Заварен диференциал-за зимата?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 12.10.2019
Местоположение: Русе/България
Пол: Мъж
Кара: BMW 3er E36 97'
Мечтае да кара: BMW E36 P60b40 Swap
Детайли за колата: BMW 3er E36 1997
Bostongrun metallic

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от nrthkshv » 12 Окт 2019, 3:03

Всичко зависи от шофьора!!!
Завареният диф е перфектен за дрифт и драг. Пързаля се една идея по добре от шпера. Когато става дума за всекидневно каране шпера е доста по добър. Със заварения се чува постоянен шум от дифа, гумите се износват по бързо, обратните завои и паркирането стават по трудни но не невъзможни. Единственото което аз не харесвам в Шпера е малкия избор от предавателни числа. Според мен за всекидневка е по добре шпера но и много зависи какъв вид ще е. Дали ще е Clutch type (CLSD) който се заключва при дадена единица тяга или Viscous type (VLSD) Който работи по същия начин но изполва течност и често не заключва добре при по "екстремно" поднасяне.
Лично мое мнение но за всекидневка CLSD е по добрия вариант. Но ако ти си опитен достатъчно и се адаптираш към заварения диф ще е по забавен в много отношения :yes: :yes:

Предишна

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook