преди да се блъснеш...
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: преди да се блъснеш...
Седящите отзад колани трябва също да използват, пример: при рязко спиране или от удар дори само от 50 км/ч до 0 седящият без колан, отзад, ще си счупи носът в облегалката пред него-факт.
Говорим за ситуаций в автомобили, ами в автобуси или маршрутки какво прай'м.
От пътуването със самолет, ако може да се вземе пример ембрионалната поза, която съм виждал че се разяснява да заемат пасажерите преди сблъсък с земята? Били била, тя, полезна и при пътуващите в автобуси. Друга ситуация ако пътуваме прави и виждаме, че имаме тази 1-2 секунди преди челен/страничен сблъсък какво бихме сторили, аз лично бих седнал на пода на автобуса и здраво хванат за най-близката тръба седалка и т.н. ...и-и-и тряяяс... Дайте съвет?
Водачи очите на 4 ...пътници вашите също....
Говорим за ситуаций в автомобили, ами в автобуси или маршрутки какво прай'м.
От пътуването със самолет, ако може да се вземе пример ембрионалната поза, която съм виждал че се разяснява да заемат пасажерите преди сблъсък с земята? Били била, тя, полезна и при пътуващите в автобуси. Друга ситуация ако пътуваме прави и виждаме, че имаме тази 1-2 секунди преди челен/страничен сблъсък какво бихме сторили, аз лично бих седнал на пода на автобуса и здраво хванат за най-близката тръба седалка и т.н. ...и-и-и тряяяс... Дайте съвет?
Водачи очите на 4 ...пътници вашите също....
"Човек, който няма пари за нищо, а плаща данъци за всичко с осем букви..."
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: преди да се блъснеш...
Имам малко опит .. viewtopic.php?f=4&t=268194
Намаляш максимално и гледаш да бягаш някъде на страни ако е възможно.
Трябва да запазиш самообладание, дори и след сблъсъка. Държиш ръцете на волана, защото не се знае какво ще се случи и какво може да се наложи да правиш. В първото ми птп, ми забърсаха предния ляв калник и само волана и ръчната ме спасиха да не вляза в едни таксита на спирката пред която се случи събитието.
ПП. Относно очилата
При удара ми с аудито, бях с очила тип "полицейски", а отзад на кората имах оранжев буркан. След като се ударихме буркана ме изплющя в главата и очилата ми хвръкнаха на таблото
Намаляш максимално и гледаш да бягаш някъде на страни ако е възможно.
Трябва да запазиш самообладание, дори и след сблъсъка. Държиш ръцете на волана, защото не се знае какво ще се случи и какво може да се наложи да правиш. В първото ми птп, ми забърсаха предния ляв калник и само волана и ръчната ме спасиха да не вляза в едни таксита на спирката пред която се случи събитието.
ПП. Относно очилата
При удара ми с аудито, бях с очила тип "полицейски", а отзад на кората имах оранжев буркан. След като се ударихме буркана ме изплющя в главата и очилата ми хвръкнаха на таблото
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: преди да се блъснеш...
от комбито имам един спомен, малкия ти борд е още при мене
а иначе аз имам навика, при по-малки скорости, да дърпам ръчната като изкочи нещо и виждам, че няма спиране
а иначе аз имам навика, при по-малки скорости, да дърпам ръчната като изкочи нещо и виждам, че няма спиране
- todor kerin
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: С 45-ти номер
Re: преди да се блъснеш...
Важното е да сме живи и здрави.
Преди година и половина...не ми вървеше с тази кола. Бяхме двамата с колега от форума,за щастие без драскотина и по-важното,на място,където няма нито движение,нито хора.
Таа,когато дойде момента,няма време за мислене,просто се случва.
Преди година и половина...не ми вървеше с тази кола. Бяхме двамата с колега от форума,за щастие без драскотина и по-важното,на място,където няма нито движение,нито хора.
Таа,когато дойде момента,няма време за мислене,просто се случва.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: преди да се блъснеш...
Абе да чукна на дърво до ся извън града съм нямал инциденти, а само рискови ситуации от някой моторджии дето карат на двулентов върху маркировката, някой баш гъзари с поршета и мерцедеси дето прават някви супер рискови изпреварвания .
Но, пък за сметка на това от както почнах да намалям на зелено и на път на който съм с предимство - ламарините са ми здрави.
Карайте по-внимателно, че живота и без тва си тече бързо, та няма смисъл да се надпреварваме кой да замине първи към задгробният живот от другата тема
Но, пък за сметка на това от както почнах да намалям на зелено и на път на който съм с предимство - ламарините са ми здрави.
Карайте по-внимателно, че живота и без тва си тече бързо, та няма смисъл да се надпреварваме кой да замине първи към задгробният живот от другата тема
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- e90 325i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 7.02.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: М40ки и М50Б...
- Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
- Детайли за колата: M-50 То Чyk..
Re: преди да се блъснеш...
Карах с 120 и изведнъж ми излезна на 20 30 метра един дядка от кръстовище с забранен ляв завой . За да не го ударя странично го избегнах колкото мога, ударих го леко отстрани, след това в бордиур, през цялото време спирачките и накрая челно в стълб с 70.. Нищо ми нямаше бяхме 3-ма човека без колани Колата беше тотал
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
- Anh1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 93
- Регистриран на: 2.08.2011
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring 2002г.
- Мечтае да кара: нещо M-ково
Re: преди да се блъснеш...
От личен опит мога да Ви кажа : бях с ръцете на волана, ляв крак на съединителя и десен на спирачката до удара, а и след него си останах така и по-добре, че удъра беше страничен и колата продължи след това. Ако бях махнал крачето от спирачката щях да ударя и друга кола.
ЛЮБОВТА Е ДО ВРЕМЕ, БМВ-то ДО ГРОБ!
- _galio_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 15.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: ///M43
- Мечтае да кара: в изтребителната авиация
- Детайли за колата: компот в сливов цвят
Re: преди да се блъснеш...
e90 325i написа:Карах с 120 и изведнъж ми излезна на 20 30 метра един дядка от кръстовище с забранен ляв завой . За да не го ударя странично го избегнах колкото мога, ударих го леко отстрани, след това в бордиур, през цялото време спирачките и накрая челно в стълб с 70.. Нищо ми нямаше бяхме 3-ма човека без колани Колата беше тотал
колега, а кого писаха за виновен куките? и какви бяха последствията, ако ти се споделя?
на мен друго ми е интересно - при ситуация за страничен удар, да речем излизам от пресечка на булевард и виждам как вляво ще влизат в мен - има ли резон да завъртя волана вдясно (за да не е директно встрани, а да има ъгъл и да се завртят колите) или да натисна спирчка (ако не съм излезнал много, за да отнесе само предницата), съответно газ (ако видя, че идва в мен, за да ми отнесе задницата по възможност)
един такъв удар съм избягвал, като изправих волана (включвам се на Т-образно наляво и доста засилен идва отляво) и да дох пълна газ, а той започна да спира ...
лошите шофери отиват в ада ... добрите - докъдето им стигне бензинът
- e90 325i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 7.02.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: М40ки и М50Б...
- Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
- Детайли за колата: M-50 То Чyk..
Re: преди да се блъснеш...
_galio_ написа:e90 325i написа:Карах с 120 и изведнъж ми излезна на 20 30 метра един дядка от кръстовище с забранен ляв завой . За да не го ударя странично го избегнах колкото мога, ударих го леко отстрани, след това в бордиур, през цялото време спирачките и накрая челно в стълб с 70.. Нищо ми нямаше бяхме 3-ма човека без колани Колата беше тотал
колега, а кого писаха за виновен куките? и какви бяха последствията, ако ти се споделя?
на мен друго ми е интересно - при ситуация за страничен удар, да речем излизам от пресечка на булевард и виждам как вляво ще влизат в мен - има ли резон да завъртя волана вдясно (за да не е директно встрани, а да има ъгъл и да се завртят колите) или да натисна спирчка (ако не съм излезнал много, за да отнесе само предницата), съответно газ (ако видя, че идва в мен, за да ми отнесе задницата по възможност)
един такъв удар съм избягвал, като изправих волана (включвам се на Т-образно наляво и доста засилен идва отляво) и да дох пълна газ, а той започна да спира ...
Е куките писаха на него акт естествено.. От колатата нищо не ставаше, но все пак с бащами е опрахивме, но застрахователите казаха, че колата е писана тотал и за да е изплатят от застраховката на виновния трябва колата да се бракува и така.., Живи и здрави да сме пък ..
Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: преди да се блъснеш...
e90 325i написа:... От колатата нищо не ставаше, но все пак с бащами е опрахивме...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- e90 325i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 164
- Регистриран на: 7.02.2010
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: М40ки и М50Б...
- Мечтае да кара: е-90 325i M-paket
- Детайли за колата: M-50 То Чyk..
Re: преди да се блъснеш...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Скъпи, за рождения ми ден искам
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
подарък, който като го настъпя и за 3
секунди да вдига 100....!!!!! - Добре, ще
ти подаря кантар....
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: преди да се блъснеш...
Много рядко имаш повече от 2 секудни преди да стане белята . Според ситуацията и рефлексите . Ръцете винаги трябва да са на волана за да може по-малко да намалят удара в бега или волана .
За очилата не бях се сещал - но аз с цайси не мога да карам и не ми е на мисъл .
За очилата не бях се сещал - но аз с цайси не мога да карам и не ми е на мисъл .
Re: преди да се блъснеш...
acho.rs написа:Много рядко имаш повече от 2 секудни преди да стане белята . Според ситуацията и рефлексите . Ръцете винаги трябва да са на волана за да може по-малко да намалят удара в бега или волана .
За очилата не бях се сещал - но аз с цайси не мога да карам и не ми е на мисъл .
пускай го тоя волан, може по инстинкт или да го стиснеш или да бръкнеш с пръста вътре..
по-добре ги кръстосай пред тялото и си чакай
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
68 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани