Burn Out...

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 16 Юни 2003, 18:32

Разумно предложение 8)
Изображение
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 17 Юни 2003, 7:53

Като идваш на сбирките, обади се да ти направя демо :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: Stara Zagora

Burnout!!!

Мнение от Wartburg » 22 Юни 2003, 13:38

Ето един добър пример за бърнаут.

http://www.konta.plo.pl/phyton/palenie/palenie_wstep.rar
BMW RuLzZz !!!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 30.11.2003

Мнение от c0nFus1oN » 05 Дек 2003, 12:46

Alpina написа:За първия номер е така - натискаш леко спирачката. На задните колела спирачните механизми са по-слаби и дисковете првъртат. Обаче се изискват доста високи обороти. Абе упражнението е доста сложничко, но изглежда Пилота се е постарал да го научи добре :-)


А при предно предаване как става този номер ???
Малък но не и тъп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 15.11.2003
Местоположение: София

Мнение от Vlado-BENZ » 05 Дек 2003, 13:06

Ако нямате нищо против ще споделя и моето мнение, защото, съгласете се, с моя дизел за да правя бърнаути, значи все пак имам някакъв опит....та едно момче тук каза че трябва да пускаш съединителя супер рязко.......хммммммм...не знам, при кола над 100 коня да, но ако си с по-слабичка сдухана машина, или дизел 70 коня като моя, леко спирачката, но така че да позволиш на колата да тръгне (това позволява на слабия двигател да набере малко обороти в началото, вместо да я спънеш отначало с рязкото приплъзване :( )...така, след като натиснеш лекичко спирачката, припомпваш здраво 2-3 пъти, след което, при положение педала на газта почти до ламаримата, когато развива огромния си въртящ момент и мощност, пускаш съединителя, но както казах по-горе, в зависимост от компресията и мощността на двигателя, може да го задържите на полу-съединител с което доста облекчавате двигателя, но при по-мощните машини ефекта е точно обратен, резачките влезат ли в по-слаби обороти, умират, тяхната сила е в големите обороти, когато и да пуснеш съединителя докрай...не променя нищо съществено...и след като пуснете съединителя натиснете съвсем лекичко по-силно спирачката с пета, за да зацепи колата, защото при лекото задържане колата ще мине около 50-60 см за времето в което вие ще държите на полусъединител...това е за задното, много хора сега ще ми кажат че приказвам глупости, само че с моя дизел съм подпушвал гуми нанадолнище по този начин...а всички знаеме колко е трудно да задържиш колата на едно място по надолнище....така тва за задното! :)
Предното: С Голфа на едно момче, 1.3, и с Голфа на леля, 1.8 моно действам по-агресивно, не знам защо, но при тях полусъединителя не действа, виж, ако искаш да въртиш примерно 30 секунди постоянно, няма начин да не връщашш съединителя поне на 2 пъти...но, иначе механизма е идентичен, за да направиш бърнаут с предно, кои колела ти трябват да държат: задните....ръчна, ако не е здрава, трудно ще стане, ще трябва да си помогнете с крачна, за да задържите колата на едно място, а това значи че трябва голяма мощност за да преодолеете усилието на предните накладки с двигателя! :)
Та тва е, питайте ако имате въпроси към техниката, все пак не съм единствения де, ама имам опит....много е готино, да седиш на кръстовище до някоя резачка, и изведнъж от гумите на печката ми да излезе пушек....е, след 2 години такива работи, и съединителя ми е на свършване де......:(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 05 Дек 2003, 14:07

Всичко добре, само ти се чудя що мъчиш мечо така... :wink:


--------
ъкхъ.... по-леко с офтопиците моля
p.s. помисли по въпроса ако наистина те интересува да го питаш на лично и да забършеш това тук...
--------
july`s

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 05 Дек 2003, 18:04

При предното става идеялно когато си със сликове (почти няма никои в гумите) яко ръчна и яко газ и яко съединител и ела скиваи дали тръгва напред колата седи на едно място :oops: яко дим от калниците ама след туи как мирише по 1 седмица в купето :wink:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 15.11.2003
Местоположение: София

Мнение от Vlado-BENZ » 05 Дек 2003, 18:13

Хааааа, абе така е, нали и аз това казах, но това е само при хубава ръчна, пич, пробвай с разхлабено жило да задържиш колата на място....шъ съ узориш малко...:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 06 Дек 2003, 1:08

tsvet40 написа:да забършеш това тук...july`s

Забърши си я сам, щом държиш на тия неща! :x

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 06 Дек 2003, 11:03

Е не знам, аз без ръчна :arrow: не съм аз ако разбираш какво искам да ти кажа. :wink: 100% си ме разбрал
ИзображениеИзображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 06 Дек 2003, 13:24

авееееееее вий не сте хора .как може да си сасипвате така колите
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 06 Дек 2003, 16:37

Явор написа:авееееееее вий не сте хора .как може да си сасипвате така колите


хахахахахаха;)
слушайте батко ви явор. неговата кола НИКОГА не е виждала бърнаут:РРРР
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 15.11.2003
Местоположение: София

Мнение от Vlado-BENZ » 06 Дек 2003, 16:46

Абе приятели, вие двамата където се чудите как си мъчиме колите така......ми не знам....аз пък ви се чудя на вас, как може като не правите такива работи, защо си купувате коли по над 130-140 коня....е тва се чудя много....аз дет се вика с пежото на леля ми, junior, 55 коня, ги правя тези работи понякога...лелеееееееее, представям си да имам Е30 325!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Това е колата ми мечта, не искам нищо повече, нито по-нова...БМВ, колата на живота ми....след малко ще си сменя ника! :)

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 06 Дек 2003, 16:58

хаха:Р
ти май не разбра какво точно имахме в предвид Владко, но както и да е...:)))
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 15.11.2003
Местоположение: София

Мнение от Vlado-BENZ » 06 Дек 2003, 18:59

Ами сори, не се познаваме добре и затва още не съм ви свикнал и не мога да разберя някои намеци...ако е нещо против мен....ок, става, приемам критики! :)

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook