Кое се кара по-лесно?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
малко късно се включвам но сега забелязах темата за което се извинявам и все пак:
Карал съм коли с предно и с задно предаване...не съм карал 4х4 - мое лично мнение е, че предното е по-лесно за управление в смисъл такъв че не се искат много умения и когато колата тръгва да занася просто правя това което ще я изведе от неприятната ситуация за шофьори без голям опит и особенно този тип хора за който карането е просто придвижване е по добре предното На мойто БМВ съм навъртял вече доста километри и като че ли съмс е сраснал с него знам в следващият завой ако дам газ как ще се държи на пътя, знам като дрифтвам кога да въртя волана на обратно, знам че ако прекаля с газ-та ще се завъртя зимата беше много яко защото шпер-а е голямо предимство но е и много капризен от към овладяване с предното предаване колата просто изправя завоя и като пуснеш газта можеш да я овладееш сравнително лесно, докато за задното особенно с шпер се искат умения, при всяко тръгване ако е с повече газ задницата леко почва да се суче и трябва да компенсираш с волана...при движение с скорости към 50 км/ч зимата също е опасно за хора който не са свикнали...всяко едно рязко отнемаме на газ-та на ниска предавка с по-висока скорост следва до занасяне на автомобила...всяко едно нерво даване на газ също
Може предното да е по лесно за управление и по инуитивно, но веднъж свикнал на задното, знам колко точно газ трябва да дам при изпреварване, ня коя предавка за да получа хем най-добро ускорение хем стабилност трябва човек да има опит при задното Но определено мен по ми допада..поне за сега
Карал съм коли с предно и с задно предаване...не съм карал 4х4 - мое лично мнение е, че предното е по-лесно за управление в смисъл такъв че не се искат много умения и когато колата тръгва да занася просто правя това което ще я изведе от неприятната ситуация за шофьори без голям опит и особенно този тип хора за който карането е просто придвижване е по добре предното На мойто БМВ съм навъртял вече доста километри и като че ли съмс е сраснал с него знам в следващият завой ако дам газ как ще се държи на пътя, знам като дрифтвам кога да въртя волана на обратно, знам че ако прекаля с газ-та ще се завъртя зимата беше много яко защото шпер-а е голямо предимство но е и много капризен от към овладяване с предното предаване колата просто изправя завоя и като пуснеш газта можеш да я овладееш сравнително лесно, докато за задното особенно с шпер се искат умения, при всяко тръгване ако е с повече газ задницата леко почва да се суче и трябва да компенсираш с волана...при движение с скорости към 50 км/ч зимата също е опасно за хора който не са свикнали...всяко едно рязко отнемаме на газ-та на ниска предавка с по-висока скорост следва до занасяне на автомобила...всяко едно нерво даване на газ също
Може предното да е по лесно за управление и по инуитивно, но веднъж свикнал на задното, знам колко точно газ трябва да дам при изпреварване, ня коя предавка за да получа хем най-добро ускорение хем стабилност трябва човек да има опит при задното Но определено мен по ми допада..поне за сега
Според мен всиЧките коли се карат лесно до момента в който не решиш да правиш глупости .Не съм карал толкова много колкото повеЧето от канала,но пък за глупостите равен нямам .Поне се науЧих да си проявявам простотията на безопасни места.Колата не е нещо особено Опел Вектра 1.8.При по-бързо каране си е много стабилно предното,но решиш ли да парзаляш и то на сухо...!!!винаги едно на ум.На няколко пъти ме е засилвала към мантинелата и веЧе не смея да се правя на Крум ДонЧев из Сливенския балкан .Но пък на малко снежец и с ръЧката се полуЧава супер дрифт без да се търкат гумите Бащата няма да ме усети.Имах възможност да пробвам и един път тук в Германия на Аутобана БМВ 318ис и мога да кажа,Че ми се стори доста по-стабилно в по-полегати завои.Караш 160-170 а колата си е стъбилна.(верно Че баварията беше със спортно окаЧване и е сваляна допълнително,ама все пак).За планинско и за сняг все пак си мисля,Че предното има повеЧе предимства от задното.
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
- Мнения: 768
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Аз съм карал 4х4(веднъж), а по принцип карам на бащата колата(тази в подписа ми). С 4х4 завоите са ми доста по-лесни (на черен път това), отколкото с Пежака на асфалт. Автомобил със задно не съм карал и не мога да кажа как е.
- PILOTA
- Burn Out Master
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
///M3-E36 написа: Автомобил със задно не съм карал и не мога да кажа как е.
Много си изпуснал. Според мен задното предаване е най-яко за каране. 4 по 4 е готино на сняг, иначе зле. А предно:
Задно ЗА КАРАНЕ
Предно и 4х4 за возене.
Това е плод на няколко години практика в най различни автомобили - предно, задно, 4х4 малко съм карал, но виж с джипки ме удариха 3 пъти, щото хващаха сами пътя. На мокро или заледено с висока скорост, да кажем магистрала, като си с предно, като влизаш в завой усещаш как колата леко изправя завоя, т.е. не влиза по кривата по която си и задал. Отделно редовно в Студ. Град на S-образния пред Онтарио може да видите бързаци с предно спрели в бордюра или стълба. Докато аз там и с най нечовешкото дрифтване и изпускане най много да сдухам някой в насрещното щото за секунда заставам пред него. Има едно филмче на топ гиър мисля че беше, точно това тестват в един завой с плюшени мечета в него. Колите бяха Алфа, БМВ и Ауди Алфа-та отнесе мечето, Ауди-то почти, БМВ-то мина все едно няма нищо ами така си завива. Мацката каза след това че Риъруиълс драйв рулира Но задното изисква по специално и нежно отношение и най вече да му свикнеш, но свикнеш ли му веднъж, няма ситуация от която да не излезеш ако въобще се вкараш в някоя. И друго, за зимата определено задното е по добро от предното ако си офроуд, щото много по лесно се бута и тежината пада там и колата по лесно зацепва.
Предно и 4х4 за возене.
Това е плод на няколко години практика в най различни автомобили - предно, задно, 4х4 малко съм карал, но виж с джипки ме удариха 3 пъти, щото хващаха сами пътя. На мокро или заледено с висока скорост, да кажем магистрала, като си с предно, като влизаш в завой усещаш как колата леко изправя завоя, т.е. не влиза по кривата по която си и задал. Отделно редовно в Студ. Град на S-образния пред Онтарио може да видите бързаци с предно спрели в бордюра или стълба. Докато аз там и с най нечовешкото дрифтване и изпускане най много да сдухам някой в насрещното щото за секунда заставам пред него. Има едно филмче на топ гиър мисля че беше, точно това тестват в един завой с плюшени мечета в него. Колите бяха Алфа, БМВ и Ауди Алфа-та отнесе мечето, Ауди-то почти, БМВ-то мина все едно няма нищо ами така си завива. Мацката каза след това че Риъруиълс драйв рулира Но задното изисква по специално и нежно отношение и най вече да му свикнеш, но свикнеш ли му веднъж, няма ситуация от която да не излезеш ако въобще се вкараш в някоя. И друго, за зимата определено задното е по добро от предното ако си офроуд, щото много по лесно се бута и тежината пада там и колата по лесно зацепва.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани