Да поговорим малко за Burnout-тите

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Radoslav318i » 06 Мар 2011, 20:26

И аз нямам шпер ама някой път си вартят и 2-те :mhihi:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 06 Мар 2011, 20:28

Аз по погрешка .. нали са ми големи краката и хийл енд тоу идва от самосебе си :mhihi:

Бтв някой може ли да ми обясни явлението, защо кола без LSD оставя две солидни дири вместо една ? :roll:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от err0r » 06 Мар 2011, 20:32

Защото правиш бърнаута докато двете колела са на еднаква настилка, съответно сцеплението им е равно.
Изгледай целия клип. В него е много ясно показано точното действие на отворения диференциал. Всичко ще ти стане ясно.
http://www.youtube.com/watch?v=kJY9SxDOTog
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 06 Мар 2011, 20:40

Сега ако можете да дадете същият вид клип за LSD и няма да имате равни ! :bowdown:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Boyadjiev » 06 Мар 2011, 23:21

Също така отворения диф започва да заключва и на различни настилки, ама това става малко преди да роди :winky:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от BULL3T » 07 Мар 2011, 2:20

err0r написа:Защото правиш бърнаута докато двете колела са на еднаква настилка, съответно сцеплението им е равно.
Изгледай целия клип. В него е много ясно показано точното действие на отворения диференциал. Всичко ще ти стане ясно.
http://www.youtube.com/watch?v=kJY9SxDOTog


Не знам дали има човек който да не е гледал тоя клип... да не говорим,че по времето на това филмче колите са били в зората си... това е било върха на сладоледа... сега вече отворения диф е отживелица,не знам да има 2011 година кола която да е излязла с отворен диф... дори тия с предно... :winky: ама че се сетят тия глупаци с предното и те...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от err0r » 07 Мар 2011, 10:31

BULL3T написа:Не знам дали има човек който да не е гледал тоя клип...

Ми така като гледам, има... ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от delas_328 » 07 Мар 2011, 12:11

BULL3T написа:Не знам дали има човек който да не е гледал тоя клип... да не говорим,че по времето на това филмче колите са били в зората си... това е било върха на сладоледа... сега вече отворения диф е отживелица,не знам да има 2011 година кола която да е излязла с отворен диф... дори тия с предно... :winky: ама че се сетят тия глупаци с предното и те...


Аз не го бях гледал клипа ,много ми хареса и до голяма степен ми стана ясно принципа му на работа !

А колега относно това че си мислиш че всички нови коли са с шпер си в голяма заблуда :yes:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от DrivinGGoD » 07 Мар 2011, 16:33

BULL3T написа:Не знам дали има човек който да не е гледал тоя клип... да не говорим,че по времето на това филмче колите са били в зората си... това е било върха на сладоледа... сега вече отворения диф е отживелица,не знам да има 2011 година кола която да е излязла с отворен диф... дори тия с предно... :winky: ама че се сетят тия глупаци с предното и те...


Всички Мерцедеси например... Дори и повечето AMG-та :mhihi: :mhihi: :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Делян » 08 Мар 2011, 13:34

err0r написа:
BULL3T написа:Не знам дали има човек който да не е гледал тоя клип...

Ми така като гледам, има... ;)

Аз също не го бях гледал, представях си го по подобен начин, но си е друго да го видиш нагледно и така просто обяснено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Nickelback » 08 Мар 2011, 22:45

BULL3T написа:
err0r написа:Защото правиш бърнаута докато двете колела са на еднаква настилка, съответно сцеплението им е равно.
Изгледай целия клип. В него е много ясно показано точното действие на отворения диференциал. Всичко ще ти стане ясно.
http://www.youtube.com/watch?v=kJY9SxDOTog


Не знам дали има човек който да не е гледал тоя клип... да не говорим,че по времето на това филмче колите са били в зората си... това е било върха на сладоледа... сега вече отворения диф е отживелица,не знам да има 2011 година кола която да е излязла с отворен диф... дори тия с предно... :winky: ама че се сетят тия глупаци с предното и те...


Аз пък винаги съм се чудил, защо аджеба, например CL65 AMG няма шпер - пълна смехория :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от DrivinGGoD » 08 Мар 2011, 23:18

Така или иначе няма никакво поведение на пътя и не може да сложи тази мощност на асфалта... Поне да къса само едната гума :mhihi: :mhihi: :mhihi:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 19 Мар 2011, 21:13

Айде снощи беше и моята първа практика на "големия кръг" :mhihi: . Ама не стига мооощ . Пък и освен тва хубаво, че свирят гумите, че през ноща и малкото дим дето 1.8 прави - не се вижда :mhihi:

http://vbox7.com/play:1971453a :smoke:

Заключение : Шпер влиза в началните позиции за бъдещи покупки :D
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Boyadjiev » 20 Мар 2011, 0:45

ogata написа:Айде снощи беше и моята първа практика на "големия кръг" :mhihi: . Ама не стига мооощ . Пък и освен тва хубаво, че свирят гумите, че през ноща и малкото дим дето 1.8 прави - не се вижда :mhihi:

http://vbox7.com/play:1971453a :smoke:

Заключение : Шпер влиза в началните позиции за бъдещи покупки :D

Не знам къде го видя тоя голям кръг, но от това видео единствено се вижда катастрофално недозавиване :mhihi:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от ogata » 20 Мар 2011, 0:55

то за тва е в кавички ... пък и аз малко газ му давах :mhihi:

ПП. волана не е до края, щото знам че на е36ците им е болно място помпата :help:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook