Да поговорим малко за Burnout-тите

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, DrivinGGoD, bravo

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от nikolay_pz » 16 Май 2011, 19:31

може ли да се прави бурноут без шпер? според мен е възможно но май ще върти само една от гумите и е по добре в такъф случеи да използваме ръчната (разхлабваме едното жило)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 14.12.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: дърто Е30
Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от SPEED_GABROVO » 17 Май 2011, 16:17

nikolay_pz написа:може ли да се прави бурноут без шпер? според мен е възможно но май ще върти само една от гумите и е по добре в такъф случеи да използваме ръчната (разхлабваме едното жило)

Става Burnout ето едно момче от Габрово http://www.vbox7.com/play:01955b98.Само за ръчната не ми стана ясно?
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от nikolay_pz » 17 Май 2011, 21:29

SPEED_GABROVO написа:
nikolay_pz написа:може ли да се прави бурноут без шпер? според мен е възможно но май ще върти само една от гумите и е по добре в такъф случеи да използваме ръчната (разхлабваме едното жило)

Става Burnout ето едно момче от Габрово http://www.vbox7.com/play:01955b98.Само за ръчната не ми стана ясно?

ами с ръчната пак става някакъв бърнаут но върти само едната гума- процедурата е лесна - разхлабваш едното жило, а другото го оставяш затегнато- т.е ръчната държи само едното колело. Силата от мотора отива само към тая която не е хваната от ръчната и се получава така, че автомобила стой на едно място и пуши само една гума :)

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от err0r » 17 Май 2011, 21:44

Супер излишно. Ама щом ви кефи, разхлабвайте жилата... :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от nikolay_pz » 17 Май 2011, 21:47

err0r написа:Супер излишно. Ама щом ви кефи, разхлабвайте жилата... :)

излишно е и според мен, но още не съм се пробвал със спирачките пък и не знаех дали ще се получи нещо като съм без шпер. Иначе освен че е и излишно е и смешно да гледаш някво бмв как си пали само едната гума :D все едно е моторетка

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от err0r » 17 Май 2011, 21:50

Как работи един отворен диференциал? И какво е точно предимството на ръчната, държаща само на едно колело?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от nikolay_pz » 17 Май 2011, 21:56

ами предимството е, че още от първия момент завърта само едната гума, в противен случей първоначално се завъртат и двете, но постепенно едната изостава - движението се прехвърля на тази която се върти по лесно. Не съм го правил, но съм виждал какво се получава в такава ситуация.

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от err0r » 17 Май 2011, 22:23

Добре де, а знаеш ли как работи отвореният диференциал? И що за предимство е да ти се пали само едната гума? И кога си виждал на отворен диф, заключил на бърнаут двете колела, едното да отключи (без да си върнал газта)? И що за скапана идея е да си натягаш само едното жило на ръчната? По-логично е да си разкачиш задните спирачки тотално, по тоя начин поне 16-ките и 18-ките безпроблемно ще си палят гумите.

:bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от nikolay_pz » 17 Май 2011, 22:59

err0r написа:Добре де, а знаеш ли как работи отвореният диференциал? И що за предимство е да ти се пали само едната гума? И кога си виждал на отворен диф, заключил на бърнаут двете колела, едното да отключи (без да си върнал газта)? И що за скапана идея е да си натягаш само едното жило на ръчната? По-логично е да си разкачиш задните спирачки тотално, по тоя начин поне 16-ките и 18-ките безпроблемно ще си палят гумите.

:bowdown: :bowdown: :bowdown:

колега нещо не се разбрахме както трябва .... както и да е
а да попитам - когато се прави това с натискане на спирака, износва задните накладки нали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2642
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: хондите да припадат.

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 17 Май 2011, 23:05

Абе ти на 10 ли си ?

Идеята е че прилагаш техниката хийл енд тоу ( пръстите на крака на спирачката, петата на газта) . След като го направиш - трябва да форсираш мАторят до към 5-6 000 оборота за да се дигне пушилка и съвсем леко да натиснеш педала на спирачката. Съвсем лекото натисване е защото (ако не си забелязал) при спиране първо се "потапя" муцуната , което означава че предните колела хващат преди задните . Та цялата работа е предните колела да си ги държат спирачките и колата да седи мирна на едно място, докато задните гуми пилят.

Същото тва хийл енд тоу помага и при взимане на 90 градусови завой, тъй като преместваш центъра на тежеста отпред, задницата олеква и тръгва настрани ...
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от nikolay_pz » 17 Май 2011, 23:10

ogata написа:Абе ти на 10 ли си ?

Идеята е че прилагаш техниката хийл енд тоу ( пръстите на крака на спирачката, петата на газта) . След като го направиш - трябва да форсираш мАторят до към 5-6 000 оборота за да се дигне пушилка и съвсем леко да натиснеш педала на спирачката. Съвсем лекото натисване е защото (ако не си забелязал) при спиране първо се "потапя" муцуната , което означава че предните колела хващат преди задните . Та цялата работа е предните колела да си ги държат спирачките и колата да седи мирна на едно място, докато задните гуми пилят.

Същото тва хийл енд тоу помага и при взимане на 90 градусови завой, тъй като преместваш центъра на тежеста отпред, задницата олеква и тръгва настрани ...

утре ще го пробвам и извинете за глупавите въпроси, просто не съм го опитвал и няма как да го знам предварително :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от А.Марчев » 18 Май 2011, 23:28

nikolay_pz написа:
SPEED_GABROVO написа:
nikolay_pz написа:може ли да се прави бурноут без шпер? според мен е възможно но май ще върти само една от гумите и е по добре в такъф случеи да използваме ръчната (разхлабваме едното жило)

Става Burnout ето едно момче от Габрово http://www.vbox7.com/play:01955b98.Само за ръчната не ми стана ясно?

ами с ръчната пак става някакъв бърнаут но върти само едната гума- процедурата е лесна - разхлабваш едното жило, а другото го оставяш затегнато- т.е ръчната държи само едното колело. Силата от мотора отива само към тая която не е хваната от ръчната и се получава така, че автомобила стой на едно място и пуши само една гума :)


как ставала работата ... ,но друго си е с 2-те и яко Smoke 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 7743
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 33*d
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: 3**whp

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от vicho » 19 Май 2011, 9:42

nase7o написа:как ставала работата ... ,но друго си е с 2-те и яко Smoke 8)


:mhihi:

Изображение

:smoke:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2642
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: хондите да припадат.

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 19 Май 2011, 9:47

Не виждате ли че и Вичо е дръпнал ръчната - за тва пуши само едната гума :mhihi: :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.04.2010
Местоположение: Dubai, United Arab Emirates
Пол: Жена
Кара: се

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Radinka » 21 Май 2011, 18:09

а има ли възможност да се сложи някакъв регулатор или нещо с което да се елиминират задните спирачки?

т.е. връткаш кранчето и колата остава само с предните? :dunno:
never drive faster, than your guardian angel can !

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook