Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от Wolf4 » 16 Авг 2012, 16:59

Колеги, заповядайте: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10) Nordschleife 26.05.12 :yes: : http://www.youtube.com/watch?v=-FTjiWjo ... re=related
Are you M enough...?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Re: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от Wolf4 » 17 Авг 2012, 17:48

И още едно много добро видео: http://www.youtube.com/watch?v=iv5Swc58 ... re=related
Are you M enough...?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от B.Tunchev » 20 Сеп 2012, 3:38

Купъра от първия клип е подготвен за писта, не е само JCW GP... Освен че е допълнително олекотен, втвърден е и на сликове. Идеално Ринг-оръжие и предвид, че собственика не е като да кара за сефте на пистата, няма нищо чудно в това, че сток F10-така с някой случаен зад волана припадна така лошо... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Re: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от Wolf4 » 20 Сеп 2012, 14:32

Но зад волана на тази е36 М3 не е някой случаен, нито Мини Купъра е специален но резултатът е същия :yes: : http://www.youtube.com/watch?v=WQI4hnMg ... ure=relmfu
Are you M enough...?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от B.Tunchev » 20 Сеп 2012, 19:38

Да, но F10 M5 в ръцете на пилот дава 7:55 на северната дъга, което е същото, като на Ferrari f430 и е далеч от какъвто и да е купър :mhihi:

п.п. Карал съм JCW 211ps и наистина е много готина количка, все пак да не забравяме, че е BMW... Но не е и по-готина от е36 м3 :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Re: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от Wolf4 » 21 Сеп 2012, 14:07

Колега, новата М5 е двутонна кола, която въпреки шасито и двигателя си, плюс целия пакет суперекстри, включително "озвучаването" на двигателя през стереоуредбата, няма ама абсолютно нощо с Ферари 430 и припокриването на времената им е просто удобно недоразумение. Ферари е просто в друга категория и на ринга точно този модел ще отхапва най-малко по секунда на обиколка на новата М5, без усилие.

Че БМВ Е36 М3 е по-добрата кола от Мини Купър S знае всеки. Друг е въпросът, че точно в този случай не се представя по този начин.

Mini Cooper S JCW GP е много добра кола. За справка: http://www.youtube.com/watch?v=xOxXwUpqTj0
Are you M enough...?!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от Turturelo » 28 Сеп 2012, 17:32

проблемът е в шофьора на М5-цата .. нито кара най-бързата крива, веднага се вижда, че е видимо притеснен и изнервен .. на всяко спиране вкарва колата в ABS режим, което най-малкото означава, че не познава пистата и не знае къде колко може да отпуска.. Видимо не може и да си играе с теглата.. JCW GP изобщо не е за подценяване в ръцете на някой, който знае какво да прави с него. А и няма по-голям кеф да нашамариш силни коли с pocket rocket.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 456
Регистриран на: 23.02.2007
Местоположение: Еindhoven
Пол: Мъж
Кара: e36 325i
Мечтае да кара: M-ка, кво друго?

Re: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от Wolf4 » 28 Сеп 2012, 22:18

Не знам дали някой от вас е бил на Ринга, но преди три години, когато бях там за първи път от кутийките най-вървежни бяха голфовете, сега нещата диаметрално са се променили и има страшни бегачки на Мини Купър, което мен лично много ме радва :yes: . Колкото до шофьора на М5, то е повече от ясно, че не е кой знае какъв карач, което за пореден път доказва максимата, че задкормилното устройство има много голямо значение, когато единствените ограничения на скоростта са в главата на водача :lol: ...
Are you M enough...?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от Boyadjiev » 28 Сеп 2012, 23:12

Колата е много, ама много важна при натискане, защото ако шофьора/пилота се чувства в хармония с колата, чувства се сигурен и наясно с това какво му "говори" колата, тогава той може да я натиска здраво и съответно да е бърз... Очевидно куфара го кара някой с прилични умения все пак...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от Turturelo » 01 Окт 2012, 9:14

пропускаш един тънък момент - добрия шофьор е бърз във всяка кола (говореща или не) и има информация от неща, за които не си и предполагал, докато слабия шофьор и най-приказливата кола да му дадеш ... пак ще е бавен. При положение, че говорим и за не-професионален водач - границата е още по-голяма. Всеки автомобил ти дава нужната информация, за да го управляваш, въпроса е колко способен си да я разчетеш.

Миналата седмица карах на Залцбургринг зад един пич в Е92 М3, който е бърз .. и то наистина бърз .. бях в още едно Е92 М3 с Клаудия Хюртген зад волана. Не знам дали пистата ти е позната, но има един дълъг бърз десен завой на име Мемфис .. там обикновено на апекса си с 180 км/ч, след което спираш до 3-та и имаш десен, къса права, ляв, десен, ляв и излизаш на старт/финала. Пичът даваше всичко от себе си и видимо караше на ръба. Клаудия караше на около 15 метра след него в апекса на Мемфис. Без никакво усилие го настигна все едно беше спрял, изпревари го преди апекса на следващия завой и на старт финала пича беше с 15 метра назад. Без свирене на гуми, без драма .. докато пича беше целия очи и концентрация.

Колите са последната причина и първото извинение...

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Re: Mini Cooper S JCW GP vs. new BMW M5 (F10)

Мнение от Alex 320i Cabrio » 18 Дек 2012, 10:13

Като я гледам тази обиколка е 8:25 време BTG (Bridge to Gantry). Времето е добро, но не феноменално. За сравнение - Алфа Ромео 75 2.0 Туин Спарк (150кс) с Тоуо Р888, изпразнена, седалки и клетка дава 8:20 в ръцете на добър шофьор. Въобще не знам защо слагате видеото с Е36 М3 - колата е подготвена за ВЛН и РЦН. Ако шофьорът и искаше да я "разгърне", Минито нямаше да го види след Шведенкройц...

Туртурело е много прав за кефа от убиването на едър дивеч с въздушна пушка. Има и друг аспект - едно е да се раздаваш в котор за ЕУР15к, друго е в М5 за ЕУР100к... Питайте ме дали педалът на Голфа не е бил заварен за пода от първата обиколка. С другите коли от автопарка отне известно време да превъзмогнеш страха. И последна мисъл на глас - Минито го карат на предела на възможностите му - кола с около 200кс върви толкова на Ринга - независимо дали е Голф 2, Мини, Е30 М3, Алфа 75 3.0, Е36 328 и тн.т. С тази мощност, скоростта с която пристигаш на скока преди Шведенкройц например няма разлика дали ще минеш от ляво или от дясно. С кола от ранга на Ф10 М5 разликата за неопитен шофьор е мантинелата - просто защото с кола от 200кс си с 200км/ч там и лявата гърбица е ок, но с 500+ кс си вече с 260км+ и е почти невъзможно да приземиш стрийт кола и да спреш навреме. Шведенкройц се взима с максимум 200км/ч с всяка стрийт кола ако имаш топки - в Минито или Алфата само пускаш газта за да "захапе" предницата и после пак я настъпваш. С М5, първо трябва да го приземиш и да свалиш 60км/ч и чак след това да целиш ейпекси и тн.т. Не на последно място - винаги е по-лесно да следваш, отколкото да водиш...

Бафти, трябва да изровя видеото от един трак дей там където наказахме едно Гаярдо с ИСТИНСКА италиянска бигачка Алфа Ромео 75 3.0 :lalala:
Power is Nothing Without Insanity

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook