Форсиране при гасене.

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 26 Май 2008, 8:13

:mhihi: хехех ДАП-Power :)

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 2.05.2007
Местоположение: sofia

Мнение от KENEDY » 07 Юни 2008, 7:52

ChampioN написа:Автобусаджиите го правят абсолутно винаги и става дума все zа нови и хубави автобуси :roll:

тия до вчера са били трактористи и комбайнери.аз лично оставям две три минути да работи на празен ход и тогава го гася заради турбото.


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Мнение от body » 12 Юни 2008, 22:58

То там и паленето е на магия пак със дръпнат смукач и докато връщаш смукача и даваш газ по някое време пали.Ама ако не уцелиш момента се дави и трябва да те бутат или дърпат.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Мнение от Prekysvach » 13 Юни 2008, 11:15

при трабанта е задължително изключвам го от скорост до ламарината махам ключа и докато заклуча гаража оборотите са паднали :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 30.05.2008

Мнение от ronson » 03 Юли 2008, 23:47

Това се прави само при карбураторните двигатели с цел да се напълни карбуратора с бензин и след това лесно палене.
Самият карбуратор се пълни , защото след като се върне ключа за палене , бензина към цилиндрите се спира от ел.мех.клапанче и така се пълни карбуратора.
Това е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3327
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 15 Авг 2008, 9:20

ronson написа:Това се прави само при карбураторните двигатели с цел да се напълни карбуратора с бензин и след това лесно палене.
Самият карбуратор се пълни , защото след като се върне ключа за палене , бензина към цилиндрите се спира от ел.мех.клапанче и така се пълни карбуратора.
Това е.



кво кво - я пак

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SMOKEN » 08 Сеп 2008, 12:30

А за турбо дизеларките?Или по-точчно за е28-цата как е най-добре,за мотора,да се изключи :?:
I reject your reality and substitute my own!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Мнение от Prekysvach » 09 Сеп 2008, 23:34

ronson написа:Това се прави само при карбураторните двигатели с цел да се напълни карбуратора с бензин и след това лесно палене.
Самият карбуратор се пълни , защото след като се върне ключа за палене , бензина към цилиндрите се спира от ел.мех.клапанче и така се пълни карбуратора.
Това е.



не при всички карбураторни коли има ел.клапанче , доста от тях са си със жилни клапи ... а карбуратора си е винаги пълен по простата причина , че има поплавък с жигльор който не се затваря докато не се напълни .
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 22.07.2008
Местоположение: Sofia
Детайли за колата: E30 323

Мнение от bavareca323 » 19 Сеп 2008, 22:42

без форсиране

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 01 Окт 2008, 20:59

Някой по рано спомена, че при двутактовите е полезно и е прав, но за четиритактов двигател е ВРЕДНО. Причината е точно тази която някой друг спомена, бензина отмива маслото от цилиндрите.
Относно Турбото. Преди време купихме един СААБ 95 Турбо (от магазина) и там ни предупредиха, че е добре да поработи една две минути на място преди да го загасим (особено, ако е каран по спортно)
За карбураторите и пълненето им с бензин... пълни глупости (някой вече обясни за поплавъка и пр.)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 02 Окт 2008, 13:11

Бая отдавна не бях чел повече простотии събрани в една тема :shock:
Примерно Как на една инжекция, като и изгасиш контакта дюзите продължават да пълнят бензина, дето миел маслото от цилиндрите :confused: При карбуратора е същата работа - като не си дал газ даже и с изваден ключ от контакта от де да влезе тоз бензин :?: :!:
Т"ва пък с маслената помпа дето като я изгасиш и помпата спирала да помпи масло и от 3000 обр......... направо кърти
За турбинните двг-та има някои истини действително след по агресивно каране корпуса на турбината е доста загрят и е добре колата да поработи, за да повърти малко охл. течност и да поохлади корпуса на турбото така се поохлажда малко и маслото :!: Това само е добре да се има предвид другото са пълни г....сти според скромното ми мнение ;)
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е30 м10б18,е36 м52б20

Мнение от тъчи » 28 Окт 2008, 16:08

Prekysvach написа:при трабанта е задължително изключвам го от скорост до ламарината махам ключа и докато заклуча гаража оборотите са паднали :mhihi:


:ahah: :ahah: :ahah:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 07 Ное 2008, 15:42

Преди време на една бензиностанция гледах как една мазда рх8 върти 30 сек докато запали и ми стана интерсно как чисто нова кола не пали от раз :shock: ........В компанията имаше'компетентни' които казаха че трябвало да се исфорсира след дълго каране на високи обороти преди да се изгаси (нещо с изчистването на двг от газовете) и след това щяла да пали от раз или да се остави да поработи на място.............. както виждам от коментарите по горе в това твърдение няма ни6то вярно но защо е толкова наложено сред шофьорите .?
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Мнение от uricatoli » 26 Ное 2008, 5:44

LAST RIDE написа:Преди време на една бензиностанция гледах как една мазда рх8 върти 30 сек докато запали и ми стана интерсно как чисто нова кола не пали от раз :shock: ........В компанията имаше'компетентни' които казаха че трябвало да се исфорсира след дълго каране на високи обороти преди да се изгаси (нещо с изчистването на двг от газовете) и след това щяла да пали от раз или да се остави да поработи на място.............. както виждам от коментарите по горе в това твърдение няма ни6то вярно но защо е толкова наложено сред шофьорите .?


Да да а на ТДС-а трябва профилактично да държиш оборотите на 5000 за около 1-2 мин за да изчисти саждите... Те толкова и компанията са били разбирачи..

Гасенето на високи обороти е единственно при 2т автомобилите защото те са със мазане от бензина. Идеята е да вкараш повече горивна смес следователно повече масълце в двигателя и да го предпазиш ако решиш да го оставиш за по-продължително време.. Също така понеже вала на 2т машината се омазнява от тази смес.. Оставащата след гасене в цилиндрите действа пи запалване и веднага омазнява вала.. така се одължава и живота на двигателя... Но това е само за 2т мотора... ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 29.07.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от The_game » 10 Авг 2009, 20:36

LAST RIDE написа:Преди време на една бензиностанция гледах как една мазда рх8 върти 30 сек докато запали и ми стана интерсно как чисто нова кола не пали от раз :shock: ........В компанията имаше'компетентни' които казаха че трябвало да се исфорсира след дълго каране на високи обороти преди да се изгаси (нещо с изчистването на двг от газовете) и след това щяла да пали от раз или да се остави да поработи на място.............. както виждам от коментарите по горе в това твърдение няма ни6то вярно но защо е толкова наложено сред шофьорите .?



Чак 30сек незнам. Иначе Алфа Ромео-то ми пали винаги след въртене на стартер. Точно след 2 сек пали.
И това си го прави винаги, с цел качване на масло, и е вярно. Ако не е кучешки студ още докато въртя на стартер и лампата за маслото гасне (Манометъра въобще й не помръдва от стартера, но поне лампат а гасне)

Става въпрос за 155-ца 1.8 8клапанова




А за работата на празен ход при турбо моторите, идеята е входящия въздух да охлади "студената" част, а не водата, защото са мн. малко турбините в водни ризи.
Пък и целия корпус да истине, а не да остане нягрято до амнайсе градуса и после маслото буквално да се изпече.

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook