Дрифтове, свръхзавиване и други техники за забавление

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 18 Фев 2004, 7:40

Абе за FWD кола, начина е един: РЪЧНА :twisted: :twisted: :twisted:

Става и с left foot braking, но на кола като мойта дето спирачките се затоплят по бързо от печка, не е за препоръчване.

За да се направи продължителен дрифт с FWD не е лесно, но се уча. Но за остри завои и за паркинг е перфектно. :roll:

Преди 2 седмици паркирах така пред един купон, и после половината от хората ми ракопляскаха 2 минути. Яко respect. После само некви ми се навъртат и питат за съвет, мацките се кефят . . . брее, гот е да си майсторче. ;)

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 18 Фев 2004, 12:37

винаги съм се кефил на такива хора, за които не е срамно да покажат респекта си към някое постижение на друг :D
за съжаление тук не е много разпространено :roll:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 316 m43b19

Мнение от 54321 » 26 Фев 2004, 11:47

оооо мойта кола е със изпуснали амортисьори и стари гуми и мога да я дрифтна по сякъв начин на мокър U-turn най-обичам върти волана, 3та-2ра, шут на спирачката, ръчна и газ.
P.S.1- не се гордея че ми е занемарена колата от към гуми и окачваяне и се старая да не съм опасен доколкото е възможно.
P.S.2 - абе не щом ама левите завои ми връзват много повече от десните при някой друг такива аномалии?

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 15.07.2003
Местоположение: софия

дрифт

Мнение от sopola » 03 Мар 2004, 12:02

еми тука съм качил две филмчета с дрифт на BMW M5
http://free.bol.bg/sopi/
преместих ги нещо датата се бъгва
Последна промяна sopola на 03 Мар 2004, 15:59, променена общо 1 път

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 03 Мар 2004, 12:55

еми тука съм качил две филмчета с дрифт на BMW M5 http://sopi.data.bg/

Не се отваря-качи ги някъде на друго място!
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

HAMMAN
Аватар

??? За малко по напреднали маниаци ???

Мнение от HAMMAN » 02 Ное 2004, 0:30

Ам, аз, нямам какво толкова много да допълня освен, че за по напредналите и най-вече тези които карат нещо повече от BMW 1,8 и на които автоматично се изклучват задните дискове при висока скорост мога да препоръчам да пробвам един лек дрифт.

И по темата ... ... ...

На място с леко извити на една от двете страни предни гуми, вдигате до 4,5 хил. оборота (смятам, че не е нужно да добавям, че сте на първа и сте смачкали съединителят), пускате същият и скачате с левият крак на спричката и ако не се получи красота елате и ме заплюйте.

Знам, че съм нов Luser в този фором, но и аз имам нещо скрито в ... ... ... ... левият ... ... ... ... ... крачол. :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 27 Ное 2005, 1:52

по на лесниа начин с бърза смяна на предавките и рязко пускане на съединитела докато не са паднали оборотите :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 8.09.2005
Местоположение: София

Мнение от pamperso » 08 Фев 2006, 15:20

Карам една 2,5-ица Е34, с блокаж. В момента почива, щото и падна диф-а:-))) Малко са ми скапани гумите, затова при бавна скорост е достатъчно да дам газ до дупка и като се завърти колата, да си обърна волана. Въпреки блокажа, си прави дрифт + овърбърн, е не вдига пушилка 2-3 м, но оставя достатъчно каучук по целия завой и миризмата е доволно непоносима:-))) А колко сладко е да я вкараш в правия път, след завоя, без да пускаш газта или да натискаш съединител...
"...едните философи смятат, че животът в основата си е прост, но се подчинява на сложни закони, другите, твърдят, че в основата си животът е сложен и се подчинява на прости закони, от трета страна идвам аз и твърдя, че животът в основата си е смахнат и пиенето никога не стига..."

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Фев 2006, 20:18

За мен това е дрифт... да изпишеш завоя добре и да го завършиш без резки мяткания наляво надясно и съединители и спирачки... просто с волана и ако е нужно леко връшане на газта и като захапе и пак и чупиш зъбите :mhihi:
Иначе пенсионерите от спирктие много бързо вадят бастуни, чадъри и всякакви предмети с който могат да те нахранят :lol: :arrow: Аз им отговарям с международния знак показан през страничното стъкло с което вървя напред :D :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 08 Фев 2006, 20:57

За мен разковничето за добрия дрифт е в окачването ;)
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

Предишна

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook