Заварен диференциал-за зимата?

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от kirililiev » 18 Яну 2012, 19:33

DrivinGGoD написа:Не и не бих го направил... по писти може, но на пътя никога... имаше момент, в който един от моите дифове се счупи и беше блокирал като заварен, ако това се брои :roll:

Защо? И според теб ли е идеален за пътищата и нормално каране с всякаква скорост?

няма как с точни думи да предам усещането което дава заварката,вземи покарай и сам ще си одговориш на много въпроси.
пп
незнам как е при висока скорост,моята едвам вдига 250,а на пистата с дрифт настройки давам не лошо време при 90% даващи 3,02-3,06 аз давам 2,59 почти без тренировка за сефте на сликове.не че ми е работа карането за време,но с правилните настройки и малко тренировки мога да го подобря доста.мога да ти кажа разликата обаче между заварката и обикновенния шпер.при обикновенния като си направиш истинско окачване просто спира да работи,и най кофтито е че точно когато ти трябва той го няма,просто е непредвидим което е най кофтито в случая :mhihi: особенно при смесени условия като отвори,ходиш да береш гуми или мантинели,и ако не си осъзнал че нестава,значи нещо ти куца в карането :mhihi:заварката има един основен проблем,когато е мокро нестава за грип каране а за дрифт си е се тая,с някой незначителни разлики при върната гас,които бързо се преборват ако знаеш как. са и аз мисля че е простотия да завариш ежедневката си щото нямаш леф за шпер,и при полужение че с хубави гуми и общо 1 месец сняг,някъде и по малко леко смисъла се губи.то като незнаеш какво правиш и рискуваш излишно,и със ски можеш да се пребиеш някъде,кола не ти трябва :mhihi:

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3880
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от Kroki » 18 Яну 2012, 20:49

Как така при истинско окачване спира да работи :shock:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от DrivinGGoD » 19 Яну 2012, 10:47

kirililiev написа:незнам как е при висока скорост,моята едвам вдига 250
...
а на пистата с дрифт настройки давам не лошо време при 90% даващи 3,02-3,06 аз давам 2,59 почти без тренировка за сефте на сликове.не че ми е работа карането за време,но с правилните настройки и малко тренировки мога да го подобря доста.


Ще трябва да понапиша подробно каква е идеята ми...
Да речем, че имаме завой, независимо от скоростта. Всеки радиус на завоя изискващ разлика между скоростите на вътрешното и вътрешното колело, която не можем да пренебрегнем, води до стремеж на едното от двете колела да изгуби сцеплението си, за да осигури тази разлика. От там това означава, че се намалява резултантното сцепление на задницата - едното колело има нула, защото скоростта на преместването му спрямо асфалта е по-висока от скоростта му на въртене или обратното, в зависимост дали външното се завърта със скоростта на вътрешното или вътрешното със скоростта на външното - обикновено е второто, защото вътрешното колело има по-малко сцепно тегло, а другото държи... и ако се движим на ръба на сцеплението, което дават двете гуми на задницата и заради заварения диференциал загубим важното сцепление на едната гума, другата няма сама да може да "носи" центробежните сили, а от там започва пързаляне и на двете колела. Ако това се случи при скорост над 100 в завой с относително малък радиус смея да твърдя, че колата става напълно неуправляема и вероятността за инцидент е много голяма, да не говорим, че обикновено става рязко и непредвидимо.
Давам пример дори за участък от пътя, на който това би могло да бъде фатално - качването на магистрала Хемус от Ябланица - две ленти с мантинели от двете страни, с нормална кола лесно се кара с над 100 и дори малко да тръгне на една страна може да последва удар в мантинелите, а това е неибежно при този радиус на завоите и загуба на сцепление на едното колело отзад :roll:
Принципно точно за това шперовете помагат при каране за сцепление (това, че позволяват да има разлика в скоростите на въртене на двете колела не го споменавам), защото не позволяват на вътрешното по-малко натоварено колело да избуксува при подаване на газ след средата на завоя, а това да предизвика загуба на сцепление на цялата задница.

kirililiev написа:мога да ти кажа разликата обаче между заварката и обикновенния шпер.при обикновенния като си направиш истинско окачване просто спира да работи,и най кофтито е че точно когато ти трябва той го няма,просто е непредвидим което е най кофтито в случая :mhihi: особенно при смесени условия като отвори,ходиш да береш гуми или мантинели,и ако не си осъзнал че нестава,значи нещо ти куца в карането :mhihi:заварката има един основен проблем,когато е мокро нестава за грип каране а за дрифт си е се тая


Аз лично смятам, че съм карал със сравнително "истинско" окачване и никога не ме е изпускал шпера, нито пък на някоя от колите ми с неистинско окачване (ежедневните)... но може това е породено от това, че съм имал късмета да случа на читави шперове. В никакви условия на пистата не ми е отварял, колата не е ставала непредвидима, нито съм брал мантинели и гуми... независимо дали съм карал за време или просто съм пързалял, а съм давал прилични времена по пистите. Все пак целта на истинските окачвания е да осигуряват максимално уеднаквяване на сцепните тегла (притискането) на колелата към пътя, а от там и сцеплението на всяко едно от тях. Това от своя страна противоречи на това, което ти си написал, защото шперовете най-често изпускат когато има много голяма разлика в сцепленията между двете колела - лед/асфалт, сух/мокър асфалт и т.н. Същото изпускане се получава и с меки от към окачване коли, когато външното колело е натиснато много от динамичния пренос на маси и наклоненото купе, а вътрешното много олеква заради разпънатата и мека пружина и губи много лесно сцепление. Пък и хората с истински бегачки по света, дето гонят да са бързи по пистите, надали щяха да дават десетки хиляди пари за истински шперове...
А и ти сам каза, че на мокро не става за грип каране... имайки предвид, че разликата между мокрото и сухото е в това къде е лимита, става ясно, че при карането на сухо ще има същите недостатъци, само дето ще е по-високо в сцеплението и скоростта...
Но както ти каза, може да ми куца карането, но за мен твърда връзка между колелата в задна ос би означавала по-малко сцепление и по-ниска скорост в завоите с по-малък радиус :roll: тук ставаше въпрос за ежедневно каране, а не за дрифт, та за това не съм хващал тази тема, а говоря за сцепление... пък и не го разбирам много в детайли дрифта, не съм тръгвал сериозно в тази посока :roll: :oops:

И все пак какво ли не бих дал за едно Drexler-че например, пък нека заварката за 5 лева е по-добре :twisted: :driving:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от HeBePeH » 19 Яну 2012, 11:12

кВо беше .... Шпер едва ли ,заварени диференциали :mhihi: .
Твърдо против заварката за ежедневна кола .
На 328-цата ми шпера беше с чисто нова касета и заключваше много , дори се чудехме дали не е преправян нещо , но после се разбра , че е с нова касета . С него на 4-та с леко поизносени гуми ми е тръгвала настрани, но се овладява сравнително лесно , не искам да си преставя със 120-130 ми тръгне на страни със заварен диф.
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от ogata » 19 Яну 2012, 11:47

Със заварения диф, всеки път като ти поднесе с 90+ и почва обратното броене на 40те дена :mhihi:

Возил съм се на кола на приятел със заварен диф, забавно е щото е full lock и с ниски скорости в града стряскаш лелките по светофарите, обаче имаше един момент когато заваля дъжд и после се правиха калници.

При заварения диф си КАУМЪДО като тръгне със стабилна скорост. Присъстваш на акта, ма не участваш изобщо - само наблюдател :mhihi:
При шпера тоя момент го няма, а и много лесно се контрира ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от kirililiev » 19 Яну 2012, 19:44

DrivinGGoD написа:
kirililiev написа:незнам как е при висока скорост,моята едвам вдига 250
...
а на пистата с дрифт настройки давам не лошо време при 90% даващи 3,02-3,06 аз давам 2,59 почти без тренировка за сефте на сликове.не че ми е работа карането за време,но с правилните настройки и малко тренировки мога да го подобря доста.


Ще трябва да понапиша подробно каква е идеята ми...
Да речем, че имаме завой, независимо от скоростта. Всеки радиус на завоя изискващ разлика между скоростите на вътрешното и вътрешното колело, която не можем да пренебрегнем, води до стремеж на едното от двете колела да изгуби сцеплението си, за да осигури тази разлика. От там това означава, че се намалява резултантното сцепление на задницата - едното колело има нула, защото скоростта на преместването му спрямо асфалта е по-висока от скоростта му на въртене или обратното, в зависимост дали външното се завърта със скоростта на вътрешното или вътрешното със скоростта на външното - обикновено е второто, защото вътрешното колело има по-малко сцепно тегло, а другото държи... и ако се движим на ръба на сцеплението, което дават двете гуми на задницата и заради заварения диференциал загубим важното сцепление на едната гума, другата няма сама да може да "носи" центробежните сили, а от там започва пързаляне и на двете колела. Ако това се случи при скорост над 100 в завой с относително малък радиус смея да твърдя, че колата става напълно неуправляема и вероятността за инцидент е много голяма, да не говорим, че обикновено става рязко и непредвидимо.
Давам пример дори за участък от пътя, на който това би могло да бъде фатално - качването на магистрала Хемус от Ябланица - две ленти с мантинели от двете страни, с нормална кола лесно се кара с над 100 и дори малко да тръгне на една страна може да последва удар в мантинелите, а това е неибежно при този радиус на завоите и загуба на сцепление на едното колело отзад :roll:
Принципно точно за това шперовете помагат при каране за сцепление (това, че позволяват да има разлика в скоростите на въртене на двете колела не го споменавам), защото не позволяват на вътрешното по-малко натоварено колело да избуксува при подаване на газ след средата на завоя, а това да предизвика загуба на сцепление на цялата задница.

kirililiev написа:мога да ти кажа разликата обаче между заварката и обикновенния шпер.при обикновенния като си направиш истинско окачване просто спира да работи,и най кофтито е че точно когато ти трябва той го няма,просто е непредвидим което е най кофтито в случая :mhihi: особенно при смесени условия като отвори,ходиш да береш гуми или мантинели,и ако не си осъзнал че нестава,значи нещо ти куца в карането :mhihi:заварката има един основен проблем,когато е мокро нестава за грип каране а за дрифт си е се тая


Аз лично смятам, че съм карал със сравнително "истинско" окачване и никога не ме е изпускал шпера, нито пък на някоя от колите ми с неистинско окачване (ежедневните)... но може това е породено от това, че съм имал късмета да случа на читави шперове. В никакви условия на пистата не ми е отварял, колата не е ставала непредвидима, нито съм брал мантинели и гуми... независимо дали съм карал за време или просто съм пързалял, а съм давал прилични времена по пистите. Все пак целта на истинските окачвания е да осигуряват максимално уеднаквяване на сцепните тегла (притискането) на колелата към пътя, а от там и сцеплението на всяко едно от тях. Това от своя страна противоречи на това, което ти си написал, защото шперовете най-често изпускат когато има много голяма разлика в сцепленията между двете колела - лед/асфалт, сух/мокър асфалт и т.н. Същото изпускане се получава и с меки от към окачване коли, когато външното колело е натиснато много от динамичния пренос на маси и наклоненото купе, а вътрешното много олеква заради разпънатата и мека пружина и губи много лесно сцепление. Пък и хората с истински бегачки по света, дето гонят да са бързи по пистите, надали щяха да дават десетки хиляди пари за истински шперове...
А и ти сам каза, че на мокро не става за грип каране... имайки предвид, че разликата между мокрото и сухото е в това къде е лимита, става ясно, че при карането на сухо ще има същите недостатъци, само дето ще е по-високо в сцеплението и скоростта...
Но както ти каза, може да ми куца карането, но за мен твърда връзка между колелата в задна ос би означавала по-малко сцепление и по-ниска скорост в завоите с по-малък радиус :roll: тук ставаше въпрос за ежедневно каране, а не за дрифт, та за това не съм хващал тази тема, а говоря за сцепление... пък и не го разбирам много в детайли дрифта, не съм тръгвал сериозно в тази посока :roll: :oops:

И все пак какво ли не бих дал за едно Drexler-че например, пък нека заварката за 5 лева е по-добре :twisted: :driving:

я като си експерт,обясни що в завоите вътрешното колело понякога остава вдигнато,ама не за момент ами през целия завой,например в туринг кар шампионата.или там нямат окачване дето да им държи и двете гуми на асфалта че да ускоряват по добре :mhihi:
пп
аз отивам да си слагам диф на картинга че немога да го вкарам в пътя :yes:

извинявай щях да забравя,при мокро заварката не кара колата да презавива,има толкова сцепление че кара предницата да истърва,а с мокри сликове дори къса карета :mhihi:
относно тея дето немогат да вкара колата в пътя дори и с нова касета,вземете сложете гуми и окачване,щото аз в момента с турбокола над 200 коня ми е трудно да ги превъртя на висока скорост,просто няма сила и се изправя(не говоря за инерционно истърване след лимита)правете разлика.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от DrivinGGoD » 20 Яну 2012, 9:48

kirililiev написа:я като си експерт,обясни що в завоите вътрешното колело понякога остава вдигнато,ама не за момент ами през целия завой,например в туринг кар шампионата.или там нямат окачване дето да им държи и двете гуми на асфалта че да ускоряват по добре :mhihi:
пп
аз отивам да си слагам диф на картинга че немога да го вкарам в пътя :yes:


Ти си виждал кола на задно от туринг шампионатите да вдига задно колело в завоите... и то през целия завой :shock: Баси, трябва да погледам явно и аз малко състезания, щото кола на задно да вдига задна гума без да е отскочила от някъде не съм виждал :dunno: А и се поинтересувай с какви дифове са там, не са заварени или без диф, гарантирам ти 8) ... може да им пишеш да го направят - ем по евтино ще им излиза ем ще станат много по-бързи :winky:

А картингите са направени с геометрия на рамата, че да вдига задното колело заради липсата на диф, а не обратното ;) Имам 10тина години оставени в картинги и съм чувал това онова...

kirililiev написа:извинявай щях да забравя,при мокро заварката не кара колата да презавива,има толкова сцепление че кара предницата да истърва,а с мокри сликове дори къса карета :mhihi:
относно тея дето немогат да вкара колата в пътя дори и с нова касета,вземете сложете гуми и окачване,щото аз в момента с турбокола над 200 коня ми е трудно да ги превъртя на висока скорост,просто няма сила и се изправя(не говоря за инерционно истърване след лимита)правете разлика.


На мокро заварката е нормално ако има сцепление на задните гуми да кара предницата да недозавива, защото вариантите са два - или си успял да завиеш и различния радиус на задните колела кара едното да загуби сцепление или поради сцеплението на задните не успяваш въобще да завиеш... готино :mrgreen: а още по-готино е да къса карета и полуоски :mhihi: евтино излиза вместо един хубав шпер :smoke: Както казах по-рано на сухо е същото само, че лимита е по-високо :roll:

Иначе за вкарването в пътя го написах, не мисля да се повтарям... вие си знаете, те тия дето си разбират от работата дават луди пари за шперове, а аз понеже не разбирам ни от коли ни от каране гледам от големите батковци...

Btw. на BMW-тата във WTCC, GT4, GT3 и GT2 дифовете им са ламелни :winky:

Кире, моите уважения, ама това, че караш със заварен диф не означава, че е по-добър от всичко друго измислено от хората с десетки години опит в моторния спорт...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от patkana1 » 20 Яну 2012, 10:30

както и да е,по принцип в темата ставаше въпрос дали е добре да се заваря дифа за зимата,от това което пишете разбрах че най-добрия вариант е читав шпер 2-ра употреба :) :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от kirililiev » 20 Яну 2012, 19:29

DrivinGGoD написа:
kirililiev написа:я като си експерт,обясни що в завоите вътрешното колело понякога остава вдигнато,ама не за момент ами през целия завой,например в туринг кар шампионата.или там нямат окачване дето да им държи и двете гуми на асфалта че да ускоряват по добре :mhihi:
пп
аз отивам да си слагам диф на картинга че немога да го вкарам в пътя :yes:


Ти си виждал кола на задно от туринг шампионатите да вдига задно колело в завоите... и то през целия завой :shock: Баси, трябва да погледам явно и аз малко състезания, щото кола на задно да вдига задна гума без да е отскочила от някъде не съм виждал :dunno: А и се поинтересувай с какви дифове са там, не са заварени или без диф, гарантирам ти 8) ... може да им пишеш да го направят - ем по евтино ще им излиза ем ще станат много по-бързи :winky:

А картингите са направени с геометрия на рамата, че да вдига задното колело заради липсата на диф, а не обратното ;) Имам 10тина години оставени в картинги и съм чувал това онова...

kirililiev написа:извинявай щях да забравя,при мокро заварката не кара колата да презавива,има толкова сцепление че кара предницата да истърва,а с мокри сликове дори къса карета :mhihi:
относно тея дето немогат да вкара колата в пътя дори и с нова касета,вземете сложете гуми и окачване,щото аз в момента с турбокола над 200 коня ми е трудно да ги превъртя на висока скорост,просто няма сила и се изправя(не говоря за инерционно истърване след лимита)правете разлика.


На мокро заварката е нормално ако има сцепление на задните гуми да кара предницата да недозавива, защото вариантите са два - или си успял да завиеш и различния радиус на задните колела кара едното да загуби сцепление или поради сцеплението на задните не успяваш въобще да завиеш... готино :mrgreen: а още по-готино е да къса карета и полуоски :mhihi: евтино излиза вместо един хубав шпер :smoke: Както казах по-рано на сухо е същото само, че лимита е по-високо :roll:

Иначе за вкарването в пътя го написах, не мисля да се повтарям... вие си знаете, те тия дето си разбират от работата дават луди пари за шперове, а аз понеже не разбирам ни от коли ни от каране гледам от големите батковци...

Btw. на BMW-тата във WTCC, GT4, GT3 и GT2 дифовете им са ламелни :winky:

Кире, моите уважения, ама това, че караш със заварен диф не означава, че е по-добър от всичко друго измислено от хората с десетки години опит в моторния спорт...

аз никъде не съм казал че който и да е кара със заварен диф,казвам ти просто че дори и с пластин при натоварване заключва 100% напред.искам също и да ти кажа че на сухо дори и за каране на сцепление,заварката най се доближава до истинския и няма нищо общо с 25 процентните на бмв,те просто не работят.и мога да ти го докажа по най елементарен начин като вдигна едната гума във въздуха истинския се бокира и колата тръгва,това значи че на едното колело ако е 100% сцепление а другото е във въздуха ко става?всички насложиха шперове преди време и на смотаните баири доедин боксуват като стъпят на лед а другата гума е дори и на асфалт,истинския тръгва,и то щото заключва,а смотаната заварка си е заключена с електрожена :mhihi: казах че има недостатъци,които не са малко,но тезите как се пребиваш моментално като го сложиш са абсолютна безмислица,точно толкова се пързаля на лед и сняг както с нормалния,само дето нормалния нито знаеш кога ще отключи,нито знаеш кога ще заключи ако случайно е отворил.как да обясня на хора дето не са карали със заварка щото било опасно,после как да обясня и на хора дето дори и със нормален им е трудно да вкарват колата в пътя щото нямали гуми и били с кашкавалено окачване.
от варна съм,който е близо нека да заповяда да се повози и сам да прецени,тестовете са безплатни,ще черпя по едно кръгче да ми обясните кое точно е ужаса в целия случай,и как колата става неоправляема и бавна в завоите,носете памперси и застраховки щото ми писна да обяснявам.


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от E30_M_Tech_ll » 20 Яну 2012, 20:09

заварения диференциял не е за всеки....
вие и двамата говорите за едно и също нещо но не можете да се разберете..... истината е че е най добре със скъп афтермаркет шпер но идеята на кирето е че заварката се доближава повече до тоя тип диференцияли отколкото оригиналния шпер на бмв....
от къде идва това? еми истинските състезателни шперове като им набримчиш всичката газ заключват на 100 процента ПРИ ДВИЖЕНИЕ НАПРЕД но след отпускане на газта според зависи от самия диференциял може и да отваря напълно може и да е заключен на 50 процента да речем или там колкото си го поръчал. това нещо се изразява като примерно си говорим за взимане на завои с над 100 с истибнския пер като почне да поизтърва задницата като върнеш газта дифа веднага отключва и колата продължава напред доакто при заварката според зависи от пътните условия може да подейства дори като ръчна :) и общо взето това е недостатъка с който трябва да се свикне....
колкото до карането за време с заврка там е доста по добре а ето и защо
както каза кирето в доста завои колата остава само на 3 а по някой път и на 2 колела (даже шаро имаше такива снимки на неговата някъде из форума а неговото окачване е точно за писта....) това означава че ако сем с обикновен шпер той директно отваря и предава целия въртящ момент на другото колело което е във въздуха защото разликата между сцеплението на двете гуми е точно 100 процента и какъвто идруг шпер да имаш който не заключва на 100 процента ефекта е почти еднакъв.... обаче ако си със заварка или със шпер който при подаване на всичката газ заключва на 100 процента нещата стоят по доста по различен начин.... колата ти продължава да си ускорява и минаваш покрай другите с шперовете които чакат да свърши завоя и контактните им петна да си изравнят поне малко съотношението че да им дойде сцеплението ... естествено това доакто караш не се усеща смсиъл усеща се ако си карал и с отворен диф и със заврка... е верно е че е възможно леко поднасяне но придружено с доста по добро ускорение!

според мен прекалено се вживявате с тая тема защото това нещо е както всичко останало в един спортен автомобил... човека зад волана трябва да усети как на него му е най добре и да кара по този начин.... няма общо правило за всеки....
а пък кирето и най скъпия шпер да му подарят аз съм сигурен че пак ще си кара със заварката :mhihi: ама щото той знае как да кара със заварка :yes:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Bmw e39
Мечтае да кара: Bmw е38

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от patkana1 » 20 Яну 2012, 20:24

Айде тогава като сте от варна ще ме повозите някой път да ми покажете за какво става въпрос :) :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от ogata » 20 Яну 2012, 20:28

E30_M_Tech_ll написа:...

Аз не виждам никой да споменава до тук пистови мероприятия, че да се ползва заварка на дифа или афтърмаркет 100% шпер. Говорим за нормални, зимни градски и извънградски условия, където има други участници в движението, които биха желали да се приберат живи и здрави при семействата си.

За тези условия заварката не става. Нито е комфортно, нито благоразумно. ;)

Давате мнения, които могат да превърнат темата близка до онази за червения angel eyes. Някой току-що взел книжка ентусиаст, ще ви прочете мненията, няма да ви разбере правилно и после ... онея с бмв-тата били хулигани и участници в черната статистика.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от kirililiev » 20 Яну 2012, 20:32

ogata написа:
E30_M_Tech_ll написа:...

Аз не виждам никой да споменава до тук пистови мероприятия, че да се ползва заварка на дифа или афтърмаркет 100% шпер. Говорим за нормални, зимни градски и извънградски условия, където има други участници в движението, които биха желали да се приберат живи и здрави при семействата си.

За тези условия заварката не става. Нито е комфортно, нито благоразумно. ;)

това никой не го успорва,както и по горе съм написал е простотия.просто темата се измести в друга насока и се изказаха невероятни теории от хора дето не са виждали,пък камо ли да са карали.


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от E30_M_Tech_ll » 20 Яну 2012, 20:46

ами автора пита дали да слага шпер или заварка ... занчи му трябва за нещо тоя шпер нали? и това нещо със сигурност не е свързано със сигурноста :mhihi: с две думи като всеки бмв-ист ентусиаст иска да си пързаля бмв-то по лесно :smoke: само че забравих да кажа и другата лоша(донякъде) страна на заварката ... моментално приспива около 30-40 коня :mhihi: така че и това да се има впредвид преди да играе цо-то.... да няма после теми заварих си дифа и колата умря :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Заварен диференциал-за зимата?

Мнение от ogata » 20 Яну 2012, 21:46

E30_M_Tech_ll написа:ами автора пита дали да слага шпер или заварка ... занчи му трябва за нещо тоя шпер нали? и това нещо със сигурност не е свързано със сигурноста :mhihi:

Шпер диференциала, като цяло влиза в оборудването на зимния пакет. Повечето коли от северна Германия, Норвегия, Швеция, Швейцария и т.н са с шпер. Това, че ние го използваме по "предназначение" е друг въпрос. Поради същата причина е 25%, а не 50 или 100 ...
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook