тегло

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, DrivinGGoD, bravo

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 31.01.2012

тегло

Мнение от bmwsporte34 » 31 Яну 2012, 19:41

Според вас влия ли теглото на автомобила на неговата устойвивост особено при сняг??

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: тегло

Мнение от DrivinGGoD » 01 Фев 2012, 13:22

Естествено, че влияе... По-важното е обаче как е разпределено теглото между осите, колко ниско е центъра на тежестта и как окачването успява да сведе това тегло до пътя.

Принципно колкото по-лека е дадена кола, толкова по-добре е това за поведението на пътя и сцеплението.
Проблема е обаче, че има леки коли, които се държат гадно, заради недобрия баланс, окачване и подбор на гуми.
Има и много по-тежки, които стоя уникално благодарение на умна конструкция на купето и ходовата част, както и подходящи гуми.

Та така зададен въпроса е много обширен и относителен.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 9.02.2011
Кара: Кон

Re: тегло

Мнение от axel.folu » 08 Сеп 2012, 1:05

Според мен стабилно какво значи стабилно е да си по нисък за да може да цепиш въздуха и при завой е по аеродинамична и по лесна а до колкото по високите лесно се завъртат обръщат и тн. за това аз предпочитам по ниска (е да закача на легналите ама) и до собствен опит още когато имахме компакта и например сме 3 човека вътре по 120.105 85=310 кила само хората вътре + 10кг бензин 320 + теглото на автомобила зависи и от окачването и гуми абе всичко си е свързано навързано ... :smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 897
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: тегло

Мнение от rottweiler » 13 Сеп 2012, 18:37

axel.folu написа:Според мен стабилно какво значи стабилно е да си по нисък за да може да цепиш въздуха и при завой е по аеродинамична и по лесна а до колкото по високите лесно се завъртат обръщат и тн. за това аз предпочитам по ниска (е да закача на легналите ама) и до собствен опит още когато имахме компакта и например сме 3 човека вътре по 120.105 85=310 кила само хората вътре + 10кг бензин 320 + теглото на автомобила зависи и от окачването и гуми абе всичко си е свързано навързано ... :smoke:


и ся какво написа?
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4374
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: тегло

Мнение от Dirty M5 driveR » 28 Окт 2012, 10:42

:mhihi:

За нормално шофиране на сняг теглото понякога е +. Колата стъпва по-тежко и стабилно. Ако искаш да си играеш с нея трябва да имаш едно на ум, че контролираш по-голяма маса. И при зимни условия тая по-голяма маса тръгва по-трудно, спира по-трудно и т.н. Естествено всичко опира до опит и усещане на автомобила. Имам една зима зад гърба си с е36 купе, сега ми престои втора с е34 седан. Ако нещо ми направи впечатление, ще драсна :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1650
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: в овча кожа
Кара: Всичко и почти всеки за пари
Детайли за колата: На 1.5 млн. км.

Re: тегло

Мнение от Top Gun Maverick » 25 Дек 2012, 21:40

axel.folu написа:Според мен стабилно какво значи стабилно е да си по нисък за да може да цепиш въздуха и при завой е по аеродинамична и по лесна а до колкото по високите лесно се завъртат обръщат и тн. за това аз предпочитам по ниска (е да закача на легналите ама) и до собствен опит още когато имахме компакта и например сме 3 човека вътре по 120.105 85=310 кила само хората вътре + 10кг бензин 320 + теглото на автомобила зависи и от окачването и гуми абе всичко си е свързано навързано ... :smoke:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Тъкмо по едно време хванах мисълта и накрая вече съвсем ме утрепа. :shock: :mhihi:
Let me take your hand, guide me, I'll walk slow
But stay right beside me, devil's trying find me, hide me
Hold up, I take that back
Protect me and give me the strength to fight back!

Изображение
In God we trust, all others we track.
F90 M5 - обща тема viewtopic.php?f=167&t=416181
I feel the need, the need for speed.

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook