаци толкова явно, но ако сложиш
10w-40 полу-синтетика, която е стандартен избор за твоя мотор,
това ще видиш какво значи горене и пушене. Да не говорим
за 0w-40, 5w-40. Имам приятели с М50 на по 300 и отгоре хиляди,
карани само с Castrol 5w-40 пълна синтетика и не горят, и не пушат.
- Иво
- шПерко
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
На мен след смяната на маслото с Репсол 20W50 минерално колата взе да ми загасва при студент старт първия път. Паля, замъчва се нещо и загасва. Ако подам газ или запаля втори път няма проблеми. Възможно ли е да е от маслото??? Иначе съм много доволен
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Вижте също и следния линк:
http://member.rivernet.com.au/btaylor/BMWText/technical/OilViscosityExplained.html
http://member.rivernet.com.au/btaylor/BMWText/technical/OilViscosityExplained.html
- DIDO
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
Иво написа:На мен след смяната на маслото с Репсол 20W50 минерално колата взе да ми загасва при студент старт първия път. Паля, замъчва се нещо и загасва. Ако подам газ или запаля втори път няма проблеми. Възможно ли е да е от маслото??? Иначе съм много доволен
Иво да ти кажа братко честно мисля че е точно от маслото. Толкова е гъсто
че трудно върти при студен старт. Мащай го това масло че зимата
ще береш големите ядове. До колкото знам ти имаше проблем с
шума от повдигачите. Сега изчезна ли, при палене трака ли как е?
- DIDO
- младши ентусиаст
- Мнения: 412
- Регистриран на: 11.07.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW X3 3.0d '04
kay написа:DIP, маслото ми е съобразено и с това къде се намирам все пак
Прав си kay но все пак ми се струва че не е за твоя мотор и
е хубово да знаеш какво ти сипват
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани