Да поговорим малко за Burnout-тите

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Radoslav318i » 20 Мар 2011, 17:26

Абе колега утидоха предните гуми :mhihi: :mhihi: :mhihi: Давай по смело с газта и геврека няма се плашиш :ok: :D
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от SpUd3r » 23 Мар 2011, 18:29

няма смисъл на мокро да форсираш на съединител, направи така...
засилваш се на първа, леко волан, втора газ и тя тръгва настрани,
пробвай и ще видиш, че ще стане
Tux0 Ca !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 23 Мар 2011, 18:44

SpUd3r написа:няма смисъл на мокро да форсираш на съединител, направи така...
засилваш се на първа, леко волан, втора газ и тя тръгва настрани,
пробвай и ще видиш, че ще стане


:yes: ... чакам с нетърпние следващият дъжд :mhihi:
Иначе тва със пускането на съединителя в завой и тръгването настрани го потвърждавам ! Бачка безотказно :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от BULL3T » 23 Мар 2011, 19:25

ogata написа:
SpUd3r написа:няма смисъл на мокро да форсираш на съединител, направи така...
засилваш се на първа, леко волан, втора газ и тя тръгва настрани,
пробвай и ще видиш, че ще стане


:yes: ... чакам с нетърпние следващият дъжд :mhihi:
Иначе тва със пускането на съединителя в завой и тръгването настрани го потвърждавам ! Бачка безотказно :mhihi:


Вали пичаго! :mhihi: Аз се лигавих с компота сега,ама тъпо отворения диф си отключва и тва си е! :mhihi:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 23 Мар 2011, 19:27

Вали ама в София .. а аз тряя се напъвам тука на сухото да си правя шоу :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от (bubsa) » 24 Мар 2011, 23:55

ogata написа:Вали ама в София .. а аз тряя се напъвам тука на сухото да си правя шоу :mhihi:

И на сухо става,само трябва да си подбереш правилните гуми :driving:Даже на сухо е по-добре!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 28.11.2009
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: с натегнат шпер
Мечтае да кара: ///M3 E36

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Kinopi » 17 Апр 2011, 18:48

Давай, като се научиш ще се учудиш к'ви завой може да земе една 18ка :smoke:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 18 Апр 2011, 8:26

90 градусовите си ги зимам с вратите вече, ама как се процедира при 180 градуса завой :dunno: , щото дори и до недозавиване не го докарвам там :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от BULL3T » 18 Апр 2011, 22:37

ogata написа:90 градусовите си ги зимам с вратите вече, ама как се процедира при 180 градуса завой :dunno: , щото дори и до недозавиване не го докарвам там :mhihi:


Не те разбрах колега? Как така можеш да земеш 90 градуса завой на дрифт а 180 не? То че повера не ти достига е ясно,ама какво друго?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 18 Апр 2011, 22:47

BULL3T написа:
ogata написа:90 градусовите си ги зимам с вратите вече, ама как се процедира при 180 градуса завой :dunno: , щото дори и до недозавиване не го докарвам там :mhihi:


Не те разбрах колега? Как така можеш да земеш 90 градуса завой на дрифт а 180 не? То че повера не ти достига е ясно,ама какво друго?


Ми при 90 градусовите, точно като съм в началото на завоя и засилен на 2ра, натискам съединителя , чуквам газта, пускам съединителя и в завоя влизам с преден ляв/десен калник :mhihi: . При 180 градусовите със същата тактика колата си остава уникално стабилна и не мръдва грам :kuku:
Последна промяна ogata на 20 Апр 2011, 10:34, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от BULL3T » 19 Апр 2011, 22:29

ogata написа:
BULL3T написа:
ogata написа:90 градусовите си ги зимам с вратите вече, ама как се процедира при 180 градуса завой :dunno: , щото дори и до недозавиване не го докарвам там :mhihi:


Не те разбрах колега? Как така можеш да земеш 90 градуса завой на дрифт а 180 не? То че повера не ти достига е ясно,ама какво друго?


Ми при 90 градусовите, точно като съм в началото на завоя и засилен на 2ра, натискам съединителя , чуквам газта, пускам съединителя и в завоя влизам с преден ляв/десен калник :mhihi: . При 180 градусовите със същата тактика колата си остава уникално стабилна и не мръдва грам :kuku:


Да де точно квото ти казах,повер ти требе! а и шпер! а и окачване! :mhihi: :mhihi: :mhihi: :winky:
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 20 Апр 2011, 10:45

Код: Избери целия код
704  M SPORTFAHRWERK

Ревизирано и в отлично състояние. 8)

Изгледи за повече повер... освен чип и някоя турбина на 0.4 - няма. Като даже и те са далаче...

Но, още лятото ще я позасиля с ново диференциалче :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от delas_328 » 20 Апр 2011, 11:08

Май се отплеснахте от темата за бърнаут-ите :mhihi:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8324
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от vicho » 20 Апр 2011, 15:10

delas_328 написа:Май се отплеснахте от темата за бърнаут-ите :mhihi:


преди има-нема 5-6 страници :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?


Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 13.07.2008
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E9 CSL Batmobile

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Betrayer » 27 Апр 2011, 23:30

Dpy написа:
Затова в началото е по-лесно да се спре на бърнаут от донът

Даже в тоя случай понякога дори няма нужда от спирачка(когато е без шпер), само пълна газ и седи мирно :)

Няма как без спирачка колега, освен ако не е много голям баира :conf: :lalala:
"With power up to 321hp and a six speed gearbox, the EVO will launch from 0-100km/h for 5,4sec and nudge with 260km/h on the German autoban!"

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook