Да поговорим малко за Burnout-тите
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Абе колега утидоха предните гуми Давай по смело с газта и геврека няма се плашиш
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
няма смисъл на мокро да форсираш на съединител, направи така...
засилваш се на първа, леко волан, втора газ и тя тръгва настрани,
пробвай и ще видиш, че ще стане
засилваш се на първа, леко волан, втора газ и тя тръгва настрани,
пробвай и ще видиш, че ще стане
Tux0 Ca !
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
SpUd3r написа:няма смисъл на мокро да форсираш на съединител, направи така...
засилваш се на първа, леко волан, втора газ и тя тръгва настрани,
пробвай и ще видиш, че ще стане
... чакам с нетърпние следващият дъжд
Иначе тва със пускането на съединителя в завой и тръгването настрани го потвърждавам ! Бачка безотказно
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:SpUd3r написа:няма смисъл на мокро да форсираш на съединител, направи така...
засилваш се на първа, леко волан, втора газ и тя тръгва настрани,
пробвай и ще видиш, че ще стане
... чакам с нетърпние следващият дъжд
Иначе тва със пускането на съединителя в завой и тръгването настрани го потвърждавам ! Бачка безотказно
Вали пичаго! Аз се лигавих с компота сега,ама тъпо отворения диф си отключва и тва си е!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Вали ама в София .. а аз тряя се напъвам тука на сухото да си правя шоу
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:Вали ама в София .. а аз тряя се напъвам тука на сухото да си правя шоу
И на сухо става,само трябва да си подбереш правилните гуми Даже на сухо е по-добре!
- Kinopi
- младши ентусиаст
- Мнения: 323
- Регистриран на: 28.11.2009
- Местоположение: London
- Пол: Мъж
- Кара: с натегнат шпер
- Мечтае да кара: ///M3 E36
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Давай, като се научиш ще се учудиш к'ви завой може да земе една 18ка
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
90 градусовите си ги зимам с вратите вече, ама как се процедира при 180 градуса завой , щото дори и до недозавиване не го докарвам там
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:90 градусовите си ги зимам с вратите вече, ама как се процедира при 180 градуса завой , щото дори и до недозавиване не го докарвам там
Не те разбрах колега? Как така можеш да земеш 90 градуса завой на дрифт а 180 не? То че повера не ти достига е ясно,ама какво друго?
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
BULL3T написа:ogata написа:90 градусовите си ги зимам с вратите вече, ама как се процедира при 180 градуса завой , щото дори и до недозавиване не го докарвам там
Не те разбрах колега? Как така можеш да земеш 90 градуса завой на дрифт а 180 не? То че повера не ти достига е ясно,ама какво друго?
Ми при 90 градусовите, точно като съм в началото на завоя и засилен на 2ра, натискам съединителя , чуквам газта, пускам съединителя и в завоя влизам с преден ляв/десен калник . При 180 градусовите със същата тактика колата си остава уникално стабилна и не мръдва грам
Последна промяна ogata на 20 Апр 2011, 10:34, променена общо 1 път
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:BULL3T написа:ogata написа:90 градусовите си ги зимам с вратите вече, ама как се процедира при 180 градуса завой , щото дори и до недозавиване не го докарвам там
Не те разбрах колега? Как така можеш да земеш 90 градуса завой на дрифт а 180 не? То че повера не ти достига е ясно,ама какво друго?
Ми при 90 градусовите, точно като съм в началото на завоя и засилен на 2ра, натискам съединителя , чуквам газта, пускам съединителя и в завоя влизам с преден ляв/десен калник . При 180 градусовите със същата тактика колата си остава уникално стабилна и не мръдва грам
Да де точно квото ти казах,повер ти требе! а и шпер! а и окачване!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
- Код: Избери целия код
704 M SPORTFAHRWERK
Ревизирано и в отлично състояние.
Изгледи за повече повер... освен чип и някоя турбина на 0.4 - няма. Като даже и те са далаче...
Но, още лятото ще я позасиля с ново диференциалче
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- delas_328
- ентусиаст
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Май се отплеснахте от темата за бърнаут-ите
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
delas_328 написа:Май се отплеснахте от темата за бърнаут-ите
преди има-нема 5-6 страници
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Betrayer
- Мнения: 96
- Регистриран на: 13.07.2008
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E9 CSL Batmobile
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Dpy написа:Затова в началото е по-лесно да се спре на бърнаут от донът
Даже в тоя случай понякога дори няма нужда от спирачка(когато е без шпер), само пълна газ и седи мирно
Няма как без спирачка колега, освен ако не е много голям баира
"With power up to 321hp and a six speed gearbox, the EVO will launch from 0-100km/h for 5,4sec and nudge with 260km/h on the German autoban!"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани