Time Attack - Калояново
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Time Attack - Калояново
straight six power написа:DrivinGGoD написа:...Просто исках да кажа, че някой, който въобще не знае за какво става въпрос и няма усещане за нещата, ако ще и при Томи Макинен или Валтер Рьол да отиде няма да стане бърз...
Напълно съм съгласен. Трябва да усещаш отвътре къде да натиснеш спирачка, къде да подадеш газ, колко да отвориш завоя. Това са все неща на които няма кой да те научи.
Относно модификациите на автомобилите имам един въпрос, ще помоля да не ми се нахвърляте както на колегата, може и той да не е разбрал нещо, както мен. За street автомобил ясно - всички седалки, всичко сток освен: спирачки, окачване, задвижване. Т.е всяка намеса по двигателя, която не е фабрична (да речем: ECU, други разпределителни валове, друг колектор, спортен филтър ако щете ) ще се счита за модификация ? Или може да се правят всякъкви ъпгрейди по двигателя, но той да си остане до 2800см^3 и без принудително пълнене ?
Няма значние от модификациите по двигателя,важното е да не превишаваш кубатурата в класа в който караш.Автомоблите с турбо се умножават по коефициент 1.7.
- ^Joreto
- серсемин
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Re: Time Attack - Калояново
Много интересна тема Нека и аз да споделя...
Е30 М20В25
чип, спортен филтър
Окачване: сток
Диф: шпер 3.64
Предни гуми: TOYO PROXES (старички) 4/5мм грайфер
Задни гуми: Не помня кви бяха някви стари с не повече от 3/4мм грайфер
С тази конфигурация най-доброто ми време е 1:05,81
Цялата писта карам на 3-та предавка. На правата 3-та свършва на 160км/ч., слагам 4-та и ускорявам до 170км/ч., след това връщам пак 3-та и скачам на спирачките. Пробвах на 2-ра на малките завои след кроасана, но настъпя ли я, ми тръгва задницата. На 3-та чувствам, че нямам много мощност в този участък Може би ако дифа ми беше с една идея по къс, щеше по-лесно да тръгва колата на 3-та след малките завои знам ли? Нямам опит на пистата.. имам/нямам общо 15/20 обиколки общо от Time Attack и Събора Има още кво да се желае и от мен и от колата. Иска се практика
Живот и здраве, другия път с по-добро окачване, по добри гуми и по-добро каране... да бутнем времето
Е30 М20В25
чип, спортен филтър
Окачване: сток
Диф: шпер 3.64
Предни гуми: TOYO PROXES (старички) 4/5мм грайфер
Задни гуми: Не помня кви бяха някви стари с не повече от 3/4мм грайфер
С тази конфигурация най-доброто ми време е 1:05,81
Цялата писта карам на 3-та предавка. На правата 3-та свършва на 160км/ч., слагам 4-та и ускорявам до 170км/ч., след това връщам пак 3-та и скачам на спирачките. Пробвах на 2-ра на малките завои след кроасана, но настъпя ли я, ми тръгва задницата. На 3-та чувствам, че нямам много мощност в този участък Може би ако дифа ми беше с една идея по къс, щеше по-лесно да тръгва колата на 3-та след малките завои знам ли? Нямам опит на пистата.. имам/нямам общо 15/20 обиколки общо от Time Attack и Събора Има още кво да се желае и от мен и от колата. Иска се практика
Живот и здраве, другия път с по-добро окачване, по добри гуми и по-добро каране... да бутнем времето
- ^Joreto
- серсемин
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Re: Time Attack - Калояново
Date: 05.10.2013
Track day "Drakon" Kaloyanovo
Car: BMW E36 M50B30
Driver: Georgi Uzunov
Camera: Iphone 5
Best lap: 1;01.48
http://www.youtube.com/watch?v=2UiqXyXC ... ture=share
Track day "Drakon" Kaloyanovo
Car: BMW E36 M50B30
Driver: Georgi Uzunov
Camera: Iphone 5
Best lap: 1;01.48
http://www.youtube.com/watch?v=2UiqXyXC ... ture=share
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Time Attack - Калояново
Тва Ауди върви като че ли. Ама ти май я жалиш много твойта. Колко вдигаш на правата?
ПП. Тези другите не ги коментирам, май са тръгнали за риба
ПП. Тези другите не ги коментирам, май са тръгнали за риба
- ^Joreto
- серсемин
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Re: Time Attack - Калояново
Ами с бая турбинка е Аудито Незнам колко е надуто.. А от мен има кво да се желае със сигурност Колата има потенциал. На правата вдигам малко над 170 и после спирам. Мисля, че не е много, щото и с е30-ката, която беше по-слаба, вдигах горе долу толкова...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Time Attack - Калояново
Важно е не само по правата с колко се движиш, а и в завоите. Помниш ли като се возих при тебе на тракдея и ти крещях за убиване на скоростта още малко преди завоя? Стигаш до лимита на предните колела и когато преминеш в недозавиване подаваш още волан без да пренасяш тежестта чрез газта или спирачката. По този начин губиш повече време.
Нямаш еднаква треатория в различните обиколки. Имам чуството, че всичко е "когато захапят гумите". Дай времена от една сесия 7-8 обиколки. Най-добре е да има таква в рамките на половин - една секунда. Това значи, че караш еднакво, знаеш къде е точката за спиране преди всеки завой, треакторията. От там на сетне следва да търсиш дребните цифри на хронометъра. Едно късно спиране тук, малко повече равна газ там и така.
1-ви завой го заобикаляш, трябва да започнеш да завиваш от там, където свършва външният шикан (бетонът на правата) плавно към вътрешния с равна газ. Т.е. до там трябва да си спрял вече и да поддържаш скоростта. 2-ри завой не ти се получава заради 1-ви. На трети трябва да завъвшиш много по-вътре преди 4-ти (първия десен). Кроасанът е ясен, асфалтът там е друг и често влизаш в недозавиване заради високата скорост. На 1-ви след кроасана трябва да държиш много вътре, след което за левия да заходиш рязко и с една маневра, не да търсиш точния волан няколко пъти. Може дори с външните гуми (десните) да си на магия на бордюра (демек с левите да си отвън). пускаш до кърба по правата и сменяй предавки там, защото имаш повече сцепление и няма да те изненада задницата. Следват двата леви преди правата - много плавно и късно завиване и за двата. Преди последния леко спирачка, за да не се отсече задницата, щото от стената боли.
За справка 1:03,51 318 m43.
Нямаш еднаква треатория в различните обиколки. Имам чуството, че всичко е "когато захапят гумите". Дай времена от една сесия 7-8 обиколки. Най-добре е да има таква в рамките на половин - една секунда. Това значи, че караш еднакво, знаеш къде е точката за спиране преди всеки завой, треакторията. От там на сетне следва да търсиш дребните цифри на хронометъра. Едно късно спиране тук, малко повече равна газ там и така.
1-ви завой го заобикаляш, трябва да започнеш да завиваш от там, където свършва външният шикан (бетонът на правата) плавно към вътрешния с равна газ. Т.е. до там трябва да си спрял вече и да поддържаш скоростта. 2-ри завой не ти се получава заради 1-ви. На трети трябва да завъвшиш много по-вътре преди 4-ти (първия десен). Кроасанът е ясен, асфалтът там е друг и често влизаш в недозавиване заради високата скорост. На 1-ви след кроасана трябва да държиш много вътре, след което за левия да заходиш рязко и с една маневра, не да търсиш точния волан няколко пъти. Може дори с външните гуми (десните) да си на магия на бордюра (демек с левите да си отвън). пускаш до кърба по правата и сменяй предавки там, защото имаш повече сцепление и няма да те изненада задницата. Следват двата леви преди правата - много плавно и късно завиване и за двата. Преди последния леко спирачка, за да не се отсече задницата, щото от стената боли.
За справка 1:03,51 318 m43.
- ^Joreto
- серсемин
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Re: Time Attack - Калояново
Съгласен съм Жорка.. основно на 2 места правя едни и същи грешки, и когато там ми се получи, давам добро време. Иначе се въртя все около ниско 1:02, високо 1:01, нямам големи разлики във времената. И на двете места влизам с прекалено висока скорост и се получава недозавиване, както спомена. Ти ми показа как наистина ако се убие повече скоростта в кроасана, се изправя по добре после.. и се ускорява повече до 2-рия десен (1-вия десен след кроасана се взима на пълна газ ако не бяга задницата) И как пък все не улучих на хубави гуми и аз Все втора ръка взимам, че няма кинти за нови, и все не ме кефят нещо Голям фактор е гумата
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Time Attack - Калояново
Гумите биха свалили доста от времето, но когато си на лимита им или малко след него, така нареченият слип енгъл. Но коректното контролиране на поведението на автомобила преди, по време и след завоя са по-важни. Научиш ли я на кофти гуми, с хубави ще е по-лесно после.
Иначе твойта кола мисля, че трябва да върти за 1:00,ХХ. С едни хубави кецки може би 59,60.
Иначе твойта кола мисля, че трябва да върти за 1:00,ХХ. С едни хубави кецки може би 59,60.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Time Attack - Калояново
Да попитам, каква е разликата във времената на стандартната конфигурация на пистата и по късата дето свиваш в дясно веднага след "кроасана" ?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Time Attack - Калояново
m.dimitrov1992 написа:Да попитам, каква е разликата във времената на стандартната конфигурация на пистата и по късата дето свиваш в дясно веднага след "кроасана" ?
от 2 до 5 секунди, зависи от колата
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Time Attack - Калояново
vicho написа:m.dimitrov1992 написа:Да попитам, каква е разликата във времената на стандартната конфигурация на пистата и по късата дето свиваш в дясно веднага след "кроасана" ?
от 2 до 5 секунди, зависи от колата
Вчера за първи път карах на Дракона с преднячката от подписа и дадох 1.03сек и 2 стотни, та горе долу да знам дали съм дал прилично време Бях със стари гуми и с изолирани задни спирачки
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Time Attack - Калояново
Стрийт е36 седан 330 с мъничките спирачки и някакви гуми - 58.88.
- methaman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: Time Attack - Калояново
Голям кеф било карането на писта. За първи път бях на Калояново. С е30 комби, м50б20, 3,45 и някакви гуми на колелата и без задната гума в багажника, на второто излизане дадох 1.02.2 и съм доволен. Искаше ми се пак да изляза, но не можах... Жалко, че нямаме повече писти в БГ
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Time Attack - Калояново
methaman написа:Голям кеф било карането на писта. За първи път бях на Калояново. С е30 комби, м50б20, 3,45 и някакви гуми на колелата и без задната гума в багажника, на второто излизане дадох 1.02.2 и съм доволен. Искаше ми се пак да изляза, но не можах... Жалко, че нямаме повече писти в БГ
Всъщност е много по-забавно отколкото изглежда... освен това е страхотна тръпка, ако има с кого да се състезаваш (приятели най-вече).
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани