Най-бързо ускорение ... как ?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 18 Апр 2008, 22:44

Ти сам ако не си усещаш колата и да преценяш колко газ да даваш колкото и да четеш няма стане номера :mhihi: Практика му е майката ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от radev19 » 16 Юни 2008, 19:25

колега,пълниш оборотомера на 5500об.и като трагваш леко пускаш съединителя колкото да получиш минимално превъртане на гумите.трябва да усетиш че съединителя се мъчи.получава се максимално бързо потегляне,след като отлепиш и напалниш отново оборотите,задържаш газта до ламарината и съединител 2-ра,съединител 3-та.и т.н

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: SofiaCity

Мнение от DieselPower » 24 Юли 2008, 0:09

mityo105 написа:Купи си 325 за да не те дърпат Голфетата :mhihi:

Брат пак няма да стане... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Ако не живееш на ръба,значи заемаш твърде много място...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 7.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от sailor » 26 Авг 2008, 16:39

Полусъединител и пълна газ и на 2-3 тръгвания ще му видиш сметката на съединителя, трябва да усетиш колата просто колегата bravo го е обяснил най добре, но полусъединител и пълна газ недей :)


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от snaiperist0 » 29 Авг 2008, 7:51

то до тук добре обясниха ти за самият старт , но после също си е сложно и иска доста практика .. особено при бмв-тата според мен лично .. след 1-ва идва 2-ра , 3-та и така .. абе Супер_Фли ти е казал ... иска се практрика да осещаш колата си и така ...
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 21 Сеп 2008, 7:17

аз сам с ис тръгвам на 4 ,5000 и сменям докат изключи тогава моита има наи гояма ряз ам трябва мн барзо се сменят то4но след като изклю4и включва6 на 2ра колата малко забива на зад и газ напрао та истрелва поне моита е така :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: сандански

Мнение от ikata » 11 Окт 2008, 16:34

:mhihi: освен всичко това даржиш газта без да я вращаш .............. не чакай прекъсвача!!!
кой кара?..... Аш ли карам?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 24.07.2008
Местоположение: сандански

Мнение от ikata » 11 Окт 2008, 16:35

смисал като превключваш ..............
кой кара?..... Аш ли карам?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 14 Окт 2008, 16:35

bmw 318 is написа:аз сам с ис тръгвам на 4 ,5000 и сменям докат изключи тогава моита има наи гояма ряз ам трябва мн барзо се сменят то4но след като изклю4и включва6 на 2ра колата малко забива на зад и газ напрао та истрелва поне моита е така :mhihi:


И аз на ис-ката харесвам само превключването от 1-ва на 2-ра :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 14 Окт 2008, 16:58

стан написа:
bmw 318 is написа:аз сам с ис тръгвам на 4 ,5000 и сменям докат изключи тогава моита има наи гояма ряз ам трябва мн барзо се сменят то4но след като изклю4и включва6 на 2ра колата малко забива на зад и газ напрао та истрелва поне моита е така :mhihi:


И аз на ис-ката харесвам само превключването от 1-ва на 2-ра :mhihi:


Мдаа такъв шут ми бие в гърба мойта, даже и 2>3, че направо откачам от кеф :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.06.2007
Местоположение: bulgaria

лууд

Мнение от yankes » 28 Фев 2009, 12:39

практика ти трябжа . и аз сам с 320и е36 . сношти се навих да се пускам с едно ауди а4 1,8 турбо , карахме кам 300 метра и напражо го разбих на 1 бяхме заедно но 2 взе да изостава а на 3 да не говорим . но наи ми харесва да карам на 2 и 3 все едно ам в изтрибител
bmw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Sofia

.

Мнение от S-M » 28 Фев 2009, 19:08

На 320-ката тръгвам с 3900 до към 6000-6100 и след 2-3 сек вече съм на 2-ра(замервал съм) :yes: да уточня,че говоря за m20b20

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: лууд

Мнение от zazomazo » 01 Мар 2009, 18:11

yankes написа:... сношти се навих да се пускам с едно ауди а4 1,8 турбо , карахме кам 300 метра и напражо го разбих на 1 бяхме заедно но 2 взе да изостава а на 3 да не говорим ....

тва Ауди требва да е било много голем покойник ;) ...или шофера му много слаб... ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 7.08.2009

Мнение от _ImPuLs_ » 08 Авг 2009, 23:10

Vw му е майката !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 2.08.2008

Мнение от bmw 318 is » 09 Авг 2009, 18:01

_ImPuLs_ написа:Vw му е майката !!!



Пък тез VW на сърма ги правя :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook