Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от B.Tunchev » 25 Окт 2010, 17:21

Поведението на шпера му на Pr0gI е трудно да се каже точно като на какво е, отначало като и набие кикдауна, дори и на 2-ра да е, все едно рита съединител на ръчна скоростна кутия, но си остава на 2-ра, не връща първа и тръгва като с LSD, не като със 100% locked diff, но не мога да преценя дали затяга %-та на limited-slip с покачването на оборотите. Иначе се сурка брутално, баси 7мицата, когато е на спорт окачването, волана и кутията имам чувството че съм в луксозна дрифтачка... Предполагам че дифа на тая кола, има нещо общо с дифовете на м-ките след е36, сиреч след clutch-type-a... Ако някой изрови някакво инфо по въпроса, нека да сподели. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
Пол: Мъж
Кара: само русо и с 19"
Мечтае да кара: същото (е39) ама М

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от CA3108KM » 06 Фев 2011, 23:35

аз съм пробвал според мен най удачен вариянт е ако караш приемрно с 2к оборота заклащаш колата ляво дясно ляво и на 3тото заклащане риташ газта да свали предавка и почваш да поддържаш... този вариянт съм го пробвал и с 2.0 мотор в е34 3 000 оборота пуснал съм газта заклащам и щом подам газ и тя тръгва дори и с отворен диф... но факторите са много настилка,гуми,прах/камъни :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от Peter Angelov » 31 Авг 2011, 12:14

DrivinGGoD написа:
Pr0gI написа:да за F01 говоря и аз не знаех че има шпер явно си е стандартно понеже е 730d и нищо не е пипано по колата. Някой колеги от Варна могат да потвърдят доста често се случва да влизам с вратите в завоите :mhihi: Единственото лошо при автоматика е че като стигне прекъсвача сменя предавка и до там с дрифта..


А как работи този шпер? Само на изключено DSC, или при всички положения на системите за сигурност и системите на окачването? Когато колата не работи и е във въздуха като завъртиш едното колело какво се случва? Като заключи колата как се държи? Като с шпер на някакъв процент или като 100% заключен диф?

Много интересно ми стана!



Здрасти, какво е вашето мнение за дифа на Е31 850, не мога да разбера дали има шпер :dunno: Когато е дигната на крик като
хванеш на ръка едното колело повлича леко и другото и започват да се движат и двете. В същото време на включено ASC+T,
когато тръгнеш с повече газ почва да свети ASC+T и коригира подаваната газ! В същото време с чисто нови гуми Мишелин - 275/35/18 ги прави на парцал и на S режим дори и на 90-100 км.ч. при рязко подаване на газта се усеща как превърта гумите и след това тръгва колата. В същото време един, два пъти забелязвам че остават 2 дири от гуми :conf: това значили че има колата има диф шпер и го контролира по някъв начин....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от B.Tunchev » 31 Авг 2011, 13:38

Трябва като е на подемник колата, един човек да хване и да държи неподвижно едната гума, а друг да пробва да завърти противоположната, ако няма никакво усилие и се върти свободно - няма шпер.
Друг начин да разбереш, дали има, който е и по-лесния - Спираш ACS-то, пълен ляв/десен и газ. Тогава няма начин да не разбереш дали има или няма шпер.

п.п.
http://www.youtube.com/watch?v=FGFcCBLbmRk

Ако дифа ти е същия като на това, няма шпер ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Дрифтове и бърнаут с автоматик?

Мнение от Peter Angelov » 31 Авг 2011, 13:54

Gh0s7 написа:Трябва като е на подемник колата, един човек да хване и да държи неподвижно едната гума, а друг да пробва да завърти противоположната, ако няма никакво усилие и се върти свободно - няма шпер.
Друг начин да разбереш, дали има, който е и по-лесния - Спираш ACS-то, пълен ляв/десен и газ. Тогава няма начин да не разбереш дали има или няма шпер.

п.п.
http://www.youtube.com/watch?v=FGFcCBLbmRk

Ако дифа ти е същия като на това, няма шпер ;)


Да ще пробвам отново да видя :yes: Ами незнам дали сме еднакви...
Аз по скоро си мисля дали има значение това да е включено ASC-то или изключено защото по спомен на крика се завъртаха и двете. То може и да се провери в програмите дали се предлага шпер касета за дифа ако не се предлага значи са само отворени....

Гледах в програмите и само на CSI има 25% заключване, което се монтира и на М5 и М3

Предишна

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook