Кое се кара по-лесно?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кое се кара по-лесно?
Сега според мен кола с предно предаване се кара най-леснио след това е кола с 4х4 и най-трудно се кара кола със задно предаване.
Тъй като виждам , че не всички мислят така, искам да си изкажете мнението.
Няма да се разсърда ако дадете и примери защо така мислите
Тъй като виждам , че не всички мислят така, искам да си изкажете мнението.
Няма да се разсърда ако дадете и примери защо така мислите
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Според мен кола с 4х4 се кара най-лесно.Имаш предимството и на задното и на предното.Обаче после е малко сложен въпроса...какво значи по-лесно аз карам коли с задно по-лесно и по-добре от коли с предно ,но хора който са карали предимно предно са обратно така че може би зависи каква ти е първата кола...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Възможно е ,аз това мисля че първата кола е много важна(и почти винаги след това е за боклука)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Това е много относително...
Как така кое се кара по-лесно.
Вярно е ,че си зависи от това на каква кола си се научил да караш.
И предното и задното имат както предимства така и недостатъци.
При предното най-коварно е когато загубиш контрол над автомобила.
Един път ми се случи следното с кола с предно - карам си аз на яко ръчка,беше мокро.
Влизам в един завой с газ, като допреди това чувствах колата доста стабилна, в момента в който влязох в завоя, колата просто си продължи направо, почнах като първия глупак да въртя геврека и положението стана още по лошо, колата се побърка, загубих пълен контрол над управлението. Просто натиснах спирачка и вече виждах как се удрям. в последния момент някакси спрях на 15см от оградата.
Затова колкото и да се говори че предното е стабилно, лесно за управление, не вярвайте. Много оп-коварно е защото в такъв момент не можеш да направиш очти нищо.
Докато със задното нещата са по-поправими. С повечко опит в подобен случай с влизане с газ в завоя, най-много да се получи един доста добър дрифт
Тука обаче също е кофти ако колата е с по-твърдо окачване , направо не може да си влезе в орбитата по завоите.
Според мен по-добре е да ти поднесе задницата, имаш повече възможности за овладяване управлението на автомобила.
Но и тук ако човек няма много опит може да се шашне и да стане сакатлък. Аз лично още не мога да кажа че мога да управлявам добре кола със задно предаване, нищо че карам нашата от около 3 години.
Просто имам повече изминати километри на коли с предно.
Как така кое се кара по-лесно.
Вярно е ,че си зависи от това на каква кола си се научил да караш.
И предното и задното имат както предимства така и недостатъци.
При предното най-коварно е когато загубиш контрол над автомобила.
Един път ми се случи следното с кола с предно - карам си аз на яко ръчка,беше мокро.
Влизам в един завой с газ, като допреди това чувствах колата доста стабилна, в момента в който влязох в завоя, колата просто си продължи направо, почнах като първия глупак да въртя геврека и положението стана още по лошо, колата се побърка, загубих пълен контрол над управлението. Просто натиснах спирачка и вече виждах как се удрям. в последния момент някакси спрях на 15см от оградата.
Затова колкото и да се говори че предното е стабилно, лесно за управление, не вярвайте. Много оп-коварно е защото в такъв момент не можеш да направиш очти нищо.
Докато със задното нещата са по-поправими. С повечко опит в подобен случай с влизане с газ в завоя, най-много да се получи един доста добър дрифт
Тука обаче също е кофти ако колата е с по-твърдо окачване , направо не може да си влезе в орбитата по завоите.
Според мен по-добре е да ти поднесе задницата, имаш повече възможности за овладяване управлението на автомобила.
Но и тук ако човек няма много опит може да се шашне и да стане сакатлък. Аз лично още не мога да кажа че мога да управлявам добре кола със задно предаване, нищо че карам нашата от около 3 години.
Просто имам повече изминати километри на коли с предно.
ще се пробвам и аз да се включа с моя лаишки поглед на нещата
тъй като не разбирам много от теоритичната част на нещата
ще ви кажа моето виждане за предаването на автомобилите или по скоро за степента на трудност при управление...
Тъй като в момента притежавам коли с предно и 4 движещи колела ще кажа че и двете sucks a lot
не виждам нищо стабилно при поведението на 4-те движещи колела... вярно че този автомобил не го карам толкова често, но зимата бях през повечето време с него. Мисля че силата му е само извън пътя с Vmax не повече от 50 км/ч. Иначе при високи скорости на асфалт има гадните желания да навлиза в насрещното платно при кофти завои...
Предното предаване също ми е доста куцо, защото въпреки големината на автомобила (4,91м) също има навика да се занася целия по завоите, ако не прецениш скоростта много лесно можеш да го изпуснеш и после връщане няма... а да не говорм за разпределението на масите... 70%-отпред и 30%-отзад
бая скапана работа, а да кажа и че при всичката тази тежест отпред окачването е доста по-уязвимо...
Докато карах БМВ-то се чувствах доста сигурен на пътя, вярно е че ми трябваше повече от години да овладея начина на управление (като не твърдя че съм успял да постигна дори и най-бегла представа за истинските възможности на автомобила) но след това особено при високи скорости колата имаше просто невероятна стабилност на платното.
значи моя отговор е задно предаване с разпределение на масите 50/50 между предния и задния мост... Вярно трябва човек да свикне с уравлението защото на моменти то може да бъде доста коварно, но за мен това е колата... Перфектен баланс... нали се сещате за какво говорим... за:
БМВ
тъй като не разбирам много от теоритичната част на нещата
ще ви кажа моето виждане за предаването на автомобилите или по скоро за степента на трудност при управление...
Тъй като в момента притежавам коли с предно и 4 движещи колела ще кажа че и двете sucks a lot
не виждам нищо стабилно при поведението на 4-те движещи колела... вярно че този автомобил не го карам толкова често, но зимата бях през повечето време с него. Мисля че силата му е само извън пътя с Vmax не повече от 50 км/ч. Иначе при високи скорости на асфалт има гадните желания да навлиза в насрещното платно при кофти завои...
Предното предаване също ми е доста куцо, защото въпреки големината на автомобила (4,91м) също има навика да се занася целия по завоите, ако не прецениш скоростта много лесно можеш да го изпуснеш и после връщане няма... а да не говорм за разпределението на масите... 70%-отпред и 30%-отзад
бая скапана работа, а да кажа и че при всичката тази тежест отпред окачването е доста по-уязвимо...
Докато карах БМВ-то се чувствах доста сигурен на пътя, вярно е че ми трябваше повече от години да овладея начина на управление (като не твърдя че съм успял да постигна дори и най-бегла представа за истинските възможности на автомобила) но след това особено при високи скорости колата имаше просто невероятна стабилност на платното.
значи моя отговор е задно предаване с разпределение на масите 50/50 между предния и задния мост... Вярно трябва човек да свикне с уравлението защото на моменти то може да бъде доста коварно, но за мен това е колата... Перфектен баланс... нали се сещате за какво говорим... за:
БМВ
- PIONEER
- ентусиаст
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
предното:м машината еми ако дръпнеш ръчната???
задното:много готино предаване.просто си е супер.аз нашата я карам сам от 2-3 години.в кал,в снежни преспи,на лед мисля че се справям добре.няма кой знае колко км при такива условия но на село съм се тренирал по такива терени.трябва да се борави умерено с газта защото ако си на хлъзгаво тръгва задницата.но с точни завъртания на волана няма страшно.
а един друг въпрос с кола със задно може да се направи по-добър старт..по-точно без излишни буксувания на гумите..а така става ли по-бърз старта???
задното:много готино предаване.просто си е супер.аз нашата я карам сам от 2-3 години.в кал,в снежни преспи,на лед мисля че се справям добре.няма кой знае колко км при такива условия но на село съм се тренирал по такива терени.трябва да се борави умерено с газта защото ако си на хлъзгаво тръгва задницата.но с точни завъртания на волана няма страшно.
а един друг въпрос с кола със задно може да се направи по-добър старт..по-точно без излишни буксувания на гумите..а така става ли по-бърз старта???
8.32
но след това особено при високи скорости колата имаше просто невероятна стабилност на платното.
Какво значи стабилност? във завойте ли ? на прав път ли? обясни..
При предното най-коварно е когато загубиш контрол над автомобила.
Ако изгубиш контрол над автомобила, мисля че няма значение дали е предно, задно или 4х4.[/b]
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
старта на задното е по-добър от този на предното ,защото при потегляне тежеста отива на зад и гумите имат по-добро сцепление...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
PIONEER написа:предното:м машината еми ако дръпнеш ръчната???
Не можах да разбера какво имаш в предвид...
GaD написа:Ако изгубиш контрол над автомобила, мисля че няма значение дали е предно, задно или 4х4
Точно това обясних, че със задно има много по-голяма възможност да вкараш автомобила пак в пътя!
В такива случаи има мноого голямо значение с какво предаване е автомобила
- WeiSTD
- главен сектант :)
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Според мене зависи от мощността на колата. Сложете 400к.с. двигател на кола с предно и после да си говорим кое е лесно за каране.
Но за коли до около 150 коня, предното предаване според мене е най лесно за управление при нормална и леко спортна експлоатация. От там на горе вече задно.
Но за коли до около 150 коня, предното предаване според мене е най лесно за управление при нормална и леко спортна експлоатация. От там на горе вече задно.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Кола с предно с твърде много мощност ще се управлява по-лесно от същата със задно. Професионален драйвър може да е по-бърз със задно, но за простосмъртни предното би било далеч по-безопасно. Много мощност + задно = snap oversteer ако попадне в грешни ръце. С предното поне има шанс да не се убиеш на 3тия завой.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
BMW///M-ma6inata написа:Точно това обясних, че със задно има много по-голяма възможност да вкараш автомобила пак в пътя!
В такива случаи има мноого голямо значение с какво предаване е автомобила
Напълно си прав, в завои нищо не може да се сравни с 4Х4, 3 години карах кола с постоянно зацепено двойно и досега като се кача в него взима завоите по стабилно от Е34-ката, за прави участъци определено задното е фаворита ми
May the BMW force be with you!
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани