Дискусия: къси vs. дълги скорости
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
DANGER написа:Аз лично мощна кола (за драг примерно) с къси скорости не съм виждал (минимум 60-70 на 1-ва) и т.н.т. иначе започва да губи от много въртене на гуми на старта и честа смяна на предавки.
Че това си е на практика къса или по-скоро нормална предавка. Моята прави 64км/ч. на първа, а е доста далеч от понятието "кола за драг".
На разните суперколи, от ранга на Ferrari, Lambo и т.н. първа предавка е обикновено до около и малко над 100км/ч.
Друг е въпросът, че съм виждал Civic с махнат ограничител, дето без проблем подминава 90км/ч. на първа.
- DANGER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 75
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: за кеф
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
Fear написа:Че това си е на практика къса или по-скоро нормална предавка. Моята прави 64км/ч. на първа, а е доста далеч от понятието "кола за драг".
На разните суперколи, от ранга на Ferrari, Lambo и т.н. първа предавка е обикновено до около и малко над 100км/ч.
На практика си е нормална предавка затова съм написал "минимум". Къси са скоростите от рода 1-ва 45-50 (с мн зор) 2-ра 80-85, 3-та 120-125 и тнт. каквито са на е36 от 1.6 да 20.л А примера с Ferrari i Lambo е точно който трябваше да дам Така че всичко зависи от конструктивните възможности на двигателя и предназначението му.
- Kinopi
- младши ентусиаст
- Мнения: 323
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: с натегнат шпер
- Мечтае да кара: ///M3 E36
Re:
барабчо написа:колеги чакаите да се изкайа и аз малко неподготвен има е 36 318 казвате 4е за каси драпки е добре каси скорости .при мене не6то не се полу4ажа назнам кви са тея 4исла и каф ми е дифа но на моито 1ва до 50 на втора дига 80 на 3 -110 което ми се вижда доста малко 6тото губя време при превклучването .дарпаьме се с един приятел с негожия голф 3 1.8 90 коня аз му дарпам на 1 и на втора на 3та дигам кам 100 и малко и ве4е си реве за 4етварта а тои голфа го изцеди о6те до кам 130 и там се полу4ажа дарпането и подле ве4е нема стигане то 4е моито бмв не си варви така е ама 4ак толко .ИНТЕРЕСУВА МЕ САМО ПРИ МЕНЕ ЛИ СА ТАКИВА СКОРОСТИТЕ
Аз също като теб карам 318i е36 ,разликата е само ,че мойта хваща до 120-125 на 3та ,а 4та ми стига до 170.И също кат отеб имам приятел със голф3 1.8 90коня който е сигурен ,че ще ме направи ''салата'' само дето още не ми е писал кога да се дърпаме.
Въпросът ми е имам ли шанс срещу Фиат 1.6 16в при базов модел 105 коня ,само че този е с чип и мисля ,че е към 120-125 коня.
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
иииии те тез чипове качват повече от турботата вече бе
- vankatagsi
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Re:
Kinopi написа:барабчо написа:колеги чакаите да се изкайа и аз малко неподготвен има е 36 318 казвате 4е за каси драпки е добре каси скорости .при мене не6то не се полу4ажа назнам кви са тея 4исла и каф ми е дифа но на моито 1ва до 50 на втора дига 80 на 3 -110 което ми се вижда доста малко 6тото губя време при превклучването .дарпаьме се с един приятел с негожия голф 3 1.8 90 коня аз му дарпам на 1 и на втора на 3та дигам кам 100 и малко и ве4е си реве за 4етварта а тои голфа го изцеди о6те до кам 130 и там се полу4ажа дарпането и подле ве4е нема стигане то 4е моито бмв не си варви така е ама 4ак толко .ИНТЕРЕСУВА МЕ САМО ПРИ МЕНЕ ЛИ СА ТАКИВА СКОРОСТИТЕ
Аз също като теб карам 318i е36 ,разликата е само ,че мойта хваща до 120-125 на 3та ,а 4та ми стига до 170.И също кат отеб имам приятел със голф3 1.8 90коня който е сигурен ,че ще ме направи ''салата'' само дето още не ми е писал кога да се дърпаме.
Въпросът ми е имам ли шанс срещу Фиат 1.6 16в при базов модел 105 коня ,само че този е с чип и мисля ,че е към 120-125 коня.
Ще ми обясниш ли само ,това за твоята кола и колата на твоя приятел какво общо има с темата? Иначе напълно подкрепям тезата на DANGER.
- Miloshov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW E36 Touring & X-series E70
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
Брей брей какъв е тоя чип дето вдига на 105 коня мотор 20коня Нещо те е метнал пичагата с фичо.
- Бимбо
- младши ентусиаст
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
Miloshov написа:Брей брей какъв е тоя чип дето вдига на 105 коня мотор 20коня Нещо те е метнал пичагата с фичо.
Яко те е метнал!!!
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
е колегата казва, че той мисли така, не че "пичагата с фичо" твърди, че фичо е 120 коня.
фичо и 200 коня да е, мерси от него. хем, че има някой, верно, вървят, ама ... мерси.
фичо и 200 коня да е, мерси от него. хем, че има някой, верно, вървят, ама ... мерси.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
малко да съживим темата, че и без това е ъпната
наскоро минах от 2.93 диф на 3.15, като при 2.93 скоростите са (приблизително +- 1-2 км/ч)
1-ва 65 км/ч
2-ра 103 км/ч
3-та 155 км/ч
4-та 200 км/ч
5-та 260 км/ч (теоритично, аз не стигнах до толкова)
3.15
1-ва 57 км/ч
2-ра 95 км/ч
3-та 147 км/ч
4-та не знам
5-та 245 км/ч
вЧепетленията ми са, че с 2.93 колата се усеща по-бърза, особено при безкрайната 2-ра скорост, някак се чувстваш много добре, като подминеш 100 км/ч на 2-ра и то със солидно темпо, обаче де факто не е така. С 2.93 колата е доста мудна с 2000RPM на 3-та, педала в земята и не се случва нищо , докато 3.15 колата се наема доста осезаемо, личи си, че й е приятно, така да се каже! Общо взето при високите предавки на ниски обороти е доста по-добре с по-късия диф, докато 1-ва и 2-ра не ги чувстваш приятни. В един идеален свят може би 1-ва и 2-ра да са доста дълги, а 3, 4 и 5 къси!
Колкото до скоростните кутии, наскоро спорих със Смуцкито и търсихме предавателните числа на бензини и дизели и се оказва, че разлика ПОЧТИ няма или ако има тя варира във скоростомера с 2-3 до 5 км/ч, което всъщност е хубаво, защото може да коригираш 3.15 диф със скорости от дизел и да прави 100 на 2-ра
конкретни време ще споделя като се стопи снега, че преди давах 15.28 на 400м с 2.93 диф и терминална 152 км/ч (без шпер), сега ще видим, но мисля, че ще се наложи да включвам 4-та на 400-те метра, което не ми харесва баш-баш!
п.с. м52б28
наскоро минах от 2.93 диф на 3.15, като при 2.93 скоростите са (приблизително +- 1-2 км/ч)
1-ва 65 км/ч
2-ра 103 км/ч
3-та 155 км/ч
4-та 200 км/ч
5-та 260 км/ч (теоритично, аз не стигнах до толкова)
3.15
1-ва 57 км/ч
2-ра 95 км/ч
3-та 147 км/ч
4-та не знам
5-та 245 км/ч
вЧепетленията ми са, че с 2.93 колата се усеща по-бърза, особено при безкрайната 2-ра скорост, някак се чувстваш много добре, като подминеш 100 км/ч на 2-ра и то със солидно темпо, обаче де факто не е така. С 2.93 колата е доста мудна с 2000RPM на 3-та, педала в земята и не се случва нищо , докато 3.15 колата се наема доста осезаемо, личи си, че й е приятно, така да се каже! Общо взето при високите предавки на ниски обороти е доста по-добре с по-късия диф, докато 1-ва и 2-ра не ги чувстваш приятни. В един идеален свят може би 1-ва и 2-ра да са доста дълги, а 3, 4 и 5 къси!
Колкото до скоростните кутии, наскоро спорих със Смуцкито и търсихме предавателните числа на бензини и дизели и се оказва, че разлика ПОЧТИ няма или ако има тя варира във скоростомера с 2-3 до 5 км/ч, което всъщност е хубаво, защото може да коригираш 3.15 диф със скорости от дизел и да прави 100 на 2-ра
конкретни време ще споделя като се стопи снега, че преди давах 15.28 на 400м с 2.93 диф и терминална 152 км/ч (без шпер), сега ще видим, но мисля, че ще се наложи да включвам 4-та на 400-те метра, което не ми харесва баш-баш!
п.с. м52б28
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
Интересно инфо даваш vicho
Само това:
Някъде си го прочел или така мислиш просто? Аз не съм пробвал, вдигал съм до 160 с моята, но каквото съм гледал по нета, 28-ците (сток) правят макс 240
Само това:
vicho написа:...
наскоро минах от 2.93 диф на 3.15, като при 2.93 скоростите са (приблизително +- 1-2 км/ч)
...
5-та 260 км/ч (теоритично, аз не стигнах до толкова)
Някъде си го прочел или така мислиш просто? Аз не съм пробвал, вдигал съм до 160 с моята, но каквото съм гледал по нета, 28-ците (сток) правят макс 240
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
Ааа така вече може
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
ми не може щот е с преправяници...
сток 2.8 повече от 250(реални, не по километраж) некси не ми се вярва
иначе мненията на bravo и DANGER покриват изискванията на темата
сток 2.8 повече от 250(реални, не по километраж) некси не ми се вярва
иначе мненията на bravo и DANGER покриват изискванията на темата
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- batence83
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 330d
- Детайли за колата: E36 330d/6ск/LSD
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
Важното е да знаеш какво искаш от колата ти и да можеш да караш и за какво ще я ползваш, както знаете предполагам преди всяко състезание се правят настроиките на колата според Шофера и пистата.
- ditko1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: Дискусия: къси vs. дълги скорости
vicho написа:http://www.youtube.com/watch?v=NWHKJ6xXfVI
228 коня на дино
2.93 диф
Тази била с колектори от 2.5 и помпа 3.8 бара ама от какво я слагат тази помпа или е бензинов регулатор ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани