Форсиране при гасене.

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 11 Авг 2009, 10:19

:help: :shock: :mhihi:
Весела тема :P

Полезно е колкото първо да тръгнеш напред и чак тогава назад :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 11 Авг 2009, 11:43

vld написа::help: :shock: :mhihi:
Весела тема :P

Полезно е колкото първо да тръгнеш напред и чак тогава назад :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Това е полезно,но при камионите :idea:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 12 Авг 2009, 0:18

(bubsa) написа:
vld написа::help: :shock: :mhihi:
Весела тема :P

Полезно е колкото първо да тръгнеш напред и чак тогава назад :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Това е полезно,но при камионите :idea:

Я, да чуем ся що?! 8)
One passion,one car,one life...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от (bubsa) » 12 Авг 2009, 15:13

Ми ако искаш мога да те кача на камиона и ще видиш ЩО :idea:
1 на 100 пъти ще влезне задна без да изхърка ако не потеглиш една идея напред преди това :winky:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 6.10.2009
Пол: Мъж
Кара: Opel
Мечтае да кара: BMW 525

Re: Форсиране при гасене.

Мнение от VNM » 01 Ное 2009, 17:02

Всеки нов камион няма да му изхърка задна скорост простата причина е,че при новите скоростни кутии всичко е изпипано а да не забравяме,че повечето големи влекачи са и автоматици,и за задна само мести лоста една позиция нз как ще сгреши или няма да влезне.Виж ако караш газка може да със сигурност трябва да правиш тази процедура.Затова бащата дето 20 години е карал Москвичи и Лади го прави сега и на Пасата си и аз още му се смея и той знае,че вече при този автомобил не е правилно или не е необходимо но навик.






А за гасенето сега:Само 2тактови се гасят така явно,но нямам директно наблюдение.За всички 4тактови двигатели не е необходима тази операция по безброй причини.За турбото се изчаква да поработи колата малко на тихи обороти за да отихне турбината,защото това,че двигателя е на минимум обороти турбото още се върти в високите и отихва много по бавно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Форсиране при гасене.

Мнение от (bubsa) » 01 Ное 2009, 21:20

Ти колко камиона си карал че се изказа по темата?
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 6.10.2009
Пол: Мъж
Кара: Opel
Мечтае да кара: BMW 525

Re: Форсиране при гасене.

Мнение от VNM » 11 Ное 2009, 20:17

Абе ти моите акмиони не ги брой хахахаха.Слушай човече фактите са си факти за скоростните кутии и аз казах,че на газката е така ама на автоматичните влекачи,компа няма как да сгреши.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Форсиране при гасене.

Мнение от (bubsa) » 12 Ное 2009, 18:19

VNM написа:Абе ти моите акмиони не ги брой хахахаха.Слушай човече фактите са си факти за скоростните кутии и аз казах,че на газката е така ама на автоматичните влекачи,компа няма как да сгреши.


Кой говори за автоматици :dunno:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R

Re: Форсиране при гасене.

Мнение от Бимбо » 13 Ное 2009, 0:20

Моето мнение е,че не е хубаво няма да пиша зашто някой моментално ще напише,че съм професор :clap: ,но всеки има право на мнение и това е мойто:Направете го примерно 5-месеца(примерно) всеки ден така и след това дайте на ваш приятел да ви запали колата сутрин,ще видите резултата,това е същото като да запалите колата и веднага да тръгнете да се дърпате :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Re: Форсиране при гасене.

Мнение от cargo22 » 21 Фев 2010, 14:29

Според мен няма никакво значение дали ще форсираш или не.Това за турбината може и да има известа логика, но пак ме съмнява.Все едно да кажеш че преди всяко гасене трябва да поработи да се охлади двигателя преди да го изключиш че иначе ще заври ,има извесно покачване на охлаждащата течност в областа на двигателя но не и по блока и главата все пак те отдават.
Турбото какво значение има дали ще се охлади бавно или бързо, че да е от значение да го охладиш преди да изключиш.Пак повтарям при изгасен двигател и невъртящо се турбо няма от къде да черпят топлина ,те единствено отдават.
Ако съм в грешка и бъркам ме поправете, все пак ще съм доволен да науча нещо ново и да излезна от заблудата ,ако съм в нея.

При карбуратора като няма достатъчно вакуум не може да засмуче гориво, а при инжекцията спират инжеторите, на изключено ще засмуче и ще изхвърли единствено въздух и нищо друго.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 25.03.2007
Пол: Мъж
Мечтае да кара: е30
Детайли за колата: е39

Re: Форсиране при гасене.

Мнение от pits » 05 Мар 2010, 2:18

За турбото и аз съм го чувал, че е хубаво да постои на празен ход.

Иначе аз си я форсирам преди гасене, ей тъй по навик от карбураторните коли :)

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 27.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Partner VTC/Mondeo
Мечтае да кара: E90 330Xd

Re: Форсиране при гасене.

Мнение от valdesbg » 03 Апр 2010, 15:35

pits написа:За турбото и аз съм го чувал, че е хубаво да постои на празен ход.

Иначе аз си я форсирам преди гасене, ей тъй по навик от карбураторните коли :)


Турбината се охлажда с малото (не само мазане) , тези високи обороти сътветно водят и до триене и повишаване на температурата . Като се е "напекла" и загасиш има опасност маслото да се "одърви" (как да го кажа по-разбираемо) и насложи по стените на охлюва .. Бе добре е (особено ако си юркал преди това) да оставиш колата да поработи на място 1-2мин. да се охлади и отцеди маслото .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 26.04.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d; 330xd e91; E36 325tds
Мечтае да кара: Е24 635CSi

Re: Форсиране при гасене.

Мнение от dobrev3 » 12 Май 2011, 19:54

хахахахахах Може тази тема да я изпратим в предаването по Дискавъри МитБъстърс... те ще разнищят мита бързо :Д :Д : Д : :D :D :D :D :bang: :bang: :bang:
Едно БМВ и от 100 Гоулфа не го е страх!!!
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re:

Мнение от Kristopher » 03 Юни 2011, 23:35

LAST RIDE написа:Преди време на една бензиностанция гледах как една мазда рх8 върти 30 сек докато запали и ми стана интерсно как чисто нова кола не пали от раз :shock: ........В компанията имаше'компетентни' които казаха че трябвало да се исфорсира след дълго каране на високи обороти преди да се изгаси (нещо с изчистването на двг от газовете) и след това щяла да пали от раз или да се остави да поработи на място.............. както виждам от коментарите по горе в това твърдение няма ни6то вярно но защо е толкова наложено сред шофьорите .?

Мазда рх8 е с ванкелов двигател. А някой замислил ли се е това дето много хора го казват да оставало бензен в камерата за следващото палене, че то като изфорсираш и загасиш докато спре да се върти мотора буталата избутват през клапаните всичо, къде уж е трябвало да сте "напълнили"?
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Форсиране при гасене.

Мнение от iliew » 08 Юни 2011, 7:40

Толкова простотия на едно място.........ужас....... Такива теми трябва да се заключват в зародиш..... :ranting:

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook