Как ускорявате?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 04 Авг 2003, 11:40

Иво каза:
---------------------
bip написа:

ama ne znam za tia skorosti shto govorite izobshto
na men mi gi smenia mackata
are peace
...

Е верно така си е най-добре

Абе незнам незнам :dunno: дали е най-добре ша вземе да обърка лостовете мацката и ша стане белата :):):):):)
SGV

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 04 Авг 2003, 11:42

То тва е идеята :D :D :D Пък ако ще ги бърка има две ръце за всеки лост :) :) :) Че и други неща има... 8)
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

njamam KIRILICA:((((

Мнение от KEVIN-30 » 04 Авг 2003, 23:16

1-VA 55km/h
2-ra 115km/h
3-ta 150km/h
Karam E-30 320i ,M20B20 vsi4ko tova pri 6000 oborota MAXXXXXXX,cedilka otvsqkade
Изображение

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 04 Авг 2003, 23:18

Е вие сте НЕ ХОРА :!: :!: :!: :D :D :D Аз тука съвет търса как да не пържа колата, а вие... :D :D :D
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i Touring 95'
Мечтае да кара: BMW E34 M5 Touring

Мнение от Momcho » 05 Авг 2003, 22:20

Иво написа:Е вие сте НЕ ХОРА :!: :!: :!: :D :D :D Аз тука съвет търса как да не пържа колата, а вие... :D :D :D


:lol: :lol: пържеш,непържеш така е :wink: С това мое каране тука в тия ровове в града и наоколо,само като се замисля,че в петак колата ми ше влиза в бокса направо настръхвам-предни амортисьори,лагери най-различни,гарнитура на колекторите и т.н.Абе не ми се говори.Все пак като тръгнеш да ръчкаш,поне малко се замисляй за последиците.Поне аз така правя вече.Та тая кола е любовта на живота ми :!: :lol: :lol:
Изображение
89' E30 316i; 91' E36 320i; 95' E34 520i Touring

viper
Аватар

Мнение от viper » 06 Авг 2003, 0:08

Иво, абе ти БМВ ли караш или волга - САМО НА ПРЕКЪСВАЧ 8) :lol: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 1.07.2002
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20

Мнение от kbmw » 20 Авг 2003, 15:57

Иво написа:Е вие сте НЕ ХОРА :!: :!: :!: :D :D :D Аз тука съвет търса как да не пържа колата, а вие... :D :D :D


Ква ти съвест - ние нямаме. Аз съм виждал много малко притежатели на BMW, които да карат бавничко, всичко реве и фърча, що не и аз така правя.
Че да не изтормозвам много колата:
1- 40-50кm/h
2- 80-90km/h
3- към 120km/h
4- до към 150-160km/h
5- нататък до към 215km/h

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 27 Авг 2003, 16:18

как ускорявам?

бавно... :shock:

алекс
трабант 601с

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 27 Авг 2003, 21:31

:shock: :shock: :shock: Баси състезателите са тука.Ихаа.Яка ръчка,нема лабаво.Аз пък така ускорявам
1-ва-10
2-ра-15
3-та-25
4-та-45
5-та поддържа 4-та
кат учебна кола,max speed 45km/h.
Ма другите се отзаде,не знам що

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 28 Авг 2003, 13:34

трябва да ме научиш как го правиш :lol: :lol: :lol:

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 28 Авг 2003, 13:41

@ на шофьорските курсове не са ли те учили така? На мен ми беше много странно на 4-та и 5-та да се движа с 40км/ч., но така трябваше :) Имам един роднина, който кара на 5-та с 40км/ч. и си се влачи пък и за колата не е много добре доколкото знам :)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 28 Авг 2003, 15:02

МВ 300 D turbo (автоматик):
Нормално тръгва на 2-ра, минава за малко през 3-та и след 40 км/ч включва 4-та (последна), при което оборотите са малко над 1000. И после тромав бил. Ами я пробвайте да се наберете от 5-та с 40 км/ч ...
Ноо, добрите хора са сложили и kick-down и тогава става така:

1-ва - 57 км/ч
2-ра - 97 км/ч
3-та - 150 км/ч
4-та - към 200 км/ч

И ситуацията е съвсем различна. Абе все едно два различни автомобила в едно.
8)
Само Дизел!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 28 Авг 2003, 23:01

Има чалъм и без kick-down да го прайш,се едно си с ръчни скорости,ама,Смок,стига еретизъм,че ша на праснат отгоре с големата балтия:D

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 29 Авг 2003, 0:49

Баща ми взе един VW Toureg автоматик, но ми е интересно следното. Когато превкючиш на ръчни скорости май няма как да прескочиш някоя предавка? Това ми се струва тъпо... И другото, което констатирахме, че си е опасно когато си свикнал със съединител и след това караш само с газ и спирачка, защото при екстремно спиране можеш да се подведеш и да натиснеш спирачката мислейки си за съединител. Левия крак седи и бездейства. Е може да му се наложи да натисне ръчната спирачка, която поне в този джип е вече крачна, защото представлява малко педалче зса натискане с ляв крак. Абе как можете да ги карате тия автоматици? Къде отива тръпката да ръчкаш предавките :) Е сигурно си имат и приимущества де :) Все пак Toureg-а е страхотна машина :D
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 16.01.2003

Мнение от Смок » 29 Авг 2003, 11:10

Когато подкарах за пъви път автоматик, точно така и направих. Натиснах спирачката, с десния крак, като съединител. Обикновено не се замисля човек, но левия и десния крак натискат педалите по съвсем различен начин, въпреки, че се усеща уж еднакво. Десния гали, докато левия е много по-груб, дори и да се опитва да натиска леко. Та спирачка, натисната както съединител, се изразява в залепяне на муцуната на предното стъкло. За късмет, скороста беше само няколко км/ч (при паркиране). От тогава, докато свикна, левия крак го завирах под седалката, далеч от педалите.
Сега разбира се правя обратното. В кола с ръчни скорости, ако съм се разсеял нещо при първото подкарване, се случва да забравя да натисна съединителя.
Иначе с автоматика не е точно като с тролей. Има фън, е, не като с ръчката. Все пак можеш да ръчнеш предавките надолу, да задържиш на определена скорост, да намаляваш на скорост и тнт. Най-готиното е, че можеш да контролираш кога да се сменя и на коя предавка само с начина по който натискаш педала на газта.
Само Дизел!

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook