Да поговорим малко за Burnout-тите

Как да използваме възможностите на един автомобил.

Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от bigmurzi » 27 Май 2011, 16:27

err0r написа:Добре де, а знаеш ли как работи отвореният диференциал? И що за предимство е да ти се пали само едната гума? И кога си виждал на отворен диф, заключил на бърнаут двете колела, едното да отключи (без да си върнал газта)? И що за скапана идея е да си натягаш само едното жило на ръчната? По-логично е да си разкачиш задните спирачки тотално, по тоя начин поне 16-ките и 18-ките безпроблемно ще си палят гумите.

:bowdown: :bowdown: :bowdown:

не споменавай откачане на спирачките, щото то покрай ръчната ще заминат и маркучите .. :confused:
как може да ви дойде на акъла да отхлабите само едното жило??а коя гума ще се палне знаете ли?или ще си гласите според ситуацията, я жилата, я гумата ..
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от SpUd3r » 27 Май 2011, 23:05

Radinka написа:а има ли възможност да се сложи някакъв регулатор или нещо с което да се елиминират задните спирачки?

т.е. връткаш кранчето и колата остава само с предните? :dunno:

има :yes:
Tux0 Ca !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от delas_328 » 18 Авг 2011, 21:07

SpUd3r написа:
Radinka написа:а има ли възможност да се сложи някакъв регулатор или нещо с което да се елиминират задните спирачки?

т.е. връткаш кранчето и колата остава само с предните? :dunno:

има :yes:


Колега би ли споделил как се прави този регулатор :bowdown:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от SpUd3r » 19 Авг 2011, 0:41

Tux0 Ca !
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.04.2010
Местоположение: Dubai, United Arab Emirates
Пол: Жена
Кара: се

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Radinka » 19 Авг 2011, 2:17

даже е и за без пари :mhihi: :lalala:
never drive faster, than your guardian angel can !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d '03
Мечтае да кара: E39 S62B50

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Slu4ainiK » 21 Сеп 2011, 10:28

Колеги, има ли някво изградено правило примерно. Грешно ли е да изключвам ASC и с него да връткам гумите на място ? Смисъл пробвах и с включено ASC и вероятно със спирачката съм прекалил и колата се мъчише без да превъртат и с изключването не знам дали отхлабих педала, но ядове нямаше.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от delas_328 » 21 Сеп 2011, 11:29

Колега трябва да усетиш спирачката много я натискаш,а не трябва !

Отиди някъде на безопасно място и пробвай да видиш,че ще стане като се мъчи колата отпускай и така гледай да балансираш,нито да тръгва,нито да блокира!
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от DrivinGGoD » 21 Сеп 2011, 11:32

ASC-то е точно за това там... естествено е да не ти позволява да превъртат задните гуми... това е простата му и единствена цел...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.02.2011
Пол: Мъж
Кара: Е36 330d
Детайли за колата: E36 330d/6ск/LSD

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от batence83 » 10 Яну 2012, 9:42

Slu4ainiK написа:Колеги, има ли някво изградено правило примерно. Грешно ли е да изключвам ASC и с него да връткам гумите на място ? Смисъл пробвах и с включено ASC и вероятно със спирачката съм прекалил и колата се мъчише без да превъртат и с изключването не знам дали отхлабих педала, но ядове нямаше.


Е как без да изключиш АСЦ-то ще въртиш гуми нали за това е тая система.ASC -Automatic Stability Control

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от delas_328 » 30 Яну 2012, 22:22

:mhihi: Няма нищо поне сега 6те знае6 за какво е АСЦ-то :mhihi:
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 26.04.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d; 330xd e91; E36 325tds
Мечтае да кара: Е24 635CSi

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от dobrev3 » 04 Авг 2012, 14:20

Изчетох цялата тема завладяваща е :D :D . Стана ми малко смешно за това да си разхлабиш едното жило на ръчната другото да седи стегнато и по тая логика може да запалите първо едната гума след тва натискате спирачката и отхлабвате и другото жило и почва да върти и другата гума по тая логика :lol: :lol: :lol: Аз много не треябва да коментирам, че съм си баш аматьор ама да си кажа и моя опит попринцип бърноут и донъти не съм се пробвал кефи си ме повече в завоя с вратите напред ама като я поднеса завоя ми става спр ама спр тесен :D и като тръгна да изправям щото не отпускам плавно газта ли не знам ама се разтриса и ако има 1 човек с мен сигурно ще ми патне един шамар и ще ме пита ти картофи ли возиш или човек :D :D :D :D
Едно БМВ и от 100 Гоулфа не го е страх!!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 3.11.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 95`` m52b20
Мечтае да кара: м52б20 stroke engine, coming soon....

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Salis » 25 Авг 2012, 23:11

Ето и един от моите първи опити. В случая с 2 починали цилиндъра....Мир на праха им :mhihi:

http://vbox7.com/play:edd07c5ac5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 2.06.2012
Местоположение: Равда/София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат
Мечтае да кара: Десет цилиндрово Е60
Детайли за колата: Много бавна

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от Beat » 29 Авг 2013, 20:01

Колеги,изчетох темата,но имам въпрос.При правене на burnout или при рязко потегляне от място с много газ риска за съединителя не е ли много голям?Чувал съм че при потегляне с 3-4К RPM например ако не боравиш правилно със съединителя можеш да го съсипеш или да скъсаш полуоска.Начина бил съвсем леко да си вдигнал крака от съединителя преди да е зацепил,за да можело всички елементи от силовото предаване да са натоварени и в готовност,но пак ми се струва много рисково.Моля някой да обясни. :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 19.03.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323ciA
Мечтае да кара: BMW E92 M3

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от cecko93 » 08 Сеп 2013, 23:23

Колеги, кажете нещо за бърнаут с автоматик :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Да поговорим малко за Burnout-тите

Мнение от (bubsa) » 09 Сеп 2013, 9:48

Beat написа:Колеги,изчетох темата,но имам въпрос.При правене на burnout или при рязко потегляне от място с много газ риска за съединителя не е ли много голям?Чувал съм че при потегляне с 3-4К RPM например ако не боравиш правилно със съединителя можеш да го съсипеш или да скъсаш полуоска.Начина бил съвсем леко да си вдигнал крака от съединителя преди да е зацепил,за да можело всички елементи от силовото предаване да са натоварени и в готовност,но пак ми се струва много рисково.Моля някой да обясни. :)

Който го е страх от мечки не ходи в гората ;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Майсторско шофиране

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook