Заварен диференциал-за зимата?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от patkana1 » 23 Ное 2011, 18:41

Колеги имам въпрос-можете ли да ми дадете съвет,дали е добра идея да си заваря диференциала за зимата и за ежедневно каране?Естествено,искам да става и за дрифт и да ускорява по-добре,но ми е интересно дали ще е добре за всеки ден шофиране-и колко дали ще издържи заварения диф. и зимата по добре ли ще е,или е най-добре просто със шпер.??Аз в момента съм с отворен диф..??

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от DrivinGGoD » 24 Ное 2011, 17:24

В нито едно отношение заварения диф не е по-добър от шпера :winky:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от slatanic » 24 Ное 2011, 20:21

....освен в цената! :mhihi: ....
А по темата по хубаво недей да не те гледаме по вестниците. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 16.10.2006
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от lubeto » 24 Ное 2011, 21:44

Ако го завариш,ще ти трябва период на свикване през който карането да е с повишено внимание,щото заварката крие изненади.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от DrivinGGoD » 25 Ное 2011, 12:37

Нека да перефразирам това, което написах по-горе - НЕ карайте колите си със заварени диференциали!!!

Ако за ниска скорост по-улиците или по пистите ви се струва ОК, то с по-висока скорост колата може да стане напълно неуправляема в завой, както и в много други ситуации... не рискувайте собствената си сигурност или тази на околните :!:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от vicho » 26 Ное 2011, 3:26

DrivinGGoD написа:Нека да перефразирам това, което написах по-горе - НЕ карайте колите си със заварени диференциали!!!

Ако за ниска скорост по-улиците или по пистите ви се струва ОК, то с по-висока скорост колата може да стане напълно неуправляема в завой, както и в много други ситуации... не рискувайте собствената си сигурност или тази на околните :!:


+1

а маневрирането и паркирането със заварен диференциал е ад! отделете 300-400лв. за шпер, ревизирайте го за 100-150лв. и ще сте крайно доволни от резултата :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4-цилиндрово сешоарче

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от S204 » 26 Ное 2011, 13:48

Подкрепям колегите, както каза ДрайвингГод при ниска скорост ще ти е забавно на ниска скорост, но при по-висока попадаш във влакчето на ужасите - няма да имаш никакъв контрол над машината. Ще ти опиша конкретна ситуация - движиш се направо, има малка заледена локва на пътя и колата тръгва на една страна. Започва борбата с неконтролируемите камшици и дори да натиснеш съединителя - няма да ти помогне особено. Шанса за челен удар с насрещнодвижещ се автомобил е голям. Ако ходовата част и окачването на автомобила са здрави (не е нужно да са ултра пРиформънс) и читави зимни гуми няма да имаш ядове зимата, дори и с отворен диференциал.
Факт е, че при потегляне на баир със заварката колата става много по-проходима, но надали търсиш поведение на оф-роуд машина. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от patkana1 » 26 Ное 2011, 18:15

А тогава със шпера предимствата са много повече и е много по-добре нали??

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от DrivinGGoD » 28 Ное 2011, 10:02

:yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 24.10.2005
Местоположение: софия Гео Милев , Люлин

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от street_force » 17 Яну 2012, 2:49

DrivinGGoD написа:Нека да перефразирам това, което написах по-горе - НЕ карайте колите си със заварени диференциали!!!

Ако за ниска скорост по-улиците или по пистите ви се струва ОК, то с по-висока скорост колата може да стане напълно неуправляема в завой, както и в много други ситуации... не рискувайте собствената си сигурност или тази на околните :!:

крайно несъгласен съм с тебе, за някоя лавандула дет неможе да кара си 100% прав но за човек с умения си е друго, примерно зимната ми евридейка си е с заварка, както се подразбира карам си я всеки ден пътувам си с нея и тн като се почне от скорости от 40 до 220 и не съм имал особенни проблеми, човек трябва да си има едно на ум и да си кара, но дали ще стъпя на лед с заварка или с шпер ... пениса си е един и същ колата си тръгва хващаш си я и си заминаваш, да не коментираме че при заварката го няма този момент като при стоков шпер когато дадеш върнеш дадеш има едно леко забавяне докато захапе всми мн е малко но на висока скорост се усеща, другото което е все пак си качвам кенефа горе по витоша и плана там се подържа средна скорост 100 120 сам знаеш , пак с заварката нямам проблеми всичко е въпрос на време да свикнеш да не говорим виж спцификациите на повечето дирфт автомобили кеф ти в кинга кеф ти другатде 35 % карат с locked diff :)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от DrivinGGoD » 17 Яну 2012, 10:51

Тук става въпрос за каране по улиците... стоя зад горното си мнение на 100%... това, че се "свиква" и че "имаш едно на ум" само по себе си означава, че е неподходящ... Аз лично ежедневната си кола не искам да я мисля къде ще ме изненада, защото често не мисля въобще за карането и не съм съсредоточен колкото като давам газ или карам по пистите...

Ако беше толкова добре да е заварен диф-а дори по състезанията нямаше да има диференциали по една чанта пари и в 1000 разновидности на принципа на работа и процента заключване...

Иначе ако недай боже беше имал проблем породен от заварения диф в завой с 220 сега нямаше да имаш възможност да го споделиш... така че аз не бих рискувал...

Това за забавянето не го разбрах много, но забавяне на заключването има основно при хидравличните шперове, пластинчатите са с предварителен натяг и позволяват само определен процент разлика във скоростите на колелата, така че дали ще подадеш или ще върнеш газта и после ще подадеш разлика няма... тук говоря ако е изряден диф-а...

Та аз не препоръчвам при никакви условия използването му... всеки има право да избира, аз не бих карал така...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 10.09.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330xd; 2.7biturbo quattro;

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от Sw!zz3r0 » 17 Яну 2012, 11:55

Не става въпрос за БМВ, но пак е по темата, няма да споменавам марка, но карам 2 коли с електронно заключване на диференциала. При тях ако почне да боксува една от гумите се заключва диф-а и става като "заварен", екстрата работи до 40км/ч, защото при по-висока скорост и в завой може да се претрепеш ако е заключен диференциала.

Със заварен диф бих карал само на Витоша, но не и всекидневка.
На кола с турбо ако не и даваш газ е все едно да си имаш хубава жена и да не я е.еш!

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от DrivinGGoD » 17 Яну 2012, 12:07

:yes:

Много джипове, пикапи и товарни бусове са така както казваш и не се позволява движение със заключен диф над тази скорост - първо защото може да се счупи нещо по силовото предаване и второ заради безопасността...

Land Rover например заключват така автоматично задния и средния диференциал точно както си го описал.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от kirililiev » 17 Яну 2012, 20:18

DrivinGGoD написа:Тук става въпрос за каране по улиците... стоя зад горното си мнение на 100%... това, че се "свиква" и че "имаш едно на ум" само по себе си означава, че е неподходящ... Аз лично ежедневната си кола не искам да я мисля къде ще ме изненада, защото често не мисля въобще за карането и не съм съсредоточен колкото като давам газ или карам по пистите...

Ако беше толкова добре да е заварен диф-а дори по състезанията нямаше да има диференциали по една чанта пари и в 1000 разновидности на принципа на работа и процента заключване...

Иначе ако недай боже беше имал проблем породен от заварения диф в завой с 220 сега нямаше да имаш възможност да го споделиш... така че аз не бих рискувал...

Това за забавянето не го разбрах много, но забавяне на заключването има основно при хидравличните шперове, пластинчатите са с предварителен натяг и позволяват само определен процент разлика във скоростите на колелата, така че дали ще подадеш или ще върнеш газта и после ще подадеш разлика няма... тук говоря ако е изряден диф-а...

Та аз не препоръчвам при никакви условия използването му... всеки има право да избира, аз не бих карал така...

ти карал ли си някога със заварка?

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от DrivinGGoD » 17 Яну 2012, 21:15

Не и не бих го направил... по писти може, но на пътя никога... имаше момент, в който един от моите дифове се счупи и беше блокирал като заварен, ако това се брои :roll:

Защо? И според теб ли е идеален за пътищата и нормално каране с всякаква скорост?
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook