Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от DrivinGGoD » 07 Окт 2010, 8:53

После? Кога после? :roll: И какви феродови дискове имаш предвид? :confused:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 402
Регистриран на: 24.04.2006
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: е30
Мечтае да кара: е30

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от Станислав Попов » 07 Окт 2010, 9:07

да , и на мен тва ми стана интересно :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от BULL3T » 07 Окт 2010, 20:51

DrivinGGoD написа:После? Кога после? :roll: И какви феродови дискове имаш предвид? :confused:


Добре точно на теб ли да ти обяснявам като си 100 пъти по-навътре в нещата от мен?

Автоматичната скоростна кутия има съединители на всяка скорост,съответно феродови дискове за всяка скорост. Като даваш газ и натискаш спирачка,тия феродови дискове имат триене(като всеки един съединител) съответно се износват доста бързо,като земеш да ги слепиш с притескателите им там или в квото се трият,отиваш в гемини и ръсиш една торба пари.

Аз така без да искам стопих феродовите дискове на 1 2 3 и 4 скорост на автомата на вектрата на баща ми и колата остана само със задна.

Toва което става е да нямаш никаква друга скорост освен задна.

Имаше клип на една 850тка точно това ставаше.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от DrivinGGoD » 08 Окт 2010, 10:13

Тези дискове в съединителите, за които ти говориш, работят само при смяна на предавките, т.е. нямат отношение към един бърнаут примерно (при който се товари хидротрансформатора, който носи въртящия момент при потегляне) или при дрифт на определена предавка ;) Т.е. тези дискове не носят въртящия момент на кутията, когато е включена дадена предавка, а само когато става превключване от една към друга...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от BULL3T » 08 Окт 2010, 10:31

DrivinGGoD написа:Тези дискове в съединителите, за които ти говориш, работят само при смяна на предавките, т.е. нямат отношение към един бърнаут примерно (при който се товари хидротрансформатора, който носи въртящия момент при потегляне) или при дрифт на определена предавка ;) Т.е. тези дискове не носят въртящия момент на кутията, когато е включена дадена предавка, а само когато става превключване от една към друга...


Добре а защо тогава на въпросната вектра 2 пъти се сменят вече тип феродови дискове? От къде им идва напрежението?

И няма ли някакво триене между тях и съединителите когато си натиснал спричка а същевремено си на D и даваш газ?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от DrivinGGoD » 08 Окт 2010, 10:47

BULL3T написа:Добре а защо тогава на въпросната вектра 2 пъти се сменят вече тип феродови дискове? От къде им идва напрежението?


Щото е Вектра :mhihi:

BULL3T написа:И няма ли някакво триене между тях и съединителите когато си натиснал спричка а същевремено си на D и даваш газ?


Не, когато си на спирачка е включена предавка (първа или втора за потегляне), съединителят на съответната предавка е зацепен, докато другите са отделени и ще зацепят при включване на съответната следваща предавка, но чак като стане време за превключване... На място на D и при потегляне триенето е в течността на хидротрансформатора и той носи въртящия момент, т.е. той се натоварва най-много при бърнаут например, защото той трябва да пренесе силата от мотора към кутията, като при ниска скорост приплъзването в него е голямо и съчетано с въртящия момент може да се достигне до претоварване...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от BULL3T » 09 Окт 2010, 0:46

DrivinGGoD написа:
BULL3T написа:Добре а защо тогава на въпросната вектра 2 пъти се сменят вече тип феродови дискове? От къде им идва напрежението?


Щото е Вектра :mhihi:

BULL3T написа:И няма ли някакво триене между тях и съединителите когато си натиснал спричка а същевремено си на D и даваш газ?


Не, когато си на спирачка е включена предавка (първа или втора за потегляне), съединителят на съответната предавка е зацепен, докато другите са отделени и ще зацепят при включване на съответната следваща предавка, но чак като стане време за превключване... На място на D и при потегляне триенето е в течността на хидротрансформатора и той носи въртящия момент, т.е. той се натоварва най-много при бърнаут например, защото той трябва да пренесе силата от мотора към кутията, като при ниска скорост приплъзването в него е голямо и съчетано с въртящия момент може да се достигне до претоварване...

:bowdown: :bowdown: :bowdown:

благодаря ти за обяснението! :bchug:

Имам само още един въпрос ,ако не ти е проблем да ми отоговриш. Казвали са ми че е хубаво като си на светофар или чакаш нещо,или се пускаш по инерция да изключвам на N защото се намалявал разхода и не товарел въпросния хидротрансформатор,съотвено било по-добре за кутията. Вярно ли е това?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от DrivinGGoD » 09 Окт 2010, 14:37

BULL3T написа:Имам само още един въпрос ,ако не ти е проблем да ми отоговриш. Казвали са ми че е хубаво като си на светофар или чакаш нещо,или се пускаш по инерция да изключвам на N защото се намалявал разхода и не товарел въпросния хидротрансформатор,съотвено било по-добре за кутията. Вярно ли е това?


Така, хубаво е като си на светофар да изключваш на "P" или "N", защото по този начин отпада товара на мотора на празен ход, който електрониката компенсира с обогатяване на сместа, вдигане на оборотите и т.н., т.е. по този начин наистина поне докато си на място може да се намали малко консумацията на гориво...

В движение обаче знам, че не е редно да се изключва от скорост, но откровено казано не знам точната причина за това :oops: Принципно, по пътя на логиката ако в кутията неутралната предавка е фиксирана (т.е. съединителите на всички предавки са в покой) и не стига въртене от колелата до хидротрансформатора, а той се върти само от празния ход на двигателя, то би било по-ненатоварващо и за кутията и за трансформатора... Тук идва момента обаче, че в никакъв случай след това не трябва да се преминава в движение към положение "Drive", защото в този случай съединителите на съответната предавка и хидротрансформатора ще трябва да пренесат голямо натоварване за да изравнят оборотите на колелата с тези на двигателя...

Самото движение по инерция, но на "D" позиция (т.е. на съответната предавка за тази скорост) обаче е доста по-икономично от това на неутрална, поради т.нар. принудителен празен ход на двигателя, който настъпва когато на обороти по-високи от тези на празен ход (примерно 1500-2000об/мин) газта е напълно отпусната, а въртенето на двигателя се дължи не на собствената му работа, а на тази на колелата (т.е. движението се предава не от двигателя към колелата, а обратно). При това положение, чрез селектираната предавка в кутията хидротрансформатора предава въртящ момент към двигателя и посредством неговите датчици се спира отварянето на дюзите (или при по-старите ДВГ карбуратора спира подаването на гориво). При повечето BMWта, това се индикира с отиване на разходомера в позиция "0", т.е. двигателя на консумира гориво. Същото нещо е и при колите с ръчни скорости...

Ще се поинтересувам как е изпълнена неутралната предавка при автоматите и ще пиша дали поне по инерция е ок да се кара на "N"...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от BULL3T » 10 Окт 2010, 0:33

DrivinGGoD написа:
BULL3T написа:Имам само още един въпрос ,ако не ти е проблем да ми отоговриш. Казвали са ми че е хубаво като си на светофар или чакаш нещо,или се пускаш по инерция да изключвам на N защото се намалявал разхода и не товарел въпросния хидротрансформатор,съотвено било по-добре за кутията. Вярно ли е това?


Така, хубаво е като си на светофар да изключваш на "P" или "N", защото по този начин отпада товара на мотора на празен ход, който електрониката компенсира с обогатяване на сместа, вдигане на оборотите и т.н., т.е. по този начин наистина поне докато си на място може да се намали малко консумацията на гориво...

В движение обаче знам, че не е редно да се изключва от скорост, но откровено казано не знам точната причина за това :oops: Принципно, по пътя на логиката ако в кутията неутралната предавка е фиксирана (т.е. съединителите на всички предавки са в покой) и не стига въртене от колелата до хидротрансформатора, а той се върти само от празния ход на двигателя, то би било по-ненатоварващо и за кутията и за трансформатора... Тук идва момента обаче, че в никакъв случай след това не трябва да се преминава в движение към положение "Drive", защото в този случай съединителите на съответната предавка и хидротрансформатора ще трябва да пренесат голямо натоварване за да изравнят оборотите на колелата с тези на двигателя...

Самото движение по инерция, но на "D" позиция (т.е. на съответната предавка за тази скорост) обаче е доста по-икономично от това на неутрална, поради т.нар. принудителен празен ход на двигателя, който настъпва когато на обороти по-високи от тези на празен ход (примерно 1500-2000об/мин) газта е напълно отпусната, а въртенето на двигателя се дължи не на собствената му работа, а на тази на колелата (т.е. движението се предава не от двигателя към колелата, а обратно). При това положение, чрез селектираната предавка в кутията хидротрансформатора предава въртящ момент към двигателя и посредством неговите датчици се спира отварянето на дюзите (или при по-старите ДВГ карбуратора спира подаването на гориво). При повечето BMWта, това се индикира с отиване на разходомера в позиция "0", т.е. двигателя на консумира гориво. Същото нещо е и при колите с ръчни скорости...

Ще се поинтересувам как е изпълнена неутралната предавка при автоматите и ще пиша дали поне по инерция е ок да се кара на "N"...


Благодаря ти адски много,хвърли много светлина върху нещата. :yes: Като направиш справката драсни пак! :lalala:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 30.11.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: G11/F26

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от Pr0gI » 16 Окт 2010, 23:52

че кво му е трудното да се дрифти с автоматика.. един кик и айде с вратите :driving: аз имам шпер и става много добре, но пък никога не съм пробвал с ръчка сигурно ще е още по-приятно. Даже и пикапа го дрифтя :mhihi:
Изображение

BMW in the rain - and the results are as dramatic as putting a furious weasel in your underpants!

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от DrivinGGoD » 18 Окт 2010, 15:30

Шпер в 7ца? Нали говориш за F01-то, което си написал, че караш? Интересно ми стана, слаган е допълнително или за друга кола говориш?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от BULL3T » 18 Окт 2010, 18:44

DrivinGGoD написа:Шпер в 7ца? Нали говориш за F01-то, което си написал, че караш? Интересно ми стана, слаган е допълнително или за друга кола говориш?


И мен това ми стана интересно,ама си траях. :confused:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от vicho » 19 Окт 2010, 13:50

ми не... просто новата седмица си идва с LSD

For example, a new Electronic Limited-slip Differential function comes into play in vigorous driving when DSC is completely de-activated.


също така, като гледах ревюто по Топ Геар, на дрифтовете 760-тката палеше и двете колела, докато S63 AMG само едното...

демек ШПЕРО е наличен... еваларка :bowdown: :bowdown: :bowdown:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от err0r » 19 Окт 2010, 13:52

Аз си пързулям бащиното е39 комби автомат. Приготвям си една втора принудително и с малко клатене се получава филма... на завоите ВМА, Люлин, Обеля... Просто трябва малко по-висока скорост. 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от vicho » 19 Окт 2010, 14:00

err0r написа:Аз си пързулям бащиното е39 комби автомат. Приготвям си една втора принудително и с малко клатене се получава филма... на завоите ВМА, Люлин, Обеля... Просто трябва малко по-висока скорост. 8)


то, че тръгва - ясно, ама продължава ли метлата ? :driving:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook