Сигурен начин за кривене на дискове

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 21 Юли 2004, 22:29

москвич,квич квич квич :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 22 Юли 2004, 15:18

mitak_o написа:аз като малка застраховка си купих въздуховодите на пр. броня, 4е бяха изпаднали някаде. На бая е36 ги няма - лесно падат


Падат я, моя левия падна на 170км/час на магистралата (изхлузил се е и мина под купето и го смачках със задната гума) и ми изкара акъла - да гледаш как слизам да гледам кво става :twisted:
Сега трябва да си купувам нов ама 17-18 лева ми искат :evil:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 22 Юли 2004, 15:21

А иначе за дисковете - загрей ги яко и мини през някоя локва и гледай кво става после :?
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 23 Юли 2004, 0:14

Явор написа:москвич,квич квич квич :D

батка прав си така ще си напиша в подписа.. 8) :wink:
ама на барабани по начало може ли да стане нещо? :? :oops:
Изображение
8.32

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

Мнение от july`s » 23 Юли 2004, 9:16

може, да си загубят правилната форма (да станат леко овални, примерно)...

ама като знам че иде реч за спортния модел на танка, ме съмнява:):):):)

бтв, много се отклони темата...
<br>
br

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 23 Юли 2004, 9:29

да отклони се наистина.
Но сега имам друг въпрос.защо някой дискове освен дупки имат и каналчета?дупките са ми ясни ама каналите не :roll: :oops:
Изображение
8.32

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 316 m43b19

Мнение от 54321 » 23 Юли 2004, 11:21

всичко се стопи


:paranoid:

и аз незнам
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 1.11.2003
Местоположение: София/Люлин
Кара: E36 325i

Мнение от BMWALPINA » 23 Юли 2004, 11:24

Всяка кола можеби, без тея дето са 1.1, 1.2 тея по слаби4ките, имат такива каналчета и те са за да се охлажда диска.На по мощните да речем Порше Карера имат и каналчета и дубки и така има по добро охлаждане на дисковете.Поправетеме ако греша

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 23 Юли 2004, 14:34

*andrey* написа:Всяка кола можеби, без тея дето са 1.1, 1.2 тея по слаби4ките, имат такива каналчета и те са за да се охлажда диска.На по мощните да речем Порше Карера имат и каналчета и дубки и така има по добро охлаждане на дисковете.Поправетеме ако греша


Май за различни "каналчета" говорите :roll: :!: :?:
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 23 Юли 2004, 14:40

По самия диск от външната страна или тези които са по периферията?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 23 Юли 2004, 15:31

54321 написа:
всичко се стопи


:paranoid:

да бе има един цилиндър-пластмасови чаркчета има и разни гумички-нямаше ги.бяха се стекли по челюстите.
а иначе аз говоря за каналите отстрани....иначе като погледнеш по периферията има едни леко правоъгълни дупки.те са за охлаждане знам...пък може и олекотяване да се получава...ама отстрани те за кво са?
Изображение
8.32

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 9.07.2004

Ръждата!

Мнение от 5етко 5етицата » 12 Авг 2004, 11:04

В http://www.belvedereauto.hit.bg/ пише
"Спирачните дискове представляват изключително важна част от нашата продуктова гама. За този критичен за сигурността продукт може да се каже много, но тук бихме искали да засегнем един от проблемите, които все още срещаме: деформации (изкривяване на диска) или "вариации" в дебелината на диска сравнително бързо след монтажа му. Проблемът се изразява във вибрациите при спиране. Потенциално са заплашени всички модерни автомобили. Може да се породи заради съвременната конструкция на спирачната система, наклона на колелата и повишените режими на работа на спирачките, които водят до по-високи работни температури. Частите по окачването и кормилната система вече се произвеждат от по-леки материали и са по-малки като конструкция - например кормилната кутия е заменена от серво-усилвател и т. н. Тези промени водят до промяна в геометрията на кормилната система - положението на ъглите се е променило средно с от 2-3 градуса до 5-6 градуса за различните автомобили. Това подобрява реакцията на кормилната система, но намалява способността на автомобила да поема вибрациите. Opel Omega , Ford Mondeo и BMW 5та серия например имат повишени ъгли на сходимост при кормилната система и при тях често има по-голяма вероятност да възникне проблем, когато се монтират нови дискове. Главната причина за вибрация при спиране се дължи на неравномерно износване на диска, причинено от отклонение от равнината на движение. То може да бъде причинено дори от малка корозия по повърхността на спирачната главина при монтажа на нов диск. Ето защо тази корозия трябва задължително да се отстрани и да се премери отклонението на диска след това. То не е самата причина за вибрация, но кара диска да контактува с накладката при всеки оборот, по време на движение (а не при спиране), което образува места по диска с вариации в дебелината, и това води до усукващо отклонение на спирачките.

Имайки предвид агресивната основа на използваните днес материали, без азбест, механиците трябва да са изключително внимателни при подготовка на монтажа на спирачните, особено поради факта, че проблемът не се забелязва веднага, а след пробег от 2000-3000 км.

Препоръчително е смяната на спирачните дискове да се извършва на всеки две смени на спирачни накладки."



http://popularmechanics.com/automotive/ ... rint.phtml
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."

Burn Out Master
Burn Out Master
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 30.09.2002
Местоположение: Plovdiv/Smolqn
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
Мечтае да кара: M5 i RS4

Мнение от PILOTA » 12 Авг 2004, 18:41

Е това е може би единствената повреда която не съм имал. Как ли не съм спирал и никога до сега не съм изкривявал дискове. :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от vaskoto1 » 12 Авг 2004, 19:13

Turturelo написа:Обикновено след това се предпирема ходене при стругар за отнемане на някоя друга кривинка... 2 седмици след като ги бяха струговали ... отново са криви ... :evil:

АНАТЕМА! момчета това никога не се прави!
причина 1-по спесификация на производители (сори нямам линкове) се допуска не повече от 20% износване на невентилиран спирачен диск. за вентилираните нещата са даже по тежки. обикновено на диска отстрани по периферията са щанцовани номиналния размер и минимума на който трябва да се смени. след този размер вече никой не носи отговорност за целостта на главите ни. а и по тънък материал се подлага при еднакви натоварвания на повече подгряване, както и се охлажда по бързо.
причина 2- всеки струг се центрова и настройва и има технологични допуски които са заложени при конструирането му още. няма на света 2 еднакви струга и тоя на който си поръбваш дисковете със сигурност не е тоя на който са ги правили-изключваме задструговото устройство.
а е твърде вероятно и дори да не е същия клас машина.
така че ти си ги сваляш от струга още криви. и малко топло-студено и готово! аз даже се чудя ка издържат седмици-сигурно все пак не си неандерталец в карането както се описваш...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 9.07.2004

Леко

Мнение от 5етко 5етицата » 13 Авг 2004, 9:09

Лошото е, че сега минимум 200 км трябва да се спира "колкото е възможно по-НЕЖНО (as gently as possible)"

Знаете ли след тези км за напасване може ли да си спирам как да е:?:
И по време на "нежното" спиране как е по-добре:
лекичко непрекъснато задържане на педала или многократни леки отпускания и натискания :?:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8894#98894
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook