Да "ритнеш съединителя" ??

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 320 97'
Мечтае да кара: BI-TURBO

Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от xds » 24 Юни 2011, 10:11

Здравейте, прочетох доста теми и този термин се споменава 3-4 пъти но така и не е обяснено какво представлява и как се прави. :dunno: :dunno:
Разбрах че е важен при дрифт-а и бих искал някой да обясни какво представлява и как се прави.Благодаря на всички отзовали се. :help: :help:
Колата ми е Е36 97' 1991сс

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от (bubsa) » 24 Юни 2011, 12:53

Подкарай колата на някой по-широк завой на 2-ра с 4500-5000 оборота и чукни съединителя без да пускаш газта и ще ти се изясни :mhihi:
Само е много важно да си избереш широко място :idea:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

Lulin Boys Cska Sofia
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 22.10.2008
Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
Пол: Мъж
Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от HeBePeH » 24 Юни 2011, 13:14

Еее Любо ти в тия обороти които казваш , най много да я изпусне и да направи 180 градуса , че и повече :mhihi:
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП
.

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от (bubsa) » 24 Юни 2011, 13:25

За това му казвам да си избере широко място,да няма тема после "как да си оправя колата" :mhihi:
Иначе в по-малки обороти ще се получи само едно "ЪЪЪЪъъъЪЪЪЪ",а с повечко газчица си тръгва на изрУд :mhihi:

:OT:
Кога ще ходиме на риба бе?
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 320 97'
Мечтае да кара: BI-TURBO

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от xds » 24 Юни 2011, 13:27

А трябва ли да съм завил волана или трябва да е прав?

Брррръм!
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 14.10.2008
Местоположение: София- Център (мноо ясно!) :*
Пол: Мъж
Кара: на стъклопласт ...

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от NeedHead » 24 Юни 2011, 15:02

(bubsa) написа:Подкарай колата на някой по-широк завой на 2-ра с 4500-5000 оборота и чукни съединителя без да пускаш газта и ще ти се изясни :mhihi:


:lol: :lol: :mhihi:
Life is Better SIDEWAYS!
Изображение
bigmurzi написа:малко танкче :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от B.Tunchev » 26 Юни 2011, 20:52

(bubsa) написа:...
Иначе в по-малки обороти ще се получи само едно "ЪЪЪЪъъъЪЪЪЪ"... :mhihi:
...

Хахахаха, представих си 20-ката как прави точно - ЪЪЪЪЪъъъъЪЪЪЪ и ми стана супер смешно :ahah:



Edit: Че да не е и съвсем offtopic.
xds написа:А трябва ли да съм завил волана или трябва да е прав?

Е как в завой с прав волан... :mhihi: И трябва да си готов да контрираш след като сриташ съединителя. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от Изрода » 27 Юни 2011, 15:47

Абе момчета не уете детето на глупости , че ше се пребие некъде.
Тои пита в завои дали да влиза със прав волан или завит, вие му обяснявате как на 2 ра със 4500 оборота (тва е около 75-80 км) да чуква на съединителя :kuku: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от А.Марчев » 27 Юни 2011, 15:49

Изрода написа:Абе момчета не уете детето на глупости , че ше се пребие некъде.
Тои пита в завои дали да влиза със прав волан или завит, вие му обяснявате как на 2 ра със 4500 оборота (тва е около 75-80 км) да чуква на съединителя :kuku: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


не го карайте да прави такива неща :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 31.05.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: e36 m3

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от PaCk0o » 27 Юни 2011, 16:15

Колега никви завои не ти трябват камоли 4000-5000 оборта и да риташ съединителя.Най добре отиваи на някои полигон и там ги пробваи тез неща да видиш първо за кво иде реч, че да не караш после с подострена предница :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8317
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от vicho » 27 Юни 2011, 19:59

Изрода написа:Абе момчета не уете детето на глупости , че ше се пребие некъде.
Тои пита в завои дали да влиза със прав волан или завит, вие му обяснявате как на 2 ра със 4500 оборота (тва е около 75-80 км) да чуква на съединителя :kuku: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


аре 4500 оборота с 3.45 диф да са по-малко от 75-80 км/ч ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 23.02.2011
Местоположение: Klingenberg a. Main
Пол: Мъж
Кара: E46 320d '03
Мечтае да кара: M5 F10
Детайли за колата: '03 Пълен ел. пакет, ел. огледала, двузонов климатроник, черен полу-кожен салон, подгряване на седалките, заден парктроник, мултифункционален волан.

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от Seraph » 27 Юни 2011, 20:14

По-добре да отиде на някой полигон, че е наистина широко и да рита, докато му стане ясно :)
You have to let it all go. Fear...doubt and disbelief.
Free your mind.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от Kambe » 27 Юни 2011, 20:17

vicho написа:
Изрода написа:Абе момчета не уете детето на глупости , че ше се пребие некъде.
Тои пита в завои дали да влиза със прав волан или завит, вие му обяснявате как на 2 ра със 4500 оборота (тва е около 75-80 км) да чуква на съединителя :kuku: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


аре 4500 оборота с 3.45 диф да са по-малко от 75-80 км/ч ;)

тъкмо и аз това исках да напиша.. :)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 320 97'
Мечтае да кара: BI-TURBO

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от xds » 28 Юни 2011, 16:32

Момчета не ме разбрахте исках да питам дали да чукна съединителя преди да вляза в завоя или трябва да съм влязъл в него и тогава да го ритам.Пример: карам на право следва широк ляв завой 2-ра до към 3000-4000 оборота когато започна да навлизам в завоя "ритам съединителя" (което все още не ми е ясно какво значи,Как трябва да го натисна и отпусна БЪРЗО нали и без да пускам газта ?

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Да "ритнеш съединителя" ??

Мнение от DrivinGGoD » 30 Юни 2011, 10:04

Само да подметна... Ей така като съвет... Независимо каква кола карате не "ритайте съединителя" ;) Лично мое мнение е че това не е никаква част от дрифта, а напротив - дебалансира колата, прави я непредсказуема и само може да ви обърка... С правилната скорост и действия можете да пързаляте много по-успешно, дори с по-слаба кола...

Та, няма да обяснявам нищо за "ритането", първо защото аз не го ползвам и второ защото не ви съветвам и вие да го правите...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Следваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook