Да "ритнеш съединителя" ??

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от kirililiev » 16 Юни 2012, 14:41

ритането на съединителя е една от основните техники в дрифта,тя се прави в много различни ситуации и без нея трудно могат да се постигнат добри резултати.ползва се без значение от мощността и килограмите на колата.има ситуации в които всичи други техники са безполезни.зависи от комфигурацията на трасето,ъгала,сцеплението,скоростта,позва се при тандеми,при обратни завои,при желание за постигане на рязка промяна на ъгъла на колата и последващо ускорение и т.н след много практика тя буквално се превръща в рефлекс и се комбинира с всичи останали техники.
начало на дрифт с клъчкик : http://www.youtube.com/watch?v=cje8jbKdQ5Q
по време на дрифт : http://www.youtube.com/watch?v=IctMl9xMGKU
има още много примери из нета,който иска може да си потърси.
всеки един мотор има сила в определен диапазон,най бързия начин да го стигнеш е клъчкика,идеален мотор няма,всеки си има предимства и недостатъци които пилота компенсира с даден вид техника.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от Top Gun Maverick » 18 Юни 2012, 10:56

Абе така е по принцип, но дефакто като тръгнеш да въртиш колата не е толкова нужно АКО тя позволява това и ако знаеш как да го направиш.
Тука гледам назад нашия човек драйвъра на М5 препоръчва, макар и понякога да се дърпа ръчна за да се завъртяла. :conf: Колега, говорим за кола със задно, не за някой гоУф или ХаЛуди.
И в тази тема ще го напиша - по-малко четете и повече карайте. Между другото с кика от съединителя, той си заминава доста, доста бързо.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от Boyadjiev » 18 Юни 2012, 13:15

BMWPOWERRR_ACM написа:......

Колега успокой се с тия съвети и напътствия малко... :mhihi:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от Vanqu1sh » 18 Юни 2012, 14:33

Хидравличната ръчна си е много полезна, ама обикновенната ако почна да я ползвам на сухо имам чувството, че само ще ми пречи.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от DrivinGGoD » 18 Юни 2012, 16:36

Ръчната е неизменна част от професионалния дрифт (когато не говорим за пързаляне на изхода на завоя) и се използва по много и различни начини за постигане на различни цели.

Тук обаче темата не е за това и ще помоля да се придържате към ритането на съединителя :yes:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от Top Gun Maverick » 18 Юни 2012, 17:08

Ами в професионалния и колите са дооооста по-различни от тези, които ползваме в ежедневието. Мисля тук става дума да излезеш с колата и на подходящо място да скъсаш дупето на Бавареца. :twisted: Моето мнение е, че нито ти е нужна ръчна, нито клъч-кик.
Скачащ на газта, обороти, първа-втора и яко пушек плюс пари за гуми.
И за да не е съвсем оф-топик поста...
Аз лично кика със съединителя съм го пробвал доста едно време и в единия случай на безлюден паркинг си замина съединителя. То ясно, че не бе само от този случай, но стабилно си замириса на Феродо. :mhihi: От тогава кика да си гледа работата. Нека колеги, които са го ползвали или/и го ползват да споделят информация.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от Dirty M5 driveR » 18 Юни 2012, 17:57

Аз никъде не съм написал, че препоръчвам клъч кика. Просто ми прави впечатление, че се ползва и от професионалисти. Лично аз имам доста малко опит в пързалянето и изобщо нямам обособени маниери на дрифт и т.н., затова мога да препоръчам единствено просто да усетите автомобила - кога как се държи, за да достигнете сами до добре изпълнен дрифт. Неведнъж съм казвал, че е безкрайно важно човек да знае нещата дето се случват на какво са плод, а не просто да се върти като пумпал. А за ръчната - аз не съм виждал дрифт автомобил без ръчна ;) Тя може да е доста полезна и не само в спорта, но за това не искам да коментирам, защото не е обект на темата. Безпорен факт е обаче, че ритането на съединителя го тормози много, и с оглед това, че често се опитваме да правим шоу с ежедневните си коли изобщо не е добра идея да се практикува често.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8316
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от vicho » 19 Юни 2012, 1:11

Dirty M5 driveR написа:Безпорен факт е обаче, че ритането на съединителя го тормози много, и с оглед това, че често се опитваме да правим шоу с ежедневните си коли изобщо не е добра идея да се практикува често.


Аз пък не съм забелязал такова нещо, да не говорим за палене на съединителя при ритане. Това, ако не е сферата на шегата трябва сериозно да си прегледате караческите умения :yes:

тормоз - ок, ама това е една от най-лесните и сравнително безопасни техники :yes:
Последна промяна vicho на 06 Яну 2014, 16:41, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от Prekysvach » 28 Юни 2012, 3:37

в д1 на нереални дрифтачки с по 800 кончета се сцепват да ритат и аз си го ритам повреме на дрифт прибира колата към вътрешната част на завойчето, при по тежко спиране може да се ползва вместо ръчна и т.н. доста неща се постигат доста от които не мога да obesnq :wave:

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 9.06.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW 528i e39
Мечтае да кара: BMW M5 E34, BMW M3 E30, BMW M6 E24
Детайли за колата: ///Много Бяга... изр0дскУ e39 m52b28 ПоуЪр ;]] бмв-простаци.цоп

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от Motorsport Technik » 30 Ное 2013, 10:57

Изрода написа:Абе момчета не уете детето на глупости , че ше се пребие некъде.
Тои пита в завои дали да влиза със прав волан или завит, вие му обяснявате как на 2 ра със 4500 оборота (тва е около 75-80 км) да чуква на съединителя :kuku: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
[Oo=[][]=oO] Конете напряга на завоя заляга задницата бяга към мантинелата посяга.

Photographer
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 18.02.2010
Местоположение: Крайните квартали на столицата
Пол: Мъж
Кара: му се нещо старо

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от randity » 06 Яну 2014, 15:53

Аз от скромния ми опит с компакта само в началото ритах съединителя. След това реших да се отуча от този навик, щото ебавам съединителя... Та ето как го правя, давам пример със завоя в Люлин, където автобус 111 завива към първа част. Тръгвам на първа, ръгам втора при което засилвам колата към тротоара и в последния момент завъртам рязко волана на ляво, колата губи сцепление и от там контрирам с обратен волан и газ. Никога не ми е правила камшици и винаги така се получава. Мотора е 1.6 с отворен диференциал. Та т'ва ритането на съединителя си е тъпо, по-добре пробвайте различни техники за губене на сцепление. Горната сам си я научих, не знам колко е правилна, правя го само за да си направя айляка на някой завой :winky:
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 20.11.2010
Местоположение: Vancouver BC
Кара: настръхнал
Мечтае да кара: кабрио М6 560hp

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от vladatm » 13 Яну 2014, 7:30

xds написа:А трябва ли да съм завил волана или трябва да е прав?


За теб е по добре с прав в началото, да усетиш какво точно се случва.
Пробвай на прав широк участък, първо ритай с прав, после с леко крив и така :D
Ако пробваш от първия път в истински завой, бъди сигурен че няма да ти се получи, особено ако до тебе няма някой който знае как става.
А и отсреща в завоя може да влиза друг ентусиаст :mrgreen:

Предишна

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook