окачване, статичен/динамичен баланс, спирачки...
Модератор: cww
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Blackwood TOP 10
1 Pallukka 1:27.720
2 Limiter 1:27.870
3 Boogieman 1:27.920
4 J.Mikkonen 1:28.020
5 PISTERO - 1:28.090
6 PhilHill 1:28.130
7 Jari - 1:28.200
8 TNT Stefan 1:28.300
9 tuke 1:28.480
10 TNT magnifico - 1:28.490
Имам още бая да поработя докато ги стигнем .....почти на 3.5 секунди съм след Палука.......но с помоща на АЛХ мисля да ги отрепем.....все още имам проблеми с колата ..........стига да се запали разбира се
1 Pallukka 1:27.720
2 Limiter 1:27.870
3 Boogieman 1:27.920
4 J.Mikkonen 1:28.020
5 PISTERO - 1:28.090
6 PhilHill 1:28.130
7 Jari - 1:28.200
8 TNT Stefan 1:28.300
9 tuke 1:28.480
10 TNT magnifico - 1:28.490
Имам още бая да поработя докато ги стигнем .....почти на 3.5 секунди съм след Палука.......но с помоща на АЛХ мисля да ги отрепем.....все още имам проблеми с колата ..........стига да се запали разбира се
хе хе.. ма аз не случайно казах че окачването е най-неясната и неуточнена тема.. просто защото идеално решение няма... всеки има стил на каране и съответно окачване подходящо за него. мога само да дам генерални насоки във случаен ред:
1. ако подзавива- пусни малко въздух от предните гуми, напомпаи повече задните; сложи малко повече негативен камбер отпред, дръпни малко кастера на +; по-дебела стабилизационна щанга отпред също помага
2. ако свръхзавива- пусни малко въдух отзад, сложи малко отпред, отвори задния камбер
3. ако пистата е със много завои си избери предавките да са къси, дори и ако макс. скорост страда и обратното- ако пистата е със много дълги прави участъци избери дълги предавки дори и малко ускорението да страда. никога не трябва да падаш под 2.8 и да ходиш над 4.1 за краиното предаване (заден диференциял).
4. камбера и сходимоста ако се прекали вляят лошо на максималната скорост.
5. ако не следва добре по права линия- много ти сходимоста навътре или камбера е много отрицателен.
6. ако пистата завива само на една страна (или повечето завои са на една страна), сложи по-малко камбер на вътрешните колела и повече (негативен) на външните. на право колата ще тегли леко на една страна (тая на завоя) ама ша държите
7. коли със задни двигатели имат тенденция да са свръхзавиващи- такива със преден- недозавиващи. предно предаване- недозавиване. задно предаване- свръхзавиване. 4х4 - дрифт ама зависи как е разцепена тягата между диференциялите- повечето спортни коли имат 40/60 или 30/70 предно/задно като при динамичните (със интелигентен централен диференцял) това съотношение се мени на база пътни условия и каране.
8. погледни кривата на конете на двигателя- трябва така да си подбереш предавките че като сменяш нагоре (1-2, 2-3...) да ти падат оборотите толкова че пак да си във 85те % или повече на конете- така няма да "изпаднеш" от оборотите
9. свиренето на гуми общо взето не е желателно- ако много свириш - нещо не е наред...
та така
1. ако подзавива- пусни малко въздух от предните гуми, напомпаи повече задните; сложи малко повече негативен камбер отпред, дръпни малко кастера на +; по-дебела стабилизационна щанга отпред също помага
2. ако свръхзавива- пусни малко въдух отзад, сложи малко отпред, отвори задния камбер
3. ако пистата е със много завои си избери предавките да са къси, дори и ако макс. скорост страда и обратното- ако пистата е със много дълги прави участъци избери дълги предавки дори и малко ускорението да страда. никога не трябва да падаш под 2.8 и да ходиш над 4.1 за краиното предаване (заден диференциял).
4. камбера и сходимоста ако се прекали вляят лошо на максималната скорост.
5. ако не следва добре по права линия- много ти сходимоста навътре или камбера е много отрицателен.
6. ако пистата завива само на една страна (или повечето завои са на една страна), сложи по-малко камбер на вътрешните колела и повече (негативен) на външните. на право колата ще тегли леко на една страна (тая на завоя) ама ша държите
7. коли със задни двигатели имат тенденция да са свръхзавиващи- такива със преден- недозавиващи. предно предаване- недозавиване. задно предаване- свръхзавиване. 4х4 - дрифт ама зависи как е разцепена тягата между диференциялите- повечето спортни коли имат 40/60 или 30/70 предно/задно като при динамичните (със интелигентен централен диференцял) това съотношение се мени на база пътни условия и каране.
8. погледни кривата на конете на двигателя- трябва така да си подбереш предавките че като сменяш нагоре (1-2, 2-3...) да ти падат оборотите толкова че пак да си във 85те % или повече на конете- така няма да "изпаднеш" от оборотите
9. свиренето на гуми общо взето не е желателно- ако много свириш - нещо не е наред...
та така
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Тва беше капака, ти ми разби фантазиите д краен предел. Тамън имах някаква насока на мислене и след прочитане стигнах до заключението, че не съм прав но съм прав. Хем така хем иначе. Сега вече разбирам защо "окачването е най-неясната и неуточнена тема.."
Траябват тестове, тестове, тестове....... и когато си мислиш че си го докарал направи някой тест да видиш как е.
Все пак благодаря за насоката, надявам се да стигна до нещо (най много да открия колелото )
Траябват тестове, тестове, тестове....... и когато си мислиш че си го докарал направи някой тест да видиш как е.
Все пак благодаря за насоката, надявам се да стигна до нещо (най много да открия колелото )
Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани